Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
DutchViking
geplaatst: 7 mei 2006, 20:54 uur
Inderdaad, Huntelaar is ontzettend belangrijk geweest. Zonder hem had de club de play-offs wellicht niet eens bereikt.
0
geplaatst: 7 mei 2006, 20:54 uur
Ace schreef:
Ach gossie, krijgen we dat weer. Het valt de laatste tijd een paar keer zo, maar ik heb het p$v dit seizoen ook zeker 10 keer zien doen. Daar hoor je niemand over. Valse jaloezie, het calimerogevoel...
Vermakelijk blijft het natuurlijk wel. Niets in 010 en uiteindelijk toch nog het een en ander voor ons. Dat laatste-minuut-verhaal geeft het voor mij alleen nog maar meer glans
Ben ik overigens de enige die Andre Ooijer een zuigerig zielig verwend ventje vind?
(quote)
Ach gossie, krijgen we dat weer. Het valt de laatste tijd een paar keer zo, maar ik heb het p$v dit seizoen ook zeker 10 keer zien doen. Daar hoor je niemand over. Valse jaloezie, het calimerogevoel...
Vermakelijk blijft het natuurlijk wel. Niets in 010 en uiteindelijk toch nog het een en ander voor ons. Dat laatste-minuut-verhaal geeft het voor mij alleen nog maar meer glans

Ben ik overigens de enige die Andre Ooijer een zuigerig zielig verwend ventje vind?
Je wilt het nog gaan ontkennen ook!!??

Dit seizoen heeft ajax zoveel wedstrijden gestolen daardoor. Tuurlijk wordt het een kwaliteit en tuurlijk hoor het erbij, maar na zoveel keer mag je toch echt van geluk spreken. Dan heb ik het niet over deze wedstrijd, maar wel over de goal tegen Roda JC, de goals tegen Vitesse in blessuretijd, waardoor ze nog play-offs mochten gaan spelen, de goal tegen een veel beter Groningen vlak voor tijd, de..... Zo, al die opsommingen..... Ik lijk Danny Blind wel....

0
geplaatst: 7 mei 2006, 20:56 uur
Nicolage Rico schreef:
Dit seizoen heeft ajax zoveel wedstrijden gestolen daardoor. Tuurlijk wordt het een kwaliteit en tuurlijk hoor het erbij, maar na zoveel keer mag je toch echt van geluk spreken. Dan heb ik het niet over deze wedstrijd, maar wel over de goal tegen Roda JC, de goals tegen Vitesse in blessuretijd, waardoor ze nog play-offs mochten gaan spelen, de goal tegen een veel beter Groningen vlak voor tijd, de..... Zo, al die opsommingen..... Ik lijk Danny Blind wel....
(quote)

Zijn het dan toch godenzonen ?
0
geplaatst: 7 mei 2006, 21:00 uur
0
geplaatst: 7 mei 2006, 21:11 uur
Hand in hand kameraden. Nu de strijdbijl begraven a.u.b. en op naar het WK. Het wordt tijd dat Nederland nu eindelijk eens wereldkampioen wordt! 

0
geplaatst: 7 mei 2006, 21:30 uur
Ach... We kunnen het alleen maar hopen
We hebben kwaliteit, maar niet zoveel als Argentinië, Brazilië en Engeland, maar we maken gewoon kans.
We hebben kwaliteit, maar niet zoveel als Argentinië, Brazilië en Engeland, maar we maken gewoon kans.
0
geplaatst: 7 mei 2006, 21:34 uur
Die *** stuntelaar n die *** neuzen. Weer in de laatste minuut. Lig je lekker met je vriendin op bed, hoor je opeens dat ajax scoort bahbah. Rico (en alle andere Feyenoorders) volgend jaar maken we ajax met zn 2en af 

0
geplaatst: 7 mei 2006, 21:56 uur
Iceman schreef:
Die *** stuntelaar n die *** neuzen. Weer in de laatste minuut. Lig je lekker met je vriendin op bed, hoor je opeens dat ajax scoort bahbah. Rico (en alle andere Feyenoorders) volgend jaar maken we ajax met zn 2en af

Exactly!!
En ik lag net niet eens lekker met m'n vriendin op bed.

0
geplaatst: 7 mei 2006, 22:04 uur
Nicolage Rico schreef:
Dit seizoen heeft ajax zoveel wedstrijden gestolen daardoor.
(quote)
Dit seizoen heeft ajax zoveel wedstrijden gestolen daardoor.
Ik vind dat altijd zo'n rare term. Een wedstrijd duurt 2x 45 minuten + eventuele blessuretijd. Doelpunten die daarin worden gemaakt tellen. Dus ook doelpunten in de laatste 10 minuten. Waarom zou het dan in een keer gestolen zijn? Onzin natuurlijk.
Natuurlijk speelde Ajax dit seizoen kut, maar als je in de gegeven speeltijd de meeste doelpunten maakt, win je gewoon, en dan maakt het niet uit of dat in de eerste of laatste minuten gebeurt.
0
geplaatst: 7 mei 2006, 22:07 uur
Je moet wel heel het berichtje lezen hé. Ik schrijf erbij: Tuurlijk hoort het erbij (90 minuten + blessuretijd) en het is misschien een kwaliteit geworden. Bovendien heb ik het over 't stelen, omdat de tegenstanders de wedstrijd maken en ajax er in de blessuretijd eentje intikt. Dat heet stelen.
0
geplaatst: 7 mei 2006, 22:10 uur
Minimaal één doelpunt meer maken dan je tegenstander heet winnen. Ik hoop dat Oranje dat straks ook begrijpt.
0
geplaatst: 7 mei 2006, 22:19 uur
Dat bedoelde ik inderdaad. Ik zei ook al dat ik het een rare term vind, oftewel, ik begrijp dat ze dat ermee bedoelen, maar ik vind gewoon dat je pas moet kijken naar het totaalplaatje en niet omdat doelpunten toevallig aan het eind vallen.
PSV heeft ook heel veel wedstrijden slecht gespeeld maar toch vakkundig binnengehaald, alleen die deden dat vaak eerder in de wedstrijd al, om vervolgens doodleuk een half uur achterin de bal rond te tikken. Niks mis mee hoor, en het blijkt uitstekend te werken, dus ze hebben groot gelijk dat ze het zo doen, maar dat is nou ook niet altijd verdiend geweest.
Voetbal is nou eenmaal een gemeen spelletje, waarbij de beste ploeg maar al te vaak aan het kortste eind trekt. Misschien is dat ook wel wat het weer zo leuk maakt.
PSV heeft ook heel veel wedstrijden slecht gespeeld maar toch vakkundig binnengehaald, alleen die deden dat vaak eerder in de wedstrijd al, om vervolgens doodleuk een half uur achterin de bal rond te tikken. Niks mis mee hoor, en het blijkt uitstekend te werken, dus ze hebben groot gelijk dat ze het zo doen, maar dat is nou ook niet altijd verdiend geweest.
Voetbal is nou eenmaal een gemeen spelletje, waarbij de beste ploeg maar al te vaak aan het kortste eind trekt. Misschien is dat ook wel wat het weer zo leuk maakt.
0
geplaatst: 7 mei 2006, 22:27 uur
Hans Brouwer schreef:

(quote)
Ik heb het al meer geschreven: huilers, héle grote huilers zijn al die jongetjes daar in Eindhoven. Alleen Guus, dat is een vent! Geen wonder dat Guusje dat tranendal in Eindhoven gaat verlaten! 
Damn, je weet zeker dat je 47 bent? Kinderachtig mannetje.
0
geplaatst: 7 mei 2006, 22:36 uur
Hans Brouwer schreef:

(quote)
Ik heb het al meer geschreven: huilers, héle grote huilers zijn al die jongetjes daar in Eindhoven. Alleen Guus, dat is een vent! Geen wonder dat Guusje dat tranendal in Eindhoven gaat verlaten! 
Heb je nog wat eindhovenaren in elkaar gebeukt......wat een niveau Hans.....het is maar voetbal.
0
teutoon
geplaatst: 7 mei 2006, 23:14 uur
Ajax, nee het is zo makkelijk om fan te worden van Ajax, net als van Michael Schumacher. Ajax heeft al lang geleden voor mij afgedaan. Over Feyenoord zullen we het maar helemaal niet hebben. Echt zo'n net NET niet club is dat toch. Het enige positieve aan hun is hun strijd en karakter wat ik ook bij mn cluppie Fc Groningen zie.
Maar als ik aan Feyenoord denk, dan denk ik altijd aan van die: bal achter de man spelen situaties.
PSV is gewoon de beste club, al 10 jaar lang, daarvoor was ajax natuurlijk lange tijd sterker. Maar het publiek van PSV is natuurlijk om je voor te schamen. Het clublied is al te blij voor woorden en dat publiek is zo tam als een konijn.
Ben er een keer geweest met een uitwedstrijd van FC Groningen. Die werd met 8-0 verloren en pas bij 5-0 kwam er een beetje sfeer in het stadion. Maar toch ging zeker de helft van die carnavalsupporters zeker een kwartier voor tijd naar huis. Wat een klote achterban heb je dan zeg.
Maar als ik aan Feyenoord denk, dan denk ik altijd aan van die: bal achter de man spelen situaties.
PSV is gewoon de beste club, al 10 jaar lang, daarvoor was ajax natuurlijk lange tijd sterker. Maar het publiek van PSV is natuurlijk om je voor te schamen. Het clublied is al te blij voor woorden en dat publiek is zo tam als een konijn.
Ben er een keer geweest met een uitwedstrijd van FC Groningen. Die werd met 8-0 verloren en pas bij 5-0 kwam er een beetje sfeer in het stadion. Maar toch ging zeker de helft van die carnavalsupporters zeker een kwartier voor tijd naar huis. Wat een klote achterban heb je dan zeg.
0
geplaatst: 7 mei 2006, 23:19 uur
Arjen Robben heeft de eerste titel al binnen en dan bedoel ik niet het kampioenschap met Chelsea ,maar de schwalbe koning van Engeland !
0
geplaatst: 7 mei 2006, 23:25 uur
teutoon schreef:
strijd en karakter
strijd en karakter
Tja, ik kan daar nooit zo veel mee. Dat 'strijd-en-karakter-ding' vind ik maar een beetje gezwets. Het gaat er toch om of je kunt voetballen of niet? Feyenoord-liefhebbers komen daar vaak mee op de proppen, en dat zegt veel over hun voetbalkwaliteiten door de jaren heen
(en voordat men dit als tegen-argument voor mijn voeten gooit: Dirk Kuijt is gewoon een goede voetballer, strijd en karakter komt daarna pas).
0
teutoon
geplaatst: 8 mei 2006, 00:14 uur
Het spijt me wel hoor, maar strijd en er vol voor gaan zijn zekere redenen om naar het stadion te gaan. Het is niet voor niets dat ploegen die dit hebben ook fanatiekere supporters hebben. Ik bedoel je zou maar PSV of Heerenveen supporter zijn.
Goed voetbal staat op de eerste plaats, zeker weten. Maar fanatieke supporters willen bloed zweet en tranen.
Goed voetbal staat op de eerste plaats, zeker weten. Maar fanatieke supporters willen bloed zweet en tranen.
0
Ace
geplaatst: 8 mei 2006, 00:23 uur
@Nicolago Rico: je kijkt duidelijk vol jaloezie en afgunst door je Rotterdamse bril en ik wellicht door een Amsterdamse. Discussieren hierover is leuk, maar eindeloos. Eens worden zullen we het toch niet... 

0
geplaatst: 8 mei 2006, 07:12 uur
Dat bedoel ik nou met huilers.
En Boordappel, jij bent de grootste huiler!
Wees een vent, draag het verlies van je club sportief en vervuil deze site niet met die vreselijk zielige
berichten van je. 
0
geplaatst: 8 mei 2006, 08:08 uur
bonothecat schreef:
Heb je nog wat eindhovenaren in elkaar gebeukt......wat een niveau Hans.....het is maar voetbal.
Wie heeft het hier over "in elkaar beuken"?? Ik niet!! Je moet alleen je verlies kunnen accepteren. Wij Feyenoorders hebben de laatste jaren voortdurend moeten slikken. So what!! Keep smiling
en optimistisch blijven
En zeker niet gaan huilen!! 
0
geplaatst: 8 mei 2006, 08:35 uur
Hans Brouwer schreef:

(quote)
En zeker niet gaan huilen!! 
Gaan wij huilen dan??
0
Ace
geplaatst: 8 mei 2006, 09:27 uur
Stel je niet zo aan. Vanuit zijn Feyenoord-visie beleeft hij dat zo en ik ben het er als Ajacied ook nog helemaal mee eens. Voetbal is emotie en een beetje zuigen hoort erbij...
Ik zal me ook gefrustreerd voelen als ik me moest identificeren met zo'n uitstralingsloze club als p$v, maar het is nou eenmaal zo: als je wat wint krijg je weleens wat over je heen van de mensen die weer eens helemaal niets hebben dit seizoen 
0
geplaatst: 8 mei 2006, 09:52 uur
Hans Brouwer schreef:
Wees een vent, draag het verlies van je club sportief en vervuil deze site niet met die vreselijk zielige
berichten van je. 
berichten van je. 
Wat ben jij een triest ventje. Was je maar gewoon van deze site weggebleven want iets toevoegen doe je niet.
Ik draag het verlies sportief, ik accepteer het, heb nergens gezegd dat Ajax onverdiend gewonnen heeft of wat dan ook. Maar ik ga ook geen stomme opmerkingen maken als Feyenoord of Ajax weer eens verliest. Dat is nu huilerig en bovendien extreem zielig gedrag.
p$v
Tsja, dat soort dingen bedoel ik nu. Ik zeg toch niet de hele tijd Ajakkes ofzo. Kinderachtig triest gedrag, als je 7 bent, ok, maar als je wat ouder wordt mag je je toch wel wat volwassener opstellen. Bovendien slaat die $ niet eens ergens op en anders mag je m mij even uitleggen.
0
Ace
geplaatst: 8 mei 2006, 09:58 uur
BoordAppel schreef:
Tsja, dat soort dingen bedoel ik nu. Ik zeg toch niet de hele tijd Ajakkes ofzo. Kinderachtig triest gedrag, als je 7 bent, ok, maar als je wat ouder wordt mag je je toch wel wat volwassener opstellen. Bovendien slaat die $ niet eens ergens op en anders mag je m mij even uitleggen.
Zeg wat je niet laten kunt. Zeker nog nooit in een stadion geweest? Wij zijn de joden/neuzen, in 010 zijn het de kakkerlakken en bij jullie de boeren. Her en der wordt weleens wat verbasterd en als jij dat aanstootgevend vindt heeft dat meer te maken met een teer zieltje dan met kinderachtig gedrag. Waar het p$v op slaat? Ach, eigenlijk op niets, maar het moet insinueren dat de hele ploeg bij elkaar gekocht is met geld van ome Philips en er zo 1 keer in de 10 jaar eens een speler doorstroomt vanuit de eigen opleiding.
0
geplaatst: 8 mei 2006, 09:59 uur
Boordappel heeft gelijk, de frustraties druipt er af bij de ajax en feyenoord fans. Natuurlijk kunnen de supporters er niks aan doen dat PSV de laatste 10 jaar de competitie domineert en dat ze het moeten doen met een B-prijs in de vorm van de Gatorade Cup.
Maar zodra het voetbal gaat kun je zien dat volwassen mensen net kleine kinderen zijn en zeker als ze niet hun zin krijgen. Dus kakkerlakken, neuzen en lampies ga eerst is nadenken voor dat je opschrijft.
Maar zodra het voetbal gaat kun je zien dat volwassen mensen net kleine kinderen zijn en zeker als ze niet hun zin krijgen. Dus kakkerlakken, neuzen en lampies ga eerst is nadenken voor dat je opschrijft.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.