Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 mei 2006, 14:30 uur
Was inderdaad niet nodig......met 0-0 was Heerenveen ook door geweest.
0
geplaatst: 8 mei 2006, 14:32 uur
bonothecat schreef:

0
geplaatst: 8 mei 2006, 14:37 uur
bonothecat schreef:
(quote)
Hoe weet jij dat nou? Jij was toch al afgehaakt?
0
Ace
geplaatst: 8 mei 2006, 15:07 uur
Ach, ik heb weinig last van die commercie: dat beinvloedt nou eenmaal alles, dus ook het voetbal. Het is vervelend, maar overkombaar. Waar ik meer moeite mee heb is combi's, aandeelhouders, bestuursleden zonder affectie met de club en dat soort ongein. Dat verziekt het pas echt...
0
geplaatst: 8 mei 2006, 15:11 uur
Precies.... Ik zou graag naar het WK willen, maar is helaas niet meer mogelijk, daar er 40.000 bobo's in een stadion zitten.
0
geplaatst: 8 mei 2006, 15:21 uur
Ace schreef:
Ach, ik heb weinig last van die commercie: dat beinvloedt nou eenmaal alles, dus ook het voetbal. Het is vervelend, maar overkombaar. Waar ik meer moeite mee heb is combi's, aandeelhouders, bestuursleden zonder affectie met de club en dat soort ongein. Dat verziekt het pas echt...
Is dat niet gewoon commercie Ace? Mensen die er zitten om geld te verdienen in plaats van met hart voor het voetbal... het irriteert me ook mateloos dat mensen alles gewoon slikken, in het kader van het kan niet anders. Ik roep op tot anarchie

0
Ace
geplaatst: 8 mei 2006, 15:27 uur
Ok, wellicht had ik specifieker moeten zijn, want wat ik opnoem heeft voor het grootste deel inderdaad ook met commercie te maken. Onder commercie versta ik in eerste instantie meer de exorbitante salarissen en grote invloed van sponsoren en dat soort gedoe. Het heeft weinig meer met een club te maken in veel gevallen. Kijk alleen maar eens even naar mijn cluppie. Tegenwoordig ben ik minder fanatiek dan vroeger, maar het doet je gewoon pijn aan het hart. Een oud gezegde is 'alles kan kapot'. In Amsterdam word je dat op vreselijke wijze duidelijk gemaakt...
Wat betreft het wk is het ook te absurd voor woorden. De supporters van de spelende landen krijgen maar een minimaal percentage van de beschikbare kaarten. De rest wordt gegeven aan belspel spelende Duitsers, Coca-Cola zuipend bioscooppubliek, bobo's met plastisch verbouwde partners, enz. En wij, de gewone jongens en meisjes, zitten thuis op de bank... Goed, ook leuk, maar ik had het graag anders gezien.
Wat betreft het wk is het ook te absurd voor woorden. De supporters van de spelende landen krijgen maar een minimaal percentage van de beschikbare kaarten. De rest wordt gegeven aan belspel spelende Duitsers, Coca-Cola zuipend bioscooppubliek, bobo's met plastisch verbouwde partners, enz. En wij, de gewone jongens en meisjes, zitten thuis op de bank... Goed, ook leuk, maar ik had het graag anders gezien.
0
geplaatst: 8 mei 2006, 15:35 uur
bonothecat schreef:
Ik roep op tot anarchie
Die boodschap is,ander dan jij hier bedoelt natuurlijk, helaas bij nogal wat hooligans al aangekomen Ik roep op tot anarchie

0
geplaatst: 8 mei 2006, 15:38 uur
Ik ben nu zo ver dat ik gewoon weiger nog een kaartje te kopen.... hoeveel schaak wedstrijden krijg je tegenwoordig niet voorgeschoteld? En dan heb ik het nog niet eens over spelers die totaal geen besef hebben van hoe de echte wereld meer in elkaar steekt. Ik kan mannetjes als Sneijder en Heitinga niet meer zien of luchten... ze kunnen misschien aardig tegen een balletje trappen.... laat ook maar.
0
geplaatst: 8 mei 2006, 15:40 uur
VanDeGriend schreef:

(quote)
Die boodschap is,ander dan jij hier bedoelt natuurlijk, helaas bij nogal wat hooligans al aangekomen 
Volgens mij speelt dat probleem al wat langer. De gemiddelde hooligan is niets meer dan een meeloper, die op zondagmiddag niks te doen heeft.
0
geplaatst: 8 mei 2006, 15:47 uur
bonothecat schreef:
Ik ben nu zo ver dat ik gewoon weiger nog een kaartje te kopen.... hoeveel schaak wedstrijden krijg je tegenwoordig niet voorgeschoteld? En dan heb ik het nog niet eens over spelers die totaal geen besef hebben van hoe de echte wereld meer in elkaar steekt. Ik kan mannetjes als Sneijder en Heitinga niet meer zien of luchten... ze kunnen misschien aardig tegen een balletje trappen.... laat ook maar.
Die schaakwedstrijden hebben toch niks met de commercie te maken, eerder aan de verbeterde tactiek!
Of bedoel je iets anders?
0
geplaatst: 8 mei 2006, 15:52 uur
Nicolage Rico schreef:
Die schaakwedstrijden hebben toch niks met de commercie te maken, eerder aan de verbeterde tactiek!
(quote)
Volgens mij is de commercie zo belangrijk geworden, dat niet verliezen soms belangrijker is als winnen of een attractieve wedstrijd. En vaag dat je het verbeterde tactiek noemt...hoe kun je het verzinnen van een schaakwedstrijd (komt tot stand door de tactiek) een verbetering noemen.
0
geplaatst: 8 mei 2006, 16:09 uur
bonothecat schreef:
Volgens mij is de commercie zo belangrijk geworden, dat niet verliezen soms belangrijker is als winnen of een attractieve wedstrijd. En vaag dat je het verbeterde tactiek noemt...hoe kun je het verzinnen van een schaakwedstrijd (komt tot stand door de tactiek) een verbetering noemen.
(quote)
Dat snap je zelf toch ook wel? Als er gaten vallen, maak je fouten. De tactiek is verbeterd in al die jaren. Het is geen verbetering op de aantrekkelijkheid van het spel, wel een verbetering van de tactiek.
Een ploeg wil alleen maar winnen, maakt niet uit hoe. Welke club speelt nog aanvallend voetbal. Barcelona? Dat komt omdat daar de meeste kwaliteit loopt en ze hun tegenstander gek voetballen, mede op tactisch gebied. Dat is een grote kwaliteit.
Ik ben het heus wel met je eens dat geld een grote rol speelt, maar het gaat uiteindelijk toch om het voetbal.
0
Ace
geplaatst: 8 mei 2006, 16:10 uur
bonothecat schreef:
Volgens mij is de commercie zo belangrijk geworden, dat niet verliezen soms belangrijker is als winnen of een attractieve wedstrijd.
Volgens mij is de commercie zo belangrijk geworden, dat niet verliezen soms belangrijker is als winnen of een attractieve wedstrijd.
Dat heeft toch niets met commercie te maken? Zoals Nicolage Rico al zegt is dat een andere tactiek, puur op resultaat gericht. Of dat mooi en leuk voor de (neutrale) toeschouwer is, is vers twee.
0
geplaatst: 8 mei 2006, 16:12 uur
Ace schreef:
Dat heeft toch niets met commercie te maken? Zoals Nicolage Rico al zegt is dat een andere tactiek, puur op resultaat gericht. Of dat mooi en leuk voor de (neutrale) toeschouwer is, is vers twee.
(quote)
Hey Ace, we zijn het eindelijk met elkaar eens! Dat ik het eens ben met een neus!!

0
Ace
geplaatst: 8 mei 2006, 16:23 uur
Nicolage Rico schreef:
Hey Ace, we zijn het eindelijk met elkaar eens! Dat ik het eens ben met een neus!!
(quote)

Ik vond het ook al zorgwekkend ja...

0
geplaatst: 8 mei 2006, 16:25 uur
Ace schreef:

(quote)

Hmmz, over een uurtje afspreken in Beverwijk?

0
Ace
geplaatst: 8 mei 2006, 16:26 uur
Ja, ik heb ook nog wel een en ander nodig op de Zwarte Markt. Of bedoel je dat niet?

0
geplaatst: 8 mei 2006, 16:31 uur
Rico durft het nu vast niet toe te geven, maar hij is het ook ooit eens met mij eens geweest. 

0
geplaatst: 8 mei 2006, 16:50 uur
BoordAppel schreef:
Wat ben jij een triest ventje. Was je maar gewoon van deze site weggebleven want iets toevoegen doe je niet.
Ik draag het verlies sportief, ik accepteer het, heb nergens gezegd dat Ajax onverdiend gewonnen heeft of wat dan ook. Maar ik ga ook geen stomme opmerkingen maken als Feyenoord of Ajax weer eens verliest. Dat is nu huilerig en bovendien extreem zielig gedrag.
"Ik draag het verlies sportief, ik accepteer het.........." Jezus Christus Boordappel moet je je eigen bericht van 7 mei van 20.00 uur nog maar eens terug lezen (quote)
Wat ben jij een triest ventje. Was je maar gewoon van deze site weggebleven want iets toevoegen doe je niet.
Ik draag het verlies sportief, ik accepteer het, heb nergens gezegd dat Ajax onverdiend gewonnen heeft of wat dan ook. Maar ik ga ook geen stomme opmerkingen maken als Feyenoord of Ajax weer eens verliest. Dat is nu huilerig en bovendien extreem zielig gedrag.
Je mag me voor alles uitmaken hoor Boordappel!. Kinderachtig, triest....... het zal me een rotzorg zijn! Maar dat alles liever dan een vreselijke 23 jarige Eindhovense huiler. Want dat ben je Boordappel 
0
geplaatst: 8 mei 2006, 16:52 uur
Rayman, toen je zei dat je mij zo'n fijne gozer vindt en toen je zei dat Feyenoord zo'n waanzinnig mooie club is?
Maar dat was dan ook de enige keer, Rayman.
Maar dat was dan ook de enige keer, Rayman.
0
geplaatst: 8 mei 2006, 16:53 uur
Hans Brouwer schreef:
Ik draag het verlies sportief, ik accepteer het..........
Ik draag het verlies sportief, ik accepteer het..........
Het begon goed Hans, dit moet je volhouden

Hans Brouwer schreef:
Dan maar kinderachtig, dan maar een triest ventje of wat dan ook, maar dat alles liever dan vreselijke Eindhovense huiler. Want dat ben je Boordappel
Dan maar kinderachtig, dan maar een triest ventje of wat dan ook, maar dat alles liever dan vreselijke Eindhovense huiler. Want dat ben je Boordappel

0
geplaatst: 8 mei 2006, 16:55 uur
Hans Brouwer schreef:
Ik draag het verlies sportief, ik accepteer het.......... Jezus Christus moet je je eigen bericht van 7 mei 20. uur nog maar eens terug lezen
(quote)
Ik draag het verlies sportief, ik accepteer het.......... Jezus Christus moet je je eigen bericht van 7 mei 20. uur nog maar eens terug lezen
Dan maar kinderachtig, dan maar een triest ventje of wat dan ook, maar dat alles liever dan vreselijke Eindhovense huiler. Want dat ben je BoordappelIk ga de huiler trofee uitreiken.....en de winnaar is.....Hans Brouwer.
Toelichting van de jury....Boordappel wordt regelmatig op deze site betrapt op zinnige postings. Die van Hans Brouwer moeten nog gevonden worden. Tevens heeft Boordappel gezien zijn leeftijd nog wat meer puber hormonen in zijn lijf zitten, die van Hans Brouwer moeten al wel verdwenen zijn. Dus in principe kan Boordappel er niets aan doen, Hans Brouwer wel.
0
geplaatst: 8 mei 2006, 16:59 uur
Bonothecat....ook zeker voor PSV?? En even voor de goede orde....... Ik ben niet begonnen hoor! Ik heb gisteren alleen onze Ajaxieden gefeliciteerd, meer niet! Maar dat kan hier kennelijk niet.
0
geplaatst: 8 mei 2006, 17:01 uur
Hans Brouwer schreef:
Ook zeker voor PSV??
Ook zeker voor PSV??
Door deze opmerking weet de jury nu zeker, dat de uitreiking terecht was.

0
geplaatst: 8 mei 2006, 17:06 uur
Hans Brouwer schreef:
Als Feyenoorder wens ik Ajax van harte geluk met het winnen van de beker. God zij dank geen dubbel voor dat arrogante klote PSV.
Danny, het ga je goed. Guus, het ga je goed. Volgend seizoen zijn wij weer aan de beurt!
Maar eerst nog even gezamenlijk genieten van het WK!!
Als Feyenoorder wens ik Ajax van harte geluk met het winnen van de beker. God zij dank geen dubbel voor dat arrogante klote PSV.
Danny, het ga je goed. Guus, het ga je goed. Volgend seizoen zijn wij weer aan de beurt!
Maar eerst nog even gezamenlijk genieten van het WK!!Hans Brouwer schreef:
Ik ben niet begonnen hoor! Ik heb alleen onze Ajaxieden gefeliciteerd, meer niet!
Ik ben niet begonnen hoor! Ik heb alleen onze Ajaxieden gefeliciteerd, meer niet!
0
geplaatst: 8 mei 2006, 17:07 uur
Hans Brouwer schreef:
Ah, in Leeuwarden zijn er ook al huilers!! Wat wil je als zo'n kei van een spits naar Amsterdam vertrekt!!
Ah, in Leeuwarden zijn er ook al huilers!! Wat wil je als zo'n kei van een spits naar Amsterdam vertrekt!!
Laat ik nu net sinds een paar maanden in Amsterdam wonen.....en het is inderdaad om te huilen dat Huntelaar naar Ajax is gegaan. En Leeuwaren is ongelijk aan Heerenveen..... ken je klassiekers!
0
geplaatst: 8 mei 2006, 17:08 uur
bonothecat schreef:
Laat ik nu net sinds een paar maanden in Amsterdam wonen.....en het is inderdaad om te huilen dat Huntelaar naar Ajax is gegaan. En Leeuwaren is ongelijk aan Heerenveen..... ken je klassiekers!
(quote)
Het is ook om te huilen dat je snel je berichtje gaat aanpassen als je een fout ontdekt.....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.