MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ah ik heb 84.. och wel netjes.

Urbanoetang schreef:
Schweinsteiger: "We hebben de sterkste ploeg verslagen!"

Die is net zo snugger als dat hij er uit ziet.

Er wacht hem een grote verassing als ze in de finale komen.

Urbanoetang schreef:
Er wacht hem een grote verassing als ze in de finale komen.

Social_Mask
Wat speelde Nani toch geweldig weer gisteren...

In de 92ste minuut met een 3-2 achterstand van 30 meter voor eigen succes gaan getuigt daar inderdaad wel van, ik vind het ook een misselijkmakend mannetje.

Social_Mask schreef:
Wat speelde Nani toch geweldig weer gisteren...

Dat viel toch wel mee, of was het een grap?

Zal toch zeker een grap moeten zijn.

Social_Mask
Nee, geen grap, sarcasme. Wat heb ik me toch weer geërgerd aan de man zeg. Een klote speler is het die idd voor eigen succes gaat op een moment dat hij dat juist net niet moet doen. Daar heeft Portugal er wel meer van lopen.. Ik was trouwens wel neutraal gisteren. Prachtig eerste doelpunt van Duitsland, zeker 1 van de mooiste dit EK. Tweede helft kwam Portugal wel terug, maar de gelijkmaker liet lang op zich wachten. En na die 1-3 was het gedaan.. Jammer, maar ik heb het niet echt met Portugal.

max en joep
hoe kun je na het WK van 2006 nu nog wel iets met Portugal hebben?

Social_Mask
Nou, ze speelden fraai de eerste 2 wedstrijden. Een genot om te kijken.

Wow, ik ben 1 plek gestegen. Over 37 speeldagen sta ik op 1

Nani was inderdaad een aanfluiting. Mooie actie waar de 3-2 uitkwam, maar verder een egoistje pur sang... Maar goed, zo was Ronaldo ook in het begin.

Dat snoeiharde schot van Podolski dat maar rakelings naast ging was ook wel mooi trouwens... Wat een geweldige speler is dat toch eigenlijk.

Zo, dat scheelde verdomd weinig zeg. Wát een poeier.

DonDijk
Ik vind het trouwens bijzonder irritant dat Christiano Ronaldo altijd wordt neergezet als een verwend snotjong. Ook door ''erkende'' journalisten. Do some research denk ik dan.

Der Effe
Mensen, ik ga naar Zwitserland. De groeten

DonDijk schreef:
Ik vind het trouwens bijzonder irritant dat Christiano Ronaldo altijd wordt neergezet als een verwend snotjong.

Idd het is een volwassen etterbalg

Der Effe schreef:

Que? For real? Zo ja, viele spass!

DonDijk
Klumpie schreef:
(quote)

Idd het is een volwassen etterbalg

Nee man, ok zijn hoofd ziet er wel uit alsof ie van de romp af moet worden geslagen maar feitelijk is het niet zo'n rare goser als iedereen wel eens denkt.

Ik vind het trouwens bijzonder irritant dat Christiano Ronaldo altijd wordt neergezet als een verwend snotjong.

Ok, hij heeft zijn geld eerlijk verdiend. Maar het blijft wel een snotjong.

Hoezo is Ronaldo een snotjong dan?

Klik (Einde vh filmpje)

En bovendien, iemand die meer bezig is zijn gekrulde mat nat te houden dan goed te voetballen heb ik sowieso bijzonder weinig respect voor, hoe goed hij ook kan voetballen.

Dat laatste hoort er een beetje bij, hoe onsportief het ook is. Een kaart aannaaien natuurlijk niet, al had de scheidsrechter sowieso wel rood gegeven, want rood was het. Provoceren hoort bij het spelletje, tegenwoordig.

Der Effe schreef:

Veel plezier Jorn!

Der Effe schreef:

Ouwe mazzelpik. Ik ga naar Wenen voor de finale.

In Zwisterland zijn ook een hoop Belgische Oranje-supporters. Appart om het Wilhemus op zijn Belgisch te horen.

herman schreef:
Dat snoeiharde schot van Podolski dat maar rakelings naast ging was ook wel mooi trouwens... Wat een geweldige speler is dat toch eigenlijk.

Was samen met de 2e tegen Italie 1 van de 2 heerlijkste doelpunten van het EK geweest.

Spijtoptant
Spannend hoor. Wat hadden die Kroaten twee goede kansen zeg.

Spijtoptant
Dat wordt geen getoeter.

Edit: nouhou....

dix
hoe is het afgelopen ?

Ergens had ik toch klein beetje hoop dat de turken zouden scoren, en ja hoor, heerlijke eindfase
Nu nog de penalty's...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:50 uur

geplaatst: vandaag om 03:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.