Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Spijtoptant
geplaatst: 20 juni 2008, 23:20 uur
dix schreef:
hoe is het afgelopen ?
hoe is het afgelopen ?
Ik stel je zo spoedig mogelijk op de hoogte.
Ik denk dat Rüstü de doorslag gaat geven. Goede keeper met veel ervaring.
0
geplaatst: 20 juni 2008, 23:23 uur
Toch was hij de hoofdschuldige aan die goal. Deed even de keeper van Griekenland na. Belachelijke ontknoping. Ze spelen misschien niet al te best maar die Turken maken er altijd wel een spektakel van
.
.
0
Spijtoptant
geplaatst: 20 juni 2008, 23:28 uur
Zo, dat wordt toeteren. 
Gefeliciteerd, Karizma !
Drama, drama, heerlijk. Het vuurwerk knalt hier al. Dit is niet het mooie voetbal, maar wel zo'n wedstrijd die onmisbaar is op een toernooi. Prachtig.

Gefeliciteerd, Karizma !
Drama, drama, heerlijk. Het vuurwerk knalt hier al. Dit is niet het mooie voetbal, maar wel zo'n wedstrijd die onmisbaar is op een toernooi. Prachtig.
0
geplaatst: 20 juni 2008, 23:29 uur
Turkije - Duitsland jongens..
Ik zeg finale: Nederland - Duistlan
Ik zeg finale: Nederland - Duistlan

0
geplaatst: 20 juni 2008, 23:29 uur
Waar gaat dit over
De Turken door. In een erg slechte wedstrijd wilden de Kroaten nog spelen, maar waren de Turken de wedstrijd alleen maar aan het vertragen, voetballen deden ze in ieder geval niet.
En tsja, dan komt het uit op een penalty-serie en de Turken (onterecht) door.
Tsja, wat is onterecht als je de meeste scoort?
De Turken door. In een erg slechte wedstrijd wilden de Kroaten nog spelen, maar waren de Turken de wedstrijd alleen maar aan het vertragen, voetballen deden ze in ieder geval niet.En tsja, dan komt het uit op een penalty-serie en de Turken (onterecht) door.
Tsja, wat is onterecht als je de meeste scoort?
0
geplaatst: 20 juni 2008, 23:31 uur
0
geplaatst: 20 juni 2008, 23:31 uur
Speciaal voor de Turkse fans (even op het plaatje klikken
)
http://www.flabber.nl/archief/024318.php
)http://www.flabber.nl/archief/024318.php
0
Spijtoptant
geplaatst: 20 juni 2008, 23:32 uur
schizodeclown schreef:

(quote)

Nou, die 1e en die 3e van de Kroaten had ik ook wel gehouden.
0
geplaatst: 20 juni 2008, 23:35 uur
Ik heb een klein vraagje aan de mensen op dit forum met een Turkse afkomst/achtergrond.
Waarom gaan ze allemaal toeterend in de auto hun feestje vieren? Mijn inziens lijkt het me maar saai om in een auto, alleen of maximaal met 5 a 6 man de overwinning te vieren. Je zou zeggen, kom gezellig ergens met z'n allen bij elkaar ipv je op te sluiten in je auto. Of is dit een rare gedachte?
Zit daar iets achter, dat toeteren rondcruisen, of is het gewoon toevallig dat de Turken dit altijd doen na een overwinning?
Waarom gaan ze allemaal toeterend in de auto hun feestje vieren? Mijn inziens lijkt het me maar saai om in een auto, alleen of maximaal met 5 a 6 man de overwinning te vieren. Je zou zeggen, kom gezellig ergens met z'n allen bij elkaar ipv je op te sluiten in je auto. Of is dit een rare gedachte?
Zit daar iets achter, dat toeteren rondcruisen, of is het gewoon toevallig dat de Turken dit altijd doen na een overwinning?
0
geplaatst: 20 juni 2008, 23:37 uur
Reijersen schreef:
Ik ben niet van Turkse afkomst, maar kan het een traditie zijn om na een gewonnen wedstrijd zoveel mogelijk mensen (die werken of studeren) uit hun slaap te houden??
0
geplaatst: 20 juni 2008, 23:38 uur
Conway Twitty schreef:
Ik ben niet van Turkse afkomst, maar kan het een traditie zijn om na een gewonnen wedstrijd zoveel mogelijk mensen (die werken of studeren) uit hun slaap te houden??
(quote)
Zo kan je het ook zien, maar ik ben er serieus benieuwd naar

0
Gewoon veel herrie maken, dat doen Nederlanders ook maar die gaan dan zingen dan de niet scorende spits van de tegenstander een homo is of dat ergens een piemel in moet.
0

Ze doen het maar weer he. Ik wou al bijna mijn tv uit zetten na dat doelpunt van Kroatie. Ik was volledig overtuigt dat ze er al waren.Toch gun ik het de Kroaten meer. Beter voetbal laten zien in dit EK, maar de mentaliteit en het doorzettingsvermogen van de Turken (dat aanzienlijk groeit wanneer ze achter staan) hebben de doorslag gegeven. Geweldige ontknoping.
0
Spijtoptant
geplaatst: 20 juni 2008, 23:39 uur
Joh, die mensen zijn dolblij, en moeten een enorme spanning ontladen. Ik ben geen Turk, heb geen Turkse vrienden of kennissen, was zelfs lichtelijk voor Kroatië, maar zo'n spanning, dat moet toch even ontladen ?
En dan zeuren over toeteren... Mensen die feest vieren, oh wat erg.
0
geplaatst: 20 juni 2008, 23:39 uur
De feiten :
Een tegenvallend Kroatie
Een tegenvallend Turkije
De Conclusie :
Een tegenvallende wedstrijd .
Een Makkie voor de Duitsers in de halve finale .
Een Duitsland in de finale .
Claxonerende Turken tot 2.00 uur .
Ik doe geen oog dicht deze nacht .
Een tegenvallend Kroatie
Een tegenvallend Turkije
De Conclusie :
Een tegenvallende wedstrijd .
Een Makkie voor de Duitsers in de halve finale .
Een Duitsland in de finale .
Claxonerende Turken tot 2.00 uur .
Ik doe geen oog dicht deze nacht .
0
geplaatst: 20 juni 2008, 23:40 uur
Ongelooflijke heksenketel hier voor de deur met bengaals vuurwerk en al: dit gaat een latertje worden.
0
geplaatst: 20 juni 2008, 23:41 uur
Spijtoptant schreef:
Ow, maar ik zeur er niet over. Ik vind het gewoon een opvallende manier van feestvieren. Zoals ik al aangaf lijkt het mij veel leuker om het met elkaar te vieren en dan inderdaad (zoals BoordAppel zegt) flauwe en gezellig liedjes te zingen.
0
geplaatst: 20 juni 2008, 23:44 uur
Grappig detail: voor mijn deur staat een wat ouder stel al de hele tijd flink te bekken en het lijkt wel of ze niets merken van alle toeterende turken die langs hen heen razen (een collega vond dat er trouwens een Suske en Wiske met die titel moest verschijnen: 'Sukse en Wiske en de toeterende turken')
Prima vermaak heb ik zo!
Prima vermaak heb ik zo!
0
Spijtoptant
geplaatst: 20 juni 2008, 23:45 uur
Reijersen schreef:
Ow, maar ik zeur er niet over. Ik vind het gewoon een opvallende manier van feestvieren. Zoals ik al aangaf lijkt het mij veel leuker om het met elkaar te vieren en dan inderdaad (zoals BoordAppel zegt) flauwe en gezellig liedjes te zingen.
(quote)
Nou ja, maar iedereen viert het toch op zijn eigen manier. Wij gaan volgende week maandag (lees: over tien dagen) bovenop woonboten in Amsterdam dansen. Dat vinden ze in Istanbul dan weer raar.
0
Ruby1966
geplaatst: 20 juni 2008, 23:46 uur
aERodynamIC schreef:
Grappig detail: voor mijn deur staat een wat ouder stel al de hele tijd flink te bekken en het lijkt wel of ze niets merken van alle toeterende turken die langs hen heen razen.
Prima vermaak heb ik zo!
Grappig detail: voor mijn deur staat een wat ouder stel al de hele tijd flink te bekken en het lijkt wel of ze niets merken van alle toeterende turken die langs hen heen razen.
Prima vermaak heb ik zo!
Dat vermaak wil ik ook, het is hier doodstil

Rüstü

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.