Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 mei 2006, 17:11 uur
bonothecat schreef:
Laat ik nu net sinds een paar maanden in Amsterdam wonen.....en het is inderdaad om te huilen dat Huntelaar naar Ajax is gegaan. En Leeuwaren is ongelijk aan Heerenveen..... ken je klassiekers!
(quote)
Laat ik nu net sinds een paar maanden in Amsterdam wonen.....en het is inderdaad om te huilen dat Huntelaar naar Ajax is gegaan. En Leeuwaren is ongelijk aan Heerenveen..... ken je klassiekers!
Ik haalde Heerenveen en Leeuwarden door elkaar.
En laat ik nu ook net een maand werken in Amsterdam.
En lees even het bericht van Yak hierboven. Dan weet je dus waar mijn bericht allemaal toe leidt. En dan weet je ook waarom ik die Boordappel dus zo'n triest geval vind, zo'n vreselijke huiler! En nu log ik uit 
0
geplaatst: 8 mei 2006, 17:12 uur
We zouden het ook weer over het voetbal zelf kunnen hebben in plaats van fans van andere clubs voor van alles en nog wat uit te gaan maken. 

0
Ace
geplaatst: 8 mei 2006, 17:12 uur
Ik zal Perez de Cuellar eens even bellen... Kijken of hij nog wat blauwe helmen in zijn schuur heeft liggen.
0
geplaatst: 8 mei 2006, 17:13 uur
Hans Brouwer schreef:
"Ik draag het verlies sportief, ik accepteer het.........." Jezus Christus Boordappel moet je je eigen bericht van 7 mei van 20.00 uur nog maar eens terug lezen
Je mag me voor alles uitmaken hoor Boordappel!. Kinderachtig, triest....... het zal me een rotzorg zijn! Maar dat alles liever dan een vreselijke 23 jarige Eindhovense huiler. Want dat ben je Boordappel 
"Ik draag het verlies sportief, ik accepteer het.........." Jezus Christus Boordappel moet je je eigen bericht van 7 mei van 20.00 uur nog maar eens terug lezen
Je mag me voor alles uitmaken hoor Boordappel!. Kinderachtig, triest....... het zal me een rotzorg zijn! Maar dat alles liever dan een vreselijke 23 jarige Eindhovense huiler. Want dat ben je Boordappel 
Het is goed met jou. Veel plezier nog in je kleuterwereldje, ik ben klaar met je. Doei
.
0
geplaatst: 8 mei 2006, 17:14 uur
Ace schreef:
Ik zal Perez de Cuellar eens even bellen... Kijken of hij nog wat blauwe helmen in zijn schuur heeft liggen.
Ok ik ga de vredespijp roken

0
geplaatst: 8 mei 2006, 17:14 uur
The Scientist schreef:
We zouden het ook weer over het voetbal zelf kunnen hebben in plaats van fans van andere clubs voor van alles en nog wat uit te gaan maken.

Lijkt mij ook.......Dat stelde ik gisterenavond om 21.11 uur al voor! Maar ja, die PSV 'ers hè

0
Ace
geplaatst: 8 mei 2006, 17:18 uur
bonothecat schreef:
(quote)

Ik rook mee; ik hou van discussieren met een zuigerige ondertoon, maar we moeten elkaar natuurlijk niet aan het huilen gaan maken. Althans, dat woord heb ik hier voldoende gelezen dus laat ik er gemakshalve even vanuit gaan dat het ook het geval is

0
geplaatst: 8 mei 2006, 17:20 uur
Ga jij je er nou ook al mee bemoeien? Zeker een neus!??
Nee, geintje
. Laten we het gezellig houden en het weer over voetbal hebben!! Iemand nog iets nuttigs te melden over voetbal?
0
Ace
geplaatst: 8 mei 2006, 17:22 uur
Ja hoor... Vind jij ook dat Ajax altijd zo'n mazzel heeft in de laatste minuut? Geniet je daar net zo van als ik?
0
geplaatst: 8 mei 2006, 17:23 uur
Ace schreef:
Ja hoor... Vind jij ook dat Ajax altijd zo'n mazzel heeft in de laatste minuut? Geniet je daar net zo van als ik?
Valt wel mee, toch? Heeft met kwaliteit te maken.

0
geplaatst: 8 mei 2006, 17:23 uur
Nicolage Rico schreef:
Iemand nog iets nuttigs te melden over voetbal?
(quote)
Iemand nog iets nuttigs te melden over voetbal?
Wie gaat Marco selekteren voor het WK??

0
Ace
geplaatst: 8 mei 2006, 17:25 uur
Ronaldinho, al hangt dat nog wel een beetje van Rita Verdonk af.
0
Ik hoop geen neuzen!!! Shit, ga ik weer.
Ik hoop dat v. Bommel in de basis staat. Oke Hans, het is een psv-er, maar hij heeft genoeg kwaliteit, ook al laat hij z'n man weleens lopen.
Verder moet van Nistelrooij gewoon spelen, ook al zit hij in een grote dip. Makaay moet ook mee!
0
Ace schreef:
Ach, als hij afgewezen wordt, blijft hij toch lachen.
0
geplaatst: 8 mei 2006, 17:28 uur
Het is inderdaad een huilerd..
Maar goed, hij heeft goed gepresteerd dit jaar en daar gaat het om. Ook al krijgt hij van mij 0 sympathie.
Maar goed, hij heeft goed gepresteerd dit jaar en daar gaat het om. Ook al krijgt hij van mij 0 sympathie.
0
geplaatst: 8 mei 2006, 17:30 uur
Als Marco nou eens selectie bouwt van louter Nederlandse buitenlanders, Ajaxieden en Feyenoorders. Dat lijkt me geweldig! 

0
geplaatst: 8 mei 2006, 17:31 uur
Hans Brouwer schreef:
Als Marco nou eens selectie bouwt van louter buitenlanders, Ajaxieden en Feyenoorders. Dat lijkt me geweldig!
Als Marco nou eens selectie bouwt van louter buitenlanders, Ajaxieden en Feyenoorders. Dat lijkt me geweldig!
Idd, 1e ronde eruit op het WK

0
geplaatst: 8 mei 2006, 17:31 uur
Hans Brouwer schreef:
Als Marco nou eens selectie bouwt van alleen Nederlandse buitenlanders, Ajaxieden en Feyenoorders. Dat lijkt me geweldig!
Als Marco nou eens selectie bouwt van alleen Nederlandse buitenlanders, Ajaxieden en Feyenoorders. Dat lijkt me geweldig!

Ook iets tegen AZ?

0
Ace
geplaatst: 8 mei 2006, 17:32 uur
Juist! Misselijke zeikerd is het. Gelukkig viel het die commentator van SBS6 ook op.
Is er hier overigens nog iemand naar de bekerfinale geweest? Ik niet, want ik vertik het om eerst 80 km naar Amsterdam te rijden, dan langs mijn huis te komen met de trein en kuip (normaal zeg ik: poel des verderfs te 010) in te gaan en dat vervolgens op de terugweg nog een keer mee te maken...
Is er hier overigens nog iemand naar de bekerfinale geweest? Ik niet, want ik vertik het om eerst 80 km naar Amsterdam te rijden, dan langs mijn huis te komen met de trein en kuip (normaal zeg ik: poel des verderfs te 010) in te gaan en dat vervolgens op de terugweg nog een keer mee te maken...
0
0
Hans Brouwer schreef:
Als Marco nou eens selectie bouwt van louter Nederlandse buitenlanders, Ajaxieden en Feyenoorders. Dat lijkt me geweldig!

Dan worden ze toch afgeslacht??
0
Nicolage Rico schreef:
Ook iets tegen AZ?
(quote)
Ook iets tegen AZ?

Nee, zeker niet
Er schiet me alleen even geen naam te binnen! 
0
Ace schreef:
Juist! Misselijke zeikerd is het. Gelukkig viel het die commentator van SBS6 ook op.
Namaaksupporter!!!!

0
geplaatst: 8 mei 2006, 17:33 uur
Nicolage Rico schreef:
Ja, met Ooijer halen ze de finale...
(quote)
Ja, met Ooijer halen ze de finale...

0
Ace
geplaatst: 8 mei 2006, 17:34 uur
Nicolage Rico schreef:
Namaaksupporter!!!!

(quote)
Namaaksupporter!!!!

Namaaksupporter, ik weet het. Tegenwoordig geef ik andere zaken (zoals mijn vrouwtje) een hogere prio. Ajax kookt namelijk niet voor me
Er worden dus weleens wat wedstrijden overgeslagen 
@ Hans B.: het is Ajacieden.
0
geplaatst: 8 mei 2006, 17:36 uur
Ace schreef:
Je begrijpt me wel!! Vanavond nog naar het Leidsche plein?? Zou het zeker doen als ik jou was!

0
geplaatst: 8 mei 2006, 17:36 uur
Nicolage Rico schreef:
Ja, van de Gatorade cup.
(quote)
Ja, van de Gatorade cup.
Ooijer is de beste beschikbare verdediger die we op het moment hebben. Met Mathijssen, Bouhlarouz of Heitinga red je het echt niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.