Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 25 juni 2008, 18:10 uur
Turkije heeft weinig kans vanavond. Veel goede spelers spelen niet, wegens blessures en de kaartstraffen. Natuurlijk hoop ik het beste, alleen denk en vrees ik het slechtste.
Wie weet!
Veel mensen hier in Turkije mag Fatih Terim niet. Zijn acties en al staan hen niet aan. Hoop dat hij weet waar hij mee bezig is, wat betreft de derde keeper als spits te laten neerzetten.
Wie weet!
Veel mensen hier in Turkije mag Fatih Terim niet. Zijn acties en al staan hen niet aan. Hoop dat hij weet waar hij mee bezig is, wat betreft de derde keeper als spits te laten neerzetten.
0
Spijtoptant
geplaatst: 25 juni 2008, 18:13 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Turkije heeft weinig kans vanavond. Veel goede spelers spelen niet, wegens blessures en de kaartstraffen. Natuurlijk hoop ik het beste, alleen denk en vrees ik het slechtste.
Wie weet!
Veel mensen hier in Turkije mag Fatih Terim niet. Zijn acties en al staan hen niet aan. Hoop dat hij weet waar hij mee bezig is, wat betreft de derde keeper te laten voetballen.
Wie weet!
Veel mensen hier in Turkije mag Fatih Terim niet. Zijn acties en al staan hen niet aan. Hoop dat hij weet waar hij mee bezig is, wat betreft de derde keeper te laten voetballen.
Voor jou hoop ik op een nieuwe 'stunt' (stunt tussen aanhalingstekens, want zes jaar geleden werden we al geattendeerd op de kracht van Turkije...), Karizma.
0
Spijtoptant
geplaatst: 25 juni 2008, 18:51 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Turkije heeft weinig kans vanavond. Veel goede spelers spelen niet, wegens blessures en de kaartstraffen. .
Turkije heeft weinig kans vanavond. Veel goede spelers spelen niet, wegens blessures en de kaartstraffen. .
Kaartstraffen: verplicht 40 uur klaverjassen.
0
eazyfan
geplaatst: 25 juni 2008, 19:26 uur
Ik blijf het grappig vinden, eerder op de dag zag ik een persconferentie over vanavond: de Turkse trainer zegt dat Duitsland zonder problemen zal afgemaakt worden terwijl Balack zegt dat het tegen de Turken moeilijk zal worden, ik ben benieuwd - 

0
geplaatst: 25 juni 2008, 20:31 uur
20u45.
Go Bastian & Michael. De 2 mannen met de meest Duitse kop erop in dit elftal !
Go Bastian & Michael. De 2 mannen met de meest Duitse kop erop in dit elftal !
0
Heemskerktollie
geplaatst: 25 juni 2008, 20:51 uur
Die Turken die winnen het gewoon. Goede spelers of niet. Go Turkije!!!
0
geplaatst: 25 juni 2008, 21:14 uur
Klopt het dat Turkije heeft gescoord? Zou fantastisch zijn.
Edit: yes....0-1
Edit: yes....0-1
0
geplaatst: 25 juni 2008, 21:36 uur
Nee niet echt maar uiteraard onverdiend.
Wilde net the Kite Runner aanzetten, toch maar paar minuutjes kijken en blijven kijken. Toffe pot zeg. Dankzij Turkije. Duitsland spelen weer eens als laffe angsthazen en zijn uitsluitend gevaarlijk bij counters. Die zullen dus wel weer winnen
Wilde net the Kite Runner aanzetten, toch maar paar minuutjes kijken en blijven kijken. Toffe pot zeg. Dankzij Turkije. Duitsland spelen weer eens als laffe angsthazen en zijn uitsluitend gevaarlijk bij counters. Die zullen dus wel weer winnen

0
geplaatst: 25 juni 2008, 21:38 uur
...nee dit keer eens niet. Turkije gaat weer voor een sensatie zorgen...ik voel het aan mijn water...
0
geplaatst: 25 juni 2008, 21:41 uur
Ik denk dat het lastig zal worden voor Turkije om te winnen. Maar ik heb enige hoop, omdat zij met passie spelen. Heerlijke eerste helft. 

0
geplaatst: 25 juni 2008, 21:44 uur
De Turken hadden al met 3-0 voor moeten staan , en dan komen die Duitsers 1 keer bij de goal en hij zit erin , natuurlijk die kolere harses van een zwijnstijger , man wat wou ik die graag met z`n rot kanus tussen een bankschroef zetten en om de 5 minuten zo`n 1 mm aandraaien .
Ik hoop dat de Turken winnen , ze verdienen het tot nu toe .
Ik hoop dat de Turken winnen , ze verdienen het tot nu toe .
0
geplaatst: 25 juni 2008, 21:51 uur
rudiger schreef:
...natuurlijk die kolere harses van een zwijnstijger , man wat wou ik die graag met z`n rot kanus tussen een bankschroef zetten en om de 5 minuten zo`n 1 mm aandraaien .
...natuurlijk die kolere harses van een zwijnstijger , man wat wou ik die graag met z`n rot kanus tussen een bankschroef zetten en om de 5 minuten zo`n 1 mm aandraaien .
...vindt die alleen maar lekker....
0
geplaatst: 25 juni 2008, 21:59 uur
Lennonlover schreef:
DEUTSCHLAND!!!!
DEUTSCHLAND!!!!
....oeps....ik schrik me het apezuur....komt er agressie in je boven?
0
geplaatst: 25 juni 2008, 22:06 uur
Op de BBC is er nog geluid met commentaar 
Wel erg dat de uitzending in heel Europa plat ligt

Wel erg dat de uitzending in heel Europa plat ligt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.