MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
kArIzMa_TuRk
Turkije heeft weinig kans vanavond. Veel goede spelers spelen niet, wegens blessures en de kaartstraffen. Natuurlijk hoop ik het beste, alleen denk en vrees ik het slechtste.

Wie weet!

Veel mensen hier in Turkije mag Fatih Terim niet. Zijn acties en al staan hen niet aan. Hoop dat hij weet waar hij mee bezig is, wat betreft de derde keeper als spits te laten neerzetten.

Spijtoptant
kArIzMa_TuRk schreef:
Turkije heeft weinig kans vanavond. Veel goede spelers spelen niet, wegens blessures en de kaartstraffen. Natuurlijk hoop ik het beste, alleen denk en vrees ik het slechtste.

Wie weet!

Veel mensen hier in Turkije mag Fatih Terim niet. Zijn acties en al staan hen niet aan. Hoop dat hij weet waar hij mee bezig is, wat betreft de derde keeper te laten voetballen.

Voor jou hoop ik op een nieuwe 'stunt' (stunt tussen aanhalingstekens, want zes jaar geleden werden we al geattendeerd op de kracht van Turkije...), Karizma.

Hup, Turkije, Hup!!!

Spijtoptant
kArIzMa_TuRk schreef:
Turkije heeft weinig kans vanavond. Veel goede spelers spelen niet, wegens blessures en de kaartstraffen. .

Kaartstraffen: verplicht 40 uur klaverjassen.

eazyfan
Ik blijf het grappig vinden, eerder op de dag zag ik een persconferentie over vanavond: de Turkse trainer zegt dat Duitsland zonder problemen zal afgemaakt worden terwijl Balack zegt dat het tegen de Turken moeilijk zal worden, ik ben benieuwd -

DonDijk
Zijn ze al begonnen?

20u45.

Go Bastian & Michael. De 2 mannen met de meest Duitse kop erop in dit elftal !

Heemskerktollie
Die Turken die winnen het gewoon. Goede spelers of niet. Go Turkije!!!

DonDijk
Hoeveel staat het?
(zit in de bak)

DonDijk
En nu?

Nou hopelijk blijft het zo gaan

Klopt het dat Turkije heeft gescoord? Zou fantastisch zijn.

Edit: yes....0-1

ja, maar het is alweer gelijk...

zwijnstijger

...mazzelgoaltje?...

Nee niet echt maar uiteraard onverdiend.

Wilde net the Kite Runner aanzetten, toch maar paar minuutjes kijken en blijven kijken. Toffe pot zeg. Dankzij Turkije. Duitsland spelen weer eens als laffe angsthazen en zijn uitsluitend gevaarlijk bij counters. Die zullen dus wel weer winnen

...nee dit keer eens niet. Turkije gaat weer voor een sensatie zorgen...ik voel het aan mijn water...

Wat een keeper he die Lehmann

Ik denk dat het lastig zal worden voor Turkije om te winnen. Maar ik heb enige hoop, omdat zij met passie spelen. Heerlijke eerste helft.

..mmm....ik ga ook maar eens kijken...wordt me te spannend.

De Turken hadden al met 3-0 voor moeten staan , en dan komen die Duitsers 1 keer bij de goal en hij zit erin , natuurlijk die kolere harses van een zwijnstijger , man wat wou ik die graag met z`n rot kanus tussen een bankschroef zetten en om de 5 minuten zo`n 1 mm aandraaien .
Ik hoop dat de Turken winnen , ze verdienen het tot nu toe .

rudiger schreef:
...natuurlijk die kolere harses van een zwijnstijger , man wat wou ik die graag met z`n rot kanus tussen een bankschroef zetten en om de 5 minuten zo`n 1 mm aandraaien .

...vindt die alleen maar lekker....

DEUTSCHLAND!!!!

Lennonlover schreef:
DEUTSCHLAND!!!!

....oeps....ik schrik me het apezuur....komt er agressie in je boven?

Neen. Supporter.

Ligt het beeld er in heel Europa uit

Op de BBC is er nog geluid met commentaar

Wel erg dat de uitzending in heel Europa plat ligt

LAAT DE MATCH STOPZETTEN!!!

Ja! het beeld is er weer

De term 'geen commentaar' is nu wel heel letterlijk

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:49 uur

geplaatst: vandaag om 00:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.