MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Zullen we het weer over fussball hebben?

Wat denken jullie vanavond? Ik hoop uiteraard op wederom een stunt van de Turken. Spelen ook leuker voetbal dan die Mannschaft. Ik vond het wel mooi dat Bilic na bestudering van een aantal DVD's van wedstrijden van Turkije nog steeds niet wist wat voor soort spel de Turken nou speelden. Er zat wat hem betreft totaal geen logica in. Maar goed, ze hebben er wel succes mee.

Ik hoop ook dat de Turken nog een stunt kunnen verzorgen, maar denk eerlijk gezegd dat de Duitsers zonder moeite winnen vanavond, de Turken hebben hun mazzel wel opgebruikt denk ik zo.

DonDijk
Staat er nou een keeper in de spits vanavond op het Europees Kampioenschap voetbal?

Tuncay heeft nog weinig laten zien. Misschien dat hij het die twee centrale totempalen bij Duitsland lastig kan maken. Zo niet, dan vrees ik zelfs een afstraffing.
Overigens, een turkse collega houdt het op 6-0 voor de duitsers.

rayman schreef:
Overigens, een turkse collega houdt het op 6-0 voor de duitsers.

, dat is pas integreren...

Die Turkse selectie is wel goed uitgedund zeg. Ik denk dat ze tekort gaan komen. In de ek-poel heb ik Duitsland naar de finale, dus dat komt mooi uit.

2-0

Ik heb zowel Turkije als Duitsland er niet meer bij in de ek-poel. Nog maar even een paar uurtjes genieten van mijn tweede plaats...

dix
DonDijk schreef:
Staat er nou een keeper in de spits vanavond op het Europees Kampioenschap voetbal?

hebben ze nog keepers ? ik denk dat de Turkse verzorgers ergens in de tweede helft óók gaan warmlopen.

Ik heb de Duitsers in mijn prono in de finale staan én als eindoverwinnaar, dus wat dat betreft mogen ze wel winnen. Maar persoonlijk zie ik Turkije liever nog eens stunten.

lebowski schreef:
(quote)

, dat is pas integreren...
Ik ben dan ook al een tijdje met hem bezig. Loon naar werken heet dit.

rayman schreef:
Tuncay heeft nog weinig laten zien
Is geschorst voor vanavond.

Berichten over de Olympische Spelen en paardendressuur verplaatst naar Overigen > Algemeen > Algemeen Sporttopic

Joy4ever schreef:
(quote)
Is geschorst voor vanavond.
Dan zal ie vanavond ook niet veul laten zien, schat ik zo in.

DonDijk
Ook niet weinig.

Duitsland - Türkye 1-1 (Duitsland zeer degelijk en oersaai, Turkije onbevangen maar erg rommelig; Duitsland door na penalty's).

Rusland - Spanje: ik zou het bij god niet weten.

Duitsland - Turkije 4-0

Ben bang dat Turkije net te veel bepalende spelers mist om de Duitsers goed partij te kunnen geven...maar wie weet, ze verrassen ons het hele toernooi al dus waarom vanavond ook niet.

Duitsland - Turkije 3-1. De Turken scoren nog in de blessuretijd...

DonDijk schreef:

Zengin Tolga (3de doelman) zit op de bank & zal misschien invallen als spits.

Duitsland 7-1 Turkije
Rusland 4-2 Spanje
Eindelijk spektakel op Euro 2008

Duitsland - Turkije 3-1
Rusland - Spanje 3-2

Social_Mask
Turkije gaat er aan....

Duitsland - Turkije: 1-2 (ze staan zwaar onder druk, maar door hun tomeloze inzet houden ze stand en in de laatste minuut van de reguliere speeltijd scoort Turkije de winnende treffer)

Rusland - Spanje: 3-1

Ace
Duitsland - Turkije 2-0
Rusland - Spanje 1-2

Spijtoptant
Duitsland - Turkije 4 - 0 (Ik denk dat de Turken te uitgedund zijn)
Rusland - Spanje 2 - 0 (Hup Hiddink Hup, laat de Tweekoppige Adelaar niet in zijn hemdje staan !)

Chameleon Day schreef:
(ze staan zwaar onder druk, maar door hun tomeloze inzet houden ze stand en in de laatste minuut van de reguliere speeltijd scoort Turkije de winnende treffer)

de 3e keeper gaat zelfs scoren & dan looft iedereen Terim voor zijn durf

Spijtoptant
Waldo Jeffers schreef:
(quote)

Ik denk dat de derde keeper van Turkije als spits gaat spelen en in de blessuretijd van de verlenging in een reflex de winnende goal van de Turken uit het Duitse doel wegslaat.

Spijtoptant schreef:
(quote)

Ik denk dat de derde keeper van Turkije als spits gaat spelen en in de blessuretijd van de verlenging in een reflex de winnende goal van de Turken uit het Duitse doel wegslaat.

Waldo Jeffers schreef:
(quote)

Arshavin verbleekt bij de acties van deze derde doelman!

Der Effe
Duitsland moet wel 4-0 voorstaan in de 89e minuut willen ze enige kans maken op de overwining.

Der Effe schreef:
Duitsland moet wel 4-0 voorstaan in de 89e minuut willen ze enige kans maken op de overwining.

Nou dat is krapjes hoor!

Spijtoptant
Je benadert het van de verkeerde kant, Effe.

Turkije moet 0-3 achterstaan in de 89ste minuut willen ze enige kans maken op de overwinning.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:25 uur

geplaatst: vandaag om 02:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.