MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Jaaa!

het is gewoon niet te geloven maar ze prikken er weer gewoon eentje in de 90ste minuut...weeral

Zo nu hoef ik echt geen voetbal meer te kijken. Als zo'n team laffe rukkers zo'n wedstrijd op de mat legt en de allerslechtste van het veld een winnend doelpunt maakt....bah. Buiten moffen (dat kan nu even ) kan toch niemand die van voetbal houdt blij zijn met dit.

Een zwaar gecensureerde samenvatting van mijn analyse alhier.

Wat speelden die Duitsers & vooral hun verdediging ongelooflijk zwak... En dan nog scoren als er een Turk geblesseerd op het veld ligt, lekker fair...

Ruby1966
Erg sneu en heel erg onverdiend....zonde Turkije

Hoe wordt je Europees Kampioen met Negatief en slecht voetbal .
We hebben het vanavond kunnen zien .
Waarom kijken we nog ?

Sheplays
Jammer, geen getoeter.....

Die Lahm had al 2 keer geel moeten krijgen , dus rood , nee donker rood .
Om vervolgens een paar minuten later de stervende zwaan te spelen , dit misstaat niet in het zwanenmeer , hij had alleen z`n Tu Tu niet aan .
Rot moffen .

Hoop dat Guus die kolerelijers vernederd met 12-1 .

Turkije

Uhmmm.... Duitsland gewoon terecht naar de finale lijkt mij.

Lin
terecht? hmm, van wat ik gezien heb toch echt niet hoor

Reijersen schreef:

Ja zeker terecht , wat hebben die Moffen toch een geweldig voetbal laten zien dit toernooi .
Hoe zullen we dit noemen , Totaal voetbal ofzo .

Nee, de wedstrijd was niet goed. Vooral als je Duitsland vergelijkt met hun wedstrijd tegen Portugal. Maar aan de andere kant heb ik Turkije nog geen enkele wedstrijd goed voetbal zien spelen (inclusief vanavond).

Donny Tourette
Deutschland Europameister

Reijersen schreef:

Vlekje in het oog lijkt me...

Wel goed voor mijn EK poel En ach voor de rest was dit vrij voorspelbaar dat de Duitsers zo verder zouden gaan. Maar respect voor de Turken. Als Nederland nou is zo'n intstelling had.

lebowski schreef:
(quote)

Nee m'n lenzen zijn schoon. Maar lees mn beredenatie hieronder maar even.

rudiger schreef:
Hoe zullen we dit noemen , Totaal voetbal ofzo .

Afbraakvoetbal....maar ja, ze staan met al hun middelmatigheid wel weer in de finale.

Heel veel hulde aan de Turken. Wat een ploeg, wat een inzet en zelfs (best) goed voetbal, ook in deze wedstrijd. Anders dan Oranje mag deze ploeg met fier opgeheven hoofd het toernooi verlaten.

Kos
Wat een drama, zo'n beetje het tegenovergestelde van reclame voor het voetbal.

Alsof Platini tegen al de voetballende kindjes zegt: 'kijk kids, je moet gewoon de ander een beetje laten voetballen en met heel veel geluk kun je dan een doelpunt maken.' Dan wordt je kampioen.

Wat een gezeur zeg...

"doorspelen als er een Turk geblesseerd ligt" ... MAN, het was in de laatste minuut, denk je dat die Turken gestopt waren als ze vlakbij de Duitse goal waren... ammenooitniet.
"moffen dit, kolerelijers dat..." het blijft voetbal, laten we ons niet zo opwinden.
En wees eens eerlijk: Turkije speelde een goede wedstrijd, maar over het hele toernooi gezien stelde ook deze ploeg niet bijster veel voor. Hoewel ik het zeker bewonderenswaardig vind dat ze drie keer in de laatste minuut terugkomen vanuit een achterstand.
Duitsland wordt gewoon Europees kampioen, net zoals ik in de toto voorspeld heb (maar wel met waardeloos voetbal, zal ik dan ook eens eerlijk zijn... stiekem hoop ik toch op Rusland)

lebowski schreef:
Lijkt me meer een in het ruhrgebied geproduceerd stuk plaatstaal van een meter dik.

eazyfan
Jammer van Turkije, ze speelden beter, ik gunde het hen wel.

Waldo Jeffers schreef:
Wat speelden die Duitsers & vooral hun verdediging ongelooflijk zwak... En dan nog scoren als er een Turk geblesseerd op het veld ligt, lekker fair...

Verdediging zwak ?
Alleen Lahm liet verdedigend veel steken vallen. Mertesacker deed het uitstekend. Frings is voetballend natuurlijk een veel betere speler dan die Rolfes, die het verdedigend wel aardig deed.
Turken waren 1ste helft sterker & beter, 2de helft raakten ze toch meer & meer uitgeput waardoor de Duitsers het nooit echt heel lastig kregen. Ik kan Reijersen wel volgen, Turken waren beter, maar het is nu niet dat de Turken de Duitsers van de mat veegden..
Duitsers speelden "hun spel", en dat pakte blijkbaar beter uit. Ook al is het laf voetbal.. Dat gebeurt nu éénmaal vaak in het hedendaags voetbal.
Iemand zei ook nog dat Lahm rood moest hebben ?
Ik dacht eerder aan Mehmet Aurelio (5de minuut op Ballack), die elleboog op Klose & dan nog een smerige actie van een Duitser (die me nu even ontglipt).
Wat speelde Schweinsteiger weer een geweldige mats !
Kaatste vaak perfect op Friedrich, die voetballend jammer genoeg beperkt is. Enkel liep hij soms iets te graag met de bal, maar hij deed het weer voortreffelijk ! Een pure mof En op die opmerking dat die Turk geblesseerd er lag; net wat Freitzen zegt + dat Lahm dat nooit kan gezien hebben !

Tja, Belgen hebben natuurlijk wel wat met het spel dat Duitsland vandaag (en meestal) laat zien...

Maar goed, ik ben blij dat "wij" gewoon verdiend heben verloren. Voelt net wat minder slecht dan er uitgaan op deze manier.

dat van dat spel met 22 man, en aan het eind wint jeweetwel; wordt dat dan nooit doorbroken?

Ik heb mijn hoop nu echt op Rusland gevestigd, tegen Spanje wint vrees ik Duitsland.

Kijk Jan, dat is taal. Het maakt mij niet uit wie er van Duitsland wint als er maar een team van ze wint. Het leukste zou zijn als Duitsland goed speelt en verliest. Weten ze is een keer hoe dat is.

Ik ben eigenlijk best optimistisch dat zowel Spanje als Rusland wint van Duitsland. Dat Turkije zo ver zou komen had ik vooraf niet gedacht.

VanDeGriend schreef:
Kijk Jan, dat is taal. Het maakt mij niet uit wie er van Duitsland wint als er maar een team van ze wint. Het leukste zou zijn als Duitsland goed speelt en verliest. Weten ze is een keer hoe dat is.

Als " die Mannschaft"' het beste, oogstrelendste voetbal zou laten zien, dan mogen ze van mij winnen. Maar op deze manier..

VanDeGriend schreef:
Dat Turkije zo ver zou komen had ik vooraf niet gedacht.

Dat was voor mij 6 jaar terug ook al een grote verassing. Misschien moet ik eens stoppen met ze zo te onderschatten. Ook al had het gekunt dat ze er bij de groepsronde al uit lagen (zonder die fatale fout van Petr Cech)

Spanje en Rusland mogen beide kampioen worden van mij. Het liefst Rusland, maar in ieder geval geen Duitsland.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:01 uur

geplaatst: vandaag om 23:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.