MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ace
Hans Brouwer schreef:
(quote)

Je begrijpt me wel!! Vanavond nog naar het Leidsche plein?? Zou het zeker doen als ik jou was!

Ik begrijp je zeker, maar het gaat om de details Nee, ook daar pas ik voor. Je kan wel voor elke soepkom die je wint naar het Leidse. Ik moet morgen weer werken en ik rij al vaak genoeg naar die geweldige stad voor de Godenzonen. Vandaag pas ik: het is mooi geweest voor dit seizoen.

Klumpie schreef:

Ooijer is de beste beschikbare verdediger die we op het moment hebben. Met Mathijssen, Bouhlarouz of Heitinga red je het echt niet.

Zegt hij door zijn Philips-bril Ik wil overigens ook niet beweren dat hij niet goed is, maar een misselijkmakender figuur loopt er imo op de Nederlandse velden niet rond.

Tuurlijk zijn er belangrijkere dingen dan voetbal, maar mijn dag (+ tussen de 22 en 50 uur) is verpest als Feyenoord verliest. En dat combi-vervoer is ook dramatisch. Ben ik blij dat ik met de fiets naar de kuip kan Nu moet Feyenoord alleen nog de finale halen.

Ow ja.. 3 jaar geleden was ik helemaal naar Hoofddorp gereden voor een kaartje voor de finale: Feyenoord - Utrecht, maar daar stonden ook helaas Feyenoord-supporters in een rij. Ik was dus voor niks om 7 uur mijn nest uit gegaan om vervolgens voor niks naar Hoofddorp te rijden.

En dat allemaal omdat er 15.000 bobo's naar die finale moesten, omdat ze best weleens een keer een voetbalwedstrijden willen bekijken.

Achteraf was het niet zo erg, gezien de uitslag.

Klumpie schreef:
(quote)

Ooijer is de beste beschikbare verdediger die we op het moment hebben. Met Mathijssen, Bouhlarouz of Heitinga red je het echt niet.

Ik schat Bouhlarouz en Mathijssen hoger in. Heitinga mag van mij thuisblijven! Die heeft niks te zoeken in oranje, net als Emanuelson!! Die gozer kan toch niet verdedigen, of heb ik het mis??

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ik schat Bouhlarouz en Mathijssen hoger in. Heitinga mag van mij thuisblijven! Die heeft niks te zoeken in oranje, net als Emanuelson!! Die gozer kan toch niet verdedigen, of heb ik het mis??

Emanuelson is al afgevallen.

Klumpie schreef:
(quote)

Emanuelson is al afgevallen.

Dat weet ik. Lijkt me ook niet meer dan logisch. Alhoewel hij nog niet definitief is afgevallen. Hij kan het niveau van ajax nog niet eens aan, laat staan het niveau van Oranje.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Dat weet ik. Lijkt me ook niet meer dan logisch. Alhoewel hij nog niet definitief is afgevallen. Hij kan het niveau van ajax nog niet eens aan, laat staan het niveau van Oranje.

Het is jammer dat Stam niet mee wil doen. Nu is de verdediging bij ons te zwak en weet ik zeker dat we geen wereldkampioen worden. Of hij moet Ooijer meenemen

Klumpie schreef:
Of hij moet Ooijer meenemen

Dan kan hij beter Pascal Bosschard selecteren Aan huilers hebben we niets!

Nicolage Rico schreef:
Nu moet Feyenoord alleen nog de finale halen.

Volgend jaar zijn wij weer aan de beurt!

Hans Brouwer schreef:
(quote)

Dan kan hij beter Pascal Bosschard selecteren Aan huilers hebben we niets!

Het is toch Pascal Bosschaart. Als Feyenoord supporter verwacht ik wel dat je de namen goed kunt op schrijven.

Klumpie schreef:
Het is toch Pascal Bosschaart. Als Feyenoord supporter verwacht ik wel dat je de namen goed kunt op schrijven.

Ja sorry hoor.........Ik heb gisteren en vandaag ook zoveel naar m'n hoofd geslingerd gekregen Ik ben een beetje uit het lood geslagen! Maar een echte Feyenoorder hersteld altijd

Hans Brouwer schreef:
Maar een echte Feyenoorder hersteld altijd

Juist! Maar we zijn ook veel gewend hé

Sorry, maar Pascal Bosschaart kan het niveau Feyenoord niet eens aan... Ook al weet ik dat je een grapje maakte, Hans.

Stam is ook niet meer goed genoeg voor een WK. Ik vond hem op het EK 2004 al minder dan ervoor. Hij wordt te traag, ook al had hij Ronaldinho uit de wedstrijd gespeeld tijden AC Milan - Barcelona. Alhoewel, als Ronaldinho een topdag heeft, ziet Stam niet eens de hielen van Ronaldinho.

En Hans, volgend jaar zijn wij aan de beurt! Als Kuijt blijft! (De Spurs vallen al af, daar ze geen CL spelen )

Kos
Nicolage Rico schreef:
Alhoewel, als Ronaldinho een topdag heeft, ziet Stam niet eens de hielen van Ronaldinho.

En Mathijssen wel zeker...

Niemand stopt Ronaldinho, daarom wordt hij ook de speler van het toernooi.

Nicolage Rico schreef:
Niemand stopt Ronaldinho, daarom wordt hij ook de speler van het toernooi.

Brazilie wordt geen wereldkampioen. Dat wordt dit keer Italie.

Ik zeg ook niet dat Brazilië wereldkampioen wordt. Italië wordt het niet, alhoewel ze zoals elk toernooi 1 van de kanshebbers zijn.

Nicolage Rico schreef:
Ik zeg ook niet dat Brazilië wereldkampioen wordt. Italië wordt het niet, alhoewel ze zoals elk toernooi 1 van de kanshebbers zijn.

Ik zeg ook niet dat jij zegt dat Brazilie wereldkampioen wordt.

Het is sinds 1958 niet meer gebeurd dat een Zuidamerikaans land een WK in een Europees land wist te winnen... Het zou me ook niets verbazen als een Europees land als Italie te sterk voor ze is.

Klumpie schreef:
(quote)

Ik zeg ook niet dat jij zegt dat Brazilie wereldkampioen wordt.

Ik zeg toch niet dat jij zegt dat ik zeg.... laat maar..

herman schreef:
Het is sinds 1958 niet meer gebeurd dat een Zuidamerikaans land een WK in een Europees land wist te winnen... Het zou me ook niets verbazen als een Europees land als Italie te sterk voor ze is.

Je kunt er zulke statistieken bij gaan halen. Ik kijk liever naar de kwaliteit van de teams vlak voor deze eindronde.... Dan heeft Brazilië meer kans dan Italië.

Ik denk dat die ploeg van Leo wereldkampioen wordt! Of zou Guus het worden met Australie. Hij heeft straks in ieder geval géén huilers in z'n elftal

DutchViking
Voor mij is Argentinië de gedoodverfde favoriet, met (net als Brazilië trouwens) een selectie om van te watertanden. Italië geef ik ook een goede kans. Brazilië zal ook wel weer ver komen, maar mag van mij gerust snel uitgeschakeld worden.

Tsjechië en Zweden zijn voor mij gevaarlijke outsiders, die ik ver zie komen. Ook Zwitserland (makkelijke poule-indeling) zal misschien ver kunnen komen.

Hans Brouwer schreef:
Of zou Guus het worden met Australie. Hij heeft straks in ieder geval géén huilers in z'n elftal

Wat dacht je van Jason Culina?

Waarom komt de Guzman een speler met techniek en spelinzicht niet in aanmerking voor het nederlands elftal,terwijl slapjanus Maduro al na 1 wedstrijd in het eerste van Ajax een uitnodiging krijgt ! Hij is al vanaf z'n twaalfde in nederland dus een eventuele naturalisatie mag geen obstakel vormen!

Ace
Ik zie het al: je kan je op deze site beter met muziek bezig houden, want de onzin die hier uitgekraamd wordt is van een zeldzame soort Lekker objectief ook

Hans Brouwer schreef:
Of zou Guus het worden met Australie. Hij heeft straks in ieder geval géén huilers in z'n elftal

Lindsay Wilson?? Archie Thompson?? Eerder al genoemd inderdaad Jason Culina??

Ace
Andrew Oyer?

Ace
VanDeGriend schreef:
(quote)
Da's een Canadees

Hij heeft het dan ook over naturalisatie

Overigens het is bevestigd Ronald Koeman wordt de nieuwe coach van PSV

Ace schreef:
(quote)

Hij heeft het dan ook over naturalisatie

Ja ff niet gelezen, daarom post weg gehaald. Overigens twijfelt Guzman zelf, vandaar nog niet gebeurd

Ace schreef:
Andrew Oyer?

Goh toch nog een buitenlander in het nederlands elftal ?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:21 uur

geplaatst: vandaag om 08:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.