MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Superbeertje
Urbanoetang schreef:
(quote)

Mij is vertelt dat ze aan de drank waren en vaker te vinden waren in het uitgaansleven van Barcelona dan op het trainingsveld. Of zijn dat slechts roddels?

Wat Ronaldinho betreft is dat zeker waar. Hij zat in een vormcrisis en ging toen juist veel het uitgaansleven in, en kwam regelmatig met een prostituee thuis.

Urbanoetang schreef:

Mij is vertelt dat ze aan de drank waren en vaker te vinden waren in het uitgaansleven van Barcelona dan op het trainingsveld. Of zijn dat slechts roddels?

Nee, een bevriende DJ van me heeft nog een keer met Ronaldihno gefeest. Midden in het seizoen

herman schreef:
Wat dan? Een vormcrisis? Dat is normaal hoor. Geen enkele speler speelt 15 jaar lang op de toppen van zijn kunnen.

Jawel Herman , de beste man heet Johan Cruijff .
Deze grootheid heeft langer als 15 jaar op de toppen van zijn kunnen gespeeld .

Superbeertje
Hij gaat waarscheinlijk naar Manchester City

Spanje-Rusland: 2-4

Uiteindelijk is Guus een echte Nederlander en wint ie, zoals te doen gebruikelijk, geen prijs

Spanje - Rusland 2-1

VanDeGriend schreef:
Uiteindelijk is Guus een echte Nederlander en wint ie, zoals te doen gebruikelijk, geen prijs

Spanje - Rusland 2-1

Die kans zit er dik in VDG , al hoop ik op een voetballende ploeg ( Rusland ) in de finale , anders wordt het ook nog eens een saaie wedstrijd , 1 saaie ploeg ( Duitsland ) is al genoeg .

Spanje - Rusland 1-3

FattBeat
Superbeertje schreef:
Waarscheinlijk zal Eto'o nog blijven omdat Barcelona er een té hoge transfersom voor vraagt. AC Milan wou hem eerst maar die hebben al hun pijlen gericht op Adebayor.

De ironie; AC Milan zag ook Drogba als een potentiële kandidaat, maar liet al gauw beide spelers voor wat het is en dachten Adebayor binnen te kunnen halen, waar vooral de bal bij Arsenal lag. De kans was niet heel groot, want Arsenal wilde hem voor geen goud kwijt. Althans dat dachten ze. Maar nog geen dag later las ik op vi.nl dat Arsenal hem aan Barca had verkocht

Frozen_Devil schreef:
Welke aanvallers heeft Barcelona nog? Henry, Messi, Bojan...

Deco, Eto'o en Ronaldinho moeten weg van Guardiola, dat weet ik.

Misschien past hij er wel.

Adebayor nu dus ook. Maar ik begrijp niet waarom niemand het ooit over Dos Santos heeft. Ondanks dat hij zojuist door Tottenham is gekocht, natuurlijk wel een (enorm talentvolle) aanvaller.

Tottenham gaat in iedergeval een mooi team krijgen. Niet alleen door dynamische spelers als Dos Santos en Modric te kopen, maar ze hebben zojuist ook nog eens wereldkeeper Gomes binnengehaald. En dat voor slechts 9 miljoen, waar PSV ook nog eens een hoop moet afstaan aan 3 zaakwaarnemers. Naar schijnt krijgen ze wel Lee 'cadeau'. Enfin, waar ik de Spurs al een tijdje ondermaats vind presteren, gezien de miljoenen die ze er in pompen en de lauwe resultaten die ze boeken, denk dat ik ze volgend seizoen zeker de potentie hebben om op z'n minst voorronde Champions League te kunnen spelen.

kArIzMa_TuRk
Rüştü!! Je hebt je best gedaan jongen. Kreeg te horen dat Rüştü met pensioen gaat. Rüştü vond ik altijd wel een keeper met skills (net als Sar), het is wel goed dat hij met pensioen gaat. Hier in Trabzon wordt gezegd dat de keeper Volkan het verlies van Turkije in handen had, maar iedereen hier is wel trots op Turkije.
Spijtoptant schreef:
Voor jou hoop ik op een nieuwe 'stunt' (stunt tussen aanhalingstekens, want zes jaar geleden werden we al geattendeerd op de kracht van Turkije...), Karizma.
Bedankt, man. Jammer genoeg wist ik dat Turkije dit keer geen nieuwe stunt in petto had (want de goede spelers Arda, Nihat, Servet, Tuncay speelden niet).
rudiger schreef:
Ik hoop dat de Turken winnen , ze verdienen het tot nu toe .
Mee eens.
Reijersen schreef:
Uhmmm.... Duitsland gewoon terecht naar de finale lijkt mij.
Jij bent altijd al tegen Turkije geweest. We now that already. Je hoeft niet altijd zo'n bericht achter te laten.
Joy4ever schreef:
Wat heb ik genoten van de Turken op dit EK! Heerlijk voetbal. Ik wil er eigenlijk niemand specifiek uitlichten, maar toch: Semih Turkije bedankt
Jij ook bedankt. Sluit ik me trouwens helemaal bij aan.

Mooie (bijna onmogelijke) goal van Semih. Alle drie de doelpunten van Duitsland zagen er zeer simpel uit. Vond alleen de winnende mooi. Wel jammer dat er door werd gespeeld toen Kazim zichzelf had geblesseerd. Achja. Moet kunnen?

Der Effe
Die 3e was echt prachtig. En wat heeft die Hitzlsperger een passing zeg, zo snel en zo strak . Verder natuurlijk zeer knap van Turkije. Met een 'B' team toch de bovenliggende partij zijn. Alleen snapten ze niet dat je tegen Duitsers niet met goals in de laatste minuten moet komen aanzetten .

Nou Rusland naar huis.. Jammer! Maar goed de Spanjaarden zijn toch sterker. Duitsland - Spanje in de finale.. ik had het niet verwacht. Hup Spanje dan maar!

Spijtoptant
Nou Guus, was dit je overwinning op Nederland nou waard ?

Ja natuurlijk in de halve finales komen is beter dan de kwart. Tevens voor de portemonnee.

rudiger schreef:
Die kans zit er dik in VDG , al hoop ik op een voetballende ploeg ( Rusland ) in de finale , anders wordt het ook nog eens een saaie wedstrijd , 1 saaie ploeg ( Duitsland ) is al genoeg .
Spanje een saaie ploeg Begrijp ik dat uit je post? Rusland heeft precies twee keer behoorlijk gespeeld maar wel tegen twee matig spelende tegenstanders. Tegen een echt goed spelende ploeg worden ze gewoon weer opgerold. Gelukkig maar.

Met terugwerkende kracht is de prestatie van Oranje tegen Rusland toch wel heel heel mager te noemen hoor.

Fraai spel van Spanje. Hoop dat ze dat in de finale nog een keer waarmaken...en waarom ook niet.

Spijtoptant
VanDeGriend schreef:
(quote)
Spanje een saaie ploeg Begrijp ik dat uit je post? Rusland heeft precies twee keer behoorlijk gespeeld maar wel tegen twee matige tegenstanders. Tegen een echt goede ploeg worden ze gewoon weer opgerold. Gelukkig maar.

Fraai spel van Spanje. Hoop dat ze dat in de finle nog een keer waarmaken...en waarom ook niet.

Och, matig, echt goed... 't is ook net de vorm van de dag.
Spanje speelt Rusland weg (2x), Rusland speelt Nederland weg, Nederland speelt Italie weg, en Italie houdt gemakkelijk stand tegen het echt goede Spanje en verliest slechts op penalties ?

Zat ff te vlassen op een mooi geformuleerde subtiele post. Maar ach...waarom moet dat ook, tis maar voetbal

Dus..

T komt er op neer dat Spanje 5 x achter elkaar zeer behoorlijk presteert en Rusland alleen tegen gebakjes. En Guus is natuurlijk ook garantie voor uiteindelijk helemaal niks winnen. Weg ermee

Hup Spanje

Spijtoptant
VanDeGriend schreef:
Zat ff te vlassen op een mooi geformuleerde subtiele post. Maar ach...waarom moet dat ook, tis maar voetbal

Dus..

T komt er op neer dat Spanje 5 x achter elkaar zeer behoorlijk presteert en Rusland alleen tegen gebakjes.

Ah, op die manier.
En Guus is natuurlijk ook garantie voor uiteindelijk helemaal niks winnen. Weg ermee
't Is net een Nederlander.

Hup Spanje

Dat sowieso niet natuurlijk. Viva die Mannschaft

Mooi, subtiel geformuleerd

Eindelijk!!

Wat een ontlading hierzo. Espana was heer en meester. Waar het voorgaande jaren steeds misging, zit het nu echt helemaal goed. Ge nverdeeldheid, een vhechte vriendenploeg is er eindelijk anno 2008. De balans is perfect. En het grote verschil wordt gemaakt door een product uit Brazilie; Marcos Senna. Arshavin kreeg geen voet aan de grond. De stofzuiger op het middenveld, een speler die graag het vuile werk op knapt. Het keerpunt in de wedstrijd was toen Cesc het veld in kwam, toen kreeg Spanje het middenveld in handen.

Moeilijk een man of the match uit te kiezen. Elke speler was de meerdere van zijn Russische opponent. Ik ben weer overdonderd, ik laat mijn tranen van blijdschap weer zijn gang gaan en ik ga heel de avond nagenieten.

Op naar zondag.

lebowski schreef:
Mooi, subtiel geformuleerd
Een van mijn basis kwaliteiten zoals je weet

Voor wie ben jij nou eigenlijk in de finale ?

VanDeGriend schreef:
Voor wie ben jij nou eigenlijk in de finale ?

SPANJE!!!!

Mijn vriendin is hier zondag, dat wordt gezellig

1. Rico Hop 129
2. Danny van der Schaaf 126
3. Rob van den Aker 122
4. maarten hornstra 121
5. David heb ik niet 118
roel ydema 118
7. Steven De Witte 117
8. Pieter Reijven 115
Edward YaYa 115
10. Roeb 66 113
11. Daniël Reijersen 112
Jorn de Raad 112
Henri Klumpie 112
14. Marc Knip 111
Charles Beterams 111
Arno De Wispelaere 111
Martin van Dijk 111
18. Diego Maradona 110
19. Frank Vrieling 109
Elard de Raad 109
Arthur van Eerd 109
22. Frank Benneker 108
23. tom smit 106
24. ruud koster 105
Tibor Bunt 105
26. Kimo Adam 104
Raymond Papenburg 104
28. Jens Vercammen 103
29. Sander Brouwer 101
herman nijhuis 101
Timon van Honk 101
Marc van Ingen 101
33. The Queen Is Dead 98
34. Piet Lut 96
Teun Romme 96
36. Lukas van der Storm 95
37. Pi Qi 94
Bart Heuvel 94
Joy 4ever 94
40. Sjaak Piest 92
Erminio Kegels 92
hans de vries 92
43. Heiko Tit 91
44. Timo Koren 86
45. Rob van de Griend 81
Koen de Rooij 81
47. David Vlieger 80
48. Marten Becker 79
49. Kos gaat winnen 78
50. Raymond Laarhoven 75
51. Eelco Duin 67
52. Nevyn Panda 47
53. Andre van der Wal 41

Ruby1966
Wie van de mensen uit de top10 van onze MuMe poule heeft ook Spanje als EK winnaar?

kArIzMa_TuRk schreef:
Jij bent altijd al tegen Turkije geweest. We now that already. Je hoeft niet altijd zo'n bericht achter te laten.

Nee hoor, ik ben niet tegen iemand. Ik ben voor goed voetbal. Nou hebben de Turken dat het hele toernooi niet laten zien (maar wel met veel inzet gespeeld) en Duitsland gister ook niet, maar verder in het toernooi (bijv. tegen Portugal) wel. Daarom.

Moet zeggen dat ik zeer gecharmeerd ben die Kazim-Richards, de Engelse Turk Mooie speler. Daar kan nog veel uitkomen denk ik.

Spanje dik verdiend gewonnen, wat een prachtig middenveld toch met Cesc Fabregas, Xavi en Iniesta

Haha, ik haal al een week geen punten meer.

lebowski schreef:
Mijn vriendin is hier zondag, dat wordt gezellig
sterkte

Ik had Duitsland - Spanje als finale, met Duitsland als winnaar.

Deutschland über alles

Reijersen schreef:
bijv. tegen Portugal
uitsluitend tegen Portugal

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:32 uur

geplaatst: vandaag om 19:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.