Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Donny Tourette
geplaatst: 25 juni 2008, 23:50 uur
Oldfart schreef:
Als " die Mannschaft"' het beste, oogstrelendste voetbal zou laten zien, dan mogen ze van mij winnen. Maar op deze manier..
Als " die Mannschaft"' het beste, oogstrelendste voetbal zou laten zien, dan mogen ze van mij winnen. Maar op deze manier..

Ze staan toch in de finale?
0
geplaatst: 26 juni 2008, 00:11 uur
Donny Tourette schreef:
(quote)
Volgens hem (ik weet het niet, alleen laatste minuten gezien) onterecht dus

0
Der Effe
geplaatst: 26 juni 2008, 00:17 uur
Die reacties
Sorry hoor, maar ik ga liever met zogenaamd kutvoetbal naar de finale dan in de kwartfinale's stranden. De Duitsers flikken het hem gewoon weer dus een beetje respect vind ik wel op zijn plaats. Wij Nederlanders zouden tekenen voor wat zij presteren. Schweinsteiger en Hitzlsperger waren geweldig overigens. De rest speelde misschien wat mat, alhoewel Frings ook vol passie en inzet speelde.
Sorry hoor, maar ik ga liever met zogenaamd kutvoetbal naar de finale dan in de kwartfinale's stranden. De Duitsers flikken het hem gewoon weer dus een beetje respect vind ik wel op zijn plaats. Wij Nederlanders zouden tekenen voor wat zij presteren. Schweinsteiger en Hitzlsperger waren geweldig overigens. De rest speelde misschien wat mat, alhoewel Frings ook vol passie en inzet speelde.
0
geplaatst: 26 juni 2008, 00:57 uur
Turkije
Duitsland
Ik mag hopen dat Arshavin, Zyrianov, etc. de Duitsers straks weer een pak slaag geven, net als toen met Zenith tegen Bayer Munchen (4-0).
Duitsland

Ik mag hopen dat Arshavin, Zyrianov, etc. de Duitsers straks weer een pak slaag geven, net als toen met Zenith tegen Bayer Munchen (4-0).
0
geplaatst: 26 juni 2008, 00:59 uur
@Der Effe: ...ja maar het zijn nu eenmaal Duitsers....dat snap je toch wel?
0
geplaatst: 26 juni 2008, 01:13 uur
Duitsers speelden ronduit slecht en verdienden obv het wedstrijdbeeld en het aantal kansen niet te winnen, verdediging werd door het Turkse B elftal (want zo mogen we het met 4 geschorsten en 4 geblesseerden toch wel noemen) regelmatig te kijk gezet.
Maar ja, het spelletje draait nu eenmaal om doelpunten en als je 3x scoort uit evenzoveel kansen dan verdient dat toch ook wel weer respect.
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat als Duitsland in de onderste helft van het schema (groep C of D) had geloot ze ook de finale gehaald zouden hebben.
Maar goed, ik heb ze in diverse pools in de finale staan....dus ik moet ook niet al te hard klagen
Maar ja, het spelletje draait nu eenmaal om doelpunten en als je 3x scoort uit evenzoveel kansen dan verdient dat toch ook wel weer respect.
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat als Duitsland in de onderste helft van het schema (groep C of D) had geloot ze ook de finale gehaald zouden hebben.
Maar goed, ik heb ze in diverse pools in de finale staan....dus ik moet ook niet al te hard klagen

0
geplaatst: 26 juni 2008, 01:53 uur
Iemand die toevallig weet wat er nou met Franck Ribery is gebeurd?
0
geplaatst: 26 juni 2008, 07:20 uur
Mocht Duitsland Europees Kampioen worden dan zou dat een behoorlijke domper zijn. Het voetbal is bij vlagen echt schrijnend. Het B-Elftal (oh nee, dat mag je niet zeggen.. laten we het het "niet basis-Elftal" noemen) van Turkije was Duitsland met gemak de baas. Duitsland was echter erg effectief (deed me in dat opzicht aan Oranje denken) en gaat naar de finale. Twee wedstrijden erg goed gespeeld en drie wedstrijden uitermate zwak. Laten we idd hopen dat ze in de finale compleet worden weggespeeld door danwel de Russen danwel de Spanjaarden.
0
geplaatst: 26 juni 2008, 07:48 uur
Jorn, jij Ouwe mof 
bondscoach ooit.
Tevens was dat stranden in de kwartfinale wel meegevallen als we de tegenstanders van Duitsland hadden gehad. Dus respect? Dat zou dan respect voor mazzel, fraaie loting en onooglijk voetbal zijn. Daar ga ik maar eens niet aan beginnen.

Der Effe schreef:
. Wij Nederlanders zouden tekenen voor wat zij presteren
Wij Nederlanders willen zulk voetbal nu eenmaal niet zien. Als NL wint op deze manier is de kritiek niet van de lucht. Zie kritiek op de "best presterende" . Wij Nederlanders zouden tekenen voor wat zij presteren
bondscoach ooit. Der Effe schreef:
een beetje respect .
een beetje respect .
Tevens was dat stranden in de kwartfinale wel meegevallen als we de tegenstanders van Duitsland hadden gehad. Dus respect? Dat zou dan respect voor mazzel, fraaie loting en onooglijk voetbal zijn. Daar ga ik maar eens niet aan beginnen.
0
geplaatst: 26 juni 2008, 09:15 uur
Ik wil het niet meer over die klote Duitsers hebben..
Wat heb ik genoten van de Turken op dit EK! Heerlijk voetbal. Ik wil er eigenlijk niemand specifiek uitlichten, maar toch: Semih
Turkije bedankt 
Wat heb ik genoten van de Turken op dit EK! Heerlijk voetbal. Ik wil er eigenlijk niemand specifiek uitlichten, maar toch: Semih
Turkije bedankt 
0
Spijtoptant
geplaatst: 26 juni 2008, 11:41 uur
Sjongejonge, ga je eens een avondje vroeg pitten, mis je een wereldpot.
Jammer voor de Turken, mooi voor de Duitsers. Rusland is nu mijn favoriet voor de eindzege, maar toch liever de Duitsers. Die gaan niet zo overdreven lopen feesten, voor hen is het normaal, zo'n titel.
Jammer voor de Turken, mooi voor de Duitsers. Rusland is nu mijn favoriet voor de eindzege, maar toch liever de Duitsers. Die gaan niet zo overdreven lopen feesten, voor hen is het normaal, zo'n titel.
0
geplaatst: 26 juni 2008, 11:56 uur
Spijtoptant schreef:
Rusland is nu mijn favoriet voor de eindzege, maar toch liever de Duitsers. Die gaan niet zo overdreven lopen feesten, voor hen is het normaal, zo'n titel.
Rusland is nu mijn favoriet voor de eindzege, maar toch liever de Duitsers. Die gaan niet zo overdreven lopen feesten, voor hen is het normaal, zo'n titel.
Uitstekende reden zeg

0
Spijtoptant
geplaatst: 26 juni 2008, 11:58 uur
lebowski schreef:
Uitstekende reden zeg
(quote)
Uitstekende reden zeg

Ik ben gewoon germanofiel. Dat is de echte reden.
Als Oranje is uitgeschakeld, schakel ik altijd direct over op Den Mof. Mits die nog in het toernooi zit natuurlijk.
0
geplaatst: 26 juni 2008, 12:07 uur
Ik heb de wedstrijd gisteren gezien vanaf de tweede helft, en de Duitsers hebben toch dik onverdiend gewonnen. Op basis van het hele toernooi verdiende eigenlijk geen van beide teams een finaleplaats, maar gisteren toch meer de Turken. Nu ja, het geluk kan niet blijven duren voor hen. En 'een voetbalwedstrijd duurt 90 minuten, en aan het einde winnen....'. Blijkt toch telkens weer.
Bovendien stijg ik weer een stuk in de ek-poel. Als de Duitsers de finale nu ook winnen kan ik nog in de top-5 komen
Bovendien stijg ik weer een stuk in de ek-poel. Als de Duitsers de finale nu ook winnen kan ik nog in de top-5 komen

0
geplaatst: 26 juni 2008, 12:22 uur
1. Danny van der Schaaf 126
2. Rob van den Aker 122
3. maarten hornstra 121
4. David heb ik niet 118
roel ydema 118
6. Pieter Reijven 115
Edward YaYa 115
8. Rico Hop 114
9. Daniël Reijersen 112
Jorn de Raad 112
11. Marc Knip 111
Charles Beterams 111
Arno De Wispelaere 111
Martin van Dijk 111
15. Diego Maradona 110
16. Frank Vrieling 109
Elard de Raad 109
Arthur van Eerd 109
19. Frank Benneker 108
20. tom smit 106
21. ruud koster 105
Tibor Bunt 105
23. Kimo Adam 104
Raymond Papenburg 104
25. Jens Vercammen 103
26. Steven De Witte 102
27. Sander Brouwer 101
herman nijhuis 101
Timon van Honk 101
Marc van Ingen 101
31. Roeb 66 98
The Queen Is Dead 98
33. Henri Klumpie 97
34. Piet Lut 96
Teun Romme 96
36. Lukas van der Storm 95
37. Pi Qi 94
Bart Heuvel 94
Joy 4ever 94
40. Sjaak Piest 92
Erminio Kegels 92
hans de vries 92
43. Heiko Tit 91
44. Timo Koren 86
45. Rob van de Griend 81
Koen de Rooij 81
47. David Vlieger 80
48. Marten Becker 79
49. Kos gaat winnen 78
50. Raymond Laarhoven 75
51. Eelco Duin 67
52. Nevyn Panda 47
53. Andre van der Wal 41
2. Rob van den Aker 122
3. maarten hornstra 121
4. David heb ik niet 118
roel ydema 118
6. Pieter Reijven 115
Edward YaYa 115
8. Rico Hop 114
9. Daniël Reijersen 112
Jorn de Raad 112
11. Marc Knip 111
Charles Beterams 111
Arno De Wispelaere 111
Martin van Dijk 111
15. Diego Maradona 110
16. Frank Vrieling 109
Elard de Raad 109
Arthur van Eerd 109
19. Frank Benneker 108
20. tom smit 106
21. ruud koster 105
Tibor Bunt 105
23. Kimo Adam 104
Raymond Papenburg 104
25. Jens Vercammen 103
26. Steven De Witte 102
27. Sander Brouwer 101
herman nijhuis 101
Timon van Honk 101
Marc van Ingen 101
31. Roeb 66 98
The Queen Is Dead 98
33. Henri Klumpie 97
34. Piet Lut 96
Teun Romme 96
36. Lukas van der Storm 95
37. Pi Qi 94
Bart Heuvel 94
Joy 4ever 94
40. Sjaak Piest 92
Erminio Kegels 92
hans de vries 92
43. Heiko Tit 91
44. Timo Koren 86
45. Rob van de Griend 81
Koen de Rooij 81
47. David Vlieger 80
48. Marten Becker 79
49. Kos gaat winnen 78
50. Raymond Laarhoven 75
51. Eelco Duin 67
52. Nevyn Panda 47
53. Andre van der Wal 41
0
geplaatst: 26 juni 2008, 12:25 uur
Voor mijn EK-poule is het ook beter ja, maar daar is ook alles mee gezegd 
Ik hoop eigenlijk dat de Spanjaarden winnen, die verdienen nu eindelijk wel eens een toernooizege na steeds met sprankelend voetbal naar huis te worden gestuurd door een Italië of Z-Korea (wat een corrupte wedstrijd was dat zeg!!).

Ik hoop eigenlijk dat de Spanjaarden winnen, die verdienen nu eindelijk wel eens een toernooizege na steeds met sprankelend voetbal naar huis te worden gestuurd door een Italië of Z-Korea (wat een corrupte wedstrijd was dat zeg!!).
0
Social_Mask
geplaatst: 26 juni 2008, 12:28 uur
Voor het eerst spelen de Turken goed (met toch niet hun beste spelers) en dan verliezen ze..onterecht van die DUITSERS!!!!!!! Ik heb ze nooit gemogen, en dat zal zo blijven ook. Genoten van de Turken, niet altijd even goed, maar ze hebben datgene wat veel teams volgens mij toch niet hebbben: trots (op land). En ze blijven hopen. Volgens mij als Kazim (die was het toch?) niet geblesseerd zou raken, dat die duitse speler (Lahm??) niet vrij zou kunnen staan..als als als. Jammer van Turkije, maar beide verdienden de finale plaats niet. Turkije wel meer vind ik. Ach, ik hoop dat Rusland Duitsland een pak slaag zal geven..want ik denk toch dat Spanje het niet kan opbrengen om Duitsland te pakken.Duitsland is een beetje een slome ploeg, op die counters na, en Rusland speelt vaak erg snel, Spanje ook wel..maar die missen iets dat de Russen net wel hebben..
Turkije

Turkije

0
geplaatst: 26 juni 2008, 12:31 uur
ik vind duitsland zo slecht nog niet spelen hoor.
toch twee keer 3 doelpunten gescoord in de KO fase. als ze een betere keeper hebben, dan houden ze de nul achterin ook nog.
toch twee keer 3 doelpunten gescoord in de KO fase. als ze een betere keeper hebben, dan houden ze de nul achterin ook nog.
0
geplaatst: 26 juni 2008, 12:56 uur
Over het algemeen vind ik wel Rusland of Spanje beter dan Duitsland of Turkije.
0
geplaatst: 26 juni 2008, 13:38 uur
Klopt ook.
Nederland en misschien zelfs Italie zijn al beter te noemen.
Nederland en misschien zelfs Italie zijn al beter te noemen.
0
Ruby1966
geplaatst: 26 juni 2008, 14:44 uur
orbit schreef:
Helemaal eens! Spanje gun ik het ook (zou ook prima zijn voor mijn poule
)
0
geplaatst: 26 juni 2008, 14:50 uur
Ik heb als finale Duitsland - Spanje gegokt... en Spanje als eindwinnaar.
0
geplaatst: 26 juni 2008, 15:29 uur
Barcelona heeft zich gemeld voor Arshavin.
Ik hoop wel dat Rusland wint, die spelen toch het leukste voetbal. Al is het Spanje inderdaad ook wel eens gegund.
Ik hoop wel dat Rusland wint, die spelen toch het leukste voetbal. Al is het Spanje inderdaad ook wel eens gegund.
0
geplaatst: 26 juni 2008, 15:52 uur
Dat hoorde ik 2 dagen na Barcelona al. Zou hij goed genoeg zijn voor Barcelona? Hij speelt tot nu toe geweldig, dat zeker.
0
geplaatst: 26 juni 2008, 16:15 uur
Welke aanvallers heeft Barcelona nog? Henry, Messi, Bojan...
Deco, Eto'o en Ronaldinho moeten weg van Guardiola, dat weet ik.
Misschien past hij er wel.
Deco, Eto'o en Ronaldinho moeten weg van Guardiola, dat weet ik.
Misschien past hij er wel.
0
geplaatst: 26 juni 2008, 16:34 uur
Deco gaat weg, dan kan Arsjavin mooi op zijn plaats spelen. Wordt nog leuk: Henry in de spits, Messi en Bojan zwervend eromheen en dan Arsjavin als architect erachter.
0
geplaatst: 26 juni 2008, 16:35 uur
Als Arshavin maar niet overkomt wat Ronaldinho en Deco is overkomen 

0
geplaatst: 26 juni 2008, 16:37 uur
Wat dan? Een vormcrisis? Dat is normaal hoor. Geen enkele speler speelt 15 jaar lang op de toppen van zijn kunnen.
0
Superbeertje
geplaatst: 26 juni 2008, 18:26 uur
Waarscheinlijk zal Eto'o nog blijven omdat Barcelona er een té hoge transfersom voor vraagt. AC Milan wou hem eerst maar die hebben al hun pijlen gericht op Adebayor.
0
geplaatst: 26 juni 2008, 18:39 uur
herman schreef:
Wat dan? Een vormcrisis? Dat is normaal hoor. Geen enkele speler speelt 15 jaar lang op de toppen van zijn kunnen.
Mij is vertelt dat ze aan de drank waren en vaker te vinden waren in het uitgaansleven van Barcelona dan op het trainingsveld. Of zijn dat slechts roddels?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.