Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 26 juni 2008, 23:11 uur
0
geplaatst: 26 juni 2008, 23:11 uur
Tegen Polen speelde die Mannschaft ook best aardig. Tegen Kroatië en Oostenrijk was het behoorlijk slecht.
Ik moest gisteren trouwens wel lachen bij die laatste goal van Duitsland. Turkije schakelt drie ploegen achtereenvolgens uit door te scoren in de slotfase, vervolgens krijgen ze een koekje van eigen deeg.
Ik moest gisteren trouwens wel lachen bij die laatste goal van Duitsland. Turkije schakelt drie ploegen achtereenvolgens uit door te scoren in de slotfase, vervolgens krijgen ze een koekje van eigen deeg.
0
Ruby1966
geplaatst: 26 juni 2008, 23:19 uur
Ruby1966 schreef:
Wie van de mensen uit de top10 van onze MuMe poule heeft ook Spanje als EK winnaar?
Wie van de mensen uit de top10 van onze MuMe poule heeft ook Spanje als EK winnaar?
Niemand? Mooi, dan eindig ik dus als eerste in de poule

0
geplaatst: 26 juni 2008, 23:22 uur
Er komt `n keer `n dag dat ook die Duitsers verliezen .
...als dat dan maar aanstaande zondag is
0
geplaatst: 26 juni 2008, 23:25 uur
Als Spanje dan zo speelt als vandaag geef ik ze een goede kans , ik gun het die Spanjaarden wel .
0
geplaatst: 27 juni 2008, 00:23 uur
Ruby1966 schreef:
Ik heb finale Duitsland - Spanje en Spanje als eindwinnaar.
Ik sta nu 7de en vorige week nog 50ste
.
0
Ruby1966
geplaatst: 27 juni 2008, 00:24 uur
Frozen_Devil schreef:
.
(quote)
.Dan kan ik nog hooguit 2e worden

0
geplaatst: 27 juni 2008, 00:37 uur
Ik heb in m'n eigen pool Duitsland - Spanje als finale en Spanje als eindwinnaar 
Bij deze de tussenstand van de musicmeter deelnemers met daarbij ook hun stand in de overall ranking (165 deelnemers)

De dagelijkse mail update voor de deelnemers zijn nog steeds te lezen op http://2008ekpool.punt.nl/

Bij deze de tussenstand van de musicmeter deelnemers met daarbij ook hun stand in de overall ranking (165 deelnemers)

De dagelijkse mail update voor de deelnemers zijn nog steeds te lezen op http://2008ekpool.punt.nl/
0
geplaatst: 27 juni 2008, 00:41 uur
Ik heb Duitsland als winnaar (weliswaar tegen Zweden in de finale, maar da's al een tijdje gedaan).
De finale kan al niet meer stuk voor mij. Spanje is na België mijn favoriete team op aarde, maar als de Duitsers winnen scoor ik nog 25 punten
De finale kan al niet meer stuk voor mij. Spanje is na België mijn favoriete team op aarde, maar als de Duitsers winnen scoor ik nog 25 punten

0
geplaatst: 27 juni 2008, 01:34 uur
Ik scoor alleen maar hoog vanwege die moffen.. ik hoef er echt geen punten meer bij gasten, echt niet
Doe geen moeite voor mijn armzalige voorspellinkje..
Doe geen moeite voor mijn armzalige voorspellinkje..
0
geplaatst: 27 juni 2008, 07:00 uur
Toen ik gisteren naar Spanje - Rusland zat te kijken kwam opeens in me op dat Spanje van alle landen op dit EK de sterkste verdediging heeft. Dat mag ook wel even gezegd worden. Ze geven weinig tot niets weg en als er dan al een foutje wordt gemaakt staat daar Casillas nog. Maar sowieso oogt dit Spanje eindelijk als een team (waar hebben we dit vaker gehoord..) en is elke linie ijzersterk. Het kan toch niet anders dan dat dit Spanje Europees Kampioen wordt. Eindelijk. Het liefst natuurlijk dat ze die Duitsers wegblazen, net als wat ze gisteren met die Russen hebben gedaan. Barcelona heeft na gisteren zijn bod op Arshjavin alweer ingetrokken. Ze hebben Xavi al 

0
DutchViking
geplaatst: 27 juni 2008, 07:21 uur
Leuke overwinning van Spanje, ik heb genoten van met name het ijzersterke middenveld. Arshavin werd volledig geneutraliseerd, pas na ruim een uur spelen kwam ik erachter dat hij toch daadwerkelijk meespeelde.
Het trauma van vroege uitschakelingen op EK´s en WK´s is nu gelukkig voorbij van Spanje, laten we hopen dat Duitsland in de finale ook nog even opgerold wordt.
Het liefst had ik Nederland of anders Italie in de finale, maar met Spanje kan ik ook goed leven. Mijn zegen hebben ze. Mooie tenues trouwens, dat geel/goud van Spanje.
Het trauma van vroege uitschakelingen op EK´s en WK´s is nu gelukkig voorbij van Spanje, laten we hopen dat Duitsland in de finale ook nog even opgerold wordt.
Het liefst had ik Nederland of anders Italie in de finale, maar met Spanje kan ik ook goed leven. Mijn zegen hebben ze. Mooie tenues trouwens, dat geel/goud van Spanje.
0
geplaatst: 27 juni 2008, 09:46 uur
VanDeGriend schreef:

(quote)
Die heeft dan ook niks met voetbal 
Ik wacht nog steeds op het Ninjo-moment.
Maar ik geloof dat die niet zal gaan komen.
0
geplaatst: 27 juni 2008, 10:22 uur
Joy4ever schreef:
Toen ik gisteren naar Spanje - Rusland zat te kijken kwam opeens in me op dat Spanje van alle landen op dit EK de sterkste verdediging heeft.
Toen ik gisteren naar Spanje - Rusland zat te kijken kwam opeens in me op dat Spanje van alle landen op dit EK de sterkste verdediging heeft.
En dat niet alleen. Ze hebben ook nog eens een ijzersterk middenveld met Xavi, Iniesta, Silva, Senna en Fabregas. En dan een topspits ervoor met Torres, klaar is Spanje
Ik hoop van harte dat zij de finale winnen.
0
geplaatst: 27 juni 2008, 11:32 uur
VanDeGriend schreef:

(quote)
Het begint verdacht te worden maat 
LOL..maar ik ga het deze keer toch niet redden. De mensen die nu boven me staan hebben ook Spanje als eindwinnaar.
Ik zat gisteren trouwens altijd goed, in een andere grote pool waar ik meedoe had ik namelijk Duitsland - Rusland als finale.
0
geplaatst: 27 juni 2008, 11:37 uur
rudiger schreef:
is in 92 nog gebeurd tegen het deense campingelftal. het wordt weer eens tijd.
duitsers halen váák de finale maar ze verliezen 'm ook wel eens.
0
geplaatst: 27 juni 2008, 11:40 uur
Even wat transfernieuws tussendoor:
"Utrecht en PSV ruilen Aisatti en Pieters."
Lijkt mij dat Utrecht in deze ruil de winnende partij is, Aisatti is een fantastische speler die bij een veel sterkere club terecht kan.
Lijkt mij dat Utrecht in deze ruil de winnende partij is, Aisatti is een fantastische speler die bij een veel sterkere club terecht kan.
0
geplaatst: 27 juni 2008, 12:15 uur
Arno schreef:
Spanje is na België mijn favoriete team op aarde
Spanje is na België mijn favoriete team op aarde
Die van mij ook

Ik lees hier dat Spanje het sterkste middenveld heeft, de sterkste verdediging met Casillas en er wordt meermaals gezegd dat Torres en Villa het beste aanvalsduo is (op tv bijvoorbeeld, ookal stelt Torres wat teleur).
Maar is deze ploeg goed genoeg voor die doeltreffende Duitsers? Met die 4 aanvallende spelers Klose, Podolski, Ballack en Schweinsteiger ben je nooit klaar. Ik vind wel Duitsland wat zwakker in de verdediging, zelfs Jens Lehmann.
0
Ace
geplaatst: 27 juni 2008, 13:17 uur
Reijersen schreef:
Ik begrijp ook niet dat Ajax niet wat meer moeite doet om Aissati te halen. Dat is toch een geweldig voetballer?
Ajax is bezig met Benayoun van Liverpool... Ik weet niet wat ik ervan moet denken, zo best vond ik 'm niet bij Liverpool. Hoe hij daarvoor bij West Ham speelde weet ik eigenlijk niet.
0
geplaatst: 27 juni 2008, 13:21 uur
Ace schreef:
Ik begrijp ook niet dat Ajax niet wat meer moeite doet om Aissati te halen. Dat is toch een geweldig voetballer?
Ajax is bezig met Benayoun van Liverpool... Ik weet niet wat ik ervan moet denken, zo best vond ik 'm niet bij Liverpool. Hoe hij daarvoor bij West Ham speelde weet ik eigenlijk niet.
(quote)
Benayoun is wel een voetballer die een goede wedstrijdmentaliteit heeft. Daarnaast is ook op veel verschillende posities in te zetten.
Wist je toevallig dat hij jaren geleden nog op de proef heeft gespeeld bij Ajax (een jaar of 10 geleden)
0
Ace
geplaatst: 27 juni 2008, 15:11 uur
Reijersen schreef:
Benayoun is wel een voetballer die een goede wedstrijdmentaliteit heeft. Daarnaast is ook op veel verschillende posities in te zetten.
Wist je toevallig dat hij jaren geleden nog op de proef heeft gespeeld bij Ajax (een jaar of 10 geleden)
(quote)
Toen hij 15 was heeft hij stage gelopen, maar zijn familie kon niet aarden in Nederland...
WE zien het wel. Hij heeft wel 50 wedstrijden bij Liverpool gespeeld en er 11 gemaakt, dus een prutser is het nou ook weer niet.
0
geplaatst: 27 juni 2008, 15:36 uur
Ace schreef:
Toen hij 15 was heeft hij stage gelopen, maar zijn familie kon niet aarden in Nederland...
WE zien het wel. Hij heeft wel 50 wedstrijden bij Liverpool gespeeld en er 11 gemaakt, dus een prutser is het nou ook weer niet.
(quote)
En 3 doelpunten in het 8-0 doelpuntenfestijn tegen Besiktas in de CL.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.