Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 4 juli 2008, 16:26 uur
DonDijk schreef:
Maar toch he, ik denk dat Veendam bekender is als FC Omniworld of AGOVV...
Misschien omdat BC Omniworld zo groot is dat FC Omniworld ook wat bekender is?
0
DonDijk
geplaatst: 4 juli 2008, 16:48 uur
Basketbalclub Omniwordl bedoel je? Denk niet dat dat invloed heeft hoor.
0
Spijtoptant
geplaatst: 4 juli 2008, 17:03 uur
Veendam ligt gewoon te ver van de bewoonde wereld om gezellig een potje voetbal te gaan kijken, maar dat de naam zo onbekend is geloof ik niet, eigenlijk. Het is juist dé club die synoniem staat voor 'onderaan bungelen in de eerste divisie'.
Het spookbeeld voor elke eredivisionist die degradeert: de lange reis naar Veendam.
Het spookbeeld voor elke eredivisionist die degradeert: de lange reis naar Veendam.
0
geplaatst: 4 juli 2008, 17:05 uur
DonDijk schreef:
zeker ín Veendam, maar daarbuiten ?
0
DonDijk
geplaatst: 4 juli 2008, 17:10 uur
Nou, wat spijtoptant zegt is zeker zo. Nooit positief, maar wel bekend. Voor mensen die onder Drenthe wonen houdt de wereld vaak op te bestaan als ze hun eigen provincie uit zijn. 
En ach, ik laat ''jullie Westerlingen'' lekker lullen, maar ik ben stiekem wel een beetje trots dat Veendam de kleinste gemeente is die een betaald voetbal-vereniging heeft. Kunnen Assen, alle steden in Zeeland en veel meer gemeentes die groter zijn dan Veendam nog een duimpie aan zuigen.

En ach, ik laat ''jullie Westerlingen'' lekker lullen, maar ik ben stiekem wel een beetje trots dat Veendam de kleinste gemeente is die een betaald voetbal-vereniging heeft. Kunnen Assen, alle steden in Zeeland en veel meer gemeentes die groter zijn dan Veendam nog een duimpie aan zuigen.
0
Spijtoptant
geplaatst: 4 juli 2008, 17:15 uur
DonDijk schreef:
maar ik ben stiekem wel een beetje trots dat Veendam de kleinste gemeente is die een betaald voetbal-vereniging heeft. .
maar ik ben stiekem wel een beetje trots dat Veendam de kleinste gemeente is die een betaald voetbal-vereniging heeft. .
Daar ben ik ook heel blij mee, anders zou dat vreselijke Volendam met die eer zijn gaan strijken.
0
geplaatst: 4 juli 2008, 17:15 uur
DonDijk schreef:
Nou, wat spijtoptant zegt is zeker zo. Nooit positief, maar wel bekend. Voor mensen die onder Drenthe wonen houdt de wereld vaak op te bestaan als ze hun eigen provincie uit zijn.

puntje
0
geplaatst: 4 juli 2008, 17:31 uur
Omniworld en AGOVV zijn bekender dan Veendam omdat ze relatief nieuw zijn, denk ik. En er hebben recent nog vrij bekende voetballers (Amrabat, Huntelaar) gespeeld.
Bij Veendam denk ik aan......... ze zullen vast wel eens iemand verkocht hebben aan Groningen ofzo?
Ik heb even gekeken op Wikipedia en het is inderdaad best wel bijzonder dat een gemeente met grofweg 20k inwoners een betaald voetbalclub heeft... Respectabel inderdaad.
Bij Veendam denk ik aan......... ze zullen vast wel eens iemand verkocht hebben aan Groningen ofzo?
Ik heb even gekeken op Wikipedia en het is inderdaad best wel bijzonder dat een gemeente met grofweg 20k inwoners een betaald voetbalclub heeft... Respectabel inderdaad.

0
geplaatst: 4 juli 2008, 17:50 uur
herman schreef:
Marnix Kolder

0
DonDijk
geplaatst: 4 juli 2008, 19:59 uur
Bovendien heeft Veendam het ongekend aaantal van 4
internationals en 1 ex-international in hun selectie..jaja....Welke eredivisieclub kan dat ook zeggen? 
internationals en 1 ex-international in hun selectie..jaja....Welke eredivisieclub kan dat ook zeggen? 
0
Spijtoptant
geplaatst: 4 juli 2008, 20:26 uur
DonDijk schreef:
Veendam is eigenlijk de grootste club van Nederland.
0
geplaatst: 4 juli 2008, 20:53 uur
Sulejmani naar Ajax, heb niet echt goed op hem gelet laatste seizoen eigenlijk maar ik ken me nog wel herinneren dat hij het de Ajax verdediging niet makkelijk heeft gemaakt, als Hunter blijft is dit wel gewoon een 5 sterren aanval lijkt mij.
0
Spijtoptant
geplaatst: 4 juli 2008, 21:08 uur
Ja, die Van Basten weet wel goede aanvallers bij elkaar te rapen.
Hoe zit het achterin bij Ajax momenteel ?
0
geplaatst: 4 juli 2008, 21:09 uur
16 miljoen
Be-la-che-lijk (goed gedaan van Heerenveen overigens voor 300.000 gehaald)
Be-la-che-lijk (goed gedaan van Heerenveen overigens voor 300.000 gehaald)
0
geplaatst: 5 juli 2008, 00:09 uur
Ah de haat begint al, belooft wat het nieuwe seizoen hier, welkom nieuwkomers van het MuMe-voetbal topic!
0
Ace
geplaatst: 5 juli 2008, 12:52 uur
Hoewel ik het een erg goede speler vind, is het wel een beetje heul veul geld...
0
geplaatst: 5 juli 2008, 13:23 uur
0
geplaatst: 5 juli 2008, 14:41 uur
Spijtoptant schreef:
Van Basten bekommert zich niet zo om de verdediging.
Misschien dat ie Jaap Stam in de breedte voor het doel neerlegt.
0
geplaatst: 5 juli 2008, 15:42 uur
schizodeclown schreef:
Oh, dacht het even...
(quote)
Oh, dacht het even...

Zal wel zijn omdat je er zo op gefocust bent. De haat tegen ajax.
0
geplaatst: 5 juli 2008, 15:47 uur
Nope kwam vooral omdat het hier nogal de gewoonte was van bepaalde personen om hun haat tegen Ajax uit te spreken, dus ja zou niet eens zo vreemd zijn.
Overigens was die opmerking meer een beetje luchtig bedoelt dus zoek er maar niet teveel achter...
Overigens was die opmerking meer een beetje luchtig bedoelt dus zoek er maar niet teveel achter...
0
geplaatst: 5 juli 2008, 16:04 uur
16 miljoen... da's bijna het dubbele van Deco. 
Volgens mij valt het verder wel mee met die haat. Als je al niet eens meer mag zeggen dat 16 miljoen veel geld is.
Of dat het knap is van Heerenveen dat ze 15,5 miljoen verdienen op een speler die ze anderhalf jaar daarvoor hebben gekocht...

Volgens mij valt het verder wel mee met die haat. Als je al niet eens meer mag zeggen dat 16 miljoen veel geld is.

Of dat het knap is van Heerenveen dat ze 15,5 miljoen verdienen op een speler die ze anderhalf jaar daarvoor hebben gekocht...
0
geplaatst: 5 juli 2008, 19:04 uur
Marko Arnautovic waarschijnlijk rond (hoewel Twente zegt van niet) met Feyenoord. 5 Miljoen zou ik wel erg veel geld vinden voor iemand die nog zo onbekend is. Hij scoorde 21 x in 24 wedstrijden bij het beloftenelftal van Twente.
Wie kent hem goed?
Wie kent hem goed?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.