MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
the viking schreef:
Waarom komt de Guzman een speler met techniek en spelinzicht niet in aanmerking voor het nederlands elftal,terwijl slapjanus Maduro al na 1 wedstrijd in het eerste van Ajax een uitnodiging krijgt ! Hij is al vanaf z'n twaalfde in nederland dus een eventuele naturalisatie mag geen obstakel vormen!

Hij kon ook spelen voor Don Leo dacht ik. Hij had een opa ofzo van Trinidad. Maar klopte niet en hij wilde niet.

Toine Rorije
Iceman schreef:
Overigens het is bevestigd Ronald Koeman wordt de nieuwe coach van PSV

Vanwaar die blijdschap dan? Volgens mij is Ronald Koeman nou niet bepaald een garantie voor succes.

Toine Rorije schreef:
(quote)

Vanwaar die blijdschap dan? Volgens mij is Ronald Koeman nou niet bepaald een garantie voor succes.

Hij is toch een betere trainer dan Huubie of Henk ten Cate

Iceman schreef:
Overigens het is bevestigd Ronald Koeman wordt de nieuwe coach van PSV

..wat een buitengewoon goed nieuws...als nou pakweg Robert Maaskant de nieuwe trainer van Ajax wordt, worden we volgend jaar eindelijk weer eens kampioen

VanDeGriend schreef:
(quote)

Ja ff niet gelezen, daarom post weg gehaald. Overigens twijfelt Guzman zelf, vandaar nog niet gebeurd

De Guzman wacht gewoon op een invitatie en dan zal hij een beslissing nemen,tussen de regels doorlezende zal hij een uitnodiging niet afslaan !

Ace
Toine Rorije schreef:
(quote)

Mocht je je baseren op zijn resultaten bij Ajax: zo lang die kuttekoppen daar in het bestuur zitten gaat geen enkele trainer succes boeken in Amsterdam.

En in de CL deed Koeman het afgelopen seizoen goed, met een niet eens zo heel veel beter, als het al beter is, team dan PSV

Toine Rorije
Ace schreef:
(quote)

Mocht je je baseren op zijn resultaten bij Ajax: zo lang die kuttekoppen daar in het bestuur zitten gaat geen enkele trainer succes boeken in Amsterdam.

Dat is absoluut waar. Maar zijn periodes bij Vitesse en Benfica waren ook geen onverdeeld succes. Dus ik vond de reactie van Iceman enigzins raar.

Toine Rorije schreef:
(quote)

Dat is absoluut waar. Maar zijn periodes bij Vitesse en Benfica waren ook geen onverdeeld succes. Dus ik vond de reactie van Iceman enigzins raar.

Let op de lampenkappen worden kampioen

Er doen geruchten de ronde dat Salamon Kalou al gecontracteerd is door Chelsea,maar tevens nog voor een jaar aan Feyenoord word uitgeleend i.v.m een overschot aan spitsen aldaar !

Er doen geruchten de ronde dat Salamon Kalou al gecontracteerd is door Chelsea,maar tevens nog voor een jaar aan Feyenoord word uitgeleend i.v.m een overschot aan spitsen aldaar !

Klopt jaah had ik al eerder gepost

Feyenoord raakt Salomon Kalou kwijt, maar ook weer niet. The Times meldt dat Chelsea de Ivoriaanse aanvaller wil kopen om hem te verhuren aan Feyenoord totdat hij een Nederlands paspoort heeft. Pas dan is de aanvaller speelgerechtigd in de Engelse competitie.

Kalou is nog altijd druk bezig versneld Nederlander te worden. De kans dat hij daar spoedig in slaagt, en daardoor kan uitkomen voor het Nederlands elftal op het WK in Duitsland, is uiterst gering.

Bij Feyenoord lijkt Kalou het niet meer naar zijn zin te hebben. Het teleurstellende competitieslot, en de beschuldigende vingers in zijn richting omdat hij te weinig begaan zou zijn met het lot van de Rotterdammers, hebben Kalou's wil om te blijven in De Kuip geen goed gedaan.

Kalou speelt mogelijk op 8 augustus tegen zijn nieuwe club. Chelsea oefent op die dag in De Kuip tegen de Rotterdammers. Feyenoord heeft in het contract met Chelsea laten opnemen dat de Londenaren in de sterkst mogelijke opstelling zullen aantreden.

Sorry heb jouw bericht over het hoofd gezien !

Jammer dat Koeman de coach wordt. Maar goed misschien heeft ie zich ontwikkeld in Portugal. De successen van Hiddink zou toch niemand evenaren.

the viking schreef:
Sorry heb jouw bericht over het hoofd gezien !

Maakt niet uit hoor

Iceman schreef:
(quote)

Hij kon ook spelen voor Don Leo dacht ik. Hij had een opa ofzo van Trinidad. Maar klopte niet en hij wilde niet.

Hey sherrif, dat is Biseswar, hoor. Je bent in de war.

De Guzman is groeiende en nog niet goed genoeg voor het Nederlands elftal, net als Maduro overigens. Ook nog lang niet rijp voor het Nederlands elftal.

Maduro boven v. Bommel verkiezen. Alsjeblieft, zeg!!!

teutoon
Koeman coach van PSV? Vind ik toch jammer dat gewoon de top 3 afgewerkt gaat worden. Kennelijk staat iedereen tegenwoordig overal voor open.

In Italië is het al jaren zo. Daar is het gewoon stoelendans tussen de grote clubs met Capello, Ancelotti, Lippi enzovoort.

Erwin Koeman trainer van Feyenoord, Ronald Koeman trainer van PSV. Wie wordt volgend seizoen de lachende derde?

Hans Brouwer schreef:
Erwin Koeman trainer van Feyenoord, Ronald Koeman trainer van PSV. Wie wordt volgend seizoen de lachende derde?

Koeman appelmoes.

Ace
Uiterst amusant en droevig tegelijk dat die boeventronie van Jaakke gisteren niet op het balkon van het Leidseplein verscheen. Elke keer als ik die vent zie komt de hooligan in me naar boven en heb ik zin 'm ff vakkundig te bewerken. Ben ik nu een gevaar voor de maatschappij?

Nee. Nu vertoon je menselijke trekjes.
Die man is het doodschieten niet waard. Wat een weggooier van een vent.

Ace
Ah, gelukkig maar. De politie, die normaal gesproken je beste vriend is, leest overal mee. Voor je het weet zit ik met een stadionverbod en voorwaardelijke celstraf.

Tegen Van Geel heb ik nog niet zoveel. Dat is imo ook een slachtoffer van het systeem dat Ajax NV heet en het is in ieder geval nog een voetbalman.

Ik heb me sowieso niet zo bezig gehouden met die randzaken van Jaakke, maar wat heeft hij allemaal exact misgedaan? Ik heb uiteraard wel het één en ander gehoord, maar wat zit je zo dwars, Ace?

Ace
- De hufter is er persoonlijk verantwoordelijk voor dat twee echte Ajacieden als Blocks en Nuninga uit het bestuur gestapt zijn.
- De hufter werkt momenteel op mensonterende respectloze wijze een echte Ajacied als Blind de club uit.
- De hufter komt nergens opdagen (supportersoverleg, mediapraatjes, enz) wanneer hij denkt dat het 'niet in het belang van de club' is. M.a.w. hij durft niet want hij voelt zich redelijk fout zitten.
- De hufter komt vaak op tv terwijl ik zit te eten. Ik ben direkt mijn eetlust kwijt en ben dus sterk vermagerd en daardoor eerder ziek.
- De hufter trapt Blind er op asociale wijze uit en het interesseert 'm daarbij geen donder dat ook een echte Ajacied als Gerard van der Lem zijn biezen pakt.

Ik kan zo nog wel even doorgaan, maar met dit weer moet ik me niet al te druk maken, zegt mijn dokter. Hij vindt me te mager.

En ik dacht nog wel dat "je cluppie" je niet meer zoveel deed, maar je wordt er gewoon mager en daardoor ziek van. Ik zal ook eens aan mijn schoonmoeder vragen of ze naar Jaakke gaat kijken. Ze moet er minstens 30 kgs vanaf zien te krijgen.

Toine Rorije
Ace schreef:
- echte Ajacieden
- echte Ajacied
- echte Ajacied

Dat vind ik altijd zo'n topargumenten...

Toch zijn het prima argumenten om een club als ajax weer wat meer gezicht te geven richting de eigen aanhang. Wat dat betreft denk ik dat vooral Feyenoord het slim heeft gedaan door veel oud-spelers te betrekken bij de club. Daar zou de dagelijkse leiding van Ajax ook eens aan moeten denken.

Ace
Toine Rorije schreef:
(quote)

Dat vind ik altijd zo'n topargumenten...

Leg jij mij dan eens even uit wat jij wel goede argumenten vindt en wat er niet klopt aan mijn argumenten?

@Nicolage Rico: het doet me nog erg veel. Ik ga niet meer overal naartoe net als vroeger, maar kom er nog steeds geregeld. Daarbij gaat een club je altijd aan het hart, je hele leven lang. Althans, in mijn beleving en ik denk ook in die van jou.

@Rayman: ook bij Ajax worden veel oud-spelers betrokken, maar de één na de ander verdwijnt weer vanwege dat wanbeleid.

Ace schreef:

@Nicolage Rico: het doet me nog erg veel. Ik ga niet meer overal naartoe net als vroeger, maar kom er nog steeds geregeld. Daarbij gaat een club je altijd aan het hart, je hele leven lang. Althans, in mijn beleving en ik denk ook in die van jou.

Ik blijf heel mijn leven lang naar Feyenoord gaan. Als mijn gezondheid dit toelaat en het financiëel goed blijft gaan.

Ook al spelen ze in de 1e divisie.

Ja Ace, dat er steeds weer oud-spelers terugkomen als jeugdtrainer weet ik. Maar reken maar dat Frank de Boer zich achter de oren aan het krabben is nu Blind weg is. Frank denkt nu ook van: uuuuuuuuhhhh.
Misschien zouden wat meer oud-spelers/ajacieden dat wat meer gestudeerd hebben dan de lagere school betrokken moeten worden bij het beleid van de club. Dát is wat m.n. Feyenoord ook doet namelijk. En dat gaat er bij de aanhang in als zoete koek. En je aanhang/toeschouwers, dat is toch waar je het allemaal voor doet. In het bedrijfsleven gaat het ook om het voorzien in de behoefte van je doelgroep, dat is bij een bedrijfsmatig aangestuurde voetbalvereniging niet anders.

Ace
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ik blijf heel mijn leven lang naar Feyenoord gaan. Als mijn gezondheid dit toelaat en het financiëel goed blijft gaan.

Ook al spelen ze in de 1e divisie.

Liefde voor een club is niet prestatiegebonden. Voor zulke supporters heb ik dan ook respect, welke club ze dan ook ondersteunen. Zelfs voor jou dus...

rayman schreef:
Ja Ace, dat er steeds weer oud-spelers terugkomen als jeugdtrainer weet ik. Maar reken maar dat Frank de Boer zich achter de oren aan het krabben is nu Blind weg is. Frank denkt nu ook van: uuuuuuuuhhhh.
Misschien zouden wat meer oud-spelers/ajacieden dat wat meer gestudeerd hebben dan de lagere school betrokken moeten worden bij het beleid van de club. Dát is wat m.n. Feyenoord ook doet namelijk. En dat gaat er bij de aanhang in als zoete koek. En je aanhang/toeschouwers, dat is toch waar je het allemaal voor doet. In het bedrijfsleven gaat het ook om het voorzien in de behoefte van je doelgroep, dat is bij een bedrijfsmatig aangestuurde voetbalvereniging niet anders.

Dat is dus ook exact wat ik bedoel in mijn argumentatie m.b.t. mijn Jaakke-haat. De één na de ander verdwijnt al dan niet vrijwillig en wat krijg je ervoor terug? Nietszeggende zakentypjes. De club raakt op die manier zijn gezicht kwijt, als het uberhaupt nog een gezicht heeft. Als je net als ik heel Europa gezien hebt met een club en voor- en tegenspoed gedeeld hebt, gaat dat je echt wel aan het hart. Ik wacht daarom nog steeds op een verklaring van meneer Rorije, aangezien ik volgens hem blijkbaar onzin praat...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:55 uur

geplaatst: vandaag om 09:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.