MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ace
LocoHermano schreef:
(quote)

Prima dat jij dat vindt, maar ik heb een andere mening. Oleguer WAS goed en ik zie bij Ajax graag een verdediger die goed IS. Op over-de-datum verdedigers, ook al zijn ze van Barcelona, zit ik persoonlijk niet te wachten. Dan maar een talent uit eigen kweek voor de leeuwen gooien, of een buitenlander aantrekken (Henrique?) die wel op de toppen van zijn kunnen speelt.

Als het zo is als jij het beschrijft, ben ik het met je eens. Toch heb ik nog vertrouwen in het feit dat Oleguer nog steeds goed is. Die gast is pas 27 of 28. Maar goed, de tijd zal het leren... Voorlopig is ie trouwens nog niet officieel aangetrokken.

LocoHermano
Ace schreef:
(quote)

Als het zo is als jij het beschrijft, ben ik het met je eens. Toch heb ik nog vertrouwen in het feit dat Oleguer nog steeds goed is. Die gast is pas 27 of 28. Maar goed, de tijd zal het leren... Voorlopig is ie trouwens nog niet officieel aangetrokken.

Als ie wel wordt aangetrokken hoop ik als 020-fan natuurlijk dat ik het helemaal mis heb. VI meldt trouwens dat Ajax weer in de markt is voor Aissati.

Binnenkort Champions League in deze voetbaltempel?

(afbeelding)

Ze spelen de voorrondes eerst in het Gelredome, dus een redelijke kans dat hier geen CL word gespeeld.

Het wordt wel een mooi stadion

Klumpie schreef:
Het wordt wel een mooi stadion

Mooi wil ik het (nog) niet noemen...

Daarom 'wordt' het ook een mooi stadion, en 'is' het nog geen mooi stadion.

Ik hoorde in de wandelgangen dat v/d Vaart herenigd wordt met Sneijder.

In het andere team van de stad dan wel .. ?

Real Madrid, hoorde ik.

Grunn heeft verdediger Andreas Granqvist aangetrokken..
Ik ben benieuwd, heb gehoord dat het een leuke speler is..

Hleb naar Barcelona zie ik. Alle fans zijn vast heel blij

Klinkt wel of je het geen goede speler vindt, Reijersen ?
Ik vind Hleb toch een goeie speler die bij Barça waarschijnlijk wel op de bank zal zitten, denk ik zo.

En Rico, ik las op teletekst bij Atletico maar kan natuurlijk een vergissing zijn van mijn bron, of net van de jouwe

Ploppesteksel schreef:
Klinkt wel of je het geen goede speler vindt, Reijersen ?
Ik vind Hleb toch een goeie speler die bij Barça waarschijnlijk wel op de bank zal zitten, denk ik zo.

En Rico, ik las op teletekst bij Atletico maar kan natuurlijk een vergissing zijn van mijn bron, of net van de jouwe

Heb jij het niet over Heitinga?

Die is al lang naar Atletico hé Of die interesse is tenminste al langer bekend als vandaag.. Ik zal nu eens research plegen op internet & dan hier nog mijn post aanpassen.

Edit: Lijkt erop dat we beiden 'ergens' gelijk hebben.

Rafael van der Vaart moet lachen om de geruchten dat hij in de belangstelling van Atletico Madrid zou staan. De middenvelder zegt op de website van HSV dat hij de Duitse club alleen voor een echte buitenlandse topclub verlaat. "Het zou goed zijn als de speculaties rond mijn persoon eindelijk een keer ophouden."
bron : nieuws.nl

Rafael van der Vaart gaat naar Real Madrid. Dat meldt het Spaanse dagblad Marca. Zijn huidige club, Hamburger SV, zou 20 miljoen euro tegemoet kunnen zien voor de speler.
bron : rtl.nl

Ploppesteksel schreef:
Die is al lang naar Atletico hé Of die interesse is tenminste al langer bekend als vandaag.. Ik zal nu eens research plegen op internet & dan hier nog mijn post aanpassen.

Edit: Lijkt erop dat we beiden 'ergens' gelijk hebben.

Rafael van der Vaart moet lachen om de geruchten dat hij in de belangstelling van Atletico Madrid zou staan. De middenvelder zegt op de website van HSV dat hij de Duitse club alleen voor een echte buitenlandse topclub verlaat. "Het zou goed zijn als de speculaties rond mijn persoon eindelijk een keer ophouden."
bron : nieuws.nl

Rafael van der Vaart gaat naar Real Madrid. Dat meldt het Spaanse dagblad Marca. Zijn huidige club, Hamburger SV, zou 20 miljoen euro tegemoet kunnen zien voor de speler.
bron : rtl.nl

V/d Vaart moest lachen om jouw gerucht...

Die gaat naar Real.

Haha, ik denk niet dat als ik de pers bel dat men mij zomaar zal geloven
Maarja, ik heb ook vdVaart persoonlijk gebeld natuurlijk..

vdVaart nog een jaar bij Hamburg, zo lijkt.

"Ik ben graag in Hamburg en heb me erop ingesteld hier nog een jaar te blijven", zegt Van der Vaart.

http://www.sporza.be/cm/sporza.be/voetbal/buitenlandsvoetbal/Duitsland/Duitsland_achtergrond/1.339730

Ploppesteksel schreef:
vdVaart nog een jaar bij Hamburg, zo lijkt.

"Ik ben graag in Hamburg en heb me erop ingesteld hier nog een jaar te blijven", zegt Van der Vaart.

http://www.sporza.be/cm/sporza.be/voetbal/buitenlandsvoetbal/Duitsland/Duitsland_achtergrond/1.339730

Geloof jij dat?

Waarschijnlijk net als Wesley Sneijder die nog een jaartje Ajax wilde bijplakken.

Ik ben een Belg & kan de Hollandse mentaliteit dus niet zo snel begrijpen
Wel, ik durf het geloven, maar als er dan weer echt veel geld mee gemoeid wordt of hij heeft één probleempje bij HSV gaat hij waarschijnlijk weer op de foto met een shirt van Real & zijn naam erop

Der Effe
Krijg je weer van die Van der Verrat taferelen

Ace
Laat dat voetbalseizoen maar beginnen! Volgend jaar worden de analyses op het nieuwe Eredivisie Live kanaal door niemand minder dan Gary Lineker verzorgd!

Zozo, toe maar. Gary himself. Verassend.

Alles goed en wel. Maar hij blijft toch wel MOTD doen hoop ik.

rayman schreef:
Alles goed en wel. Maar hij blijft toch wel MOTD doen hoop ik.

Dat zal toch wel... Ik denk niet dat hij dat inruilt voor de eredivisie...

Ace
Dat denk ik ook wel, maar daar stond niets over. Hij is overigens niet de enige analyst, maar de rest ben ik alweer vergeten

Ajax en psv bijna rond over Aissati. Daar word ik best blij van, altijd al een liefhebber van de heren Affelay en Aissati geweest, als het gaat om hoe zij het spelletje spelen.

Kos
Hij blijft idd MotD doen.

Kos
En Aisatti gaat echt niet naar Ajax,.

Ace
Kos schreef:
En Aisatti gaat echt niet naar Ajax,.

Lekker blijven hopen, jongen We zullen het binnen een paar dagen weten!

Nu moet je De Telegraaf natuurlijk niet altijd geloven, maar toch: http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/1505007/__Ajax_nadert_vraagprijs_Aissati__.html?p=1,1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:35 uur

geplaatst: vandaag om 05:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.