Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juli 2008, 20:49 uur
0
geplaatst: 5 juli 2008, 22:21 uur
Het is een vrouw 
Om maar even serieus antwoord te geven: Ik heb zijn naam weleens gehoord maar meer niet. Maar 21 treffers in 24 wedstrijden is een prestatie waar je u tegen mag zeggen.

Om maar even serieus antwoord te geven: Ik heb zijn naam weleens gehoord maar meer niet. Maar 21 treffers in 24 wedstrijden is een prestatie waar je u tegen mag zeggen.
0
geplaatst: 5 juli 2008, 22:52 uur
Urbanoetang schreef:
Maar 21 treffers in 24 doelpunten is een prestatie waar je u tegen mag zeggen.
Maar 21 treffers in 24 doelpunten is een prestatie waar je u tegen mag zeggen.
Dat is inderdaad bijna niet te geloven

0
geplaatst: 5 juli 2008, 23:07 uur
Vorig jaar hadden ze ook geweldige spelers binnengehaald plus een Bert van Marwijk en werden ze gezien als favoriet, om vervolgens als 6e (of 7e?) te eindigen. Tsja 

0
Spijtoptant
geplaatst: 5 juli 2008, 23:30 uur
Urbanoetang schreef:
Vorig jaar hadden ze ook geweldige spelers binnengehaald plus een Bert van Marwijk en werden ze gezien als favoriet, om vervolgens als 6e (of 7e?) te eindigen. Tsja

Ze wonnen in elk geval nog een Beker. Er zijn clubs die dat niet eens meer voor elkaar krijgen.
0
geplaatst: 6 juli 2008, 02:02 uur

Rico zal wel goed slapen vannacht, komend seizoen kan niet meer stuk.

0
Ace
geplaatst: 7 juli 2008, 10:00 uur
Ajax hoopt deze week Oleguer Presas te presenteren... Marco houdt ook van Spanjaarden.
0
geplaatst: 7 juli 2008, 10:07 uur
Het zou geen verkeerde aankoop zijn, of wordt hij gehuurd?
Toch weet ik niet of ajax dit seizoen beter zal zijn dan vorig seizoen, aangezien Heitinga en Huntelaar verkocht zullen worden. Het ligt aan de aankopen. Ik denk dat psv de grote verliezer wordt en er op achteruit gaat komend seizoen.
Toch weet ik niet of ajax dit seizoen beter zal zijn dan vorig seizoen, aangezien Heitinga en Huntelaar verkocht zullen worden. Het ligt aan de aankopen. Ik denk dat psv de grote verliezer wordt en er op achteruit gaat komend seizoen.
0
geplaatst: 7 juli 2008, 10:10 uur
Ace schreef:
Ajax hoopt deze week Oleguer Presas te presenteren... Marco houdt ook van Spanjaarden.
En dat terwijl dat tot dusver geen onverdeeld succes was. Maar wie weet krijgt Marco de Spanjaarden wel aan het ballen, zo een Luque bijvoorbeeld moet toch beter kunnen dan wat hij tot dusver heeft laten zien.Ajax hoopt deze week Oleguer Presas te presenteren... Marco houdt ook van Spanjaarden.
0
geplaatst: 7 juli 2008, 10:11 uur
Nicolage Rico schreef:
Dat dachten ze het afgelopen seizoen ook. PSV staat er elk seizoen gewoon weer. Achterin schijnen ze de boel weer aardig op orde hebben met wat Zuid-Amerikaanse verdedigers. We zullen het wel zien. Ze zijn iig de gekste!Toch weet ik niet of ajax dit seizoen beter zal zijn dan vorig seizoen, aangezien Heitinga en Huntelaar verkocht zullen worden. Het ligt aan de aankopen. Ik denk dat psv de grote verliezer wordt en er op achteruit gaat komend seizoen.
0
geplaatst: 7 juli 2008, 10:14 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Dat dachten ze het afgelopen seizoen ook. PSV staat er elk seizoen gewoon weer. Achterin schijnen ze de boel weer aardig op orde hebben met wat Zuid-Amerikaanse verdedigers. We zullen het wel zien. Ze zijn iig de gekste!De afgelopen seizoenen had ik gewoon vertrouwen in psv, maar dit seizoen lijken ze zwakker te worden. Het ligt er natuurlijk aan of ze nog goede aankopen doen.
0
DonDijk
geplaatst: 7 juli 2008, 10:46 uur
Amrabat gaat zo erg mislukken ben ik bang. Mischien beter als hij eerst een jaartje wordt verhuurd aan Groningen.
0
Ace
geplaatst: 7 juli 2008, 11:18 uur
Nicolage Rico schreef:
Koop en dan willen ze die Henrique nog huren. Die heeft Barca voor de neus van Ajax weg gekaapt, maar ze willen m wel eerst een jaartje of twee verhuren.
Joy4ever schreef:
(quote)
En dat terwijl dat tot dusver geen onverdeeld succes was. Maar wie weet krijgt Marco de Spanjaarden wel aan het ballen, zo een Luque bijvoorbeeld moet toch beter kunnen dan wat hij tot dusver heeft laten zien.Gabri is natuurlijk een topper, maar aan Juanfran, Roger, Urzaiz en Luque hebben we in Amsterdam nog niet echt veel lol beleefd. Toch moet zo'n Luque echt wel wat kunnen. En ik blijf erbij dat hij geen fatsoenlijke kans heeft gehad. Hij mag in principe weg, maar tot op heden heeft hij nog gewoon een contract bij Ajax.
0
geplaatst: 7 juli 2008, 19:17 uur
■ Zenit St. Petersburg heeft het bod van 15 miljoen euro dat FC Barcelona heeft uitgebracht op Andrej Arsjavin naast zich neergelegd." Barcelona bleef bij zijn oude bod en daarom hebben we de onderhandelingen gestaakt", zo laat de Russische club op zijn website weten.
Arsjavin heeft een aanbod op zak om tot 2012 bij te tekenen bij de club van coach Dick Advocaat, die de spelmaker niet opstelt totdat hij een beslissing heeft genomen over zijn toekomst.
Zenit zou 39 miljoen euro vragen voor Arsjavin, die op het afgelopen EK door een schorsing de eerste twee duels van Rusland miste, maar daarna behoorde tot de uitblinkers, onder meer tegen Oranje.
Arsjavin heeft een aanbod op zak om tot 2012 bij te tekenen bij de club van coach Dick Advocaat, die de spelmaker niet opstelt totdat hij een beslissing heeft genomen over zijn toekomst.
Zenit zou 39 miljoen euro vragen voor Arsjavin, die op het afgelopen EK door een schorsing de eerste twee duels van Rusland miste, maar daarna behoorde tot de uitblinkers, onder meer tegen Oranje.
0
LocoHermano
geplaatst: 7 juli 2008, 19:32 uur
Ace schreef:
Laat die prutser in vredesnaam in Barcelona.
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=5471
0
Spijtoptant
geplaatst: 7 juli 2008, 19:33 uur
■
Grappig, wist ik niet. Met die code krijg je dus een mooie vette punt. Thx.
Grappig, wist ik niet. Met die code krijg je dus een mooie vette punt. Thx.
0
geplaatst: 8 juli 2008, 00:30 uur
LocoHermano schreef:
(quote)
Dat is dan net zo'n Oleguer haters bericht, want als je 2 jaar in de basis bij Barca heb gespeeld zul je wel een beetje kunnen voetballen lijkt me.
Eerlijk gezegd zag ik Stam en Heitinga ook weleens zulke foutjes maken bij Ajax, dat kan elke verdediger gebeuren.
0
geplaatst: 8 juli 2008, 00:37 uur
Sterker nog, als je foutloze spelers zoekt kun je heel het voetbal wel opdoeken. Dit is weer die typische Nederlandse zeikersmentaliteit... LocoHermano heeft zeker nooit een slechte dag op het werk?
0
LocoHermano
geplaatst: 8 juli 2008, 08:20 uur
herman schreef:
Sterker nog, als je foutloze spelers zoekt kun je heel het voetbal wel opdoeken. Dit is weer die typische Nederlandse zeikersmentaliteit... LocoHermano heeft zeker nooit een slechte dag op het werk?
heerlijk zo'n golf van verontwaardiging in de ochtend. Anywho, deze kerel werd de laatste tijd weggehoond door de Barcelona-fans, is dat dan de Catalaanse zeikersmentaliteit? Deze kerel is gewoon duidelijk over the hill. Dan heb ik liever een talent uit de A-jeugd, die enorm veel fouten maakt, maar wel ervaring kan opdoen om er beter van te worden.
0
geplaatst: 8 juli 2008, 08:42 uur
Ik denk niet dat je veel te mekkeren hebt als er een verdediger van notabene Barcelona komt. Zo vaak krijg je die kans niet.
0
DonDijk
geplaatst: 8 juli 2008, 08:45 uur
Vergeleken met Colin is álles minder natuurlijk, maar dat vind ik niet reeel en ook niet eerlijk. Tegen zo iemand valt niet op te boksen.
0
Ace
geplaatst: 8 juli 2008, 09:32 uur
LocoHermano schreef:
heerlijk zo'n golf van verontwaardiging in de ochtend. Anywho, deze kerel werd de laatste tijd weggehoond door de Barcelona-fans, is dat dan de Catalaanse zeikersmentaliteit? Deze kerel is gewoon duidelijk over the hill. Dan heb ik liever een talent uit de A-jeugd, die enorm veel fouten maakt, maar wel ervaring kan opdoen om er beter van te worden.
(quote)
heerlijk zo'n golf van verontwaardiging in de ochtend. Anywho, deze kerel werd de laatste tijd weggehoond door de Barcelona-fans, is dat dan de Catalaanse zeikersmentaliteit? Deze kerel is gewoon duidelijk over the hill. Dan heb ik liever een talent uit de A-jeugd, die enorm veel fouten maakt, maar wel ervaring kan opdoen om er beter van te worden.Het sceptische is te begrijpen na 'aanwinsten' als Kuffour, Luque (hoewel je na 3 invalbeurten en zonder echte kans iemand niet af mag schrijven), Juanfran en nog wat van dat spul. Toch denk ik dat Rico gelijk heeft: als je een verdediger van Barcelona kan krijgen en dan ook nog eentje die tot vorig seizoen altijd in de basis stond, dus ook toen de CL binnen gehaald werd, zou ik daar alleen maar blij mee zijn. Zo'n filmpje als je daar aan haalt, is van iedere speler te maken. Ik heb Thomas Vermaelenin zijn tijd bij Ajax zo ook al 25 keer onder een bal door zien koppen en daar hoor je ook niemand over.
0
geplaatst: 8 juli 2008, 09:59 uur
Ace schreef:
Zo'n filmpje als je daar aan haalt, is van iedere speler te maken.
Zo'n filmpje als je daar aan haalt, is van iedere speler te maken.
Er valt zelfs een filmpje te maken van Charisteas zodat het lijkt of hij kan voetballen.

0
geplaatst: 8 juli 2008, 11:12 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik denk niet dat je veel te mekkeren hebt als er een verdediger van notabene Barcelona komt. Zo vaak krijg je die kans niet.
Voor een club die het moet hebben van het leegkopen van middenmoters als FC Groningen liggen de ballotage-eisen ineens wel erg scherp inderdaad

0
LocoHermano
geplaatst: 8 juli 2008, 18:17 uur
Ace schreef:
Toch denk ik dat Rico gelijk heeft: als je een verdediger van Barcelona kan krijgen en dan ook nog eentje die tot vorig seizoen altijd in de basis stond, dus ook toen de CL binnen gehaald werd, zou ik daar alleen maar blij mee zijn.
Toch denk ik dat Rico gelijk heeft: als je een verdediger van Barcelona kan krijgen en dan ook nog eentje die tot vorig seizoen altijd in de basis stond, dus ook toen de CL binnen gehaald werd, zou ik daar alleen maar blij mee zijn.
Prima dat jij dat vindt, maar ik heb een andere mening. Oleguer WAS goed en ik zie bij Ajax graag een verdediger die goed IS. Op over-de-datum verdedigers, ook al zijn ze van Barcelona, zit ik persoonlijk niet te wachten. Dan maar een talent uit eigen kweek voor de leeuwen gooien, of een buitenlander aantrekken (Henrique?) die wel op de toppen van zijn kunnen speelt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.