MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:

Het is een vrouw

Om maar even serieus antwoord te geven: Ik heb zijn naam weleens gehoord maar meer niet. Maar 21 treffers in 24 wedstrijden is een prestatie waar je u tegen mag zeggen.

Urbanoetang schreef:
Maar 21 treffers in 24 doelpunten is een prestatie waar je u tegen mag zeggen.

Dat is inderdaad bijna niet te geloven

Dat is maar weinigen gegeven. Echt heel knap.

Die heeft Feyenoord maar mooi binnen!

Dan is het bedrag maar een grijpstuiver nietwaar.
Wel waar.

Vorig jaar hadden ze ook geweldige spelers binnengehaald plus een Bert van Marwijk en werden ze gezien als favoriet, om vervolgens als 6e (of 7e?) te eindigen. Tsja

Spijtoptant
Urbanoetang schreef:
Vorig jaar hadden ze ook geweldige spelers binnengehaald plus een Bert van Marwijk en werden ze gezien als favoriet, om vervolgens als 6e (of 7e?) te eindigen. Tsja

Ze wonnen in elk geval nog een Beker. Er zijn clubs die dat niet eens meer voor elkaar krijgen.

lebowski schreef:
(quote)

Dat is inderdaad bijna niet te geloven

Hij speelt ook 24 x in 21 wedstrijden.

Rico zal wel goed slapen vannacht, komend seizoen kan niet meer stuk.

Wat dom. Ik zie het nu pas

Ace
Ajax hoopt deze week Oleguer Presas te presenteren... Marco houdt ook van Spanjaarden.

Het zou geen verkeerde aankoop zijn, of wordt hij gehuurd?

Toch weet ik niet of ajax dit seizoen beter zal zijn dan vorig seizoen, aangezien Heitinga en Huntelaar verkocht zullen worden. Het ligt aan de aankopen. Ik denk dat psv de grote verliezer wordt en er op achteruit gaat komend seizoen.

Ace schreef:
Ajax hoopt deze week Oleguer Presas te presenteren... Marco houdt ook van Spanjaarden.
En dat terwijl dat tot dusver geen onverdeeld succes was. Maar wie weet krijgt Marco de Spanjaarden wel aan het ballen, zo een Luque bijvoorbeeld moet toch beter kunnen dan wat hij tot dusver heeft laten zien.

Nicolage Rico schreef:
Toch weet ik niet of ajax dit seizoen beter zal zijn dan vorig seizoen, aangezien Heitinga en Huntelaar verkocht zullen worden. Het ligt aan de aankopen. Ik denk dat psv de grote verliezer wordt en er op achteruit gaat komend seizoen.
Dat dachten ze het afgelopen seizoen ook. PSV staat er elk seizoen gewoon weer. Achterin schijnen ze de boel weer aardig op orde hebben met wat Zuid-Amerikaanse verdedigers. We zullen het wel zien. Ze zijn iig de gekste!

Joy4ever schreef:
(quote)
Dat dachten ze het afgelopen seizoen ook. PSV staat er elk seizoen gewoon weer. Achterin schijnen ze de boel weer aardig op orde hebben met wat Zuid-Amerikaanse verdedigers. We zullen het wel zien. Ze zijn iig de gekste!

De afgelopen seizoenen had ik gewoon vertrouwen in psv, maar dit seizoen lijken ze zwakker te worden. Het ligt er natuurlijk aan of ze nog goede aankopen doen.

DonDijk
Amrabat gaat zo erg mislukken ben ik bang. Mischien beter als hij eerst een jaartje wordt verhuurd aan Groningen.

Ace
Nicolage Rico schreef:
Het zou geen verkeerde aankoop zijn, of wordt hij gehuurd?

Koop en dan willen ze die Henrique nog huren. Die heeft Barca voor de neus van Ajax weg gekaapt, maar ze willen m wel eerst een jaartje of twee verhuren.

Joy4ever schreef:
(quote)
En dat terwijl dat tot dusver geen onverdeeld succes was. Maar wie weet krijgt Marco de Spanjaarden wel aan het ballen, zo een Luque bijvoorbeeld moet toch beter kunnen dan wat hij tot dusver heeft laten zien.

Gabri is natuurlijk een topper, maar aan Juanfran, Roger, Urzaiz en Luque hebben we in Amsterdam nog niet echt veel lol beleefd. Toch moet zo'n Luque echt wel wat kunnen. En ik blijf erbij dat hij geen fatsoenlijke kans heeft gehad. Hij mag in principe weg, maar tot op heden heeft hij nog gewoon een contract bij Ajax.

■ Zenit St. Petersburg heeft het bod van 15 miljoen euro dat FC Barcelona heeft uitgebracht op Andrej Arsjavin naast zich neergelegd." Barcelona bleef bij zijn oude bod en daarom hebben we de onderhandelingen gestaakt", zo laat de Russische club op zijn website weten.

Arsjavin heeft een aanbod op zak om tot 2012 bij te tekenen bij de club van coach Dick Advocaat, die de spelmaker niet opstelt totdat hij een beslissing heeft genomen over zijn toekomst.

Zenit zou 39 miljoen euro vragen voor Arsjavin, die op het afgelopen EK door een schorsing de eerste twee duels van Rusland miste, maar daarna behoorde tot de uitblinkers, onder meer tegen Oranje.

LocoHermano
Ace schreef:

Laat die prutser in vredesnaam in Barcelona.

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=5471

Spijtoptant

Grappig, wist ik niet. Met die code krijg je dus een mooie vette punt. Thx.

LocoHermano schreef:
(quote)

Laat die prutser in vredesnaam in Barcelona.

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=5471

Dat is dan net zo'n Oleguer haters bericht, want als je 2 jaar in de basis bij Barca heb gespeeld zul je wel een beetje kunnen voetballen lijkt me.
Eerlijk gezegd zag ik Stam en Heitinga ook weleens zulke foutjes maken bij Ajax, dat kan elke verdediger gebeuren.

Sterker nog, als je foutloze spelers zoekt kun je heel het voetbal wel opdoeken. Dit is weer die typische Nederlandse zeikersmentaliteit... LocoHermano heeft zeker nooit een slechte dag op het werk?

LocoHermano
herman schreef:
Sterker nog, als je foutloze spelers zoekt kun je heel het voetbal wel opdoeken. Dit is weer die typische Nederlandse zeikersmentaliteit... LocoHermano heeft zeker nooit een slechte dag op het werk?

heerlijk zo'n golf van verontwaardiging in de ochtend. Anywho, deze kerel werd de laatste tijd weggehoond door de Barcelona-fans, is dat dan de Catalaanse zeikersmentaliteit? Deze kerel is gewoon duidelijk over the hill. Dan heb ik liever een talent uit de A-jeugd, die enorm veel fouten maakt, maar wel ervaring kan opdoen om er beter van te worden.

Ik denk niet dat je veel te mekkeren hebt als er een verdediger van notabene Barcelona komt. Zo vaak krijg je die kans niet.

DonDijk
Vergeleken met Colin is álles minder natuurlijk, maar dat vind ik niet reeel en ook niet eerlijk. Tegen zo iemand valt niet op te boksen.

Ace
LocoHermano schreef:
(quote)

heerlijk zo'n golf van verontwaardiging in de ochtend. Anywho, deze kerel werd de laatste tijd weggehoond door de Barcelona-fans, is dat dan de Catalaanse zeikersmentaliteit? Deze kerel is gewoon duidelijk over the hill. Dan heb ik liever een talent uit de A-jeugd, die enorm veel fouten maakt, maar wel ervaring kan opdoen om er beter van te worden.

Het sceptische is te begrijpen na 'aanwinsten' als Kuffour, Luque (hoewel je na 3 invalbeurten en zonder echte kans iemand niet af mag schrijven), Juanfran en nog wat van dat spul. Toch denk ik dat Rico gelijk heeft: als je een verdediger van Barcelona kan krijgen en dan ook nog eentje die tot vorig seizoen altijd in de basis stond, dus ook toen de CL binnen gehaald werd, zou ik daar alleen maar blij mee zijn. Zo'n filmpje als je daar aan haalt, is van iedere speler te maken. Ik heb Thomas Vermaelenin zijn tijd bij Ajax zo ook al 25 keer onder een bal door zien koppen en daar hoor je ook niemand over.

Ace schreef:
Zo'n filmpje als je daar aan haalt, is van iedere speler te maken.

Er valt zelfs een filmpje te maken van Charisteas zodat het lijkt of hij kan voetballen.

Nicolage Rico schreef:
Ik denk niet dat je veel te mekkeren hebt als er een verdediger van notabene Barcelona komt. Zo vaak krijg je die kans niet.

Voor een club die het moet hebben van het leegkopen van middenmoters als FC Groningen liggen de ballotage-eisen ineens wel erg scherp inderdaad

LocoHermano
Ace schreef:
Toch denk ik dat Rico gelijk heeft: als je een verdediger van Barcelona kan krijgen en dan ook nog eentje die tot vorig seizoen altijd in de basis stond, dus ook toen de CL binnen gehaald werd, zou ik daar alleen maar blij mee zijn.

Prima dat jij dat vindt, maar ik heb een andere mening. Oleguer WAS goed en ik zie bij Ajax graag een verdediger die goed IS. Op over-de-datum verdedigers, ook al zijn ze van Barcelona, zit ik persoonlijk niet te wachten. Dan maar een talent uit eigen kweek voor de leeuwen gooien, of een buitenlander aantrekken (Henrique?) die wel op de toppen van zijn kunnen speelt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:11 uur

geplaatst: vandaag om 07:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.