MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Lineker wordt in zijn analyses ondersteund door Jan van Halst. De presentatie van het nieuwe voetbalkanaal is in handen van Jan Joost van Gangelen en Humberto Tan. Barbara Barend is gestrikt voor de veldverslaggeving en Theo Reitsma, Leo Driessen, Ron de Rijk en Michiel Teeling voorzien de wedstrijden van commentaar.

Jan Joost van Gangelen en Humberto Tan

Ace
lebowski schreef:
Lineker wordt in zijn analyses ondersteund door Jan van Halst. De presentatie van het nieuwe voetbalkanaal is in handen van Jan Joost van Gangelen en Humberto Tan. Barbara Barend is gestrikt voor de veldverslaggeving en Theo Reitsma, Leo Driessen, Ron de Rijk en Michiel Teeling voorzien de wedstrijden van commentaar.

Jan Joost van Gangelen en Humberto Tan

Ik vind Humerto Tan nog best te doen, maar die Jan Joost daar gaan inderdaad je pompoenen van hangen

Zou PSV Aissati niet kunnen ruilen voor Perez?

Ace schreef:
Ik vind Humberto Tan nog best te doen, maar die Jan Joost daar gaan inderdaad je pompoenen van hangen

Kom op zeg, die Tan is altijd zo verschrikkelijk onvoorbereid en met zijn gedachten ergens anders, daar kom je alleen in Nederland mee weg lijkt wel.

Kos schreef:
En Aisatti gaat echt niet naar Ajax,.

Hoop het niet! Maar zal wel..

DonDijk
Jan Joost van Gangelen

Jan Joost van Gangelen kan beter Jong Oranje blijven doen of iets voor de f-jes ofzo, want zijn niveau is ook voor de kinderen. Tan vind ik ook nog wel meevallen. Lineker en van Halst kunnen het niveau wel omhoog krikken. Ben benieuwd.

En over Aisatti. Goede voetballer natuurlijk, maar het moet er allemaal nog wel uitkomen. Hij heeft een geweldige techniek, maar zijn fysiek en snelheid kunnen vele malen beter. Hij is een tikkeltje overschat naar mijn mening. Affalay is verder ontwikkelt. Geen verkeerde speler om in je selectie te hebben, natuurlijk. Of hij goed genoeg is voor de basis van de top 3; ik denk het nog niet.

Ace
lebowski schreef:
(quote)

Kom op zeg, die Tan is altijd zo verschrikkelijk onvoorbereid en met zijn gedachten ergens anders, daar kom je alleen in Nederland mee weg lijkt wel.

Het zal wel komen door mijn sympathie voor Tan. Als je 'm op de radio hoort blijkt hij zelfs humor te hebben. Ik moet je wel gelijk geven in het feit dat hij niet bijster constructief is.

HiLL schreef:
(quote)

Hoop het niet! Maar zal wel..

Je bent toch ook voor Ajax? Ik vind het echt een geweldige speler die Aissati. Daar word de ploeg een stuk sterker van, lijkt me. Daarbij is hij nog jong. Aan de andere kant kan hij wel de ontwikkeling van bv Siem de Jong in de weg staan en dat zou zonde zijn. Dat wordt namelijk een grote, zo verspel ik

DonDijk
Ik snap eerlijk gezegd die (toekomstige) aankoop niet zo. Ze hebben inderdaad al de Jong, Perez en vast nog wel een paar aanvallende gasten die op die positie kunnen spelen.

Waarom dat geld niet steken in een fatsoenlijke verdediger?

Ace
Perez ben ik ongeveer wel klaar mee, maar De Jong verdient een kans. Dan zijn er inderdaad nog wel een paar van die jonge gasten en ik denk stiekem zelfs dat hij Sulejmani al achter Huntelaar gaat zetten, gezien zijn rugnummer. Toch mag hij van mij komen...

Een fatsoenlijke verdediger? Doe er maar twee! Een centrale en een linksback. Jantje Vertonghen deed het daar best goed, maar dat is natuurlijk een middenvelder.

Zou Jan Vertonghen/Thomas Vermaelen in de basis mogen staan?

Ik geloof dat die Laurent Delorge ook nog altijd bij Ajax speelt?
Wat doet die daar eigenlijk?

de bank warm houden

Vals spelen met klaverjassen, denk ik.

Ajax en PSV zijn het eens geworden over de overgang van Ismaïl Aissati. De behendige middenvelder (19) kwam bij de kampioen zelden aan spelen toe. Hoeveel PSV voor hem ontvangt, is niet bekend.

Aissati moet nog wel met Ajax over zijn contract onderhandelen.

DonDijk
DonDijk schreef:
Bovendien heeft Veendam het ongekend aaantal van 4 internationals en 1 ex-international in hun selectie..jaja....Welke eredivisieclub kan dat ook zeggen?

lees voor
15:34 17 Juli 2008
BV Veendam ontslaat Mile Krstev
BV Veendam heeft de verbintenis met Mile Krstev per direct beëindigd. Dat maakte bestuurslid Hoekman bekend.

De verdediger (29) werd dinsdagavond in het dorp Wildervank gearresteerd nadat hij onder invloed was doorgereden na het veroorzaken van een aanrijding. Een test wees uit dat de Macedoniër 2,2 promille alcohol in zijn bloed had. Bovendien had Krstev zich op de dag van het ongeval ziek gemeld, waardoor hij een trainingskamp miste.

Volgens Hoekman waren die twee zaken voldoende aanleiding het contract met Krstev te ontbinden."Een vruchtbare samenwerking is in de ogen van Veendam niet langer mogelijk", aldus Hoekman.

En toen hadden we geen ex-international meer

rayman schreef:
Ajax en PSV zijn het eens geworden over de overgang van Ismaïl Aissati. De behendige middenvelder (19) kwam bij de kampioen zelden aan spelen toe. Hoeveel PSV voor hem ontvangt, is niet bekend.

Aissati moet nog wel met Ajax over zijn contract onderhandelen.

Goed nieuws, ben namelijk wel gecharmeerd van Aisatti.

Ik hoop dat ie eindelijk aan spelen toe komt. Kan me niet schelen bij welke club. Maar ik schat zijn kansen op speeltijd hier iets hoger in.
Maar ik had hem liever naar Utrecht zien gaan eigenlijk.

Ik ook, ik heb liever Siem de Jong achter de spitsen, als we het toch van een talent moeten hebben.
En zelf ja het is eigenlijk toch soort van leftover van PSV, ik heb er geen fijn gevoel bij, hopelijk dat het op gegeven moment gaat wennen.

Ik vind Aisatti een geweldige speler en hoop dat ie het goed gaat doen. Vraag me wel af of er nog een paar behoorlijke verdedigers bij komen.

Ace
Kos schreef:
En Aisatti gaat echt niet naar Ajax,.

Toch wel he... Goede bronnen!

Ik ben blij met de aankoop, altijd een geweldige speler gevonden. Hij moet zich nog bewijzen, maar het is wel een speler waarvoor je naar het stadion komt. Hij kan de nummer 10 positie opvullen en samen met Siem de Jong uitvechten wie daar komt te spelen. Twee verdedigers erbij en eindelijk een selectie die op peil is. Die Cvitanich ken ik niet, maar van Sulejmani en Aissati word ik aanzienlijk blijer dan van Delorge en Colin, om maar wat grootheden van Ome Henk te noemen!

nu alleen nog een fatsoenlijke verdediger halen

schizodeclown schreef:
Dat zou best weleens kunnen,samen met Spanje geef ik Duitsland de hoogste kansen.
Dat zijn mijn favorieten na Nederland.
Spanje omdat ze een mooi team hebben en nog nooit wat hebben gewonnen volgens mij.
En Duitsland omdat ik de laatste tijd veel Krautrock heb geluisterd, waardoor ik in een voetbalgame nou meestal Duitsland kies
En goeie team natuurlijk.

Was deze quote nog vergeten te plaatsen

(afbeelding)

schizodedamus

Ja je weet hoe het gaat herman, ff geen medicijnen in en hop visioenen in overvloed

Ajax heeft VV Noordwijk met maar liefst 5-2 in de pan gehakt, het duel stond met de rust 2-2.

Opstelling Ajax eerste helft: Gentenaar; Colin, Van der Wiel, Vertonghen, Schilder; Kennedy, Perez, Sarpong, Emanuelson; Rommedahl, Leonardo.

Opstelling Ajax tweede helft: Gentenaar; Ogararu, Vermaelen, Anita, Slijngard; Delorge, De Jong, Van der Heijden; Suarez, Cvitanich, Luque.

herman schreef:
Ik vind Aisatti een geweldige speler en hoop dat ie het goed gaat doen. Vraag me wel af of er nog een paar behoorlijke verdedigers bij komen.

Oleguer is al zo goed als binnen.

Dat wist ik al lang.. ben je een beetje laat mee..

Germanicus - Ajax 0-7

Cvitanich (2), Gabri, Bakircioglu,
Martina, Leonardo, De Jong

Trainer Marco van Basten had in de basisopstelling een plaatsje ingeruimd voor Aissati. De van PSV overgekomen middenvelder maakte een positieve indruk en mocht het na 45 minuten voor gezien houden.

Conway Twitty schreef:
(quote)

Oleguer is al zo goed als binnen.

En ze hebben nu blijkbaar ook bij Twente geinformeerd naar Rob Wielaert.

Ik moet zeggen dat ajax goed bezig is. Nu Feyenoord nog. Ik vind ajax achterin nog erg zwak, ben benieuwd of die gekke Spanjaar daar iets aan kan doen. Feyenoord is ook nog veel te zwak in de verdediging.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:55 uur

geplaatst: vandaag om 03:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.