Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 augustus 2008, 13:04 uur
Ja, dat van Wilmots zag ik toen gebeuren tijdens de lessen in de lagere school in feite. Maar toen vergaderden 4, 5 & 6 rond de TV om België te zien shotten.
Zo ongelooflijk; een zuivere goal wordt afgekeurd net op het moment wanneer België eigenlijk toch wel beter was dan Brazilië.
Brazilië kreeg echt niets klaar tegen de Belgen, tot na die afgekeurde goal
PS: Kan iemand de man die de voorzet trapt identificeren?
Ik dacht aan Danny Boffin, maar weet het niet zeker..
Zo ongelooflijk; een zuivere goal wordt afgekeurd net op het moment wanneer België eigenlijk toch wel beter was dan Brazilië.

0
geplaatst: 9 augustus 2008, 13:14 uur
Een Nederlandse club is geïnteresseerd in Tamas. Ik denk dat het 020 zal zijn, omdat ze Wielaert niet kunnen krijgen. Of het is nog steeds psv.
0
geplaatst: 9 augustus 2008, 15:58 uur
Ploppesteksel schreef:
Ja, dat van Wilmots zag ik toen gebeuren tijdens de lessen in de lagere school in feite. Maar toen vergaderden 4, 5 & 6 rond de TV om België te zien shotten.

Volgens mij is dat Jacky Peeters.
0
geplaatst: 10 augustus 2008, 15:37 uur
Haha, shit wat was ik blij met de 2-2 van de lepe Gerald Sibon in de laatste minuut. Je zag ook dat hij wat probeerde te forceren net voor die vrije trap kwam. De VS is moeilijk te verslaan zoals ze spelen, maar Nederland had wat harder voor de 2-0 moeten gaan, dan was het misschien gelukt.
0
artemio
geplaatst: 10 augustus 2008, 21:11 uur
Arno schreef:
Ik heb het niet meteen gevonden, maar bij mijn zoektocht ben ik wel gestoten op dat onbegrijpelijk afgekeurde doelpunt van 2002
(quote)
Ik heb het niet meteen gevonden, maar bij mijn zoektocht ben ik wel gestoten op dat onbegrijpelijk afgekeurde doelpunt van 2002

Het zit u sympathieke zuiderburen wel erg diep. Ik hoop welgemeend dat standaard luik komende week een bekwame scheidsrechter treft.

Ik vrees dat de kleine voetballanden ook in de toekomst dubieuze beslissingen tegen zullen blijven krijgen. Daarvoor zijn de financiele belangen tegenwoordig veel te groot.
0
geplaatst: 10 augustus 2008, 21:39 uur
artemio schreef:
Ik vrees dat de kleine voetballanden ook in de toekomst dubieuze beslissingen tegen zullen blijven krijgen. Daarvoor zijn de financiele belangen tegenwoordig veel te groot.
Daar geloof ik niet in. Landen als Spanje en andere grote voetballanden worden ook dikwijls benadeelt.
0
Der Effe
geplaatst: 10 augustus 2008, 22:18 uur
Gisteren Toby Alderweireld (wat een naam
) zijn debuut gemaakt voor Ajax. Jeej, weer een Belg erbij.
) zijn debuut gemaakt voor Ajax. Jeej, weer een Belg erbij.
0
FatBottomedGirl
geplaatst: 10 augustus 2008, 23:11 uur
Overmars trekt zijn klossen weer aan!!
Krijg ik toch nog lol van mijn seizoenskaart!

0
geplaatst: 10 augustus 2008, 23:50 uur
Overmars speelde echt super met team Jaap Stam tegen Ajax ook.
0
geplaatst: 11 augustus 2008, 00:37 uur
FatBottomedGirl schreef:
Barry Hulshoff scheen ook zwaar te twijfelen.Overmars trekt zijn klossen weer aan!!
Gelukkig bleek zijn kleindochter hem te kunnen overtuigen alle aandacht op de sjoelbak en het kienen te richten.
0
geplaatst: 11 augustus 2008, 01:29 uur
FatBottomedGirl schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
ja ongelooflijk.
binnenkort ook terug in oranje ?
hoe oud is ie eigenlijk ??
0
Ace
geplaatst: 11 augustus 2008, 09:47 uur
Ik heb even gekeken, maar dat is niets voor mij. Als ik ergens geen kijk op heb en geen kijk op wil hebben is het de Belgische competitie. Wel een leuk spel, overigens.
0
geplaatst: 11 augustus 2008, 10:55 uur
Overmars! 
Was toendertijd mijn favoriete voetballer, en vond het dan ook fantastisch hem te zien spelen in die Jaap Stam wedstrijd.
Ben benieuwd hoe hij het gaat doen. (Jupiler League wordt nu opeens weer interessant)

Was toendertijd mijn favoriete voetballer, en vond het dan ook fantastisch hem te zien spelen in die Jaap Stam wedstrijd.
Ben benieuwd hoe hij het gaat doen. (Jupiler League wordt nu opeens weer interessant)
0
stuart
geplaatst: 11 augustus 2008, 11:27 uur
Die Overmars met zijn 35! Die loopt er nog menigeen uit.
0
geplaatst: 11 augustus 2008, 11:52 uur
Reijersen schreef:
Overmars!
Overmars!

De Eredivisie in Nederland noemt ook de Jupiler League?
0
geplaatst: 11 augustus 2008, 11:56 uur
Frozen_Devil schreef:
(quote)
Nee, da's de eerste divisie ... een trapje lager.
en ik geloof niet dat iemand het Jupiler-league noemt, tenzij het in z'n contract staat dat ie dat moet doen.
0
geplaatst: 11 augustus 2008, 14:14 uur
Ik snap de reactie tussen haakjes van Reijersen ook niet, al weet ik wel dat hij meedoet aan de pronostiek van Arno. En misschien is het daarom dat hij het weer spannend vindt & sluit het dus niet aan op het feit dat Overmars weer bij de Eagles gaat voetballen..
@ Der Effe: die Alderweireld ken ik, als Belg, zelfs niet. Hoe oud is die jongen? En hoor ik licht sarcasme daar over die Belgen bij Ajax?
Oké, Delorge
Maar Vermaelen & Vertonghen zijn toch degelijk, lijkt mij ?
@ Der Effe: die Alderweireld ken ik, als Belg, zelfs niet. Hoe oud is die jongen? En hoor ik licht sarcasme daar over die Belgen bij Ajax?

Oké, Delorge

Maar Vermaelen & Vertonghen zijn toch degelijk, lijkt mij ?
0
Der Effe
geplaatst: 11 augustus 2008, 17:09 uur
De Eerste Divisie in Nederland heet de Jupiler League, net als dat jullie Eredivsie (Eerste Klasse?) ook zo heet . Daarom die reactie van Reijersen.
Alderweireld is 19, dacht ik. Speler van Jong Ajax, ooit opgepikt bij Germinal Beerschot Antwerpen. Hij speelt ook in de Belgische jeugdelftallen. Hij debuteerde in de oefenwedstrijd tegen Inter omdat er een paar naar de Spelen zijn en van Basten niet iedereen 2x in 2 dagen wilde laten spelen. Hij deed het wel aardig, meer kun je ook niet verwachten van een jong mannetje die zijn debuut maakt tegen spelers als Adriano en Ibrahimovic.
Vermaelen en vooral Vertonghen zijn best goede spelers hoor. Niet de spelers die Ajax echt naar een hoger niveau tillen, maar ze zijn jong en er zit potentie in. Vooral Vertonghen viel afgelopen seizoen vrij vaak positief op. Delorge kan ik niet over oordelen, want die is altijd geblesseerd. Maar ik ga er vanuit dat hij niet kan brengen wat er van een speler van Ajax 1 verwacht wordt.
De opmerking was meer op het feit gebaseerd dat Ajax de laatste jaren zoveel Belgen heeft, wat niet positief en niet negatief bedoeld is.
Alderweireld is 19, dacht ik. Speler van Jong Ajax, ooit opgepikt bij Germinal Beerschot Antwerpen. Hij speelt ook in de Belgische jeugdelftallen. Hij debuteerde in de oefenwedstrijd tegen Inter omdat er een paar naar de Spelen zijn en van Basten niet iedereen 2x in 2 dagen wilde laten spelen. Hij deed het wel aardig, meer kun je ook niet verwachten van een jong mannetje die zijn debuut maakt tegen spelers als Adriano en Ibrahimovic.
Vermaelen en vooral Vertonghen zijn best goede spelers hoor. Niet de spelers die Ajax echt naar een hoger niveau tillen, maar ze zijn jong en er zit potentie in. Vooral Vertonghen viel afgelopen seizoen vrij vaak positief op. Delorge kan ik niet over oordelen, want die is altijd geblesseerd. Maar ik ga er vanuit dat hij niet kan brengen wat er van een speler van Ajax 1 verwacht wordt.
De opmerking was meer op het feit gebaseerd dat Ajax de laatste jaren zoveel Belgen heeft, wat niet positief en niet negatief bedoeld is.
0
stuart
geplaatst: 11 augustus 2008, 19:30 uur
Verwacht er iemand dat het toch nog goed komt met Foppe en zijn jongens tegen Japan? 

0
geplaatst: 11 augustus 2008, 22:19 uur
Ruud Gullit stapt al weer op in LA
Als trainer is ie onderhand wel een looser aan het worden. Het levert alleen maar groot geld op - maar geen resultaat.
Als trainer is ie onderhand wel een looser aan het worden. Het levert alleen maar groot geld op - maar geen resultaat.
0
geplaatst: 11 augustus 2008, 22:25 uur
Ruud stop er lekker mee, trainen kun je niet. Lekker met Estelle Glamourland gaan presenteren.
0
geplaatst: 12 augustus 2008, 09:37 uur
Ruud geeft het wel altijd zeer snel op - komt ook omdat hij er in korte tijd een complete rotzooi van weet te maken. En dan komt hij logischerwijs met de reden dat zijn vrouw en kinderen het niet naar hun zin hebben in LA.
0
stuart
geplaatst: 12 augustus 2008, 10:58 uur
Volgens mij zit Ruud tevens onder het plak bij Estelletje, of niet?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.