MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
stuart schreef:
Volgens mij zit Ruud tevens onder het plak bij Estelletje, of niet?
Als je ziet wat Estelle allemaal op haar gezicht smeert dan kan je daar weleens gelijk in hebben.

Der Effe
Wie wil er nu niet voor het grote Osasuna spelen?

Kos
Prima club hoor .

Der Effe
Ja, ze waren best goed dat klopt. Maar al hun betere spelers zoals Raul Garcia zijn al weg dacht ik. Nouja, Primera Division blijft een prachtige competitie natuurlijk.

dix
Kenneth Perez overweegt einde carrière

Die man loopt nu al een paar jaar achter de feiten aan ....

Snap niet goed wat er mis is met Perez, er wordt redelijk met hem gesold, maar het is toch een goede voetballer? Hoop dat Ron Jans nog wat geld heeft liggen

Der Effe
Perez voegt gewoon niets toe bij Ajax. Hij scoort wel leuk tegen Sparta en VVV ofzo, maar verder is ie lui en heeft ie veel te vaak balverlies geleden. Beetje overdreven om hem naar het 2e te schoppen maar het zij zo. Hij moet gewoon niet zo zielig doen, want ik hoor Luque ook niet. En die is 10x beter dan hij is.

artemio
Technisch begaafde speler, jammer dat er schijnbaar geen andere oplossing is dan de arbitragecommissie. Al krijgt perez gelijk de situatie veranderd niet (meer). Zo snel mogelijk verkassen naar een andere club met een iets bescheidenere houding/ betere instelling lijkt me.

Een seizoen geleden was Perez nog een van de beste voetballers van Nederland. Om nu te zeggen dat ie niets meer kan vind ik ook wel wat ver gaan.

Perez is gewoon een goede voetballer met een verschrikkelijke houding. De arrogantie druipt er vanaf. Daarom kan hij maar beter bij ajax blijven.

Nou, het Nederlands olympisch elftal is door ten koste van de VS, zoals sommige mensen niet hadden verwacht met Jaliens in de basis. Zuiverloon was op het einde als wissel ook nog verdienstelijk. Lekker voor die arrogant ogende coach van de VS (in ieder geval tijdens de wedstrijd tegen Nederland). Nu zal Nederland er tegen Argentinie wel uitgaan in de kwartfinale, want voor hen is het toch wat belangrijker allemaal en ze zullen ook zeker de kwaliteiten hebben, maar ach.

Belgie gaat ook daar. We komen uit tegen Italië in de 1/4de finales dus da's ook geen snelle hap.

Ik ben blij dat ze door zijn.

Twente doet het goed tegen Arsenal. Einde eerste helft nu. De juiste houding hebben ze, alleen de afmaker niet nog.

dix
herman schreef:
Een seizoen geleden was Perez nog een van de beste voetballers van Nederland. Om nu te zeggen dat ie niets meer kan vind ik ook wel wat ver gaan.

Dat zou ik ook zeker niet willen zeggen.
Maar z'n carriere is toch al twee jaar aan het versukkelen. Foute keuzes.

Voor wat ik Cheik Tioté zag spelen, vind ik het toch wel onbegrijpelijk dat hij "zomaar" mag weggaan bij Anderlecht..

Standard !
Geweldig gespeeld.. Liverpool kreeg amper een fatsoenlijke kans. Jammer natuurlijk dat die bal (volgens ref) net niet over de lijn is & dat Danté die penalty ongelooflijk zwak trapt..
Als ik dit zie, krijg ik toch mijn bedenkingen bij elke andere ploeg in 1ste klasse.. Ik zie, als ze zo blijven spelen, niemand dicht bij hun in de buurt eindigen.
Net daarachter plaats ik dan Genk, Brugge, Gent.

Waarom in godsnaam trapt Dante (een verdediger) de penalty? Ze hebben toch De Camargo? Onbegrijpelijk. Standard laat het daar liggen.

Frozen_Devil schreef:
Waarom in godsnaam trapt Dante (een verdediger) de penalty? Ze hebben toch De Camargo? Onbegrijpelijk. Standard laat het daar liggen.

Ik vond het ook een vrij frustrerende wedstrijd. Het kleine Standard krijgt tig veel kansen om te scoren tegen grootmacht Liverpool, maar geraakt toch niet verder dan 0-0.

Om kans te maken om door te gaan hadden ze minstens 2-0 moeten voorgestaan hebben. De kansen hadden ze zeker. Pech voor Standard.

Gelukkig hebben ze in Luik wel lekkere wafels.

Ace
Frozen_Devil schreef:

Wat heeft het verdediger zijn nou met het nemen van een strafschop te maken?

Makaay naar huis met een voetbreuk.
Lekker

DonDijk
Wie doet mee?? Het bekende Coach van het Jaar-spel, voor diegene die het niet kent:

Je stelt zelf een team samen van 11 spelers en 4 wisselspelers, allemaal van verschillende clubs, diverse systemen zijn mogelijk. Je hebt hiervoor een bepaald budget waar je je aan moet houden. De spelers kunnen (straf-)punten voor je halen d.m.v. doelpunten, kaarten, nul houden enz.
Elke week is er tevens een wisselmogelijkheid.

Als er meerder MuMe-users aan meedoen, kunnen we een subleague opstarten, maar dat is eerst maar ff afwachten dus.
De spelerslijsten, de regels en waar je je kunt aanmelden:

http://www.coachvanhetjaar.net/dvhn/

Ja, dat lijkt me wel wat. Seizoen begint geloof ik al vrij snel, maar hier moeten genoeg mensen voor te porren zijn.

Ik ga mijn best doen om mee te doen.

Ik kijk wel effe, log me wel in bij eventueel beide sites maar of ik de tent kan bakken is een ander paar mouwen. Eredivisievoetbal heb ik vorig seizoen & seizoen daarvoor enz. niet meer kunnen zien, maar dit jaar weer wel.. maar ik kan wel bijlange niet inschatten welke goeie spelers de 'mindere' clubs eigenlijk hebben.

Je hebt er vandaag eentje aan het werk gezien bij Nigeria.

DonDijk
Die goser van Groningen bedoel je?

Der Effe
Barendrecht uit, altijd lastig!

Ach, Feyenoord speelde de gehele wedstrijd met bijna alleen spelers die ik niet eens ken (talenten die grotendeels toch af zullen vallen). Natuurlijk blijft het een blamage, maar in de competitie speelt Feyenoord met 9 a 10 andere voetballers.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:56 uur

geplaatst: vandaag om 19:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.