MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
DonDijk
Ramsteijn heeft gescoord toch? Stoer.

Ace
Nicolage Rico schreef:
Ach, Feyenoord speelde de gehele wedstrijd met bijna alleen spelers die ik niet eens ken (talenten die grotendeels toch af zullen vallen). Natuurlijk blijft het een blamage, maar in de competitie speelt Feyenoord met 9 a 10 andere voetballers.

En dan nog een excuus zoeken ook! Al speel je met de A1! Je speelt wel tegen Barendrecht, niet tegen Inter!

Ace schreef:
(quote)

En dan nog een excuus zoeken ook! Al speel je met de A1! Je speelt wel tegen Barendrecht, niet tegen Inter!

Lees je heel mijn bericht wel goed?

Het is een blamage. En met A1 moet je zelfs winnen, dat klopt. Maar dan nog, zegt het heel weinig wat Feyenoord gaat doen in de competitie.

Ace schreef:
(quote)

Kozakken Boys alweer vergeten?

DonDijk
Voor iedereen die het vergeten is of niet heeft gelezen:

Wie doet mee?? Het bekende Coach van het Jaar-spel, voor diegene die het niet kent:

Je stelt zelf een team samen van 11 spelers en 4 wisselspelers, allemaal van verschillende clubs, diverse systemen zijn mogelijk. Je hebt hiervoor een bepaald budget waar je je aan moet houden. De spelers kunnen (straf-)punten voor je halen d.m.v. doelpunten, kaarten, nul houden enz.
Elke week is er tevens een wisselmogelijkheid.

Als er meerder MuMe-users aan meedoen, kunnen we een subleague opstarten, maar dat is eerst maar ff afwachten dus.
De spelerslijsten, de regels en waar je je kunt aanmelden:

http://www.coachvanhetjaar.net/dvhn/

Ace
Joy4ever schreef:
(quote)
Kozakken Boys alweer vergeten?

Nee hoor. Hoezo?

Ace
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Lees je heel mijn bericht wel goed?

Het is een blamage. En met A1 moet je zelfs winnen, dat klopt. Maar dan nog, zegt het heel weinig wat Feyenoord gaat doen in de competitie.

Jazeker. Ik snap gewoon niet dat je durft te praten over niet-basisspelers als je het over een wedstrijd tegen een amateurclub hebt.

Waarom is die beter dan?

DonDijk
Laten we gewoon met zn allen naar die van mij gaan, anders worden we zo gesplitst.

Kos
herman schreef:
(quote)

Waarom is die beter dan?

Die is gratis en anders moet ik met allemaal verschillende mee gaan doen. .

Bovendien al jaren goede ervaringen mee, ook op MoMe.

Kos schreef:
Liever profcoach.

http://www.profcoach.nl/Default.aspx
Die ziet er iig strakker uit dan die van Don. Hopelijk is ie ook minder bewerkelijk. Is er een subleague aangemaakt?

Ace schreef:
(quote)

Jazeker. Ik snap gewoon niet dat je durft te praten over niet-basisspelers als je het over een wedstrijd tegen een amateurclub hebt.

Het zijn niet eens niet-bassisspelers, meer dan de helft komt niet eens in de defintieve selectie. Maar nogmaals: een blamage. (was de 3e en de laatste keer ).

Ik doe ook maar mee aan die profcoach dan, om te betalen voor een Hollands pronostiekje heb ik niet veel zin

Edit: Help, ik weet geen geldige postcode voor Holland.. die van Herentals in België aanvaarden ze blijkbaar nie
Edit2: Laat al maar, met behulp van internet kwam ik erachter dat er nog 2 letters achter moesten..

Ace
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Het zijn niet eens niet-bassisspelers, meer dan de helft komt niet eens in de defintieve selectie. Maar nogmaals: een blamage. (was de 3e en de laatste keer ).

Wat zei je?

Ik zag net die Kezman met droge ogen vertellen dat hij altijd al gedroomd heeft van voetballen bij PSG. Zoiets verzin je toch niet?

Kos schreef:
(quote)

Die is gratis en anders moet ik met allemaal verschillende mee gaan doen. .

Bovendien al jaren goede ervaringen mee, ook op MoMe.

Gratis is een goed argument. Als ik aan voor alle spelletjes waar ik aan mee doe moet betalen is het einde zoek.

DonDijk

veel plezier jullie allemaal daar

Ik weet dat er wel betere spellen zijn dan jouw Coach van het Jaar, Don...

...maar sommige dingen moet je gewoon niet veranderen. Ik deed al mee aan CvhJ toen de krant nog Nieuwsblad van het Noorden heette, en ik ben niet van plan ermee te stoppen. Het voelt nog te goed.

Momenteel heb ik nog geen team, maar dat komt omdat ik hiermee waarschijnlijk een ronde ga wachten zodat ik wat meer voorkennis kan krijgen... ik heb daarnaast de neiging om op het allerlaatste moment nog te veranderen en dit jaar kán dat niet omdat ik dan weg ben... maar in mij heb je dus in ieder geval één medestander

DonDijk
Je mag ook tot 1 minuut voor de 1e wedstrijd nog veranderen he. Ik heb vanmiddag mijn (voorlopige) team samengesteld

FattBeat
Voor de mensen die het nog niet wisten ..

EXCLUSIEF - Real Madrid gaat voor een zesde Nederlander. De Spaanse kampioen bereidt een eerste bod voor op Klaas-Jan Huntelaar, de aanvoerder van Ajax.

Real biedt 25 miljoen euro voor Huntelaar, die de laatste drie seizoenen clubtopscorer was van de Amsterdammers. De spits staat nog tot medio 2010 onder contract bij Ajax, dat onlangs tevergeefs heeft geprobeerd de 25-jarige international een nieuwe verbintenis te laten ondertekenen.

Aan de keuze voor Huntelaar ging bij Real een interne strijd vooraf. Technisch directeur Predrag Mijatovic heeft al langere tijd een voorkeur voor Huntelaar, zijn assistent Miguel Angel Portugal maakte zich sterk voor het aantrekken van Valencia-spits David Villa, de topscorer van Euro 2008.

Real Madrid is op zoek naar offensieve versterking naast vaste waarden Ruud van Nistelrooy en Raúl, omdat de club zich komend seizoen ten doel heeft gesteld zowel de Spaanse landstitel als de Champions League te winnen.

Mocht Huntelaar naar De Koninklijke vertrekken, dan wordt de spits de zesde Nederlander in de selectie van coach Bernd Schuster, die al de beschikking heeft over Van Nistelrooy, Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder, Arjen Robben en Royston Drenthe.

Naast Real hebben ook Manchester United en Arsenal interesse in Huntelaar.

Bron: Vi

DonDijk
Pom pom pom, zonet van een zakenrelatie kaartjes gekregen voor Vitesse - Groningen..zijn hier nog Vitesse-fans?

DonDijk
Dat woordje ''zakenrelatie'' doet het em he?

Ok: van een leverancier heb ik kaartjes enz....

Volgens mij is Kos anti-Vitesse omdat ie pro-NEC is

Jammer van Huntelaar, zal wel een seizoen bankzitten worden denk ik. En Villa vind ik ook wel een klasse beter eigenlijk.

DonDijk
NEC; mooi stadion op zich. Jammer van die racistische supporters, maar die heb je overal. En een geweldige trainer.

Ace
Het is niet nek maar enieseeee... Dat je het ff weet... Wantuh, mijn nek zit hier en eniesee zit in mijn hart he...!

Dus je spreekt het uit als N.I.C. ? Ik wist wel dat je het niet als nek uit moest spreken maar met een i ipv een e wist ik niet. Of is dat een accent? Als je het niet erg vind blijf ik mooi nek zeggen (als je het wel erg vind, doe ik het toch) aangezien NEC niet in mijn hart zit.

Kos
DonDijk schreef:
Jammer van die racistische supporters

. mkay...

Der Effe
Rhythm & Poetry schreef:
Dus je spreekt het uit als N.I.C. ? Ik wist wel dat je het niet als nek uit moest spreken maar met een i ipv een e wist ik niet. Of is dat een accent? Als je het niet erg vind blijf ik mooi nek zeggen (als je het wel erg vind, doe ik het toch) aangezien NEC niet in mijn hart zit.

Ace
Rhythm & Poetry schreef:
aangezien NEC niet in mijn hart zit.

Bij mij ook niet... Zit bij mij onder mijn schoenzool.

Kos
Gut gut.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:14 uur

geplaatst: vandaag om 18:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.