MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:

Ik herhaal...

Kos
. dat is tenminste een fatsoenlijke club.

Ajax. .

Ace
Vanwaar die tranen? Angst? Jaloezie? Verdriet?

Eigenlijk heb ik nog niet eens zoveel tegen het clubje nec, maar meer tegen de droevige supporters. Overal een grote bek, tot het erop aankomt... En ja, ik kan het weten.

DonDijk
Ace de Hooligan

Ace
DonDijk schreef:
Ace de Hooligan

Hoho... Hooligan in ruste.

DonDijk
Ace schreef:
(quote)

Hoho... Hooligan in ruste.

Verslagen hooligan

Ace
DonDijk schreef:
(quote)

Verslagen hooligan

Trauma opgelopen. Iets te vaak achterna gezeten door een gecombineerde groep veendam- en nec-hoelikens.

Ace schreef:
(quote)

Trauma opgelopen. Iets te vaak achterna gezeten door een gecombineerde groep veendam- en nec-hoelikens.

Je vergeet die keer dat je in de Kuip in het topje van de lichtmast werd gezet in je blote reet. Ik zal de foto's hier niet neerzetten, Ace.

Vraag me toch af en toe af waarom het Slappe Zever Topic destijds is gesneuveld.

DonDijk
Bestond dat?? Zoiets zoek ik inderdaad nog op deze site..

Kos
Ace schreef:
En ja, ik kan het weten.

Ja, dat blijkt.

Ace
Nicolage Rico schreef:
Je vergeet die keer dat je in de Kuip in het topje van de lichtmast werd gezet in je blote reet. Ik zal de foto's hier niet neerzetten, Ace.

Dat was een stuk moeilijker vluchten dan een rondje om de prachtige sintelbaan van de goffert hoor, dus een beetje respect lijkt me wel op zijn plaats!

Ace
lebowski schreef:
Vraag me toch af en toe af waarom het Slappe Zever Topic destijds is gesneuveld.

Vind je dit Slappe Zever? Dit zijn verhalen van de straat, uit het leven gegrepen! En het gaat nog over voetbal ook...

Even wat anders... Weet iemand wanneer de afscheidswedstrijd van Jurgen Colin is?

DonDijk
Ace schreef:

Even wat anders... Weet iemand wanneer de afscheidswedstrijd van Jurgen Colin is?

Van het 2e elftal bedoel je?

Ace
DonDijk schreef:
(quote)

Van het 2e elftal bedoel je?

Als ik hem was zou ik een feestje geven. Dat er uberhaupt een club is die 'm wil hebben, is al een wonder! En dat het er dan ook nog 1 uit de Primera Division is, dat is helemaal niet te geloven!

Superbeertje
Huntelaar gaat dit seizoen denk ik niet weg bij Ajax, na het geval van Sneijder en dat gedoe met de seizoenstart laten ze geen spelers meer gaan vlak voor de competitie. Dus Real Madrid zal het volgend jaar moeten proberen. Huntelaar past volgens mij perfect bij Ajax. Maar ik vrees dat hij volgend seizoen weg is

Superbeertje
Wat denken jullie trouwens over de toekomst van het Nederlands Elftal met v.Marwijk aan het roer? Hij wil geen nieuwe spelers selecteren dus betekent dat dan geen plekken voor de aankomende talenten?

Superbeertje schreef:
Wat denken jullie trouwens over de toekomst van het Nederlands Elftal met v.Marwijk aan het roer? Hij wil geen nieuwe spelers selecteren dus betekent dat dan geen plekken voor de aankomende talenten?

Hij wil met (vrijwel) dezelfde groep beginnen als op het EK, dat kan later natuurlijk altijd nog veranderen.

Sno naar Ajax. Fysiek is het een goeie speler maar voetbaltechnisch stelt hij niet veel voor. Dat bleek maar weer op de OS. Maar goed, in dat opzicht past hij dan wel weer goed bij Ajax.

Huntelaar gaat echt wel weg. Wat heeft hij nog bij Ajax te zoeken? Die jongen wil CL spelen.

DonDijk
Sno
Sno
Sno
Sno
Sno
Sno!!!!

Leren ze nou niks van recente Colin-aankopen daaro?

Ace
Sno

Vergelijken met Colin gaat me nog net iets te ver, maar het scheelt niet veel... Ach, we zien het wel. Hij is 21 en ik geloof nooit dat hij in de basis staat.

Joy4ever schreef:
Maar goed, in dat opzicht past hij dan wel weer goed bij Ajax.

Is het nu de bedoeling dat ik hierop reageer? Ok, omdat het vrijdag is:

Ace schreef:
Is het nu de bedoeling dat ik hierop reageer? Ok, omdat het vrijdag is:

Ron Vlaar voor een lange tijd geblesseerd. Het zit die jongen ook niet mee. En Feyenoord nog minder. Ze missen nu 13 spelers. Weer een seizoen met Bahia = weer vechten voor een plek bij de beste 6.

Ace
Nicolage Rico schreef:
Ron Vlaar voor een lange tijd geblesseerd. Het zit die jongen ook niet mee. En Feyenoord nog minder. Ze missen nu 13 spelers. Weer een seizoen met Bahia = weer vechten voor een plek bij de beste 6.

Denk je dat het met die 13 spelers anders is dan?

Ace schreef:
(quote)

Denk je dat het met die 13 spelers anders is dan?
Nu mag ik:

Ace
Joy4ever schreef:
(quote)
Nu mag ik:

Gezien die selectie lijkt mijn opmerking eerder reeel dan sarcastisch

Om mij gewaardeerde rol als analyst nog meer inhoud te kunnen geven heb ik zojuist maar even eredivisielive besteld

DonDijk
Analist bedoel je, Rob? Toch ben je zeer gewaardeerd.

Ja, ik werk bij een US club dus dan krijg je dat. Analisten zijn er trouwens teveel dus ik hou het op analyst (inclusief de bijpassende uitspraak)

FattBeat
Ace schreef:
(quote)

Gezien die selectie lijkt mijn opmerking eerder reeel dan sarcastisch

Wat lul jij nu weer

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:41 uur

geplaatst: vandaag om 16:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.