Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Ace
geplaatst: 21 augustus 2008, 11:00 uur
Vanwaar die tranen? Angst? Jaloezie? Verdriet?
Eigenlijk heb ik nog niet eens zoveel tegen het clubje nec, maar meer tegen de droevige supporters. Overal een grote bek, tot het erop aankomt... En ja, ik kan het weten.
Eigenlijk heb ik nog niet eens zoveel tegen het clubje nec, maar meer tegen de droevige supporters. Overal een grote bek, tot het erop aankomt... En ja, ik kan het weten.
0
DonDijk
geplaatst: 21 augustus 2008, 11:10 uur
Ace schreef:
Hoho... Hooligan in ruste.
(quote)
Hoho... Hooligan in ruste.
Verslagen hooligan

0
Ace
geplaatst: 21 augustus 2008, 11:14 uur
Trauma opgelopen. Iets te vaak achterna gezeten door een gecombineerde groep veendam- en nec-hoelikens.
0
geplaatst: 21 augustus 2008, 11:29 uur
Ace schreef:
Trauma opgelopen. Iets te vaak achterna gezeten door een gecombineerde groep veendam- en nec-hoelikens.
(quote)
Je vergeet die keer dat je in de Kuip in het topje van de lichtmast werd gezet in je blote reet. Ik zal de foto's hier niet neerzetten, Ace.
0
geplaatst: 21 augustus 2008, 11:32 uur
Vraag me toch af en toe af waarom het Slappe Zever Topic destijds is gesneuveld.
0
DonDijk
geplaatst: 21 augustus 2008, 11:34 uur
Bestond dat?? Zoiets zoek ik inderdaad nog op deze site..
0
Ace
geplaatst: 21 augustus 2008, 11:52 uur
Nicolage Rico schreef:
Je vergeet die keer dat je in de Kuip in het topje van de lichtmast werd gezet in je blote reet. Ik zal de foto's hier niet neerzetten, Ace.
Dat was een stuk moeilijker vluchten dan een rondje om de prachtige sintelbaan van de goffert hoor, dus een beetje respect lijkt me wel op zijn plaats!
0
Ace
geplaatst: 21 augustus 2008, 11:56 uur
lebowski schreef:
Vraag me toch af en toe af waarom het Slappe Zever Topic destijds is gesneuveld.
Vind je dit Slappe Zever? Dit zijn verhalen van de straat, uit het leven gegrepen! En het gaat nog over voetbal ook...

Even wat anders... Weet iemand wanneer de afscheidswedstrijd van Jurgen Colin is?
0
Ace
geplaatst: 21 augustus 2008, 13:01 uur
DonDijk schreef:
Van het 2e elftal bedoel je?
(quote)
Van het 2e elftal bedoel je?
Als ik hem was zou ik een feestje geven. Dat er uberhaupt een club is die 'm wil hebben, is al een wonder! En dat het er dan ook nog 1 uit de Primera Division is, dat is helemaal niet te geloven!
0
Superbeertje
geplaatst: 21 augustus 2008, 23:54 uur
Huntelaar gaat dit seizoen denk ik niet weg bij Ajax, na het geval van Sneijder en dat gedoe met de seizoenstart laten ze geen spelers meer gaan vlak voor de competitie. Dus Real Madrid zal het volgend jaar moeten proberen. Huntelaar past volgens mij perfect bij Ajax. Maar ik vrees dat hij volgend seizoen weg is 

0
Superbeertje
geplaatst: 21 augustus 2008, 23:55 uur
Wat denken jullie trouwens over de toekomst van het Nederlands Elftal met v.Marwijk aan het roer? Hij wil geen nieuwe spelers selecteren dus betekent dat dan geen plekken voor de aankomende talenten?
0
geplaatst: 22 augustus 2008, 05:24 uur
Superbeertje schreef:
Wat denken jullie trouwens over de toekomst van het Nederlands Elftal met v.Marwijk aan het roer? Hij wil geen nieuwe spelers selecteren dus betekent dat dan geen plekken voor de aankomende talenten?
Hij wil met (vrijwel) dezelfde groep beginnen als op het EK, dat kan later natuurlijk altijd nog veranderen.
0
geplaatst: 22 augustus 2008, 08:36 uur
Sno naar Ajax. Fysiek is het een goeie speler maar voetbaltechnisch stelt hij niet veel voor. Dat bleek maar weer op de OS. Maar goed, in dat opzicht past hij dan wel weer goed bij Ajax.
Huntelaar gaat echt wel weg. Wat heeft hij nog bij Ajax te zoeken? Die jongen wil CL spelen.
Huntelaar gaat echt wel weg. Wat heeft hij nog bij Ajax te zoeken? Die jongen wil CL spelen.
0
DonDijk
geplaatst: 22 augustus 2008, 08:39 uur
Sno 
Sno
Sno
Sno
Sno
Sno!!!!
Leren ze nou niks van recente Colin-aankopen daaro?

Sno

Sno

Sno

Sno

Sno!!!!

Leren ze nou niks van recente Colin-aankopen daaro?

0
Ace
geplaatst: 22 augustus 2008, 09:47 uur
Sno 
Vergelijken met Colin gaat me nog net iets te ver, maar het scheelt niet veel... Ach, we zien het wel. Hij is 21 en ik geloof nooit dat hij in de basis staat.
Is het nu de bedoeling dat ik hierop reageer? Ok, omdat het vrijdag is:

Vergelijken met Colin gaat me nog net iets te ver, maar het scheelt niet veel... Ach, we zien het wel. Hij is 21 en ik geloof nooit dat hij in de basis staat.
Is het nu de bedoeling dat ik hierop reageer? Ok, omdat het vrijdag is:

0
geplaatst: 22 augustus 2008, 11:17 uur
Ron Vlaar voor een lange tijd geblesseerd. Het zit die jongen ook niet mee. En Feyenoord nog minder. Ze missen nu 13 spelers. Weer een seizoen met Bahia = weer vechten voor een plek bij de beste 6.
0
Ace
geplaatst: 22 augustus 2008, 13:12 uur
Nicolage Rico schreef:
Ron Vlaar voor een lange tijd geblesseerd. Het zit die jongen ook niet mee. En Feyenoord nog minder. Ze missen nu 13 spelers. Weer een seizoen met Bahia = weer vechten voor een plek bij de beste 6.
Denk je dat het met die 13 spelers anders is dan?
0
geplaatst: 22 augustus 2008, 13:16 uur
Ace schreef:
Nu mag ik: (quote)

0
Ace
geplaatst: 22 augustus 2008, 13:20 uur

Gezien die selectie lijkt mijn opmerking eerder reeel dan sarcastisch

0
geplaatst: 22 augustus 2008, 13:24 uur
Om mij gewaardeerde rol als analyst nog meer inhoud te kunnen geven heb ik zojuist maar even eredivisielive besteld 

0
DonDijk
geplaatst: 22 augustus 2008, 13:29 uur
Analist bedoel je, Rob?
Toch ben je zeer gewaardeerd. 
Toch ben je zeer gewaardeerd. 
0
geplaatst: 22 augustus 2008, 13:34 uur
Ja, ik werk bij een US club dus dan krijg je dat. Analisten zijn er trouwens teveel dus ik hou het op analyst (inclusief de bijpassende uitspraak) 

0
FattBeat
geplaatst: 24 augustus 2008, 23:18 uur
Ace schreef:

(quote)

Wat lul jij nu weer

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.