MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ace schreef:
(quote)

Liefde voor een club is niet prestatiegebonden. Voor zulke supporters heb ik dan ook respect, welke club ze dan ook ondersteunen. Zelfs voor jou dus...

Ik hoor hier een "kleine" denigrerende ondertoon... Maar bedankt voor het "compliment".... Als clubliefde prestatiegebonden zou zijn, had ik voor dit/laatste seizoen geen seizoenskaart gekocht.

Ace
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ik hoor hier een "kleine" denigrerende ondertoon... Maar bedankt voor het "compliment".... Als clubliefde prestatiegebonden zou zijn, had ik voor dit/laatste seizoen geen seizoenskaart gekocht.

Dat was niet denigrerend, maar sarcastisch Je bent een aardige vent, maar toch een kakkerlak he

Ace schreef:
De één na de ander verdwijnt al dan niet vrijwillig en wat krijg je ervoor terug? Nietszeggende zakentypjes.

Raar dat een nietszeggend, duidelijk onbetrouwbaar zakentypje als Karel Albers dan zo populair is... Of heeft het toch iets met prestaties te maken en was Jaakke een held geweest als Ajax soeverein landskampioen was geworden?

Ace schreef:
(quote)

Dat was niet denigrerend, maar sarcastisch Je bent een aardige vent, maar toch een kakkerlak he

Ik vind het denigrerend, sarcastisch én cynisch.

Jij bent ook een redelijk sympathieke jongen, voor een neus.

En wat betreft ajax, ik vind het momenteel echt een verschrikkelijke club. Vroeger kon ik nog weleens jaloers zijn, natuurlijk vanwege de prestaties, maar toen had je er nog een bepaalde gezelligheid. Ik vind het natuurlijk mooi om te zien, als Feyenoord-supporter, dat het slecht gaat met ajax. Maar vanwege de naamsbekendheid en historie zal ajax er altijd te boven komen. Voor volgend seizoen hebben ze een aardig team.

Ik begin nu een beetje misselijk te worden.

lebowski schreef:
(quote)

Raar dat een nietszeggend, duidelijk onbetrouwbaar zakentypje als Karel Albers dan zo populair is... Of heeft het toch iets met prestaties te maken en was Jaakke een held geweest als Ajax soeverein landskampioen was geworden?

Man, zelfs het sinterklaasgedicht van mijn nichtje van 5 is beter dan die ode aan Karel.

rayman schreef:

Hoe komt dat, jongen?

Ace
lebowski schreef:
(quote)

Ik begrijp waar je op doelt, maar ik let niet zo op Vitesse, dus ik zou totaal niet weten waarom hij zo populair is. Dat populairiteit in het voetbal inherent aan prestaties is, valt niet te ontkennen. Wat ik wel weet is dat ik het nog nergens over de prestaties van Ajax heb gehad, maar het puur over het gezicht van de club heb. Er zijn zoveel dingen die het mooier kunnen maken en dan heb ik het echt niet gelijk over een ander stadion.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ik vind het denigrerend, sarcastisch én cynisch.

Jij bent ook een redelijk sympathieke jongen, voor een neus.

En wat betreft ajax, ik vind het momenteel echt een verschrikkelijke club. Vroeger kon ik nog weleens jaloers zijn, natuurlijk vanwege de prestaties, maar toen had je er nog een bepaalde gezelligheid. Ik vind het natuurlijk mooi om te zien, als Feyenoord-supporter, dat het slecht gaat met ajax. Maar vanwege de naamsbekendheid en historie zal ajax er altijd te boven komen. Voor volgend seizoen hebben ze een aardig team.

Kijk, als zelfs onze vrienden uit 010 in gaan zien dat het er niet zo gezellig meer is, is dat een teken om echt aan de noodbel te gaan trekken! Volgend jaar hebben ze een aardig team inderdaad, maar dat dacht ik bij aanvang van dit seizoen ook. Het was weliswaar minder uitgebalanceerd dan dat van b.v. psv, maar een paar punten meer had moeten kunnen. M.a.w.: we gaan weer vol goede moed het nieuwe seizoen in en we zien wel wat het wordt.

rayman schreef:

Joh, ook al aan het afvallen?

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Hoe komt dat, jongen?

Een neus en een kakkerlak horen elkaar in de haren te vliegen, niet lief te vinden.

ach gut toch. Zoek je ruzie? Volgens mij ben jij ook gewoon zo'n neus, maar ontken je het, omdat het niet zo goed gaat met die club. Dat doen de meeste "ajacieden" tenminste.

Toine Rorije
Ace schreef:
(quote)

Leg jij mij dan eens even uit wat jij wel goede argumenten vindt en wat er niet klopt aan mijn argumenten?

Omdat dingen als 'clubgezicht' en 'echte ajacieden' vooral enorm holle frasen zijn, die ook nog eens volslagen willekeurig worden gebruikt. Zo werd het bij van Eijden bijvoorbeeld nooit geroepen, terwijl die termen nu bij twee bestuursleden waarvan geen mens weet of ze nu wel of niet iets hebben gepresteerd ineens wel weer komen kijken. Uiteindelijk is het gewoon een verkapte manier om de 'vroeger was alles beter'-sentimenten te ventileren.

Ace
Toine Rorije schreef:
(quote)

Omdat dingen als 'clubgezicht' en 'echte ajacieden' vooral enorm holle frasen zijn, die ook nog eens volslagen willekeurig worden gebruikt. Zo werd het bij van Eijden bijvoorbeeld nooit geroepen, terwijl die termen nu bij twee bestuursleden waarvan geen mens weet of ze nu wel of niet iets hebben gepresteerd ineens wel weer komen kijken. Uiteindelijk is het gewoon een verkapte manier om de 'vroeger was alles beter'-sentimenten te ventileren.

Ik lees het al: met jou hoef ik niet in discussie te gaan, want als ik ergens niet tegen kan is het discussieren met een quasi-intellect zonder kennis van zaken. De zin 'Zo werd het bij van Eijden bijvoorbeeld nooit geroepen' zegt genoeg. Duidelijk nog nooit in de Arena geweest.

Toine Rorije
Nee, hij werd op handen gedragen... Maar goed, daar ging mijn hele punt ook niet over.
En inderdaad, ik kom nooit in de Arena, ik ben dan ook geen fan. Quasi intellect overigens ook niet

Ace
Toine Rorije schreef:
Nee, hij werd op handen gedragen... Maar goed, daar ging mijn hele punt ook niet over.
En inderdaad, ik kom nooit in de Arena, ik ben dan ook geen fan. Quasi intellect overigens ook niet

Van Eijden werd minimaal net zo hard weggehoond als de rest. Volgens mij ging daar je punt wel over of ik moet iets gruwelijk missen... Laat ik mijn case maar resten

Toine Rorije
Ace schreef:
(quote)

Van Eijden werd minimaal net zo hard weggehoond als de rest. Volgens mij ging daar je punt wel over of ik moet iets gruwelijk missen...

Waarschijnlijk. Volgens mij is die eerste zin van je ongeveer gelijk aan het voorbeeld dat ik aandroeg.

Ace
Toine Rorije schreef:
(quote)

Ja inderdaad. Volgens mij is die eerste zin van je ongeveer gelijk aan wat ik probeerde te zeggen.

Ja, en ik probeer te zeggen dat daar de woorden 'echte Ajacied' en 'clubgezicht' ook voortdurend vielen. Wellicht niet op musicmeter en teletekst, dus ik neem het je niet kwalijk dat je niet echt weet waar je over praat

Toine Rorije
Ace schreef:
(quote)

Ja, en ik probeer te zeggen dat daar de woorden 'echte Ajacied' en 'clubgezicht' ook voortdurend vielen.

Waarmee je dus zegt dat dat eigenlijk niets waard is, of begrijp ik je nu ook weer verkeerd?
(ik lees overigens ook vi )

Ace
Zeg, nu volg ik je totaal niet meer. We hadden het toch over de situatie Van Eijden in vergelijking met Jaakke/Fontijn?

Toine Rorije
Heerlijk, dit gesprek

(enfin, ik had het dus over het wegsturen/honen van de zogeheten 'echte ajacieden')

Ace
Toine Rorije schreef:
Heerlijk, dit gesprek

(enfin, ik had het dus over het wegsturen/honen van de zogeheten 'echte ajacieden')

Zeker heerlijk, maar ik hou er toch maar mee op. Ik moet nog werken vandaag en we worden het toch niet eens

Ace
Gelukkig gaan ze niet alleen in Amsterdam niet helemaal fair met hun oude iconen om:

http://www.nu.nl/news/728999/41/Stevens_boos_op_PSV.html

Zou het zijn omdat hij, gezien het plaatje dat erbij staat, aan de coke zit?

Hahaha, ze hebben ook allemaal een gigantisch bord voor hun kop, die trainers. Hun hele leven werken ze in de wereld van List & Bedrog, en elke keer zijn ze weer 'verbijsterd'

Wat voor de één goed nieuws is, kan voor de ander slecht nieuws zijn..

Terecht.

Waarom terecht?

Omdat het geen nederlander is.
Naturaliseer Kalou, en ga daarna aan naar Berlijn om aan Nando Rafaël met droge ogen uit te leggen waarom hij op zijn 18e Nederland uit moest. (terwijl HIJ zijn ouders vermoord zag worden en op 6-jarige leeftijd naar nederland is gevlucht, waar Kalou naartoe is gekomen om wat te leren voetballen en geld op te halen.)

I couldn't agree more
rayman

Dat doet me deugd Lebowski. De tegenstanders van deze stelling zijn ongetwijfeld de degens aan het kruisen, maar ik heb die discussie over Kalou altijd met kromme tenen gevolgd. Dat het alleen al overwogen is vind ik al zielig.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:39 uur

geplaatst: vandaag om 11:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.