Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 29 augustus 2008, 13:45 uur
Perez naar Twente.
En dit is de loting voor de UEFA-Cup:
NEC - Dinamo Boekarest
Vitória Setubal - SC Heerenveen
Stade Rennes - FC Twente
Ajax - Borak Cacak
Feyenoord - Kalmar FF
En voor de Belgen onder ons:
BSC Young Boys - Club Brugge
Everton - Standard Luik
(mocht ik er hier één vergeten zijn dan hoor ik het wel)
En dit is de loting voor de UEFA-Cup:
NEC - Dinamo Boekarest
Vitória Setubal - SC Heerenveen
Stade Rennes - FC Twente
Ajax - Borak Cacak
Feyenoord - Kalmar FF
En voor de Belgen onder ons:
BSC Young Boys - Club Brugge
Everton - Standard Luik
(mocht ik er hier één vergeten zijn dan hoor ik het wel)
0
geplaatst: 29 augustus 2008, 13:46 uur
Kalmar .. die schakelden gisteren AA Gent nog uit met 4-0 
En lijkt inderdaad te doen, ik denk toch wel dat 4 vd 5 clubs door zouden moete kunnen stoten.. (minstens
)
Even kijken tegen wie Standard moet op Sporza
Standard - Everton ..
Club Brugge - Young Boys Bern .. als Dirar/Vargas in vorm raken geloof ik er nog in maar anders..

En lijkt inderdaad te doen, ik denk toch wel dat 4 vd 5 clubs door zouden moete kunnen stoten.. (minstens
)Even kijken tegen wie Standard moet op Sporza
Standard - Everton ..

Club Brugge - Young Boys Bern .. als Dirar/Vargas in vorm raken geloof ik er nog in maar anders..
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 29 augustus 2008, 13:47 uur
Everton - Standard Luik? Weer een Engelse ploeg en niet te onderschatten... Wel een geluk dat de eerste match op verplaatsing is.
0
geplaatst: 29 augustus 2008, 13:48 uur
Sir Spamalot schreef:
Everton - Standard Luik? Weer een Engelse ploeg en niet te onderschatten... Wel een geluk dat de eerste match op verplaatsing is.
Zelfs weer een Engelse club uit Liverpool

0
geplaatst: 29 augustus 2008, 13:54 uur
Aardige loting. Nec zal het lastig krijgen. Feyenoord ook.
Maar goed, Feyenoord wil Larsson aantrekken, dus dan moet het zeker lukken... 
Maar goed, Feyenoord wil Larsson aantrekken, dus dan moet het zeker lukken... 
0
geplaatst: 29 augustus 2008, 13:56 uur
NEC zal het niet halen. Stade Rennes is niet te onderschatten denk ik, dus zal Twente het ook vrij lastig krijgen. Kalmar FF staat nu 1e in Zweden, dus Feyenoord heeft het ook niet makkelijk.
Ajax en Heerenveen zouden het op papier wel moeten redden, maar ja wat betekend dat tegenwoordig.
Ajax en Heerenveen zouden het op papier wel moeten redden, maar ja wat betekend dat tegenwoordig.
0
geplaatst: 29 augustus 2008, 14:05 uur
Reijersen schreef:
Vitoria Setubal is geen lullige tegenstander. Ajax heeft het op papier het makkelijkste. Maar ja, daar hebben ze in Amsterdam niet zulke goede ervaringen mee Ajax en Heerenveen zouden het op papier wel moeten redden, maar ja wat betekend dat tegenwoordig.

0
geplaatst: 29 augustus 2008, 14:52 uur
Die Reker maakt zichzelf ook steeds populairder...
Psv "steelt" vierde keeper van Feyenoord
Datum: 29-08-2008 Bron: rijnmond.nl
Feyenoord is woedend op Psv. De Eindhovenaren hebben vierde doelman Stefan Toonen van de Rotterdammers vastgelegd. De landskampioen deed dat zonder met Feyenoord te hebben overlegd. ,,Dit is waardeloos. Blijkbaar is Psv niet te vertrouwen,'' zegt trainer Gertjan Verbeek.
De topclubs hebben een afspraak dat ze niet aan elkaars spelers zitten. Die afspraak is niet nagekomen en dat mag Jan Reker zich aantrekken. Hij is verantwoordelijk voor dit kunstje dat ze ons hebben geflikt. Toonen had hier weliswaar geen contract, maar dit is niet netjes.'' Feyenoord is met spoed op zoek naar een tweede keeper, omdat Sherif Ekramy deze week is verhuurd aan het Turkse Ankaragücü.
Psv "steelt" vierde keeper van Feyenoord
Datum: 29-08-2008 Bron: rijnmond.nl
Feyenoord is woedend op Psv. De Eindhovenaren hebben vierde doelman Stefan Toonen van de Rotterdammers vastgelegd. De landskampioen deed dat zonder met Feyenoord te hebben overlegd. ,,Dit is waardeloos. Blijkbaar is Psv niet te vertrouwen,'' zegt trainer Gertjan Verbeek.
De topclubs hebben een afspraak dat ze niet aan elkaars spelers zitten. Die afspraak is niet nagekomen en dat mag Jan Reker zich aantrekken. Hij is verantwoordelijk voor dit kunstje dat ze ons hebben geflikt. Toonen had hier weliswaar geen contract, maar dit is niet netjes.'' Feyenoord is met spoed op zoek naar een tweede keeper, omdat Sherif Ekramy deze week is verhuurd aan het Turkse Ankaragücü.
0
geplaatst: 29 augustus 2008, 14:53 uur
PSV strand denk ik weer in de voorrondes.. is allemaal net iets teveel geweld voor ze. Op papier wel mooie wedstrijden misschien.
0
geplaatst: 29 augustus 2008, 15:40 uur
Standard - Everton worden hele leuke wedstrijden om te zien volgens mij, maar of Standard het gaat redden durf ik te betwijfelen..
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 29 augustus 2008, 17:24 uur
Ik hoop het alleszins voor de jonge ploeg van Standard zelf en voor het Belgisch voetbal, met name dat UEFA-coëfficiënt waardoor we mogelijks nog een plaats verliezen in het Europees voetbal. Toch is Standard een on-Belgisch goede ploeg geworden, stukken beter voetballend dan Club Brugge en Anderlecht. Het wordt alleszins iets om naar uit kijken. Allez les Rouges!
0
geplaatst: 29 augustus 2008, 18:28 uur
Inderdaad !
Maar ik denk dat Everton lastiger wordt om tegen te verdedigen..
Al weet ik wel niet meer wie er precies bij voetbalt; 'k ga is even kijken op hun site.
Maar ik denk dat Everton lastiger wordt om tegen te verdedigen..
Al weet ik wel niet meer wie er precies bij voetbalt; 'k ga is even kijken op hun site.
0
geplaatst: 29 augustus 2008, 19:56 uur
Pienaar
die speelt bij Everton. En nog een heleboel betere spelers.
die speelt bij Everton. En nog een heleboel betere spelers.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 30 augustus 2008, 11:07 uur
Standard heeft ook goeie spelers met een sterk doch jong middenveld: Defour, Witsel, Fellaini. Ik zie het wel zitten en Standard heeft tegen Liverpool bewezen dat ze het spelletje op zijn Engels kunnen spelen: volle kracht vooruit. Nu nog hopen dat de spitsen met scherp schieten. Ik zie ze doorgaan naar de poules (ik voel het aan mijn eksteroog
)
)
0
geplaatst: 30 augustus 2008, 11:21 uur
De ellende is weer begonnen. Gruwelijke beelden bij de hartaanval van Umit bij Karlsruhe-Köln. Dat haalt de beelden van Puerta, Feher en Foe weer boven. Verschrikkelijk. Hopelijk kan Umit verder, maar wat een narigheid weer.
0
geplaatst: 30 augustus 2008, 11:21 uur
DonDijk schreef:
Ok..en wat vind je daar dan van Raymond?
Ik vind het nog niet eens een heel slecht plan eigenlijk.Ok..en wat vind je daar dan van Raymond?
0
Der Effe
geplaatst: 30 augustus 2008, 11:29 uur
Joy4ever schreef:
Mijn fan zijn gaat wel wat verder terug in de tijd. Rond de tijd dat de finale in het Heizel stadion plaatsvond vermoed ik. Het mooiste tijdperk was uiteraard halverwege jaren 90 toen ze Ajax aflosten als beste club van Europa. En dat deden ze op grootse wijze. Het spel was van een nog hoger niveau dan dat van de Amsterdammers. [Mijn persoonlijke favoriet is Alessandro Del Piero
Mijn fan zijn gaat wel wat verder terug in de tijd. Rond de tijd dat de finale in het Heizel stadion plaatsvond vermoed ik. Het mooiste tijdperk was uiteraard halverwege jaren 90 toen ze Ajax aflosten als beste club van Europa. En dat deden ze op grootse wijze. Het spel was van een nog hoger niveau dan dat van de Amsterdammers. [Mijn persoonlijke favoriet is Alessandro Del Piero

Dat vind ik wat overdreven, maar dat ze een bizar goed team hadden toendertijd staat vast. Alleen aan Karl-Heinz Riedle en Lars Ricken zullen Juve fans niet zulke goede herineringen opbrengen denk ik.
0
geplaatst: 30 augustus 2008, 11:32 uur
1 wedstrijdje al gespeeld, maar toch nog even snel mijn voorspelling. Ik zie dat ongeveer iedereen dezelfde clubs in de top 7 heeft.
1. Ajax
2. PSV
3. Twente
4. AZ
5. Feyenoord
6. Groningen
7. Heerenveen
8. Roda JC
9. Utrecht
10. NEC
11. Vitesse
12. NAC Breda
13. Willem II
14. Sparta Rotterdam
15. Heracles Almelo
16 ADO Den Haag
17. De Gaafschap
18. FC Volendam
1. Ajax
2. PSV
3. Twente
4. AZ
5. Feyenoord
6. Groningen
7. Heerenveen
8. Roda JC
9. Utrecht
10. NEC
11. Vitesse
12. NAC Breda
13. Willem II
14. Sparta Rotterdam
15. Heracles Almelo
16 ADO Den Haag
17. De Gaafschap
18. FC Volendam
0
geplaatst: 30 augustus 2008, 12:01 uur
Jaja, niet toevallig een Belg die de score opent.
Sepp De Roover, kijk eens aan, mooi mooi mooi !
Sepp De Roover, kijk eens aan, mooi mooi mooi !
0
geplaatst: 30 augustus 2008, 12:10 uur
Nou, dan doe ik ook mee:
01. PSV
02. Ajax
03. Feyenoord
04. Twente
05. Heerenveen
06. NEC
07. AZ
08. Groningen
09. Roda JC
10. NAC Breda
11. FC Utrecht
12. Willem II
13. Vitesse
14. Sparta
15. Heracles
16. De Graafschap
17. ADO Den Haag
18. FC Volendam
01. PSV
02. Ajax
03. Feyenoord
04. Twente
05. Heerenveen
06. NEC
07. AZ
08. Groningen
09. Roda JC
10. NAC Breda
11. FC Utrecht
12. Willem II
13. Vitesse
14. Sparta
15. Heracles
16. De Graafschap
17. ADO Den Haag
18. FC Volendam
0
geplaatst: 30 augustus 2008, 12:16 uur
En dit is de mijne:
1. Ajax
2. PSV
3. Heerenveen
4. Groningen
5. AZ
6. Feyenoord
7. Roda JC
8. Twente
9. Vitesse
10. FC Utrecht
11. NEC
12. Sparta
13. NAC
14. Willem II
15. ADO Den Haag
16. Heracles
17. De Graafschap
18. Volendam
1. Ajax
2. PSV
3. Heerenveen
4. Groningen
5. AZ
6. Feyenoord
7. Roda JC
8. Twente
9. Vitesse
10. FC Utrecht
11. NEC
12. Sparta
13. NAC
14. Willem II
15. ADO Den Haag
16. Heracles
17. De Graafschap
18. Volendam
0
geplaatst: 30 augustus 2008, 12:26 uur
0
geplaatst: 30 augustus 2008, 12:49 uur
Twee nette goals inderdaad. Moet daarnaast wel zeggen dat ik de rode kaart en de daarop volgende penalty niet terecht vond. Maar ach, Vitesse hing als los zand aan elkaar, al denk ik dat dat met Westerhof die goed de rust bewaard wel goed komt.
0
geplaatst: 30 augustus 2008, 13:15 uur
Ja idd rode kaart was te streng.
Het kan aan het eind van deze competitieronde weleens Groningen zijn die 1e staat op de ranglijst!

Het kan aan het eind van deze competitieronde weleens Groningen zijn die 1e staat op de ranglijst!

0
geplaatst: 30 augustus 2008, 15:39 uur
jelmer19 schreef:
Typisch geval van "wie a zegt, moet ook b zeggen". Áls ie 'm geeft, is de speler doorgebroken en krijgt ie dus ook rood. Hij hield wel degelijk vast, dus dat is gewoon dom.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.