Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 30 augustus 2008, 16:00 uur
jelmer19 schreef:
Het kan aan het eind van deze competitieronde weleens Groningen zijn die 1e staat op de ranglijst!
dat zou leuk zijn, maar om een kampioensrace vol te houden heb je echt wel een kwalitatief bredere selectie nodigHet kan aan het eind van deze competitieronde weleens Groningen zijn die 1e staat op de ranglijst!

0
geplaatst: 30 augustus 2008, 16:07 uur
Met de competitieronde bedoelde ik de eerste speelronde.
Dus na zondag bedoel ik kan Groningen wel eens 1e staan
Aan het kampioenschap hoeven we dit jaar niet te denken. Dat laten we over aan PSV. Ik zie overigens dat die ook al met 4-0 voor staan dus dat wordt een gedeelde 1e plek
Dus na zondag bedoel ik kan Groningen wel eens 1e staan

Aan het kampioenschap hoeven we dit jaar niet te denken. Dat laten we over aan PSV. Ik zie overigens dat die ook al met 4-0 voor staan dus dat wordt een gedeelde 1e plek

0
geplaatst: 30 augustus 2008, 16:21 uur
Nog een nieuwtje uit het hoge Noorden 
Groningen heeft zich naar alle waarschijnlijkheid versterkt met een nieuwe speler genaamd Petter Andersson.
Andersson speelde bij Hammersby en gaat voor een bedrag van rond de 1 miljoen euro spelen in de groen witte kleuren.

Groningen heeft zich naar alle waarschijnlijkheid versterkt met een nieuwe speler genaamd Petter Andersson.
Andersson speelde bij Hammersby en gaat voor een bedrag van rond de 1 miljoen euro spelen in de groen witte kleuren.
0
geplaatst: 30 augustus 2008, 18:24 uur
'Deze stream is enkel binnen Nederland beschikbaar'

En was gisteren vergeten te kijken naar Studio Sport..
Radzinski naar Lierse !

0
geplaatst: 30 augustus 2008, 18:31 uur
Zometeen naar Ajax kijken,hopen dat het een GoalFest word met zo een aanval.
0
geplaatst: 30 augustus 2008, 20:01 uur
jelmer19 schreef:
Ja idd rode kaart was te streng.
Het kan aan het eind van deze competitieronde weleens Groningen zijn die 1e staat op de ranglijst!

Helaas. PSV staat er inmiddels al boven Ja idd rode kaart was te streng.

0
geplaatst: 30 augustus 2008, 20:25 uur
0
Der Effe
geplaatst: 30 augustus 2008, 20:33 uur
Hahah fucking Evander Sno, wie verzint het
Misschien moeten we nog maar een aanvaller halen voor 16 miljoen met zo'n topverdediging
Misschien moeten we nog maar een aanvaller halen voor 16 miljoen met zo'n topverdediging
0
geplaatst: 30 augustus 2008, 20:40 uur
En toen verloor Ajax
en kunnen alle haters hier weer wat berichtjes plaatsen 
0
Der Effe
geplaatst: 30 augustus 2008, 20:43 uur
Haha zo sneu dit, de waarde van de selectie van Ajax kun je heel Brabant van kopen. En dan nog verliezen van fucking Willem II

0
geplaatst: 30 augustus 2008, 20:46 uur
j.b.b.l schreef:

0
geplaatst: 30 augustus 2008, 20:54 uur
Nu zit ik te denken aan die kans van Suarez,die gewoon naar Huntelaar kon passen,een overtreding die geel waard was(je kan toch niet als een pinguin springen).Demouge moest met een rode kaart eraf maar goed.......
0
Der Effe
geplaatst: 30 augustus 2008, 21:07 uur
Sorry hoor, als je tegen Willem Ii al het excuus bij de scheidsrechter moet zoeken, die misschien inderdaad wat discutabel floot, is het einde ver te zoeken. Van Willem II hoor je hoe dan ook te winnen. Met alle respect voor bijv Fc Groningen of Heerenveen, maar voor die ploegen is het eigenlijk al een 'schande' als ze punten laten liggen tegen Willem II.
0
geplaatst: 30 augustus 2008, 21:17 uur
Der Effe schreef:
Sorry hoor, als je tegen Willem Ii al het excuus bij de scheidsrechter moet zoeken, die misschien inderdaad wat discutabel floot, is het einde ver te zoeken. Van Willem II hoor je hoe dan ook te winnen.
Daar ben ik met je eens en dat is zeker ook niet de reden waarom Ajax verloor.Suarez ging slecht om met de kansen en ik vond Sno zwak spelen,maar laten we Willem II niet vergeten want in de tweede helft waren ze duidelijk beter.Sorry hoor, als je tegen Willem Ii al het excuus bij de scheidsrechter moet zoeken, die misschien inderdaad wat discutabel floot, is het einde ver te zoeken. Van Willem II hoor je hoe dan ook te winnen.
0
Der Effe
geplaatst: 30 augustus 2008, 21:26 uur
Ja, dat is nu juist het pijnlijke. Dat Willem II 45 minuten beter is dan Ajax
0
geplaatst: 30 augustus 2008, 23:07 uur
Heerlijk schot van Suli ook en
voor het karakter dat Sno tentoonspreid na z'n onterechte rode kaart. Verder geen sterk Ajax. Ik kan wel begrijpen dat supporters van dit soort scheidsrechterlijke beslissingen agressief kunnen worden, ik wordt het zelf in ieder geval, zonder tot fysieke vernieling over te gaan
(maar zeker nog een rede om beelden te gebruiken voor belangrijke beslissingen!). Hopelijk schaamt de scheidsrechter zich een beetje.
voor het karakter dat Sno tentoonspreid na z'n onterechte rode kaart. Verder geen sterk Ajax. Ik kan wel begrijpen dat supporters van dit soort scheidsrechterlijke beslissingen agressief kunnen worden, ik wordt het zelf in ieder geval, zonder tot fysieke vernieling over te gaan
(maar zeker nog een rede om beelden te gebruiken voor belangrijke beslissingen!). Hopelijk schaamt de scheidsrechter zich een beetje.
0
Superbeertje
geplaatst: 30 augustus 2008, 23:08 uur
Haha, wie weet wordt Affelay wel topscorer van de Eredivisie. 

0
Superbeertje
geplaatst: 30 augustus 2008, 23:12 uur
1. Ajax
2. PSV
3. FC Twente
4. FC Groningen
5. NEC
6. Feyenoord
7. SC Heerenveen
8. Vitesse
9. AZ
10. Roda JC
11. NAC
12. FC Utrecht
13. Willem II
14. Heracles Almelo
15. De Graafschap
16. Sparta Rotterdam
17. ADO Den Haag
18. FC Volendam

2. PSV
3. FC Twente
4. FC Groningen
5. NEC
6. Feyenoord
7. SC Heerenveen
8. Vitesse
9. AZ
10. Roda JC
11. NAC
12. FC Utrecht
13. Willem II
14. Heracles Almelo
15. De Graafschap
16. Sparta Rotterdam
17. ADO Den Haag
18. FC Volendam

0
geplaatst: 31 augustus 2008, 10:29 uur
John Doe schreef:
Hopelijk schaamt de scheidsrechter zich een beetje.
Hopelijk schaamt de scheidsrechter zich een beetje.
Dat is niet echt nodig. Van waar de scheidsrechter stond kan ik het me goed voorstellen dat hij er een opzettelijke armzwaai in zag.
Reijersen schreef:
En toen verloor Ajax
En toen verloor Ajax
Kop op, misschien wordt Willem II wel de NAC van dit seizoen
.
0
geplaatst: 31 augustus 2008, 10:58 uur
Sno
. Wat was die scheidsrechter Liesveld bij NEC - De Graafschap trouwens een drama
. Vooral bij die twee overtredingen die een rode kaart waard waren en waarvoor hij slechts geel trok stond hij er nota bene bovenop
. Geef dan geen kaart, dan kunnen ze nog vervolgd worden...
. Wat was die scheidsrechter Liesveld bij NEC - De Graafschap trouwens een drama
. Vooral bij die twee overtredingen die een rode kaart waard waren en waarvoor hij slechts geel trok stond hij er nota bene bovenop
. Geef dan geen kaart, dan kunnen ze nog vervolgd worden...
0
geplaatst: 31 augustus 2008, 10:58 uur
0
DonDijk
geplaatst: 31 augustus 2008, 11:29 uur
Ploegen als Groningen en Twente zijn waarschijnlijk als team een stuk verder als Ajax, individueel is Ajax natuurlijk een trappie hoger. Maar je weet nooit, heb vertrouwen in Groningen en niet in Ajax 

0
geplaatst: 31 augustus 2008, 11:44 uur
Het interview met Aissati geeft eigenlijk bloot waar het met vBasten ook fout ging bij het Nederlands elftal, te weinig communicatie.
http://end.sport2media.com/player/player.php?ProductID=18369
Interviewer: 'Wie bekommert er om jou?'
Aissati: 'Eigenlijk helemaal niemand'
http://end.sport2media.com/player/player.php?ProductID=18369
Interviewer: 'Wie bekommert er om jou?'
Aissati: 'Eigenlijk helemaal niemand'

0
DonDijk
geplaatst: 31 augustus 2008, 11:54 uur
Bassie weer goed bezig, laat de man alsjeblieft op een People-management-cursus bij Hiddink gaan ofzo 
0
geplaatst: 31 augustus 2008, 12:35 uur
Ik zit echt met ongeloof naar dat interview te kijken. Ik snap niet dat van Basten de zelfreflectie mist dat hij dit soort zaken slecht onder de knie heeft en dat ie daar meer aandacht aan moet besteden. Zo kan je toch geen groep vormen? 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.