MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Op dit moment staat Feyenoord ook achter met 2-1 in de 78ste minuut en ze hebben het moeilijk.

Edit:Feyenoord verliest met 3-1

Superbeertje
Misschien moeten we i.p.v. Ajax & Feyenoord, Willem II & Heracles Almelo naar de UEFA voorrondes sturen...

DonDijk
Nee, Groningen....Groningen was vorig seizoen de gelijkwaardige aan Fiorentina terwijl PSV redelijk kansloos tegen hetzelfde team was. Groningen for Champions League dit seizoen, mark my words! Somebody?

Superbeertje schreef:
Misschien moeten we i.p.v. Ajax & Feyenoord, Willem II & Heracles Almelo naar de UEFA voorrondes sturen...
Ja, laten we dat doen

DonDijk schreef:
Nee, Groningen....Groningen was vorig seizoen de gelijkwaardige aan Fiorentina terwijl PSV redelijk kansloos tegen hetzelfde team was. Groningen for Champions League dit seizoen, mark my words! Somebody?
Ik zie PSV al niet winnen van Atletico Madrid en Liverpool laat staan Groningen(niks ten nadele van Groningen)

Ik verander mijn stelling.

Het was: met Greene en Bahia achterin word je nooit kampioen.

Het wordt: met Greene en Bahia achteirn win je nooit een wedstrijd.

Nicolage Rico schreef:
Ik verander mijn stelling.

Het was: met Greene en Bahia achterin word je nooit kampioen.

Het wordt: met Greene en Bahia achteirn win je nooit een wedstrijd.
Het wordt alweer een lang seizoen

Het seizoen is nu al te lang.

De Guzman heeft Feyenoord natuurlijk wel heel erg benadeeld. Tot aan de rode kaart was er niets aan de hand en leek Feyenoord een makkelijke overwinning te boeken.

Die Luinge gaat precies één jaar te lang door.

Der Effe
Nicolage Rico schreef:
Het seizoen is nu al te lang.

De Guzman heeft Feyenoord natuurlijk wel heel erg benadeeld. Tot aan de rode kaart was er niets aan de hand en leek Feyenoord een makkelijke overwinning te boeken.

Hoe stom kun je zijn inderdaad. Zo opzichtig zie je ze zelden

stuart
Na 1 speelronde staat PSV al weer bovenaan....

Zo. die pegel van die Heerenvener waarvan de naam mij is ontschoten! En wat hebben we veel verdedigende blunders gezien het afgelopen weekend zeg.

DonDijk
Grindheim bedoel je?
Of Levchenko? Of de Roover? Oh nee, sorry die hebben fantastisch voor FC Groningen gescoord

Feyenoord, Ajax, Milan, Real Madrid, Barcelona zijn dit weekend begonnen met een nederlaag. Juventus(, Sevilla) en Inter met een gelijkspel.

Toch wel opvallend te noemen.

Inderdaad opvallend, op Feyenoord na dan.

Ace
Wat een droefenis weer...

DonDijk
Laat je frustraties es gaan Ace.

Ace
Ik heb er de kracht niet voor.

DonDijk
Ace schreef:
Ik heb er de kracht niet voor.

Giéééren

Ik had al een voorgevoel dat Heracles goed zou beginnen en ze deklasseerden Feyenoord. Darl Douglas is gelukkig weer terug in Almelo.

Het is toch één grote comedy-club bij Feyenoord... Dachten we Tim Krul te contracteren, is er geen akkoord tussen Feyenoord en Newcastle, komt Feyenoord met Westerveld op de proppen. Het moet niet gekker worden. Kan Feyenoord over een jaar weer op zoek naar een nieuwe keeper.

De Guzman trouwens ook zeg... doodleuk vier wedstrijden aan z'n broek zodat hij de Klassieker mist. En dan Verbeek: Ik ga pleiten voor vrijspraak...

Maar ook:

Als het wel opzettelijk was geweest, had hij van mij ook nog een schorsing gekregen.

Nou, doe je best Gert-Jan!

Nicolage Rico schreef:
Het is toch één grote comedy-club bij Feyenoord... Dachten we Tim Krul te contracteren, is er geen akkoord tussen Feyenoord en Newcastle, komt Feyenoord met Westerveld op de proppen. Het moet niet gekker worden. Kan Feyenoord over een jaar weer op zoek naar een nieuwe keeper.

Westerveld.

Is het niet Rob van Dijk geworden??

Jajajajaja! YES!!!! HOPPA!!!! Het is Rob van Dijk geworden!!

YEEESSSSS! EIndelijk hebben we hem binnen. We wilden hem al zolang hebben. Ik kan het nog steeds niet geloven. We've got him!!!

Hij is ook nog lekker jong, iets van 39 jaar, geloof ik. Die kan nog wel een paar jaar mee. Echt goede zaken gedaan Bosz. Als we nu geen kampioen worden.

Nu nog hopen op John de Wolf. Die hebben ze nu op het oog achter Bahia. De Wolf heeft zijn conditite op peil gehouden bij "Dansen met Sterren". Moet goed komen dus.

Ik kan niet wachten op Volendam thuis.

Zouden ze Ed de Goey ook nog hebben benaderd?

Vince vega schreef:
Zouden ze Ed de Goey ook nog hebben benaderd?

Kom op, zeg. Ed de Goey is niet goed genoeg.

Is het waar dat Ove Kindvall de stand-in wordt van Roy Makaay?

Waarom trekt Peter Bosz zelf de schoenen niet aan met Verbeek en Wimpie Jansen??

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:39 uur

geplaatst: vandaag om 05:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.