MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ik heb begrepen dat Feyenoord de naam weer gaat veranderen in RVV Celeritas.

Coen Moulijn heeft zich ook aangemeld.

Je kunt nog meer grappen maken. Nieuwe sponsor Feyenoord: Rollator Centrale Rotterdam.

En op 21 september winnen we van ajax.

Nicolage Rico schreef:
Jajajajaja! YES!!!! HOPPA!!!! Het is Rob van Dijk geworden!!

YEEESSSSS! EIndelijk hebben we hem binnen. We wilden hem al zolang hebben. Ik kan het nog steeds niet geloven. We've got him!!!

DonDijk
Feyenoord gaat voor het hoogste leeftijdsgemiddelde dit seizoen, kom maar op!

Nicolage Rico schreef:
Coen Moulijn heeft zich ook aangemeld.

Je kunt nog meer grappen maken. Nieuwe sponsor Feyenoord: Rollator Centrale Rotterdam.

En op 21 september winnen we van ajax.

Dat is niet zo moeilijk , iedereen wint van Ajax , kijk maar naar Willem 2 .
Van basten heeft het bij het Nederlands elftal verprutst en doet dat nu bij ajax , voor de winterstop staat hij op straat .

Heh, dat zou wat zijn.

Ik vraag me wel af of het harde trainen van Verbeek niet zijn vruchten af gaat werpen aan het eind van het seizoen. Dat kan Feyenoord wel gebruiken, want de laatste seizoenen deden ze het steeds goed tot de winterstop, maar daarna niet meer.

De selectie is wel breder geworden, dus Feyenoord moet boven de 6e plaats kunnen eindigen. Verder is Feyenoord helemaal niet zo slecht als de meesten beweren. Als alle blessure-gevallen weer terug zijn, heeft Feyenoord een aardig team. 2 Jaar geleden droomde Feyenoord nog over spelers als Makaay, van Bronckhorst, de Cler, Hofland, Landzaat en Rob van Dijk ( ).

Weer een ontluisterend begin van de clubs die toch al niet draaiden.. Het ergste vind ik nog dat lamme AZ met die blinde Gaal.. heel Nederland ziet al een jaarlang dat ze geen afmaker hebben en Koevermans niet hadden moeten laten schieten, beginnen ze weer met schele Ari Tsja, dan kan je nog zulke creatieve aanvoer hebben, je zal nog om plek 15 moeten vechten. Dirk zal wijselijk zijn hand wel op de knip hebben gedaan deze zomer..

Wat een schitterend eerste weekend was dat. Ik heb genoten. En niet in het minst om alle praat hier in het forum.

De Feyenoord hebben vandaag heel de dag op het internet gezeten voor jawel: Rob van Dijk.

Heerlijke dag gehad.

Der Effe
Het gemiddelde van de selectie gaat nu tenminste wel iets omlaag

Ach, het belangrijkste is dat ze iig een reservekeeper hebben. En nu hebben ze nog een jaar de tijd om Tim Krul te contracteren...

Ik vrees dat aan het einde van dit seizoen de polonaise weer wederom in Eindhoven wordt gehouden.
Mijn pa is trouwens al zijn hele leven al fan van fc Utrecht!

Ik hoor net dat Feyenoord ook een nieuwe shirtsponsor heeft.
Omroep Max.

DonDijk
orbit schreef:
beginnen ze weer met schele Ari ..

Ari stond niet in de basis...

maaar ik snap je punt wel, AZ vind ik redelijk kansloos.

Fellaini voor 16 miljoen van Standard Luik naar Everton. Is hij nu de duurste Belgische transfer ooit?

En Manchester City heeft echt geld te veel, die wilden gisteren nog even Villa, Berbatov, Gomez en Robinho kopen. volgens de geruchtenmachine dan

DonDijk
Uiteindelijk ''slechts'' Robinho gekocht, 40 miljoen euries. Tis toch redelijk onwerkelijk allemaal, zulke bedragen.

herman schreef:

En Manchester City heeft echt geld te veel, die wilden gisteren nog even Villa, Berbatov, Gomez en Robinho kopen. volgens de geruchtenmachine dan

Manchester City had ook een bod van 10 miljoen op de Guzman gedaan. Goed dat Feyenoord heeft geweigerd, want dat is te weinig tegenwoordig.

ajax weigert zelfs een bod van 40 miljoen op Huntelaar. In wat voor tijden leven we?

Nicolage Rico schreef:
(quote)

ajax weigert zelfs een bod van 40 miljoen op Huntelaar. In wat voor tijden leven we?

In een tijd waar Ajax eindelijk eens na is gaan denken over het kortstonds verkopen van sleutelspelers. Ik ben er erg blij mee dat Huntelaar nog blijft.

Dat begrijp ik wel. Over een jaar gaat Huntelaar nog voor 30 miljoen weg.

Nicolage Rico schreef:
Dat begrijp ik wel. Over een jaar gaat Huntelaar nog voor 30 miljoen weg.

Ja inderdaad. Daar komen de Nederlandse clubs nooit aan. De toppers worden altijd verkocht aan de clubs met het geld.

En stel dat Ajax dit jaar wel de Champions League haalt, dan hebben ze dat 'verlies' van 10 miljoen alweer goed gemaakt.

herman schreef:
Fellaini voor 16 miljoen van Standard Luik naar Everton. Is hij nu de duurste Belgische transfer ooit?

]

Jep, hij is de duurste Belg ooit.
Maar is hij nu speelgerechtigd voor de UEFA Cup wedstrijd tegen (hoe confronterend) Standard Luik?

Reijersen schreef:
Ik ben er erg blij mee dat Huntelaar nog blijft.
Ik denk alleen dat Huntelaar daar zelf anders over denkt. Weer een verloren jaar. Geen CL en geen kampioen worden. Ik weet niet of hij super gemotiveerd zal zijn.

Reijersen schreef:
(quote)

Jep, hij is de duurste Belg ooit.
Maar is hij nu speelgerechtigd voor de UEFA Cup wedstrijd tegen (hoe confronterend) Standard Luik?

Nee, hij mag pas na de winterstop Europees spelen volgens mij.

Welke club zou dat trouwens geweest zijn die 40 miljoen op Huntelaar bood? Of waren het er twee. Manchester City zal er vast eentje van zijn.

Toch wel apart dat de 2 duurste transfers van de afgelopen 7 jaar gisteren gedaan zijn. Vind dat toch altijd een beetje paniek-aankoperig overkomen.

Joy4ever schreef:
(quote)
Ik denk alleen dat Huntelaar daar zelf anders over denkt. Weer een verloren jaar. Geen CL en geen kampioen worden. Ik weet niet of hij super gemotiveerd zal zijn.

Dat zal inderdaad moeten blijken.
Wel wat voorbarig om het jaar van Ajax nu al verloren te noemen (of bedoel je vorig seizoen?)

DonDijk
Nee dit jaar. Aankomend seizoen.

Nouja, ik weet niet of Huntelaar er op zit te wachten om bij Manchester City te gaan voetballen... aan de andere kant; zo'n goede aanvaller hebben die momenteel toch niet?

Der Effe
Misschien was het wel Tottenham Hotspur, die hebben gister Berbatov verkocht aan Man United, voor hoe verrassend, bijna 40 miljoen.

Ik schat Berbatov toch wel een stuk hoger in dan Huntelaar. Berbatov is echt weergaloos, dus ik denk niet dat het Tottenham was. Dan zouden ze voor hetzelfde geld erop achteruit gaan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:57 uur

geplaatst: vandaag om 03:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.