Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 14 september 2008, 11:33 uur
Jablonski schreef:
Ik zeg: Diego Biseswar!
Ik zeg: Diego Biseswar!
Hij speelde eigenlijk heel de wedstrijd als een klant en opeens: hoppa, 2 werelddoelpunten en een assist. Hij maakt het Verbeek nog lastig straks.
0
geplaatst: 14 september 2008, 12:35 uur
Een trainer die Van der Velden opstelt, Dembélé op links en Mendes Da Silva in de verdediging zet en De Zeeuw, Martens en Ari op de bank houdt, kan maar beter zijn conclusies trekken. Ook Brands mag wat mij betreft vertrekken. Weg is al het werk van Co en Van Geel (het lijkt Willem II wel)
.
Gelukkig heeft Van Gaal zelf AZ's beste wedstrijd van het afgelopen half jaar gezien
.
Mijn opstelling:
Romero
Swerts (bij gebrek aan beter) - Jaliens - Moreno - Pocognoli
De Zeeuw - Mendes Da Silva - Schaars
Martens
Ari (de enige die er meer dan 10 in een jaar in kan trappen) - Dembélé
Lens en El Hamdaoui zijn (nog) te flegmatiek en over Holman zullen we het maar niet hebben...
.Gelukkig heeft Van Gaal zelf AZ's beste wedstrijd van het afgelopen half jaar gezien
.Mijn opstelling:
Romero
Swerts (bij gebrek aan beter) - Jaliens - Moreno - Pocognoli
De Zeeuw - Mendes Da Silva - Schaars
Martens
Ari (de enige die er meer dan 10 in een jaar in kan trappen) - Dembélé
Lens en El Hamdaoui zijn (nog) te flegmatiek en over Holman zullen we het maar niet hebben...
0
geplaatst: 14 september 2008, 13:04 uur
Het is inderdaad erg treurig om te zien hoe de voetbalmachine van anderhalf jaar geleden om zeep is geholpen.
0
DonDijk
geplaatst: 14 september 2008, 13:29 uur
Louis van Gaal is al anderhalf jaar zo kansloos bezig. Net als met Oranje, net als met Barcelona toen hij een rits tweederangs Nederlanders kocht. Hij is geen topcoach meer imo.
0
geplaatst: 14 september 2008, 16:22 uur
Willem II is wel erg goed bezig. Voorlopig de verassing, wat mij betreft.
0
geplaatst: 14 september 2008, 18:25 uur
Nicolage Rico schreef:
Willem II is wel erg goed bezig. Voorlopig de verassing, wat mij betreft.
En wat dacht Rico van ADO? Ze zullen in Den Haag wel de stand uitprinten en boven hun bed hangen.Willem II is wel erg goed bezig. Voorlopig de verassing, wat mij betreft.
0
geplaatst: 14 september 2008, 18:49 uur
Alleen de wedstrijd tegen AZ is een kleine verassing, tegen Sparta niet. Willem II heeft al 2 verassingen geboekt.
0
geplaatst: 14 september 2008, 18:53 uur
Nicolage Rico schreef:
Alleen de wedstrijd tegen AZ is een kleine verassing, tegen Sparta niet. Willem II heeft al 2 verassingen geboekt.
Alleen de wedstrijd tegen NAC is een kleine verrassing, tegen Ajax niet.Alleen de wedstrijd tegen AZ is een kleine verassing, tegen Sparta niet. Willem II heeft al 2 verassingen geboekt.
0
geplaatst: 14 september 2008, 20:32 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik denk dat je ADO bedoelt, Vin.
Ik denk dat je ADO bedoelt, Vin.
Inmiddels wel, maar altijd leuk als de underdogs het goed doen.
Ik verwacht dat ADO en Heracles in de middenmoot eindigen en Volendam het niet gaat redden.
0
DonDijk
geplaatst: 14 september 2008, 20:41 uur
Groningen wordt niet alleen kampioen maar ook nog es ongeslagen. 

0
geplaatst: 14 september 2008, 20:48 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Alleen de wedstrijd tegen NAC is een kleine verrassing, tegen Ajax niet.Dat is waar. Mijn fout.
0
geplaatst: 15 september 2008, 00:50 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Alleen de wedstrijd tegen NAC is een kleine verrassing, tegen Ajax niet.Alsof WII vorig jaar van ajax wist te winnen..
0
stuart
geplaatst: 15 september 2008, 09:46 uur
Wat is er aan de hand met Huntelaar dit jaar 
Voor DonDijk;... Go Groningen Go...

Voor DonDijk;... Go Groningen Go...

0
geplaatst: 15 september 2008, 10:26 uur
Er schijnt al vanuit 020 geïnformeerd te zijn naar de vraagprijs voor Granqvist. Maar goed, herbstmeister is ook leuk.
0
DonDijk
geplaatst: 15 september 2008, 10:33 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Er schijnt al vanuit 020 geïnformeerd te zijn naar de vraagprijs voor Granqvist. Maar goed, herbstmeister is ook leuk.Nee Tom, dit jaar zal het anders gaan. Dit jaar zijn de boeren los, dit jaar zijn we ongenaakbaar. Elke positie is dubbel bezet, als Granqvist weg mócht gaan, dan hebben we altijd nog Cahais (Argentijns jeugd-international) achter de hand.

Wie kan ons verslaan???
0
geplaatst: 15 september 2008, 13:08 uur
DonDijk schreef:
Nee Tom, dit jaar zal het anders gaan. Dit jaar zijn de boeren los, dit jaar zijn we ongenaakbaar. Elke positie is dubbel bezet, als Granqvist weg mócht gaan, dan hebben we altijd nog Cahais (Argentijns jeugd-international) achter de hand.
Wie kan ons verslaan???
Nee Tom, dit jaar zal het anders gaan. Dit jaar zijn de boeren los, dit jaar zijn we ongenaakbaar. Elke positie is dubbel bezet, als Granqvist weg mócht gaan, dan hebben we altijd nog Cahais (Argentijns jeugd-international) achter de hand.

Wie kan ons verslaan???
De arrogantie is naar het Noorden gestegen.

0
geplaatst: 15 september 2008, 15:05 uur
Hasselbaink zet punt achter loopbaan
Jerrel Hasselbaink heeft besloten zijn actieve loopbaan te beëindigen. De spits, die afgelopen seizoen nog onder contract stond bij Cardiff City, hoopte op een nieuwe club, maar toen deze uitbleef besloot hij te stoppen, weet Sky Sports.
De 36-jarige aanvaller verwierf bekendheid met zijn neusje voor de goal. Jimmy Floyd, zoals hij in Engeland beter bekendstaat, beleefde zijn hoogtijdagen in de shirts van Chelsea, Leeds United en Atlético Madrid. Hij liet zich onder meer twee keer kronen tot topscorer van de Premier League.
In totaal kwam Hasselbaink 23 keer uit voor het Nederlands elftal. De in Paramaribo geboren spits, die zijn loopbaan begon bij Telstar, kwam hierin negen keer tot scoren. Via AZ en Campomaiorense belandde hij in 1996 bij het Portugese Boavista. Daar onderscheidde hij zich door in 29 duels 20 treffers te scoren.
Afgelopen seizoen stond Hasselbaink onder contract bij Cardiff City. Met de club uit het Championship bereikte hij de finale van de FA Cup. Deze verloor Cardiff van Portsmouth. In afwachting van een nieuwe club hield Hasselbaink zijn conditie op peil bij Norwich City.
--
bron: voetbalprimeur.nl
Jerrel Hasselbaink heeft besloten zijn actieve loopbaan te beëindigen. De spits, die afgelopen seizoen nog onder contract stond bij Cardiff City, hoopte op een nieuwe club, maar toen deze uitbleef besloot hij te stoppen, weet Sky Sports.
De 36-jarige aanvaller verwierf bekendheid met zijn neusje voor de goal. Jimmy Floyd, zoals hij in Engeland beter bekendstaat, beleefde zijn hoogtijdagen in de shirts van Chelsea, Leeds United en Atlético Madrid. Hij liet zich onder meer twee keer kronen tot topscorer van de Premier League.
In totaal kwam Hasselbaink 23 keer uit voor het Nederlands elftal. De in Paramaribo geboren spits, die zijn loopbaan begon bij Telstar, kwam hierin negen keer tot scoren. Via AZ en Campomaiorense belandde hij in 1996 bij het Portugese Boavista. Daar onderscheidde hij zich door in 29 duels 20 treffers te scoren.
Afgelopen seizoen stond Hasselbaink onder contract bij Cardiff City. Met de club uit het Championship bereikte hij de finale van de FA Cup. Deze verloor Cardiff van Portsmouth. In afwachting van een nieuwe club hield Hasselbaink zijn conditie op peil bij Norwich City.
--
bron: voetbalprimeur.nl
0
Ace
geplaatst: 15 september 2008, 18:37 uur
Of Dave van den Bergh? Zie net dat hij gescoord heeft...
0
geplaatst: 15 september 2008, 21:35 uur
Ace schreef:
Ajax kan ook anders ook wel een scorende spits gebruiken (quote)

0
geplaatst: 15 september 2008, 21:36 uur
Ik kijk niet vaak naar de M.L.S maar als ik kijk doet Dave van den Bergh het bijna altijd goed daar,hij is nog steeds een goeie speler voor de eredivisie.
0
geplaatst: 15 september 2008, 21:40 uur
j.b.b.l schreef:
Ik kijk niet vaak naar de M.L.S maar als ik kijk doet Dave van den Bergh het bijna altijd goed daar,hij is nog steeds een goeie speler voor de eredivisie.
Bassie vond hem goed genoeg voor Oranje.Ik kijk niet vaak naar de M.L.S maar als ik kijk doet Dave van den Bergh het bijna altijd goed daar,hij is nog steeds een goeie speler voor de eredivisie.
0
geplaatst: 15 september 2008, 21:44 uur
Het niveau van M.L.S is ook niet hoog dus ik denk zelf niet dat hij goed genoeg is voor Oranje maar wel voor een eredivisieteam.
0
geplaatst: 15 september 2008, 22:01 uur
Van de Bergh was voor ie naar de MLS ging ook goed genoeg voor de Eredivisie, hij is enkel weg gegaan omdat zijn Amerikaanse vrouw heimwee had geloof ik.
0
geplaatst: 15 september 2008, 22:28 uur
Ik weet niet of iemand het al is opgevallen. Twee dingen die hier dan wel opvallend zijn, een paar reacties over het niet scoren van Huntelaar.
En mensen die niet door hebben hoe hij de ballen kreeg, de één was weer met een stuit de ander kwam een meter achter zich, ook een bal te ver voor zich was aanwezig. Moeilijke volleys die ze als grote kans achten vanwege dat hij de bal heerlijk raakt.
En mensen die niet door hebben hoe hij de ballen kreeg, de één was weer met een stuit de ander kwam een meter achter zich, ook een bal te ver voor zich was aanwezig. Moeilijke volleys die ze als grote kans achten vanwege dat hij de bal heerlijk raakt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.