Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 15 september 2008, 22:30 uur
Hij kreeg ze misschien niet allemaal op een presenteerblaadje, maar er hadden er best een paar in gemogen hoor.
0
geplaatst: 15 september 2008, 22:32 uur
Hij schoot er één fantastisch in.
Schitterende redding van die keeper, hoe heet ie ook weer.
Jan Jongbloed?
De meeste waren darentegen niet eens op doel.
Schitterende redding van die keeper, hoe heet ie ook weer.
Jan Jongbloed?
De meeste waren darentegen niet eens op doel.
0
geplaatst: 15 september 2008, 22:34 uur
Als ie al schoot. Een paar keer liet ie de bal net zo lang stuiteren tot een ander hem wegroste.
Tsja.
Tsja.
0
geplaatst: 15 september 2008, 22:36 uur
Kortom,
redelijk spits, maar nog lang niet van het niveau Pelle.
redelijk spits, maar nog lang niet van het niveau Pelle.
0
geplaatst: 15 september 2008, 22:37 uur
Nu wordt het voor mij tijd om te laten zien hoe groot een pekinees is.

0
geplaatst: 16 september 2008, 22:00 uur
Psv = Kansloos met de grote K. Ik ben bang dat ze geen punt halen deze ronde. Misschien eentje.
0
geplaatst: 16 september 2008, 22:18 uur
Nicolage Rico schreef:
Psv = Kansloos met de grote K. Ik ben bang dat ze geen punt halen deze ronde. Misschien eentje.
Tekent het niveau van de Nederlandse competitie.
0
geplaatst: 17 september 2008, 01:35 uur
Slowchat over Telstar, de Thaise competitie, de MLS en weet ik wat nog meer verwijderd.
0
stuart
geplaatst: 17 september 2008, 05:46 uur
Het Nederlandse clubvoetbal is al jaren (m.u.v. een paar jaar geleden met PSV) niet veel soeps internationaal.
0
geplaatst: 17 september 2008, 08:42 uur
Nicolage Rico schreef:
Op basis van één ongelukkige wedstrijd? Die conclusie zou ik nog niet willen trekken. Het bleek echter wel dat PSV met jongens als Koevermans, Mendez en Brechet in Europees verband misschien een slag maar niet de oorlog gaat winnen. Ze hadden met Amrabat en Afellay twee dynamische spelers die helaas scherpte voor het doel misten, maar Atletico was als team gewoon veel beter. PSV moet een wedstrijd kunnen controleren, zelf het tempo bepalen. Als een ander team, in dit geval Atletico (maar NEC lukte het ook), daar maling aan heeft en hun beweeglijke, snelle aanvallers vrij laten draven ontstaat er al gauw paniek. Ik hoop in ieder geval op overwintering in Europa. Een puntje thuis tegen Liverpool en 4 punten tegen Marseille moet mogelijk en eventueel genoeg zijn.
0
geplaatst: 17 september 2008, 10:16 uur
herman schreef:
Slowchat over Telstar, de Thaise competitie, de MLS en weet ik wat nog meer verwijderd.
Het hoorde toch allemaal in het topic thuis? Lijkt me. Slowchat over Telstar, de Thaise competitie, de MLS en weet ik wat nog meer verwijderd.

0
geplaatst: 17 september 2008, 10:43 uur
Strangeways schreef:
Op basis van één ongelukkige wedstrijd? Die conclusie zou ik nog niet willen trekken. Het bleek echter wel dat PSV met jongens als Koevermans, Mendez en Brechet in Europees verband misschien een slag maar niet de oorlog gaat winnen. Ze hadden met Amrabat en Afellay twee dynamische spelers die helaas scherpte voor het doel misten, maar Atletico was als team gewoon veel beter. PSV moet een wedstrijd kunnen controleren, zelf het tempo bepalen. Als een ander team, in dit geval Atletico (maar NEC lukte het ook), daar maling aan heeft en hun beweeglijke, snelle aanvallers vrij laten draven ontstaat er al gauw paniek. Ik hoop in ieder geval op overwintering in Europa. Een puntje thuis tegen Liverpool en 4 punten tegen Marseille moet mogelijk en eventueel genoeg zijn.
(quote)
Nee, niet op basis van 1 wedstrijd. Eerder op basis van de selectie. Tegen Marseille moet een punt te pakken zijn, maar meer punten zie ik psv niet pakken.
0
geplaatst: 17 september 2008, 10:48 uur
Nicolage Rico schreef:
Eerder op basis van de selectie.
FC Cluj en Anathorsis Famagusta blinken ook niet uit met hun selectie, maar die pakken wel punten tegen respectievelijk AS Roma en Werder Bremen.Eerder op basis van de selectie.
0
geplaatst: 17 september 2008, 11:07 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
FC Cluj en Anathorsis Famagusta blinken ook niet uit met hun selectie, maar die pakken wel punten tegen respectievelijk AS Roma en Werder Bremen.Maar ik heb het nu over psv en niet over die Efteling clubjes.
0
geplaatst: 17 september 2008, 11:24 uur
Nicolage Rico schreef:
Maar ik heb het nu over psv en niet over die Efteling clubjes
Ik wist niet dat je boos werd Maar ik heb het nu over psv en niet over die Efteling clubjes

0
geplaatst: 17 september 2008, 11:34 uur
Cluj heeft ook wel een iets beter elftal dan PSV en Famagusta heeft ook flink ingekocht. PSV heeft gewoon de pech in een loodzware poule te zitten. Liverpool heeft zich wel bewezen en Marseille en Atletico zijn de afgelopen 2 jaar sterk in opkomst.
0
geplaatst: 17 september 2008, 11:41 uur
herman schreef:
Cluj heeft ook wel een iets beter elftal dan PSV.
Herman is een kenner van de Roemeense competitie?Cluj heeft ook wel een iets beter elftal dan PSV.
0
geplaatst: 17 september 2008, 14:03 uur
Nouja, ik ben door het Wk van 2004 wel een beetje op de Roemenen gaan letten. Club is een club met genoeg geld die een slimme deal met Benfica heeft gesloten.
De coach is trouwens een ex-Heerenveen-speler, vroeg me al af waarom die naam me zo bekend voor kwam.
Flauwe grappen weggehaald trouwens.
De coach is trouwens een ex-Heerenveen-speler, vroeg me al af waarom die naam me zo bekend voor kwam.
Flauwe grappen weggehaald trouwens.
0
DonDijk
geplaatst: 17 september 2008, 14:05 uur
Oh, is dat toevallig die ene spits? Camasatru ofzo?
0
geplaatst: 17 september 2008, 14:29 uur
DonDijk schreef:
Oh, is dat toevallig die ene spits? Camasatru ofzo?
Je bedoelt Kamasutra.Oh, is dat toevallig die ene spits? Camasatru ofzo?
0
geplaatst: 17 september 2008, 17:24 uur
Het WK met die prachtige goals van Hagi 
En het WK waar Bulgarije en Zweden ook zo goed waren.

En het WK waar Bulgarije en Zweden ook zo goed waren.
0
geplaatst: 17 september 2008, 18:09 uur
0
geplaatst: 17 september 2008, 18:14 uur
Jazeker. Een schat aan ervaring in dat elftal.
Volgens mij lees ik dat ie sindsdien meer dan gemiddeld het roemeense voetbal volgt. Maar ik kan er weer naast zitten.
Volgens mij lees ik dat ie sindsdien meer dan gemiddeld het roemeense voetbal volgt. Maar ik kan er weer naast zitten.
0
geplaatst: 17 september 2008, 19:05 uur
Ergens vroeg ik me inderdaad af hoe hij dat in godsnaam deed.
0
Ace
geplaatst: 17 september 2008, 19:30 uur
Deze jongen gaat overmorgen weer gezellig een weekendje Liverpool doen. Dat vinden jullie natuurlijk niet zo leuk, maar ik zeg geen nee tegen bier, voetbal en foute Engelse ho's.
0
DonDijk
geplaatst: 17 september 2008, 19:41 uur
Ik vind het wel leuk, mag ik nou nog niet mee met jullie? 

0
geplaatst: 17 september 2008, 19:50 uur
orbit schreef:
En die spelers zitten nu nog steeds bij Cluj
(quote)
En die spelers zitten nu nog steeds bij Cluj

Nog niet helemaal wakker, Orbit.

Natuurlijk niet. Ik zei dat ik het Roemeense voetbal een beetje volg sinds 1994 (eigenlijk sinds Raducioiu in de serie A kwam te spelen), niet dat al die spelers bij Cluj zitten oid.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.