MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Sir Spamalot (crew)
Sir Spamalot schreef:
(Oorspronkelijk bericht vanwege Arno)
Bericht aan alle voetbalminnende MuMe'ers:
Ga een kijken op de website http://www.pronoweb.be. Op die site kan je tijdens het voetbalseizoen iedere week pronostiekjes invullen voor de Jupiler League, de Belgische voetbalcompetitie. Er wordt dan telkens een dagklassement opgemaakt, en er is ook steeds een totaal- en superklassement. De spelregels moet je maar eens nalezen op de site zelf, het zit allemaal vrij simpel in elkaar.
Maar nu komt het: er is ook een teamklassement. Daar kan je een team vormen en tegen andere teams strijden, maar er is ook een klassement in het team zelf natuurlijk. Ik ben zo vrij geweest op een nieuw team op te richten, genaamd MusicMeter. Dus: ga je gerust inschrijven op http://www.pronoweb.be/inschrijven.asp, en dan kan je met de code 8D3C73A7 het MusicMeterploegje joinen.
Alles is natuurlijk gratis en voor de fun

Nog 4 plaatsen vrij...

Voor de liefhebbers: we zoeken nog 4 mensen. Momenteel staan we op plaats 54!

Sir Spamalot schreef:
Voor de liefhebbers: we zoeken nog 4 mensen. Momenteel staan we op plaats 54!
Wie staat er eigenlijk eerste in het MuMe klassement?

DonDijk schreef:
(quote)

Oeoe, scheids is op zn teentjes getrapt..Oeoe, nee geef me geen geel

Het geven van de gele kaart laat ik in dit geval over aan het Genootschap Onze Taal...

Sir Spamalot (crew)
Jij natuurlijk met 46 punten en proficiat. Met vier mensen erbij kunnen we een gooi doen naar de top!

Ik heb er al wel op gelet dat die website soms raar draait. Hij staat nu op speeldag 1 (inhaalmatch KV Mechelen-Club Brugge 1-1 was deze week) en hij toont nu klassement na speeldag 1, begrijpe wie men kan...

Sir Spamalot schreef:
Ik heb er al wel op gelet dat die website soms raar draait. Hij staat nu op speeldag 1 (inhaalmatch KV Mechelen-Club Brugge 1-1 was deze week) en hij toont nu klassement na speeldag 1, begrijpe wie men kan...
Ik zie het nu ook ja

NAC Breda - SC Heerenveen 1-1
PSV - Volendam 4-0
FC Twente - de Graafschap 1-0
Willem II - AZ 1-2
ADO Den Haag - FC Utrecht 0-2
FC Groningen - Feyenoord 2-1
Ajax - Vitesse 1-1
Sparta - Roda JC 0-1
NEC - Heracles Almelo 3-1

Superbeertje
Ik denk dat AZ weer mee gaat doen voor de titel dit jaar.. iig gaat het strijden om een plaatsje bij de beste 5 wellicht de beste 3.

Ace
Allemachtig, wat ben ik blij dat ik niet wekelijks naar psv hoef te kijken...

Overigens heeft mijn campagne sno uit de basis zijn eerst vruchten afgeworpen, nu sarpong nog.

Rhythm & Poetry schreef:

FC Groningen - Feyenoord 3-1
Ajax - Vitesse 3-0

Nieuw hoogtepunt in mijn leven, ik heb twee wedstrijden goed

Vertonghen in een matige wedstrijd van Ajax kant.

Tshibamba

Dembélé:

"Geen geluk"

FC Groningen fier aan kop, en ook aardig gevoetbald. Het is weer genieten in de Euroborg so far

Been was, hoe kan het ook anders, niet te spreken over de prent. "We zullen Nike vragen om de shirtjes voortaan de broekjes vast te pakken. Als een speler dan zijn shirt uittrekt, staat hij in zijn blote kont. Dan zal hij een dergelijke actie in de toekomst laten"

Over de rode kaart van Tshibamba.

LOL

Wat een weergaloze goal van Dembele trouwens. Deed me denken aan die goal van Ibrahimovic, vlak voordat ie naar Juventus ging. Het moet wel gek lopen wil dit niet het doelpunt van het seizoen worden.

dix
oh maar Dembele gaat er nog wel een paar zo maken hoor.

Als ze bij AZ voorin en op het middenveld echt zelfvertrouwen krijgen/hebben/houden is het een feest voor de liefhebber. Maar achterin is het janken met de lamp aan.

DonDijk
Meest opvallend voor mij dit weekend was de volwassenheid van een ploeg als Feyenoord die met een man minder met slechts 3-1 ten onder gaat tegen de koploper in de Groene Hel.

Ace
DonDijk schreef:
Meest opvallend voor mij dit weekend was de volwassenheid van een ploeg als Feyenoord die met een man minder met slechts 3-1 ten onder gaat tegen de koploper in de Groene Hel.

Meest opvallend voor mij was dat Sarpong weer in de basis stond en er nog 45 minuten mocht blijven staan ook! En dat Sno weer een invalbeurt kreeg...

Feeder
Dembele

DonDijk
Heeft 1x gescoord als spits van een ploeg die met 5-2 heeft gewonnen!!!!

Ace
Gewoon stom verdedigd, niets bijzonders.

DonDijk
Kansloos verdedigd zelfs.
Kan alleen maar in Nederland.

Ace schreef:
Gewoon stom verdedigd, niets bijzonders.
Tuurlijk, zo zou je hem ook gemaakt hebben . Dus Zlatan had destijds ook te maken met een stomme verdediging of lag dat toen anders?

Ace
Joy4ever schreef:
(quote)
Tuurlijk, zo zou je hem ook gemaakt hebben . Dus Zlatan had destijds ook te maken met een stomme verdediging of lag dat toen anders?

Dat lag anders, want dat was tegen nac.

Ace schreef:
(quote)

Dat lag anders, want dat was tegen nac.
Had jouw cluppie met die geweldige voorhoede van ze niet heel recentelijk verloren van datzelfde Willem II? Wanneer moet AZ tegen Ajax?

DonDijk
Ron Jans is 50 geworden!!

dix
DonDijk schreef:

Feijenoord probeert het steeds weer met een man minder tegen clubs uit het hoge noorden, maar tijdens de wedstrijd blijkt dan toch dat ze positioneel in de problemen komen.

dix
DonDijk schreef:
Ron Jans is 50 geworden!!

En Ron Jans houdt van Bright Eyes. Daar is vast óók weer een topic voor ?

DonDijk
http://voetbal.nl.msn.com/NieuwsItem/OngemotiveerdeAfonsoLevertZijnContractIn.htm?msn=true

Tja, als je uit jezelf al niet gemotiveerd raakt door voor zo'n grote club te spelen..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:17 uur

geplaatst: vandaag om 03:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.