MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Prachtige teamgoal bij Arsenal. Maker is van Persie.

FC DEN HAAG HEEEEEE-OOOOOOH!!!
Linkerrijtje... linkerrijtje... linkerijtje

Wat een actie van Vela.

Sowieso speelt Arsenal geweldig. Porto heeft het een kwartier kunnen bijbenen, maar daarna alle hoeken van het veld gezien.

Zó! Arsenal was inderaad uitstekend aan het ballen. Genieten geblazen.

Dit was inderdaad weer prachtig om te zien. Maar verliezen van Hull en Fulham. Ik snap zowaar waarom Wenger zich toch wat zorgen maakt.

aire.
En om het nóg wat lulliger te maken voor Porto, ik heb nooit echt het gevoel gehad dat Arsenal 100% gaf. Kwestie van een paar keer aanzetten en hopla. Kinderlijk eenvoudig.

Wesley Sneijder

Joy4ever schreef:
Wesley Sneijder
Klein arrogant miezertje is het. Met een enorme grote smoel.
Van Persie doet dit ook niet handig, maar hij heeft volkomen gelijk.

Van Persie had het ook beter kunnen negeren. Sneijder moet inderdaad niet zo zeuren.

Kromkamp & Bréchet komen Europees toch goed te kort..

Kan er nog wel vijf noemen

dix
Ploppesteksel schreef:
Kromkamp & Bréchet komen Europees toch goed te kort..

Nationaal idem dito

die Lange
Kromkamp, wat een prutser. In de eerste helft neemt hij een keer of 10 een ingooi rechtsachterin. 10 keer balverlies.
Moet zeggen dan PSV niet weggespeeld werd, wat natuurlijk mede komt doordat Liverpool niet voluit ging. En Amrabat is goed, de enige die echt meekon. Hoevaak heeft de scheids hem trouwens niet teruggefloten alleen omdat hij Amrabat heet?
De grootste fout die PSV trouwens gemaakt heeft is die ene fout tijdens de zomerstop. Geen 10 miljoen neerleggen voor een spits die ze er wel inschiet.

die Lange schreef:
Hoevaak heeft de scheids hem trouwens niet teruggefloten alleen omdat hij Amrabat heet?

die Lange
Ok, het is misschien een beetje overdreven om te zeggen dat hij zijn imago nu al tegen heeft, maar het viel me gewoon op dat hij vaak teruggefloten werd om niks.

Die internationale scheidsrechter zal er echt niet op gelet hebben dat hij Ambarat heet. Hij kan wel sommige ongelukkige beslissingen gemaakt hebben, dat is wat anders.

die Lange
Dan heeft hij een paar ongelukkige beslissingen gemaakt. Anyway, vond dat psv zonder affelay toch aardig perspectief toonde. Voetballen kunnen ze wel, alleen het scoren lukt nog niet

Ik heb het idee dat ik naar een heel andere wedstrijd heb zitten kijken.

rayman schreef:
Ik heb het idee dat ik naar een heel andere wedstrijd heb zitten kijken.
Zeker naar Inter - Werder Bremen.

Geen idee. Ik meende ergens Gerrard wel te herkennen.
Maar ik lees iets over aardig perspectief en zo. En voetballen kunnen ze wel.

KANSLOOS!!

Net als alle andere nederlandse clubs tegen een ploeg van een beetje formaat.

die Lange
Kansloos, ja. Weggespeeld? nee

DonDijk
die Lange schreef:
Kansloos, ja. Weggespeeld? nee

Das een doordenker he?

Don, moet je nu niet gaan roepen dat Groningen volgend jaar niet weggespeeld wordt?

Wouter is Bolo uitlaten.

rayman schreef:
Wouter is Bolo uitlaten.

rayman schreef:
KANSLOOS!!

En dan heb je ook nog eens het gevoel dat die ploegen van formaat zich inhouden. Dat maakt het alleen maar wranger. In dat opzicht wel opmerkelijk dat Cluj en Famagusta zich tot dusver redelijk staande houden.

Zeker weten dat Liverpool niet voluit ging.
Arsenal tegen Porto. Speelde ook met de handrem. Als die gas gaan geven gaan we naar de dubbele cijfers.

rayman schreef:
Geen idee. Ik meende ergens Gerrard wel te herkennen.
Maar ik lees iets over aardig perspectief en zo. En voetballen kunnen ze wel.

KANSLOOS!!

Hmm, ben het toch niet met je eens Rayman. Afgezien van de momenten waarop Liverpool het spel maakte, was PSV toch wel vrij goed. Met name gedurende de corner in de tweede helft was PSV heer en meester op Anfield Road en kreeg Liverpool alvast 1 hoek van het veld te zien. Daarbij stapelde de mogelijkheden op mogelijkheden op kansen zich op, alleen zat het PSV niet echt mee, mede doordat Kromkamp af en toe in de veronderstelling was nog steeds bij Liverpool te spelen. Die Engelsen kwamen maar goed weg voor eigen publiek.

herman schreef:
(quote)

Hmm, ben het toch niet met je eens Rayman. Afgezien van de momenten waarop Liverpool het spel maakte, was PSV toch wel vrij goed. Met name gedurende de corner in de tweede helft was PSV heer en meester op Anfield Road en kreeg Liverpool alvast 1 hoek van het veld te zien. Daarbij stapelde de mogelijkheden op mogelijkheden op kansen zich op, alleen zat het PSV niet echt mee, mede doordat Kromkamp af en toe in de veronderstelling was nog steeds bij Liverpool te spelen. Die Engelsen kwamen maar goed weg voor eigen publiek.

Ik heb een klein gedeelte van de wedstrijd gezien (stuk 2e helft, wat later het beste gedeelte van psv bleek te zijn) en naar aanleiding van dat gedeelte lijkt de tekst van Herman een parodie op de wedstrijd van gisteren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:47 uur

geplaatst: vandaag om 01:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.