MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Der Effe
Ik vraag me af hoe je kunt weten dat Sarpong en Enoh te licht zijn als je nog nooit van ze hebt gehoord? Ach, we zullen zien hoe de rest van de competitie gaat verlopen, misschien dat het beter gaat als er wat minder blessures zijn.

DonDijk
Zo is het. Op het eind van de competitie zullen alle ploegen staan waar ze verdienen te staan, dan heeft elk team verkeerde scheidsrechterlijke beslissingen, blessures en pech gehad. Maar ik geloof er niet in dat Ajax de enige ploeg is die wordt benadeeld, zo wordt het wel vaak door ''jullie Ajacieden'' uitgesproken.

Immers, wat als Groningen tegen Heracles niet al na 10 minuten een discutabele rode kaart voorgeschoteld had gekregen....? Elke ploeg wordt wel es genaaid.

Der Effe schreef:
Al had Vink gister alle spelers van Heerenveen rood gegeven dan nog had Ajax verloren.

Nee hoor dan had Ajax gewonnen,Bij 5 rode kaarten word de wedstrijd gestaakt. Dan verliest het team met de 5 rode kaarten met 0-3.

artemio schreef:
Wat kan je nou verwachten met een middenveld van Enoh , Sarpong(beiden nog nooit van gehoord)

Mooie logica.

Seedorf is volgens mij niet langer onomstreden bij Milan. Waarom halen ze die niet een keer terug? Lijkt me een prima aanvallende middenvelder.

DonDijk
Dat schiet niet op, die wordt toch altijd uitgefloten als ie in de Arena speelt?

artemio
Der Effe schreef:
Ik vraag me af hoe je kunt weten dat Sarpong en Enoh te licht zijn als je nog nooit van ze hebt gehoord? Ach, we zullen zien hoe de rest van de competitie gaat verlopen, misschien dat het beter gaat als er wat minder blessures zijn.

Het zijn nog jonge gasten met weinig ervaring. Onbekend maakt onbemind. In de korte samenvatting die ik zag gisteren leek het middenveld overlopen te worden. Met name bij het tweede doelpunt, meen ik.
Net als tegen Willem 2 (ook o.b.v samenvatting) leek Ajax toch ook fysiek de strijd te verliezen.
Maar goed, ik moet toegeven dat ik de nederlandse competitie verder niet zo volg.

DonDijk schreef:
Dat schiet niet op, die wordt toch altijd uitgefloten als ie in de Arena speelt?

artemio
herman schreef:
(quote)

Mooie logica.

Seedorf is volgens mij niet langer onomstreden bij Milan. Waarom halen ze die niet een keer terug? Lijkt me een prima aanvallende middenvelder.

Hij maakt nog wel z'n doelpunten voor Milan, maar kan zijn hoor. Alle ' oudjes' inclusief Ancelotti hebben het momenteel niet makkelijk bij Milan, wat ik helemaal niet erg vind..

Seedorf speelt zo goed als altijd nog in de basis bij Milan, inmiddels zelfs in de rol van Pirlo nu die geblesseerd is. Hij deed dat vorige week tegen Inter zelfs met grote klasse.

Die zie ik dus voorlopig niet terugkeren naar Nederland en ik denk zelfs dat hij daar blijft tot het einde van zijn loopbaan.

Of de scheidsrechter Ajax nou " zoeken" of niet, de arbitrage commissie in ieder geval niet.
Suarez komt ermee weg, met die trap tegen Loval.
Veel roder kan een kaart niet zijn.

Der Effe
Daar kijken ze ook of het aan te tonen is of het expres gedaan is of niet, blijkbaar vond de arbitrage commissie dat niet aan te tonen, waar ik ze gelijk in geef. Het zag er wel smerig uit, en als ze er zeker van waren dat er opzet in het spel was had hij heus wel 5 wedstrijden aan zijn broek gehad.

Der Effe
Ja, zo gaat het nu eenmaal in het leven

Kijk aan. Een levensles van onze Jorn.
Mijn dank.

Ace
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Misschien moeten jullie 'm contracteren? Het viel me zondag op dat ze ook daar niet vies zijn van een potje 'ik fluit mijn eigen team uit'. Volgens jullie doen ze dat toch alleen in Amsterdam?

stuart
Het maakt allemaal niet uit......Aan het eind van de rit staat PSV weer bovenaan.

stuart schreef:
Het maakt allemaal niet uit......Aan het eind van de rit staat PSV weer bovenaan.
Dat waag ik dit seizoen serieus te betwijfelen

stuart
stuart schreef:
[quote=joyforever"]Dat waag ik dit seizoen serieus te betwijfelen [/quote]

Dat ben ik wel wat met je eens, maar dan moet Ajax nog wel groeien voor de winterstop en AZ het nivo van de laatste 2 (?) wedstrijden over het hele seizoen wel vast houden, wat ik nog niet zo maar zie gebeuren.

De eerste trainer is alweer ontslagen.

Atteveld

Nicolage Rico schreef:
De eerste trainer is alweer ontslagen.

Atteveld
Ik had eerder aan Westerhof gedacht eigenlijk.

Kos
Dat komt pas na de vernedering in Nijmegen. .

Ace schreef:
Even wat anders, geinige goal: http://www.youtube.com/watch?v=-i-Fps9Bg3k&feature=related

Nog wat anders: Ajax heeft ook bijna zijn Rob van Dijk-je te pakken. Hansie Vonk, jaja!

Gefeliciteerd met Vonk, Ace!!

rayman schreef:
(quote)
Ik had eerder aan Westerhof gedacht eigenlijk.
Dat is echt een kansloos figuur. Maar ze zullen in Arnhem geen geld hebben voor een vervanger. Iets met roeien met de riemen.

Roda had toch ook geen geld om Atteveld te ontslaan (afkoopsom enzo)? Al zal het in Vitesse nog wel een graadje erger zijn... Is toch ook wel een club apart. Ik zie ze wel weer afzinken naar de eerste divisie als het zo doorgaat.

Loting groepsronde UEFA Cup:

Groep A:
Schalke 04
Paris Saint-Germain
Manchester City
Racing Santander
FC Twente

Groep B:
Benfica
Olympiacos Pireaus
Galatasaray
Hertha BSC
FC Metalist Kharkiv

Groep C:
Sevilla
VfB Stuttgart
Sampdoria
Partizan Belgrado
Standard Luik

Groep D:
Tottenham Hotspur
Spartak Moskou
Udinese
Dinamo Zagreb
NEC

Groep E:
AC Milan
sc Heerenveen
Sporting Braga
Portsmouth FC
VfL Wolfsburg

Groep F:
Hamburger SV
Ajax
Slavia Praag
Aston Villa
MSK Zilina

Groep G:
Valencia
Club Brugge
Rosenborg BK
FC Kopenhagen
Saint-Etienne

Groep H:
CSKA Moskou
Deportivo La Coruña
Feyenoord
Nancy
Lech Poznan

Mooie poules, hoor!!

Twente heeft denk ik, vlug gezien, de moeilijkste poule.

Heerenveen tegen Milan!

Feyenoord-Nancy.
Ach, ze weten er de weg zeg maar.

Hopelijk spelen ze thuis. Hoewel, liever ook niet naar Moskou of La Coruna...

Twente heeft het echt niet getroffen zeg, pfff... Die kunnen echt aan de bak. Voor de andere clubs zijn er zeker goede mogelijkheden om door te gaan.

rayman schreef:
Feyenoord-Nancy.
Ach, ze weten er de weg zeg maar.
Zelfde geldt voor onze vriendjes uit 020, die zijn weer gekoppeld aan Slavia Praag.

NEC heeft ook een zware poule. Ik denk dat alle poules redelijk zwaar zijn, 020 heeft de "makkelijkste" poule, denk ik.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:54 uur

geplaatst: vandaag om 10:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.