MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
herman schreef:
Tsja, het zit er best in dat dit ook voor het voetbal gaat gebeuren als IJsland echt failliet gaat. Zou wel erg sneu zijn.
Wel makkelijk om aan je punten te komen voor de WK kwalificatie. Elk nadeel heeft zijn voordeel blijkt nu maar weer.

DonDijk
Ik vind het vreselijk voor hun. We kunnen er wel om lachen, maar we mogen eerder op onze knietjes gaan dat we in Nederland wonen.

Der Effe
Wat Joy al zegt, ieder nadeel heb z'n voordeel Don. Stel je voor, dat alle IJslanders hierheen komen. 75% van de bevolking daar is vrouw, en niet zomaar vrouw

DonDijk
Der Effe schreef:
Wat Joy al zegt, ieder nadeel heb z'n voordeel Don. Stel je voor, dat alle IJslanders hierheen komen. 75% van de bevolking daar is vrouw, en niet zomaar vrouw

Wicked, zulke hersenspinsels.

Sir Spamalot (crew)
DonDijk schreef:
Ik vind het vreselijk voor hun. We kunnen er wel om lachen, maar we mogen eerder op onze knietjes gaan dat we in Nederland wonen.

Eigenlijk wel want kun je je eigenlijk voorstellen dat een "land" kan failliet gaan? Als je eens nadenkt, vele ploegen zullen ook met argusogen heel die crisis volgen, want hoeveel zijn niet gesponsord door banken en/of beursgenoteerde bedrijven. De vette jaren zouden wel eens voorbij kunnen zijn voor sommige ploegen en spelers.

Het een-tweetje tussen Ace en DonDijk was een hele goeie mop

Sir Spamalot (crew)
Der Effe schreef:

Der Effe
Je hebt pech Sir, hier is Nederland, niet Belgie

Sir Spamalot (crew)
Verdomme!

Der Effe
Wel een hoog blond gehalte, misschien dat er uiteindelijk toch nog wat in Belgie belanden dus

Sir Spamalot (crew)
Ze zullen hier alleszins lekkere pintjes kunnen drinken (en goedkoper dan in die landen van het Hoge Noorden).

We kunnen ze ook gewoon verdelen over Nederland en België. De lekkere naar Nederland, de lelijke naar België. Deal?

(bierdrinkende vrouwen zijn over het algemeen lelijk).

DonDijk
Gast, jij gaat binnenkort trouwen, remember??

Sir Spamalot (crew)
O, ik ken genoeg knappe vrouwen die een lekkere streekbier lusten hier in ons Belgenland en overdaad schaadt altijd, of het nu bier of wijn of andere dranken betreft. Zend de mooie maar naar ons want er lopen genoeg knappe vrouwen rond in Nederland. Anyway, on topic: dit weekend is het weer interlandvoetbal en wij Belgen mogen het opnemen tegen Armenië.

DonDijk
Armeense vrouwen...

Sir Spamalot (crew)
DonDijk schreef:
Armeense vrouwen...

DonDijk
Zie dat we allemaal ondersteboven zijn van de overwinning op IJsland.

Superbeertje
Jippie.

Ach, we hebben ze met 2-0 nog redelijk gespaard.

Tegen Noorwegen zal het wel net zo goed. Geen sprankelend voetbal, maar wel veel punten. Als we de wedstrijden tegen Schotland ook zo doorkomen wordt dit wel een erg makkelijke kwalificatie.

Van Schotland hoeven we niet veel te vrezen als zelfs dit soort ballen er niet in gaan.

DonDijk
Hahahahahaha. Wat een kansloze voetballer ben je dan

OMG

Haha, ja die had ik vanochtend ook gezien ja.
Dit soort beelden is zo mooi!

Die laatste

Paap_Floyd schreef:
Die laatste

Knap verdedigd.

Hoe denken jullie over het "luxe"probleem van Oranje? Drie plekken voor zes potentiële basisspelers. Welke drie geniet jullie voorkeur: van Persie, vd Vaart, Sneijder, Kuijt, Babel en Affelay.

Mijn voorkeur gaat uit naar vd Vaart, van Persie en Kuijt.

DonDijk
Mijn voorkeur Sneijder op links, Van Persie op 10 en Kuijt rechts.

Exactly the same als Don. Hij is nog best wijs voor een Groningen supporter.

Same here!

DonDijk
Nicolage Rico schreef:
Exactly the same als Don. Hij is nog best wijs voor een Groningen supporter.

Heeft een kameel echt geen handen?

Ik bedoel, ja wijze gast ben ik he!

DonDijk schreef:
Mijn voorkeur Sneijder op links, Van Persie op 10 en Kuijt rechts.

Idem: PerSneijKu

Kunnen we in noodgevallen altijd nog VaBaAf spelen!

Wat DonDijk zegt vind ik ook uitstekend, al mogen ze van mij dan wel, als de tegenstander normaal gezien gaat terugkruipen Afellay rechts zetten i.p.v. Kuijt.

Waarom prefeert tot nu toe iedereen Sneijder boven vd Vaart? In potentie is vd Vaart sowieso de betere voetballer en zover ik heb begrepen zijn ze daar in Madrid nu ook al achter. Alleen hier op MuMe nog niet. Wicked.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:30 uur

geplaatst: vandaag om 01:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.