MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ja, maar het was voor mij de keuze op 10. Van Persie of v.d. Vaart.
Misschien kan je v.d. Vaart ook wel op links kwijt, maar op 10 vind ik meer zijn positie, en daar zie ik dan liever van Persie spelen.

Der Effe
Van Persie - VDV - Sneijder. Kuyt verkopen aan de Nederlandse Antillen

Kos
V der Vaart - Sneijder - Kuijt

Persie in de spits

DonDijk
Der Effe schreef:
Van Persie - VDV - Sneijder. Kuyt verkopen aan de Nederlandse Antillen

Sneijder vanaf rechts Ajax-logica?

Kos
DonDijk schreef:
(quote)

Sneijder vanaf rechts Ajax-logica?

Hij is 2-benig hoor.

DonDijk
Kos schreef:
(quote)

Hij is 2-benig hoor.

Ja dat snap ik, maar Sneijder heeft een fantasies schot, dus hij moet vanaf links naar binnen kenne komme, zodat hij ken schiete en daarmee ook nog es Gio mee op kan komme. Op rechts moet een draver als Kuijt zodat ook Marcellis mee op kan komme en Kuijt zo zijn man over ken neme.

In potentie is Robben ook nog een kandidaat voor de basis.

Ik ga verder voor PeVaKu.

Superbeertje
Ik zou zelf gaan voor Sneijder, van der Vaart, Kuyt.
En dan Robben (zo niet geblesseerd) van Persie, en Babel als vervangers gebruiken.

Superbeertje
Trouwens.. Kuyt is nooit geblesseerd, en Robben, van Persie, net Sneijder wel?

Kuyt is een Katwijkse bikkel, die anderen zijn doetjes

ik ga voor:
vd Vaart - van Persie - Kuyt

Hup Holland

België - Spanje: 1-1

(totnutoe)

1-2

Italië 2-1 gewonnen

Belgie is de bom! Weliswaar verloren, maar wat een leuk elftal!
Vanden Borre is echt een rasvoetballer. Die Kompany staat werkelijk altijd goed en die assist! Jan Vertonghen is natuurlijk top. En normaliter zit Dembele dr ook nog bij. Lang leve onze zuiderburen!

Twas weer te denken dat ze't in de laatste minuut zouden weg geven. Is steeds zo geweest en zal steeds zo blijven. Ik had het wel verwacht.

Feeder
België heeft écht een topelftal na al die jaren. Sonck, Dembele, Witsel, Fellaini, Vertonghen, Kompany, Van den Borre (als hij z'n hoofd erbij houdt), ...
Ze hebben elk hun kwaliteiten en vormen een verrassend sterk team.

Ongelofelijk jammer (zelfs klote) dat Spanje onverdiend met die zege gaat lopen maar België staat er weer! En daar kunnen we blij om zijn.

Ik hunker al naar de volgende match op het WK 2010: België - Nederland

Feeder schreef:
België heeft écht een topelftal na al die jaren. Sonck, Dembele, Witsel, Fellaini, Vertonghen, Kompany, Van den Borre (als hij z'n hoofd erbij houdt), ...
Ze hebben elk hun kwaliteiten en vormen een verrassend sterk team.

Ongelofelijk jammer (zelfs klote) dat Spanje onverdiend met die zege gaat lopen maar België staat er weer! En daar kunnen we blij om zijn.

Ik hunker al naar de volgende match op het WK 2010: België - Nederland

Lekker blijven hunkeren want die turken gaan (verdiend) naar Z-Afrika ten koste van de Rode Poesjes

Feeder
soundpacca schreef:
(quote)

Lekker blijven hunkeren want die turken gaan (verdiend) naar Z-Afrika ten koste van de Rode Poesjes

Het was ook maar om te lachen hoor

Al doet het wel oprecht deugd dat de Rode Duivels er weer staan. En om op jouw reactie terug te komen, Turkije maakt niet bepaald een sterke indruk (zelf op het EK al niet!).

Zo, na het oersaaie Noorwegen - Nederland was Belgie - Spanje wel een opkikker zeg. Belgie domineerde in de eerste helft, jammer dat 1 zo'n stom foutje meteen een tegengoal betekent, maar die actie van Iniesta was dan ook uitzonderlijk goed. 9 van de 10 keer komt er niet eens een schot op doel in zo'n situatie.

En ook heel jammer van het onterecht afgekeurde doelpunt, 2-2 zou een terechte uitslag zijn geweest.

Fellaini en Vandenborre vond ik de betere spelers ook.

Ik had mezelf voorgenomen om de rode duivels even in het voetlicht te zetten. Maar dat is al gebeurd. Ook goed.

Joy4ever schreef:
Hup Holland

Het was niet best, maar we hebben weer gewonnen. Wanneer speelde Oranje wel goed in de kwalificaties? Voor het WK 1998 misschien. Toen ging het ook pas echt lopen in de oefenwedstrijden naar het WK toe.

We moeten niet zo zeuren. Ik zou het trouwens wel fijn vinden als v/d Sar zou blijven.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Het was niet best, maar we hebben weer gewonnen. Wanneer speelde Oranje wel goed in de kwalificaties? Voor het WK 1998 misschien. Toen ging het ook pas echt lopen in de oefenwedstrijden naar het WK toe.

We moeten niet zo zeuren. Ik zou het trouwens wel fijn vinden als v/d Sar zou blijven.
Ik zeur helemaal niet, vond Oranje eigenlijk best leuk ballen. Was sowieso een vermakelijke wedstrijd. Die Noren waren alleen wel erg bezig met het nodige hak- en breekwerk. Alleen zijn er niet veel MuMe-ers bezig met Oranje zo lijkt het. Ik lees alleen maar over het verdriet van België.

Mijn Oranje liefde komt weer met een EK of WK. Deze wedstrijden vind ik saai.
Trouwens ik als vrouw heb ook een mening over voetbal, ik vind die Marcellissen niks.

De kwalificatie voor het WK van 2006 ging ook wel erg soepel. Nederland 2 keer gelijk tegen Macedonie en verder alles gewonnen (o.a. 2 keer tegen Tsjechie en Roemenie). Kregen ook maar 3 goals tegen in 12 wedstrijden.

Joy4ever: Belgie niet gezien soms?

herman schreef:
De kwalificatie voor het WK van 2006 ging ook wel erg soepel. Nederland 2 keer gelijk tegen Macedonie en verder alles gewonnen (o.a. 2 keer tegen Tsjechie en Roemenie). Kregen ook maar 3 goals tegen in 12 wedstrijden.

Dat klopt, maar ik heb het vooral over het spel van Oranje. Tegen Tjechie uit toen speelde Oranje goed, maar voor de rest was het eigenlijk ook niet om aan te zien.

Laat Oranje maar alleen op de toernooien zelf goed ballen.

herman schreef:
Nee, helaas niet. Op welk net was het? België 1 en 2 (of hoe het nu ook mag heten) zenden volgens mij geen interlandwedstrijden meer uit. Of nu weer wel? Miljaar, ik had die wedstrijd wel graag willen zien!

Jawel. Na Noorwegen - NL meteen geswitcht naar de Belg (1 of 2) en nog net de 1-0 van Sonck gezien. Kompany speelde Ramos uit alsof het een amateur was.

herman schreef:
Fellaini en Vandenborre vond ik de betere spelers ook.
Na Kompany ja! Je zegt het zelf al; hij was niet alleen verdedigend van onschatbare waarde, maar aanvallend beslissend. Voor mij met afstand man of the match. Altijd al zwak gehad voor die voetballer, maar heb zijn potentie er nog nooit eerder zo goed uit zien komen.

We hebben het niet zo lang geleden gehad over het keepersprobleem (?)in Nederland.
Wat hebben die belgen een onwaarschijnlijk slechte keeper zeg. Ik heb die Stijn Stijnen nog nooit punten zien pakken. Wat een rare snuiter is dat. Verder loopt er een behoorlijk aantal prima voetballers. En een paar mindere goden, dat dan weer wel. Fellaini kan een hele grote worden. (opgebouwd uit gewapend marrokaans staal en beton)
Kompany vind ik al een paar jaar een hele goede voetballer. Hij wordt nu ook een stuk zakelijker, prima dus. En Vertongen moet eens ophouden met zijn amsterdamse gejammer. Die deelt wel uit, maar van incasseren heeft ie nog nooit gehoord.

rayman schreef:
En Vertongen moet eens ophouden met zijn amsterdamse gejammer. Die deelt wel uit, maar van incasseren heeft ie nog nooit gehoord.
Hij heeft zich snel aangepast in Amsterdam idd.

Ik ben wel een fan van VandenBorre. Wel balen dat België of Turkije het WK moet missen. Of mogelijk zelfs allebei ivm de play-off wedstrijd. Portugal mag zich trouwens ook langzaam maar zeker serieus zorgen gaan maken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:22 uur

geplaatst: vandaag om 22:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.