MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Wesley Sonck.

Andy van der Meijden heeft een keer rechtsback gestaan. Die heeft alleen maar naar de achterkant van Leonardo staan kijken.
Was niet echt een heel goed plan van Cootje destijds.

die Lange
Vraag me af waarom van Marwijk Zuiverloon of Wielaert niet eens een kans geeft op rechtsback, in plaats van Kromkamp die inderdaad al 3 jaar uit vorm is

Alsjeblieft geen Zuiverloon. Die komt echt tekort.

Ja, snap ik ook niet. Ik kijk nu meestal de samenvattingen van Eredivisie en ik zag ook PSV in de CL spelen en jezus, die Kromkamp (& Brechet ook overigens) waren echt wel de zwakke schakels in het elftal van PSV. Hebben ze geen betere jongen in de jeugd ?

dix
rayman schreef:
Feyenoord-Nancy.
Ach, ze weten er de weg zeg maar.

Een geluk dat dit de eerste wedstrijd is voor Feijenoord.
Dan hoeven ze die andere drie niet te spelen.

die Lange
Nicolage Rico schreef:
Alsjeblieft geen Zuiverloon. Die komt echt tekort.

Slechter dan Kromkamp is hij niet, en er zit in ieder geval nog potentie in.

dix schreef:
Een geluk dat dit de eerste wedstrijd is voor Feijenoord.
Dan hoeven ze die andere drie niet te spelen.

Der Effe
herman schreef:
Ja. De spoeling is wel erg dun. Heeft Kromkamp ueberhaupt wel echt goede wedstrijden gespeeld sinds hij weg is bij AZ?

Bij Liverpool siddert zijn naam nu nog door Anfield hoor

Superbeertje
Ik kijk wel uit naar een aantal wedstrijden van de Nederlandse clubs. Heerenveen - AC Milan o.a. maar ik denk dat geen een ploeg het red om door deze poules heen te komen. Er zijn net 2 of 3 sterkere components in de groep

Je weet dat de eerste drie doorgaan ipv de eerste twee?

Slowchat opnieuw verwijderd!

Ace schreef:
Slowchat? Ik reageerde nochtans erg inhoudelijk hoor.

Als dat zo was, dan is je bericht mee met de rest gesneuveld, maar herinner me enkel een hoop onzin die ik hier verwijderd heb. Ik zou toch met aandrang willen vragen aan de slowchatters hier om dat vervelende gedoe achterwege te laten en terug ontopic te gaan, want dit Is ook niet fijn voor de users die dit topic wel serieus willen gebruiken (getuige ook de 3 alerts die hierover al binnen gekomen zijn vandaag).

Der Effe
Het was dus echt Command & Conquer Red Alert op MuMe vandaag

Ace
Jorn, je zit verkeerd, dat is Gamemeter.

De interland tegen IJsland morgen gaat niet door

DonDijk
Waarom dan niet Ace?

Ace
DonDijk schreef:
Waarom dan niet Ace?

Geen reserves op de bank.

DonDijk

Dies goed

Don, bedankt voor het vragen naar het antwoord

DonDijk
Joy4ever schreef:

Anders dacht ik dat de wedstrijd écht was afgelast, dus ik denk: Ik vraag maar even hoe dat precies zit.

Ace
Joy4ever schreef:

Een kleine inspiratie voor de spelers van Oranje: hoe zet ik een één-twee op?

DonDijk
Met alle respect voor deze spelertjes, maar zulke hoogstaande één-tweetjes zijn niet voor iedereen weggelegd ben ik bang.

Ace schreef:
(quote)

Geen reserves op de bank.

die Lange
Ace schreef:

De interland tegen IJsland morgen gaat niet door

De coach is in ieder geval wel ontslagen, had geen krediet meer.

Der Effe
Dat wordt crisis

DonDijk
die Lange schreef:
(quote)

De coach is in ieder geval wel ontslagen, had geen krediet meer.

Die kende ik echt nog niet.

Sir Spamalot (crew)
Ik denk dat die coach zal blijven, want ze hebben geen geld om zijn ontslagpremie te betalen.

Der Effe
Hahahah laat ik net dit lezen, geen voetbal maar toch...

Het IJslandse vrouwenhandbalteam heeft zich afgemeld voor het Holland Toernooi in Rotterdam, dat volgende week begint. De hoofdsponsor heeft vanwege de economische malaise op het eiland de financiële steun aan de IJslandse handbalfederatie stopgezet.

Het Nederlands Handbal Verbond betreurt de afwezigheid van de ploeg, die een trouwe deelnemer is aan het zeslandentoernooi. "We hebben nog even overwogen de reiskosten voor onze rekening te nemen, maar hebben daar uiteindelijk toch vanaf gezien", aldus NHV-directeur Ben Spaai.

Het team van de HandbalAcademie, met veel jeugdinternationals, zal IJsland vervangen in het toernooi.

Tsja, het zit er best in dat dit ook voor het voetbal gaat gebeuren als IJsland echt failliet gaat. Zou wel erg sneu zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:40 uur

geplaatst: vandaag om 04:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.