Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 oktober 2008, 11:43 uur
Andy van der Meijden heeft een keer rechtsback gestaan. Die heeft alleen maar naar de achterkant van Leonardo staan kijken.
Was niet echt een heel goed plan van Cootje destijds.
Was niet echt een heel goed plan van Cootje destijds.
0
die Lange
geplaatst: 8 oktober 2008, 12:40 uur
Vraag me af waarom van Marwijk Zuiverloon of Wielaert niet eens een kans geeft op rechtsback, in plaats van Kromkamp die inderdaad al 3 jaar uit vorm is
0
geplaatst: 8 oktober 2008, 12:49 uur
Ja, snap ik ook niet. Ik kijk nu meestal de samenvattingen van Eredivisie en ik zag ook PSV in de CL spelen en jezus, die Kromkamp (& Brechet ook overigens) waren echt wel de zwakke schakels in het elftal van PSV. Hebben ze geen betere jongen in de jeugd ?
0
geplaatst: 8 oktober 2008, 12:57 uur
rayman schreef:
Feyenoord-Nancy.
Ach, ze weten er de weg zeg maar.
Feyenoord-Nancy.
Ach, ze weten er de weg zeg maar.
Een geluk dat dit de eerste wedstrijd is voor Feijenoord.
Dan hoeven ze die andere drie niet te spelen.
0
die Lange
geplaatst: 8 oktober 2008, 12:59 uur
Nicolage Rico schreef:
Alsjeblieft geen Zuiverloon. Die komt echt tekort.
Alsjeblieft geen Zuiverloon. Die komt echt tekort.
Slechter dan Kromkamp is hij niet, en er zit in ieder geval nog potentie in.
0
geplaatst: 8 oktober 2008, 13:59 uur
dix schreef:

0
Der Effe
geplaatst: 8 oktober 2008, 17:48 uur
herman schreef:
Ja. De spoeling is wel erg dun. Heeft Kromkamp ueberhaupt wel echt goede wedstrijden gespeeld sinds hij weg is bij AZ?
Ja. De spoeling is wel erg dun. Heeft Kromkamp ueberhaupt wel echt goede wedstrijden gespeeld sinds hij weg is bij AZ?
Bij Liverpool siddert zijn naam nu nog door Anfield hoor
0
Superbeertje
geplaatst: 8 oktober 2008, 20:05 uur
Ik kijk wel uit naar een aantal wedstrijden van de Nederlandse clubs. Heerenveen - AC Milan o.a. maar ik denk dat geen een ploeg het red om door deze poules heen te komen. Er zijn net 2 of 3 sterkere components in de groep
0
geplaatst: 9 oktober 2008, 18:01 uur
Slowchat opnieuw verwijderd!
Als dat zo was, dan is je bericht mee met de rest gesneuveld, maar herinner me enkel een hoop onzin die ik hier verwijderd heb. Ik zou toch met aandrang willen vragen aan de slowchatters hier om dat vervelende gedoe achterwege te laten en terug ontopic te gaan, want dit Is ook niet fijn voor de users die dit topic wel serieus willen gebruiken (getuige ook de 3 alerts die hierover al binnen gekomen zijn vandaag).
Ace schreef:
Slowchat? Ik reageerde nochtans erg inhoudelijk hoor.
Slowchat? Ik reageerde nochtans erg inhoudelijk hoor.
Als dat zo was, dan is je bericht mee met de rest gesneuveld, maar herinner me enkel een hoop onzin die ik hier verwijderd heb. Ik zou toch met aandrang willen vragen aan de slowchatters hier om dat vervelende gedoe achterwege te laten en terug ontopic te gaan, want dit Is ook niet fijn voor de users die dit topic wel serieus willen gebruiken (getuige ook de 3 alerts die hierover al binnen gekomen zijn vandaag).
0
Der Effe
geplaatst: 9 oktober 2008, 18:34 uur
Het was dus echt Command & Conquer Red Alert op MuMe vandaag
0
Ace
geplaatst: 10 oktober 2008, 09:05 uur
Jorn, je zit verkeerd, dat is Gamemeter.
De interland tegen IJsland morgen gaat niet door
De interland tegen IJsland morgen gaat niet door

0
DonDijk
geplaatst: 10 oktober 2008, 09:57 uur
Anders dacht ik dat de wedstrijd écht was afgelast, dus ik denk: Ik vraag maar even hoe dat precies zit. 
0
Ace
geplaatst: 10 oktober 2008, 10:35 uur
Een kleine inspiratie voor de spelers van Oranje: hoe zet ik een één-twee op?
0
DonDijk
geplaatst: 10 oktober 2008, 10:45 uur
Met alle respect voor deze spelertjes, maar zulke hoogstaande één-tweetjes zijn niet voor iedereen weggelegd ben ik bang.
0
die Lange
geplaatst: 10 oktober 2008, 14:17 uur
De coach is in ieder geval wel ontslagen, had geen krediet meer.
0
DonDijk
geplaatst: 10 oktober 2008, 14:29 uur
die Lange schreef:
(quote)

Die kende ik echt nog niet.

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 10 oktober 2008, 14:37 uur
Ik denk dat die coach zal blijven, want ze hebben geen geld om zijn ontslagpremie te betalen.
0
Der Effe
geplaatst: 10 oktober 2008, 14:38 uur
Hahahah laat ik net dit lezen, geen voetbal maar toch...
Het IJslandse vrouwenhandbalteam heeft zich afgemeld voor het Holland Toernooi in Rotterdam, dat volgende week begint. De hoofdsponsor heeft vanwege de economische malaise op het eiland de financiële steun aan de IJslandse handbalfederatie stopgezet.
Het Nederlands Handbal Verbond betreurt de afwezigheid van de ploeg, die een trouwe deelnemer is aan het zeslandentoernooi. "We hebben nog even overwogen de reiskosten voor onze rekening te nemen, maar hebben daar uiteindelijk toch vanaf gezien", aldus NHV-directeur Ben Spaai.
Het team van de HandbalAcademie, met veel jeugdinternationals, zal IJsland vervangen in het toernooi.

Het IJslandse vrouwenhandbalteam heeft zich afgemeld voor het Holland Toernooi in Rotterdam, dat volgende week begint. De hoofdsponsor heeft vanwege de economische malaise op het eiland de financiële steun aan de IJslandse handbalfederatie stopgezet.
Het Nederlands Handbal Verbond betreurt de afwezigheid van de ploeg, die een trouwe deelnemer is aan het zeslandentoernooi. "We hebben nog even overwogen de reiskosten voor onze rekening te nemen, maar hebben daar uiteindelijk toch vanaf gezien", aldus NHV-directeur Ben Spaai.
Het team van de HandbalAcademie, met veel jeugdinternationals, zal IJsland vervangen in het toernooi.

0
geplaatst: 10 oktober 2008, 15:07 uur
Tsja, het zit er best in dat dit ook voor het voetbal gaat gebeuren als IJsland echt failliet gaat. Zou wel erg sneu zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.