Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 16 oktober 2008, 15:22 uur
Ik vond het lelijk en saai voetbal gister. Maar goed, de punten tellen.
De wedstrijd van Belgie heb ik niet gezien. Als ik het zo lees hebben ze toch knap gespeeld tegen de regerend Europees kampioen.
De wedstrijd van Belgie heb ik niet gezien. Als ik het zo lees hebben ze toch knap gespeeld tegen de regerend Europees kampioen.
0
geplaatst: 16 oktober 2008, 18:29 uur
vdBorre
Altijd al een geweldige voetballer geweest met van die bewegingen die je niet voor mogelijk houdt; alleen doet hij altijd weer van die domme, nonchalante dingen waarmee ik dan weer hartelijk kan lachen. Zoals gisteren een inworp ergens in de 1ste helft waar de bal uit zijn handen schuift 
Van Buyten & Kompany speelden mijns inziens heel goed. En de technische bagage van Kompany is echt wel groot; zie niet meteen een centrale verdediger zo'n goeie beweging uithalen tegen een Spaanse verdediger. Jammer voor de Belgjes; overigens op TT pagina 590 ofzo moet je de Spaanse kranten is lezen; lachwekkend gewoon. http://teletekst.een.be/tt_een.php?p=590&g=1&s=0&r=0&x=1
Altijd al een geweldige voetballer geweest met van die bewegingen die je niet voor mogelijk houdt; alleen doet hij altijd weer van die domme, nonchalante dingen waarmee ik dan weer hartelijk kan lachen. Zoals gisteren een inworp ergens in de 1ste helft waar de bal uit zijn handen schuift 
Van Buyten & Kompany speelden mijns inziens heel goed. En de technische bagage van Kompany is echt wel groot; zie niet meteen een centrale verdediger zo'n goeie beweging uithalen tegen een Spaanse verdediger. Jammer voor de Belgjes; overigens op TT pagina 590 ofzo moet je de Spaanse kranten is lezen; lachwekkend gewoon. http://teletekst.een.be/tt_een.php?p=590&g=1&s=0&r=0&x=1
0
Superbeertje
geplaatst: 16 oktober 2008, 22:26 uur
Lijkt me leuk om Belgie eindelijk weer eens op een eindtoernooi te zien.. Maar straks krijg je het weer Turkije net wel door en Belgie derde...
0
geplaatst: 16 oktober 2008, 23:45 uur
Ik hoop dat de Belgen het halen, maar ik denk het eerlijk gezegd niet. Als ze al tweede worden, dan moeten ze nog een play-off spelen en die gaan ze niet winnen.
Het is best een aardig ploegje, maar ze missen een echte topspeler. En de bondscoach is natuurlijk een vreselijke drol. Wat een onplezierige man zeg.
Het is best een aardig ploegje, maar ze missen een echte topspeler. En de bondscoach is natuurlijk een vreselijke drol. Wat een onplezierige man zeg.
0
geplaatst: 17 oktober 2008, 06:46 uur
gemaster schreef:
En de bondscoach is natuurlijk een vreselijke drol. Wat een onplezierige man zeg.
Daar kunnen ze in Twente over meepraten.En de bondscoach is natuurlijk een vreselijke drol. Wat een onplezierige man zeg.
0
DonDijk
geplaatst: 17 oktober 2008, 09:16 uur
En over een tijdje praten ze in Twente net zo over McLaren. Wát een onbegrijpelijk slechte keuze, deze onbenul.
0
geplaatst: 17 oktober 2008, 09:23 uur
DonDijk schreef:
En over een tijdje praten ze in Twente net zo over McLaren. Wát een onbegrijpelijk slechte keuze, deze onbenul.
Das waar ja. Ik begrijp sowieso niet wat iemand met zo een achternaam in de voetballerij zoekt.En over een tijdje praten ze in Twente net zo over McLaren. Wát een onbegrijpelijk slechte keuze, deze onbenul.
0
DonDijk
geplaatst: 17 oktober 2008, 10:32 uur
Morgen:
Ajax - FC Groningen
Voorspelling??
Ik weet het niet, ik denk dat Ajax-uit voor Groningen altijd wel lastig is. Ajax staat bovendien maar 6 punten achter op Groningen, dus ze ruiken mischien een kans om dicht bij Groningen te komen. Maar meer dan een gelijkspel zal er voor Ajax toch niet inzitten, hoewel wonderen altijd bestaan natuurlijk.
2-2
Ajax - FC Groningen
Voorspelling??
Ik weet het niet, ik denk dat Ajax-uit voor Groningen altijd wel lastig is. Ajax staat bovendien maar 6 punten achter op Groningen, dus ze ruiken mischien een kans om dicht bij Groningen te komen. Maar meer dan een gelijkspel zal er voor Ajax toch niet inzitten, hoewel wonderen altijd bestaan natuurlijk.
2-2
0
geplaatst: 17 oktober 2008, 10:43 uur
Als je kijkt naar kwaliteit dan zou het sowieso een wonder zijn als 020 meer dan een punt pakt tegen Groningen.
0
geplaatst: 17 oktober 2008, 10:57 uur
Och, Ajax vernaggelt het tegenwoordig vaker wanneer ze favoriet zijn. In dit geval is dat niet zo, dus ik ga voor 2-1 

0
geplaatst: 17 oktober 2008, 12:08 uur
Ajax heeft wat recht te zetten. Denk dat Groningen nog wel een eretreffer maakt. Denk dat het 3-1 wordt.
0
DonDijk
geplaatst: 17 oktober 2008, 12:49 uur
Johan Derksen met de dood bedreigd.
Had ie maar wel voorzitter van Veendam moeten worden.
Had ie maar wel voorzitter van Veendam moeten worden.
0
Ace
geplaatst: 17 oktober 2008, 14:22 uur
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/article2217907.ece?cid=rss
Ik was even bang dat een zekere Kenneth P. weer terug was, toen ik de kop las...
Ajax - Groningen: 3-0
Ik was even bang dat een zekere Kenneth P. weer terug was, toen ik de kop las...
0
geplaatst: 17 oktober 2008, 14:43 uur
Ace schreef:
We hebben het over de eredivisie voetbal hè.
0
Ace
geplaatst: 17 oktober 2008, 15:29 uur
We zullen het zien jongens... Tegen wie spelen onze vrienden uit 010 eigenlijk?
0
geplaatst: 17 oktober 2008, 15:42 uur
Ace schreef:
We zullen het zien jongens... Tegen wie spelen onze vrienden uit 010 eigenlijk?
Uit tegen de angstgegner van 020.We zullen het zien jongens... Tegen wie spelen onze vrienden uit 010 eigenlijk?
0
Ace
geplaatst: 17 oktober 2008, 15:44 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Uit tegen de angstgegner van 020.Daar zijn er momenteel genoeg van, dus ik weet nog niets. Gelukkig pakken zij de punten wekelijks, dus ik begrijp dat er geen angst is?
0
Superbeertje
geplaatst: 17 oktober 2008, 15:48 uur
Johan Derksen idd met de dood bedreigt door een Feyenoord supporter. Hij zal Willem II - Feyenoord iig niet bijwonen.. Maar waarom is hij bedreigt? 

0
geplaatst: 17 oktober 2008, 15:51 uur
Superbeertje schreef:
Johan Derksen idd met de dood bedreigt door een Feyenoord supporter. Hij zal Willem II - Feyenoord iig niet bijwonen.. Maar waarom is hij bedreigt?
Een supporter van Vitesse lag iets meer voor de hand.Johan Derksen idd met de dood bedreigt door een Feyenoord supporter. Hij zal Willem II - Feyenoord iig niet bijwonen.. Maar waarom is hij bedreigt?

0
geplaatst: 17 oktober 2008, 16:19 uur
Superbeertje schreef:

He he, is mijn brief eindelijk aangekomen?
0
geplaatst: 17 oktober 2008, 16:22 uur
Superbeertje schreef:
Omdat elke wedstrijd die Derksen heeft bezocht is gewonnen door de thuisploeg?Johan Derksen idd met de dood bedreigt door een Feyenoord supporter. Hij zal Willem II - Feyenoord iig niet bijwonen.. Maar waarom is hij bedreigt?

0
DonDijk
geplaatst: 17 oktober 2008, 16:25 uur
Waarschijnlijk is ie bedreigd door Andries Jonker, wegens zijn dodelijke kritieken altijd jegens hem. 

0
geplaatst: 17 oktober 2008, 21:55 uur
Effe voor de duidelijkheid; kan ene Hollander van deze site de 010-020-030 en eventuele verdere codes voor eens en altijd duidelijk maken aan deze onwetende Belg ?
0
geplaatst: 17 oktober 2008, 21:58 uur
010 is Rotterdam (lees: Feyenoord) en 020 is Amsterdam (lees: Ajax)
Veel mensen die zichzelf fan noemen van een van beide verenigingen krijgen de naam van de stad van de andere vereniging niet uit hun strot zonder over de nek te gaan.
Sad but true.
Veel mensen die zichzelf fan noemen van een van beide verenigingen krijgen de naam van de stad van de andere vereniging niet uit hun strot zonder over de nek te gaan.
Sad but true.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.