MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ik vond het lelijk en saai voetbal gister. Maar goed, de punten tellen.
De wedstrijd van Belgie heb ik niet gezien. Als ik het zo lees hebben ze toch knap gespeeld tegen de regerend Europees kampioen.

Slowchat weggehaald.

vdBorre Altijd al een geweldige voetballer geweest met van die bewegingen die je niet voor mogelijk houdt; alleen doet hij altijd weer van die domme, nonchalante dingen waarmee ik dan weer hartelijk kan lachen. Zoals gisteren een inworp ergens in de 1ste helft waar de bal uit zijn handen schuift
Van Buyten & Kompany speelden mijns inziens heel goed. En de technische bagage van Kompany is echt wel groot; zie niet meteen een centrale verdediger zo'n goeie beweging uithalen tegen een Spaanse verdediger. Jammer voor de Belgjes; overigens op TT pagina 590 ofzo moet je de Spaanse kranten is lezen; lachwekkend gewoon. http://teletekst.een.be/tt_een.php?p=590&g=1&s=0&r=0&x=1

Superbeertje
Lijkt me leuk om Belgie eindelijk weer eens op een eindtoernooi te zien.. Maar straks krijg je het weer Turkije net wel door en Belgie derde...

Ik hoop dat de Belgen het halen, maar ik denk het eerlijk gezegd niet. Als ze al tweede worden, dan moeten ze nog een play-off spelen en die gaan ze niet winnen.

Het is best een aardig ploegje, maar ze missen een echte topspeler. En de bondscoach is natuurlijk een vreselijke drol. Wat een onplezierige man zeg.

gemaster schreef:
En de bondscoach is natuurlijk een vreselijke drol. Wat een onplezierige man zeg.
Daar kunnen ze in Twente over meepraten.

DonDijk
En over een tijdje praten ze in Twente net zo over McLaren. Wát een onbegrijpelijk slechte keuze, deze onbenul.

DonDijk schreef:
En over een tijdje praten ze in Twente net zo over McLaren. Wát een onbegrijpelijk slechte keuze, deze onbenul.
Das waar ja. Ik begrijp sowieso niet wat iemand met zo een achternaam in de voetballerij zoekt.

DonDijk
Morgen:

Ajax - FC Groningen

Voorspelling??

Ik weet het niet, ik denk dat Ajax-uit voor Groningen altijd wel lastig is. Ajax staat bovendien maar 6 punten achter op Groningen, dus ze ruiken mischien een kans om dicht bij Groningen te komen. Maar meer dan een gelijkspel zal er voor Ajax toch niet inzitten, hoewel wonderen altijd bestaan natuurlijk.

2-2

Als je kijkt naar kwaliteit dan zou het sowieso een wonder zijn als 020 meer dan een punt pakt tegen Groningen.

Och, Ajax vernaggelt het tegenwoordig vaker wanneer ze favoriet zijn. In dit geval is dat niet zo, dus ik ga voor 2-1

Ajax heeft wat recht te zetten. Denk dat Groningen nog wel een eretreffer maakt. Denk dat het 3-1 wordt.

DonDijk
Johan Derksen met de dood bedreigd.

Had ie maar wel voorzitter van Veendam moeten worden.

Ace
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/article2217907.ece?cid=rss

Ik was even bang dat een zekere Kenneth P. weer terug was, toen ik de kop las...

Ajax - Groningen: 3-0

DonDijk
Ace schreef:

Hoeveel rode kaarten krijgt Grunn dan wel niet??

Ace schreef:

Ace schreef:
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/article2217907.ece?cid=rss

Ik was even bang dat een zekere Kenneth P. weer terug was, toen ik de kop las...

We hebben het over de eredivisie voetbal hè.

Ace
We zullen het zien jongens... Tegen wie spelen onze vrienden uit 010 eigenlijk?

Ace schreef:
We zullen het zien jongens... Tegen wie spelen onze vrienden uit 010 eigenlijk?
Uit tegen de angstgegner van 020.

Ace
Joy4ever schreef:
(quote)
Uit tegen de angstgegner van 020.

Daar zijn er momenteel genoeg van, dus ik weet nog niets. Gelukkig pakken zij de punten wekelijks, dus ik begrijp dat er geen angst is?

Superbeertje
Johan Derksen idd met de dood bedreigt door een Feyenoord supporter. Hij zal Willem II - Feyenoord iig niet bijwonen.. Maar waarom is hij bedreigt?

Willem II. Feyenoord is ook niet te benijden idd.

Superbeertje schreef:
Johan Derksen idd met de dood bedreigt door een Feyenoord supporter. Hij zal Willem II - Feyenoord iig niet bijwonen.. Maar waarom is hij bedreigt?
Een supporter van Vitesse lag iets meer voor de hand.

Superbeertje schreef:

He he, is mijn brief eindelijk aangekomen?

Superbeertje schreef:
Omdat elke wedstrijd die Derksen heeft bezocht is gewonnen door de thuisploeg?

DonDijk
Waarschijnlijk is ie bedreigd door Andries Jonker, wegens zijn dodelijke kritieken altijd jegens hem.

Effe voor de duidelijkheid; kan ene Hollander van deze site de 010-020-030 en eventuele verdere codes voor eens en altijd duidelijk maken aan deze onwetende Belg ?

010 = Rotterdam
020 = Amsterdam
030 = UTRECHT

010 is Rotterdam (lees: Feyenoord) en 020 is Amsterdam (lees: Ajax)

Veel mensen die zichzelf fan noemen van een van beide verenigingen krijgen de naam van de stad van de andere vereniging niet uit hun strot zonder over de nek te gaan.
Sad but true.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:37 uur

geplaatst: vandaag om 20:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.