MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
O ja.
0299 is Volendam.

Ace
rayman schreef:
Sad but true.

Dat is dan weer Metallica...

DonDijk
Veendam heeft een wereldprimeur, de enige in de wereld met een ''banaan-stadion'', lees:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=67418

Der Effe
Ze hadden beter een hermetisch afgesloten stadion kunnen nemen...

DonDijk
Hey DerEffe, tijdje niet gehoord. Gaat niet goed met je clubbie zeker. Morgenvroeg weer verder praten?

Der Effe
Ga een trekker kopen

Superbeertje
van Gaal wil de Argentijnse voetbalbond aanklagen omdat de keeper van AZ, 2 kwalificatiewedstrijden op de tribune zat.. Hij wil geld zien..

DonDijk
Der Effe schreef:
Ga een trekker kopen

Waar?? Ik weet nog wel een goede winkel.

Der Effe
Moet je nog niet richting Amsterdam ofzo? Harder dan 30 gaat ie niet

Der Effe
De platte kar

rayman schreef:
O ja.
0299 is Volendam.
Dat van Jonk, Mühren, Tol en Tuyp?

ettettummu schreef:
(quote)
Dat van Jonk, Mühren, Tol en Tuyp?
En van Veerman, Bond, Sier en Kwakman.

Superbeertje
Haha dat filmpje van ' We gaan op de trekker naar Madrid' Blijft leuk

rayman schreef:
(quote)
En van Veerman, Bond, Sier en Kwakman.

En vergeet ook Lopes, Sheotahul, Yildiz en Platje niet

andré schreef:
(quote)

En vergeet ook Lopes, Sheotahul, Yildiz en Platje niet
En Meric

DonDijk
Superbeertje schreef:
Haha dat filmpje van ' We gaan op de trekker naar Madrid' Blijft leuk

Zie die Sankoh ook meezingen dan

Der Effe
Waar zijn die boeren nou, nu ze weer op hun plaats zijn gezet

Ace
DonDijk schreef:
Hey DerEffe, tijdje niet gehoord. Gaat niet goed met je clubbie zeker. Morgenvroeg weer verder praten?

Je hebt duidelijk je wekker er niet voor gezet, want je bent er nog niet...

DonDijk
Gefeliciteerd jongens.

Zeer content met Ajax' winst

Ik heb genoten van het verlies van PSV. Excuses aan fans uit Eindhoven, maar ik heb echt helemaal niks met die club. Als Maaskant maar niet naast zijn schoentjes gaat lopen nu.

DonDijk
Reijersen schreef:
Zeer content met Ajax' winst

Doet me goed te horen Er was eens een tijd dat Ajax met een (overigens nauwelijks verdiende) 1-0 tegen Groningen absoluut niet tevreden zou zijn.
Gelukkig veranderen de tijden en is Ajax niet meer een topclub en Groningen niet meer een tobclub.

DonDijk schreef:
(quote)

Doet me goed te horen Er was eens een tijd dat Ajax met een (overigens nauwelijks verdiende) 1-0 tegen Groningen absoluut niet tevreden zou zijn.
Gelukkig veranderen de tijden en is Ajax niet meer een topclub en Groningen niet meer een tobclub.

Ja, aan de ene kant moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat het de competitie wel een stuk aantrekkelijker maakt, als de clubs dichter naar elkaar toe komen te staan.
Aan de andere kant is het wel weer zo dat de kwaliteit van de Nederlandse competitie in Europees (CL-niveau) verband kwalitatief een stuk afzwakt.
Maar als elk jaar het einde van de competitie zo spannend is dat er pas op de laatste speeldag de kampioen bekend wordt hoor je mij niet zeuren.

Daarnaast moet ik zeggen dat ik altijd wel iets heb Groningen als club. Mooie club met veel tradities.
Dat heeft een ieder zowel denk ik. Ik heb bijvoorbeeld bijzonder weinig met bijvoorbeeld Roda JC, Vitesse en PSV. Maar juist wat meer met Heerenveen, Groingen en Utrecht.
Naast de favoriete club (bij mij Ajax) zeg maar.

Superbeertje
Het wordt inderdaad spannender maar het maakt wel duidelijk dat het niveau flink achteruit gaat. PSV speelde in 2005 nog halve finale CL, en nu horen ook zij thuis in de UEFA Cup. Het is leuk om zoveel Nederlandse clubs te hebben in de UEFA Cup, maar het is nog maar de vraag of ze zich daar ook in kunnen redden.. Maar ja ik heb wel geduld.

Der Effe
DonDijk schreef:
(quote)

Als je vorige week met 5-2 van Heerenveen verliest is het gewoon belangrijk de week erna te winnen, maakt niet uit hoe

DonDijk
Absoluut, dat is een beetje hoe Ajax tegenwoordig denkt. Dat zegt eigenlijk al genoeg. Maar terecht denkwerk is het wel, aangezien 3 punten natuurlijk het hoofddoel is. Maakt niet uit hoe.

Maar toch zegt het wel veel.

Der Effe
Het zegt niks, maar als je slecht presteert zijn de punten nog heiliger. Net of ik zo blij met een 1-0 thuis tegen FC Groningen, maar het zijn 3 punten.

Superbeertje
Feyenoord 15de..

Superbeertje schreef:
Feyenoord 15de..

Het kan alleen maar beter gaan... Of...

Feyenoord

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:40 uur

geplaatst: vandaag om 12:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.