MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Geweldig toch, eerst zeg je A, dan B en vervolgens oogst je bewondering als je je er strak uitlult

Ik ben blij dat ik een kaartje voor de voorronde heb, verder gaan ze niet komen vrees ik.

Maar ik laat me graag verrassen...

lebowski schreef:
Ik ben blij dat ik een kaartje voor de voorronde heb, verder gaan ze niet komen vrees ik.

Maar ik laat me graag verrassen...

Het zou geen verassing zijn als Nederland een ronde verder komt. Op papier heeft NL een beter team dan Ivoorkust en Servië...

Tja, op papier zag Ajax er aan t begin van het seizoen ook wel aardig uit. Bovendien opent NL grote toernooien traditioneel waardeloos en dan moet Argentinië nog komen. Maar misschien ben ik te negatief, en bevooroordeeld door de volstrekt sexloze kwalificatiewedstrijden die we onder Marco v B hebben afgewerkt, maar ik zie het masterplan niet.

Ik hoop dat ik door het stof moet en je gelijk moet geven Nicolage!

Voetbal wordt gespeeld op gras, en niet op papier.

lebowski schreef:
Tja, op papier zag Ajax er aan t begin van het seizoen ook wel aardig uit. Bovendien opent NL grote toernooien traditioneel waardeloos en dan moet Argentinië nog komen. Maar misschien ben ik te negatief, en bevooroordeeld door de volstrekt sexloze kwalificatiewedstrijden die we onder Marco v B hebben afgewerkt, maar ik zie het masterplan niet.

Ik hoop dat ik door het stof moet en je gelijk moet geven Nicolage!

Ja, maar NL is geen ajax.. Alhoewel...

Op zich vallen de resultaten van de openingduels op de eindtoernooien wel mee van het NL-elftal! Geen 1 keer verloren vanaf 1988. Al geef ik je gelijk dat NL vaak wat bekrompen speelt.

Je lijkt Ruud Gullit wel met je sexy voetbal. Als ze op het WK mooi aanvallend voetbal gaan spelen, ben je die voorbereiding zo vergeten.

Nicolage Rico schreef:
(quote)
Als ze op het WK mooi aanvallend voetbal gaan spelen, ben je die voorbereiding zo vergeten.

Als ze nou gewoon scoren, dan hoeft dat aanvallende mooie voetbal van mij niet

Iceman schreef:
(quote)

Als ze nou gewoon scoren, dan hoeft dat aanvallende mooie voetbal van mij niet

Ik denk niet dat ze het Totaalvoetbal opnieuw zullen uitvinden, maar een beetje mooi voetbal is wel op z'n plaats.

Het passeren van Huntelaar heeft ook wel positieve kanten trouwens. Nu is ie volgend seizoen een stuk frisser dan de rest en kan ie Ajax kampioen maken.

Ja, en dan beginnen anderen weer: De rest heeft wedstrijdritme en Huntelaar niet. Je moet gewoon per wedstrijd presteren....

Nou, de geschiedenis heeft toch wel geleerd dat spelers met een toernooi in de benen het seizoen daarop minder presteren (in ieder geval in de beginmaanden).

Dat valt reuze mee en als ze minder presteren ligt het aan het pas gespeelde W.K. Ze krijgen nog rust zat... Tuurlijk zit er een kern van waarheid in, omdat het een zwaar toernooi is. Maar goed, dat Huntelaar ajax door die reden kampioen maakt...

Nicolage Rico schreef:
Maar goed, dat Huntelaar ajax door die reden kampioen maakt...

Och, dat zeggen ze ieder jaar daar in Amsterdam dat ze wel ff kampioen worden.

Ook de Nederlandse pers doet daar aan mee. Men roept al jaren dat Ajax een geweldige selectie heeft (aan het begin v.h. seizoen) en dat ze internationaal gaan doorbreken.

maar hoe vaak zijn ze kampioen geworden de laatste 8 jaar?

Twee maal. Maar dat is nog altijd beter dan Feyenoord.

avdj schreef:
Twee maal. Maar dat is nog altijd beter dan Feyenoord.

En? Wij zeggen niet elk jaar dat we kampioen worden. Daar ging het volgens mij om.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

En? Wij zeggen niet elk jaar dat we kampioen worden. Daar ging het volgens mij om.
Volgend jaar is het wel het geval Feyenoord kampioen, de beker en de UEFA cup

Hans Brouwer schreef:
(quote)
Volgend jaar is het wel het geval Feyenoord kampioen, de beker en de UEFA cup

Hans, nu maak je mijn opmerking belachelijk..

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Hans, nu maak je mijn opmerking belachelijk..
Natuurlijk niet Nicolage, je moet ALTIJD in je club blijven geloven!!

Kampioen wordt óf Ajax óf AZ. De UEFA Cup is onmogelijk te voorspellen maar daarin is Feyenoord niet bepaald topfavoriet.... Blijft over: de beker. Al geldt hetzelfde voor mijn PSV.

avdj schreef:
Kampioen wordt óf Ajax óf AZ. De UEFA Cup is onmogelijk te voorspellen maar daarin is Feyenoord niet bepaald topfavoriet.... Blijft over: de beker. Al geldt hetzelfde voor mijn PSV.

Haha, hoe kan je dat nu al zeggen? De transfers moeten bijna allemaal nog plaatsvinden. Er is nog geen zinnig woord te zeggen over wie er kampioen gaat worden.

Jornaquin
Die kakkerlakken kopen vast wel weer een nieuwe topper van RBC ofzo

Jornaquin schreef:
Die kakkerlakken kopen vast wel weer een nieuwe topper van RBC ofzo

Ja, ik hoorde dat Henk Vos daar weg mag. Eindelijk kan Feyenoord weer een échte topper binnenhalen.

Jornaquin
En misschien kunnen ze Nico Jan Hoogma overtuigen nog een seizoen door te gaan?

Nee, die kan mooi naast Stam in de basis gaan staan bij ajax. Die zijn ongeveer even oud, dus dat moet qua ervaring perfect klikken.

Ace
Gisterenavond bereikte mij het heugelijke nieuws dat vriend Boukhari Ajax gaat verlaten. Hoewel hij de laatste paar wedstrijden goed speelde, heb ik me voor de overige 85 procent van het seizoen vreselijk aan 'm geergerd. Mooi dus dat hij lekker zijn heil in Frankrijk gaat zoeken. Boukhari draait alleen in een goed draaiend team. Gaat het wat minder, dan gaat hij lopen kloten met de bal. In 9 van de 10 gevallen is hij dan de bal kwijt. Ik ben groot tegenstander van het uitfluiten van individuele spelers die voor je eigen club spelen en heb er dan ook nooit aan meegedaan. Wel moet ik eerlijk toegeven dat het niet veel scheelde in sommige gevallen...

Ace schreef:
Gisterenavond bereikte mij het heugelijke nieuws dat vriend Boukhari Ajax gaat verlaten. Hoewel hij de laatste paar wedstrijden goed speelde, heb ik me voor de overige 85 procent van het seizoen vreselijk aan 'm geergerd. Mooi dus dat hij lekker zijn heil in Frankrijk gaat zoeken. Boukhari draait alleen in een goed draaiend team. Gaat het wat minder, dan gaat hij lopen kloten met de bal. In 9 van de 10 gevallen is hij dan de bal kwijt. Ik ben groot tegenstander van het uitfluiten van individuele spelers die voor je eigen club spelen en heb er dan ook nooit aan meegedaan. Wel moet ik eerlijk toegeven dat het niet veel scheelde in sommige gevallen...

Boukhari is inderdaad niet goed genoeg voor de top. Denk ook niet dat hij het gaat redden bij Nantes.

Maareh, je speler uitfluiten zie je alleen bij ajax. Misselijk publiek.

Wilden ze in Rotjeknor niet in een vorige eeuw de eigen spelers te lijf?
Ik herinner mij nog een dolle menigte op het veld in een felle jacht op de feyenoord-helden, die de trap af moesten vluchten.

rayman schreef:
Wilden ze in Rotjeknor niet in een vorige eeuw de eigen spelers te lijf?
Ik herinner mij nog een dolle menigte op het veld in een felle jacht op de feyenoord-helden, die de trap af moesten vluchten.

Dat was niet tegen de spelers, maar tegen het bestuur.

Maar dat was ook een misselijk publiek.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Dat was niet tegen de spelers, maar tegen het bestuur.

Liepen de bestuursleden in voetbalshirts dan?

rayman schreef:

Is niemand opgevallen

rayman schreef:
(quote)

Mijn stelling: Je bent misselijk als publiek als je je spelers uitfluit ed. Dus Feyenoord had toen een misselijk publiek net als ajax nu heeft.

Toen had je nog een bestuur dat echt hart had voor de zaak en liepen zelfs met Feyenoord-shirt ipv pakken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:02 uur

geplaatst: vandaag om 23:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.