Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Jornaquin
geplaatst: 16 mei 2006, 14:59 uur
Nicolage Rico schreef:
Nee, die kan mooi naast Stam in de basis gaan staan bij ajax. Die zijn ongeveer even oud, dus dat moet qua ervaring perfect klikken.
Nee, die kan mooi naast Stam in de basis gaan staan bij ajax. Die zijn ongeveer even oud, dus dat moet qua ervaring perfect klikken.
1 groot verschil, Stam is van het niveau Ajax, Hoogma van het niveau 010

0
geplaatst: 16 mei 2006, 15:00 uur
Jornaquin schreef:
(quote)

Als ajax op een hoger niveau speelt, waarom halen ze dan minder punten over 34 wedstrijden?

Nee, het verschil is: Stam gaat naar ajax, Nico-Jan Hoogma niet naar Feyenoord.
ajax speelt inderdaad op het niveau van ouwe lullen.

0
Jornaquin
geplaatst: 16 mei 2006, 15:02 uur
Nicolage Rico schreef:
Als ajax op een hoger niveau speelt, waarom halen ze dan minder punten over 34 wedstrijden?
(quote)

Ach ja, die 3-0 en die 4-2 zeggen genoeg. Volgend seizoen op een slof en ouwe voetbalschoen kampioen. Ik heb er nu alweer zin in die 2 keer 010 belachelijk maken.
Maar goed verder was Ajax dit seizoen natuurlijk klote maar over het algemeen staan wij een puntje of 20 voor dus ik maak me niet erg veel zorgen.
0
geplaatst: 16 mei 2006, 15:08 uur
Jornaquin schreef:
Ach ja, die 3-0 en die 4-2 zeggen genoeg. Volgend seizoen op een slof en ouwe voetbalschoen kampioen. Ik heb er nu alweer zin in die 2 keer 010 belachelijk maken.
Maar goed verder was Ajax dit seizoen natuurlijk klote maar over het algemeen staan wij een puntje of 20 voor dus ik maak me niet erg veel zorgen.
(quote)
Maar goed verder was Ajax dit seizoen natuurlijk klote maar over het algemeen staan wij een puntje of 20 voor dus ik maak me niet erg veel zorgen.Bij deze mijn bevestiging dat ajacieden arrogant zijn.

0
Ace
geplaatst: 16 mei 2006, 15:09 uur
Je comminiceert met een broertje van mij. Hij heeft een goede leermeester

0
Jornaquin
geplaatst: 16 mei 2006, 15:10 uur
Als je de prijzenkasten vergelijkt is die arrogantie ook niet geheel misplaatst
Toch?
0
Jornaquin
geplaatst: 16 mei 2006, 15:11 uur
Ace schreef:
(quote)

Zeker een goede leermeester, alleen moet je nog even leren schrijven. Het is communiceert

0
Ace
geplaatst: 16 mei 2006, 15:12 uur
Jornaquin schreef:
Zeker een goede leermeester, alleen moet je nog even leren schrijven. Het is communiceert
(quote)

God, hij is nog net zo grappig als ik ook

0
geplaatst: 16 mei 2006, 15:22 uur
Jornaquin schreef:
Toch?
(quote)
Toch?Arrogantie is altijd misplaatst. En zeker als je zo'n schandalig seizoen als vorig jaar hebt gedraaid.

Maareh, jullie staan een puntje of 20 voor, dus vorig jaar is Feyenoord eigenlijk met 31 punten verschil boven ajax geëindigd?

0
geplaatst: 16 mei 2006, 15:23 uur
0
Jornaquin
geplaatst: 16 mei 2006, 15:25 uur
Nicolage Rico schreef:
Arrogantie is altijd misplaatst. En zeker als je zo'n schandalig seizoen als vorig jaar hebt gedraaid.
Maareh, jullie staan een puntje of 20 voor, dus vorig jaar is Feyenoord eigenlijk met 31 punten verschil boven ajax geëindigd?
(quote)
Arrogantie is altijd misplaatst. En zeker als je zo'n schandalig seizoen als vorig jaar hebt gedraaid.

Neuj, ik had het over een gemiddeld seizoen
. Vorig seizoen was inderdaad schandalig slecht en is met enig geluk nog redelijk afgesloten.
0
geplaatst: 16 mei 2006, 15:26 uur
Jornaquin schreef:
. Vorig seizoen was inderdaad schandalig slecht en is met enig geluk nog redelijk afgesloten.
(quote)
. Vorig seizoen was inderdaad schandalig slecht en is met enig geluk nog redelijk afgesloten.Hey, de arrogantie begint al een beetje terug te trekken.

0
geplaatst: 16 mei 2006, 15:29 uur
Ace schreef:
Gisterenavond bereikte mij het heugelijke nieuws dat vriend Boukhari Ajax gaat verlaten. Hoewel hij de laatste paar wedstrijden goed speelde, heb ik me voor de overige 85 procent van het seizoen vreselijk aan 'm geergerd. Mooi dus dat hij lekker zijn heil in Frankrijk gaat zoeken. Boukhari draait alleen in een goed draaiend team. Gaat het wat minder, dan gaat hij lopen kloten met de bal. In 9 van de 10 gevallen is hij dan de bal kwijt. Ik ben groot tegenstander van het uitfluiten van individuele spelers die voor je eigen club spelen en heb er dan ook nooit aan meegedaan. Wel moet ik eerlijk toegeven dat het niet veel scheelde in sommige gevallen...
Gisterenavond bereikte mij het heugelijke nieuws dat vriend Boukhari Ajax gaat verlaten. Hoewel hij de laatste paar wedstrijden goed speelde, heb ik me voor de overige 85 procent van het seizoen vreselijk aan 'm geergerd. Mooi dus dat hij lekker zijn heil in Frankrijk gaat zoeken. Boukhari draait alleen in een goed draaiend team. Gaat het wat minder, dan gaat hij lopen kloten met de bal. In 9 van de 10 gevallen is hij dan de bal kwijt. Ik ben groot tegenstander van het uitfluiten van individuele spelers die voor je eigen club spelen en heb er dan ook nooit aan meegedaan. Wel moet ik eerlijk toegeven dat het niet veel scheelde in sommige gevallen...
Als iedere speler zich dit seizoen zo hard had ingezet als Boukhari, dan hadden ze een pak meer punten gehaald, denk ik.
0
Jornaquin
geplaatst: 16 mei 2006, 15:30 uur
Nicolage Rico schreef:
Hey, de arrogantie begint al een beetje terug te trekken.
(quote)
Hey, de arrogantie begint al een beetje terug te trekken.

Ach jah, wil je normaal over voetbal kunnen discussieren moet je niet al te arrogant doen he, anders wek je alleen maar irritatie op.

0
geplaatst: 16 mei 2006, 15:30 uur
herman schreef:
Als iedere speler zich dit seizoen zo hard had ingezet als Boukhari, dan hadden ze een pak meer punten gehaald, denk ik.
(quote)

0
Ace
geplaatst: 16 mei 2006, 15:36 uur
Wat is daar zo hilarisch aan? Hij heeft gelijk, want ik ontken nergens dat hij geen goede mentaliteit heeft. Het gaat om dat eeuwige gekut met die bal. Dat gaat blijkbaar goed wanneer Ajax als team lekker draait, maar gaat voortdurend mis wanneer Ajax (zoals bijna het hele seizoen) niet lekker draait.
0
geplaatst: 16 mei 2006, 15:36 uur
0
geplaatst: 16 mei 2006, 15:41 uur
Ace schreef:
Wat is daar zo hilarisch aan? Hij heeft gelijk, want ik ontken nergens dat hij geen goede mentaliteit heeft. Het gaat om dat eeuwige gekut met die bal. Dat gaat blijkbaar goed wanneer Ajax als team lekker draait, maar gaat voortdurend mis wanneer Ajax (zoals bijna het hele seizoen) niet lekker draait.
(quote)
Kom op zeg, hard werken. Hij werkte net zo hard als de anderen. En was hij niet diegene die zijn mannetje 2x liet lopen tegen Inter bij een 2-0 voorsprong? ja, dat was Boukhari.
0
Jornaquin
geplaatst: 16 mei 2006, 15:43 uur
Klumpie schreef:
Kom op zeg, hard werken. Hij werkte net zo hard als de anderen. En was hij niet diegene die zijn mannetje 2x liet lopen tegen Inter bij een 2-0 voorsprong? ja, dat was Boukhari.
(quote)
Dat klopt, maar normaal gesproken had hij dat 4x gedaan en had Ajax 4-2 verloren
0
Ace
geplaatst: 16 mei 2006, 15:45 uur
Jornaquin schreef:
Dat klopt, maar normaal gesproken had hij dat 4x gedaan en had Ajax 4-2 verloren
(quote)

@Klumpie: ach, iedereen laat zijn vent weleens lopen. Ik vind dat het over het algemeen niet ontbrak aan mentaliteit en inzet, maar meer aan absolute kwaliteit om het efltal als middenvelder wat meer op sleeptouw te nemen. Typisch een voetballer die meegaat in het niveau van de rest. Die zijn vaak niet goed genoeg voor de top...
0
geplaatst: 16 mei 2006, 15:46 uur
Ace schreef:
Het is inderdaad een pingeldoos, maar op een gegeven moment ging dat fluiten van het Ajaxpubliek ook nergens meer over en kon ie echt niets meer goed doen... Hij bleef zijn stinkende best doen, terwijl het publiek hem voortdurend uitkotste, en verdiende zelfs een mogelijke contractverlenging...
Dat ie geen absolute topper is, kun je hem moeilijk aanrekenen natuurlijk.
0
geplaatst: 16 mei 2006, 15:46 uur
Jornaquin schreef:
(quote)
Dus hij moet 4x zo hard werken wil hij het niveau van het zwakste Ajax van de afgelopen 10 jaar aankunnen. En hij werkte net zo hard als de anderen. Dus dan ben je simpelweg niet goed genoeg.
0
geplaatst: 16 mei 2006, 15:48 uur
Ace schreef:

@Klumpie: ach, iedereen laat zijn vent weleens lopen. Ik vind dat het over het algemeen niet ontbrak aan mentaliteit en inzet, maar meer aan absolute kwaliteit om het efltal als middenvelder wat meer op sleeptouw te nemen. Typisch een voetballer die meegaat in het niveau van de rest. Die zijn vaak niet goed genoeg voor de top...
(quote)

Voetbal wordt beslist op momenten, als hij die man niet 2x had laten lopen. Dan was Ajax met 2-0 winst van het veld gestapt.
0
Ace
geplaatst: 16 mei 2006, 15:54 uur
Klumpie schreef:
Voetbal wordt beslist op momenten, als hij die man niet 2x had laten lopen. Dan was Ajax met 2-0 winst van het veld gestapt.
(quote)
Mee eens, maar als geen enkele speler ooit een fout zou maken werd het overal en elke week 0-0

@Herman: dat uitfluiten was inderdaad schandalig. Daar gaat niemand beter van spelen. De frustratie was imo begrijpelijk, maar het uitfluiten van spelers individueel is belachelijk. Fluit dan het team uit. Je mag best je onvrede uiten, maar wel op een normale manier.
0
Jornaquin
geplaatst: 16 mei 2006, 15:56 uur
Klumpie schreef:
Dus hij moet 4x zo hard werken wil hij het niveau van het zwakste Ajax van de afgelopen 10 jaar aankunnen. En hij werkte net zo hard als de anderen. Dus dan ben je simpelweg niet goed genoeg.
(quote)
Ja, maar hij werkte al 2x zo hard dus hij werkte wel degelijk harder dan de rest van het team( dan de meesten in ieder geval). Alleen heeft hij wel het nadeel qua potentie 1 van de minste spelers te zijn in de selectie van Ajax van afgelopen jaar.
0
geplaatst: 16 mei 2006, 17:18 uur
Wat een gezeur allemaal over Boukhari, weg is weg. 
Met Stam/Huntelaar heeft Ajax goed ingekocht en ook AZ is lekker bezig. Feyenoord en PSV kunnen hier niet aan tippen verwacht ik.

Met Stam/Huntelaar heeft Ajax goed ingekocht en ook AZ is lekker bezig. Feyenoord en PSV kunnen hier niet aan tippen verwacht ik.
0
geplaatst: 16 mei 2006, 17:24 uur
Gaan we weer, zometeen koopt Feyenoord Opdam, dus dat is alvast een goed begin voor Feyenoord en een slecht begin voor az.
0
geplaatst: 16 mei 2006, 17:46 uur
Zie ik toch niet echt als een geweldige versterking,bovendien al aardig op leeftijd en reservespeler van AZ ! Wat dat betreft koopt AZ momenteel veel beter in !
0
geplaatst: 16 mei 2006, 18:34 uur
AZ koopt op dit moment het beste in van allemaal. Met name Cziommer zou een geweldige versterking zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.