Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 16 mei 2006, 18:42 uur
Mijn favoriete club Feyenoord richt zich op reservespelers van AZ (Vlaar, Opdam,Huysegems)dus een kampioenschap verwachten lijkt mij niet reeel !
0
geplaatst: 16 mei 2006, 18:56 uur
the viking schreef:
Mijn favoriete club Feyenoord richt zich op reservespelers van AZ (Vlaar, Opdam,Huysegems)dus een kampioenschap verwachten lijkt mij niet reeel !
Niet zo pessimistisch The Viking. Feyenoord wordt volgend jaar gewoon kampioen Mijn favoriete club Feyenoord richt zich op reservespelers van AZ (Vlaar, Opdam,Huysegems)dus een kampioenschap verwachten lijkt mij niet reeel !

0
geplaatst: 16 mei 2006, 19:16 uur
avdj schreef:
AZ koopt op dit moment het beste in van allemaal. Met name Cziommer zou een geweldige versterking zijn.
AZ koopt op dit moment het beste in van allemaal. Met name Cziommer zou een geweldige versterking zijn.
Waarom bleef Cziommer niet gewoon bij Roda JC
Altijd maar dat geld 
0
geplaatst: 16 mei 2006, 19:17 uur
Voor de mensen die interesse hebben om aan een wk poule mee te doen (met internationaal deelnemersveld), op pagina 4 van het WK 2006 topic kun je alvast een indruk over de opzet vinden. Info WK Poule
Als het je wat lijkt om mee te doen, kun je mij een pm sturen, dan stuur ik je alle benodigde info door.
Het aantal mm-ers wat meedoet groeit langzaam maar gestaag
Als het je wat lijkt om mee te doen, kun je mij een pm sturen, dan stuur ik je alle benodigde info door.

0
geplaatst: 16 mei 2006, 20:38 uur
El Ninjo schreef:
Voor de mensen die interesse hebben om aan een wk poule mee te doen (met internationaal deelnemersveld), op pagina 4 van het WK 2006 topic kun je alvast een indruk over de opzet vinden. Info WK Poule

GEDAAN!! Wie volgt?
0
geplaatst: 16 mei 2006, 20:39 uur
Ik ga 'm ook nog invullen. Heb ik El Ninjo al een tijdje geleden beloofd.. Komt goed. Tot wanneer hebben we? 

0
geplaatst: 16 mei 2006, 21:05 uur
Ik ben ook van plan mee te doen, en de poule te winnen uiteraard 
hoeveel deelnemers zijn er al El Ninjo? (dan kan ik alvast mijn vakantiebestemming erop afstemmen
)

hoeveel deelnemers zijn er al El Ninjo? (dan kan ik alvast mijn vakantiebestemming erop afstemmen
)
0
geplaatst: 16 mei 2006, 21:10 uur
Ik zal hem vóór zijn. 
Helaas nog maar 7 ingevulde formulieren. Maar de geschiedenis leert dat er een hoop last minute deelnemers zijn. Hij rekent op/hoopt op een mannetje of 130.

Helaas nog maar 7 ingevulde formulieren. Maar de geschiedenis leert dat er een hoop last minute deelnemers zijn. Hij rekent op/hoopt op een mannetje of 130.
0
DutchViking
geplaatst: 16 mei 2006, 23:01 uur
Ik heb me ook al ingeschreven. Leuke pool, al kost het inderdaad wat tijd om alles in te vullen 

0
geplaatst: 17 mei 2006, 08:35 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik ga 'm ook nog invullen. Heb ik El Ninjo al een tijdje geleden beloofd.. Komt goed. Tot wanneer hebben we?

Je hebt tot 1 uur voor aanvang van de eerste wedstrijd, dan moet het antwoordformulier in m'n mailbox liggen.
0
geplaatst: 17 mei 2006, 08:43 uur
rayman schreef:
Ik zal hem vóór zijn.
Ik zal hem vóór zijn.

Inderdaad, veel "zgn voetbalkenners" denken dat ze meer kans maken als ze zolang mogelijk wachten. Vorige keer had ik 122 deelnemers en ruim de helft stuurde z'n formulier pas de week voor aanvang van het toernooi in. Heb wel al zeker zo'n 60 toezeggingen gekregen en de rest blijft gewoon afwachten.
Een vriend van me verzorgt de distributie onder zijn collega's in Australie, met een beetje geluk komen er daar ook weer al 10 of zo vandaan, verder reken ik op nog wat engelsen, fransen, portugezen, duitsers etc.
0
geplaatst: 17 mei 2006, 08:52 uur
Als er maar geen duitser wint.. Daar moeten we voor zorgen, jongens!!!
0
geplaatst: 17 mei 2006, 09:02 uur
Nicolage Rico schreef:
In 2002 is ie door een Duitser gewonnen...toen was de situatie zo dat als Duitsland van Brazilie zou winnen hij de pot niet won en als Duitsland zou verliezen hij de pot wel won...vond het laatste toch net iets minder erg

0
geplaatst: 17 mei 2006, 09:15 uur
Haha, dat is inderdaad minder erg.
Maarrr.. toen deden wij nog niet mee hé! We pakken ze.
0
geplaatst: 17 mei 2006, 13:23 uur
Nicolage Rico schreef:
Nee hoor, Duitsland op een toernooi verslaan lukt Nederland niet. Maar gelukkig heeft Duitsland (voor hun dan) een lastige poule.

0
geplaatst: 17 mei 2006, 13:27 uur
avdj schreef:
Nee hoor, Duitsland op een toernooi verslaan lukt Nederland niet. Maar gelukkig heeft Duitsland (voor hun dan) een lastige poule.
(quote)

Ik bedoel eigenlijk winnen met die poule, snap je?

Maareh, we gaan gewoon het EK '88 herhalen.

0
Ace
geplaatst: 17 mei 2006, 13:27 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik bedoel eigenlijk winnen met die poll, snap je?
(quote)
Ik bedoel eigenlijk winnen met die poll, snap je?

Hoe kunnen we het EK herhalen op een WK? Niet te volgen die kakkerlakken

0
geplaatst: 17 mei 2006, 13:28 uur
Nee, neuzen begrijpen voetbalkenners gewoon niet.

Alhoewel, je begrijpt me heus wel.

0
Ace
geplaatst: 17 mei 2006, 13:47 uur

Vanavond de CL-finale. Even bidden dat Barca wint, want als ik ergens niet blij van word is het Arsenil. Aan de andere kant ben ik wel een groot fan van Dennis Bergkamp, maar dat zie ik in dit geval even los van de club waar hij voor speelt.
0
geplaatst: 17 mei 2006, 13:51 uur
Arsenil?
Samen met Barca (en Lyon) dit seizoen het mooiste voetbal laten zien.
Neemt niet weg dat ik ook hoop dat Barca wint
en anders dat Bergkamp er persoonlijk voor zorgt dat de beker naar Engeland gaat.
Ze spelen vanavond nl wel in Saint De(n)nis
en anders dat Bergkamp er persoonlijk voor zorgt dat de beker naar Engeland gaat.

0
geplaatst: 17 mei 2006, 14:01 uur
EmDee schreef:
Arsenil?
Arsenil?

Naja, laten we het zo zeggen: ik denk dat Barcelona de titel het meest verdiend. Ze hebben af en toe hun tegenstanders afgeslacht met fantastisch voetbal. Milan had thuis bijvoorbeeld geen schijn van kans en werden van de mat gespeeld. AC Milan, was toch een grote kanshebber.
0
Ace
geplaatst: 17 mei 2006, 14:12 uur
EmDee schreef:
Arsenil?
Arsenil?

Ik heb het niet over hoe mooi het voetbal is. Als Liverpool-fan heb ik het niet op arsenal, everton en man u. Liverpool staat bij mij bijna op gelijke hoogte met Ajax qua supporterschap...
0
Jornaquin
geplaatst: 17 mei 2006, 14:17 uur
Ace schreef:
Ik heb het niet over hoe mooi het voetbal is. Als Liverpool-fan heb ik het niet op arsenal, everton en man u. Liverpool staat bij mij bijna op gelijke hoogte met Ajax qua supporterschap...
(quote)

En natuurlijk zijn Real Madrid en Celtic ook geweldig
. Maar even over vanavond, Barca wint die beker met het grootste gemak 
0
Jornaquin
geplaatst: 17 mei 2006, 14:18 uur
Enn, dat fuck off boring Arsenal heeft een voedselvergiftiging van het hele 1e van de Spurs nodig om volgend jaar weer CL spelen dus zo goed is die zielige club niet
0
geplaatst: 17 mei 2006, 14:22 uur
Jornaquin schreef:
Enn, dat fuck off boring Arsenal heeft een voedselvergiftiging van het hele 1e van de Spurs nodig om volgend jaar weer CL spelen dus zo goed is die zielige club niet
Fuck off boring Arsenal? Nou, dat is al minstens 5 jaar niet meer zo, hoor. Af en toe laten ze volop attractief voetbal zien. Ze hebben een periode gehad dat ze een aanval konden beslissen met 4 passen. Geen enkele club kon dat zo snel als Arsenal. Dat is gewoon klassie en mooi voetbal.
0
Jornaquin
geplaatst: 17 mei 2006, 14:25 uur
Nicolage Rico schreef:
Fuck off boring Arsenal? Nou, dat is al minstens 5 jaar niet meer zo, hoor. Af en toe laten ze volop attractief voetbal zien. Ze hebben een periode gehad dat ze een aanval konden beslissen met 4 passen. Geen enkele club kon dat zo snel als Arsenal. Dat is gewoon klassie en mooi voetbal.
(quote)
Weet ik wel, maar sommigen doen net of Arsenal zo'n topclub is
. Het is eigenlijk gewoon net boven de Europese middenmoot (2e ronde of kwartfinale clubje) die met het enige geluk de finale van de CL hebben gehaald( wat niet wegneemt dat ze wel toppers als Henry en Fabregas hebben). Barcelona veegt ze vanavond van de mat.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.