Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 17 mei 2006, 14:28 uur
Arsenal is momenteel ook een topclub, want ze staan in de finale van de CL. Zo kort kan roem duren of op zo'n korte termijn kan een club beoordeeld worden. Maar over het algemeen heb je wel gelijk dat Arsenal tegen de top aanzit.
Maar goed, Barcelona is uiteraard de favoriet, maar Arsenal maakt heus wel een kans. Na Ronaldinho is Henry de beste speler van de wereld (mijn mening).
Maar goed, Barcelona is uiteraard de favoriet, maar Arsenal maakt heus wel een kans. Na Ronaldinho is Henry de beste speler van de wereld (mijn mening).
0
geplaatst: 17 mei 2006, 15:03 uur
0
Ace
geplaatst: 17 mei 2006, 15:15 uur
Hier trouwens een foto van de Coolsingel na afloop van dit seizoen:

0
Ace
geplaatst: 17 mei 2006, 15:17 uur
Er is zelfs een boek over geschreven. Dat moet ik je dan wel weer nageven.

0
geplaatst: 17 mei 2006, 15:21 uur
Precies, kun je nagaan. Als de Coolsingel leeg blijft, maken ze een boek en als ajax een prijs pakt niet eens. Dat bewijst maar weer hoe populair Feyenoord is. 

0
Jornaquin
geplaatst: 17 mei 2006, 15:22 uur
Nicolage Rico schreef:
Arsenal is momenteel ook een topclub, want ze staan in de finale van de CL. Zo kort kan roem duren of op zo'n korte termijn kan een club beoordeeld worden. Maar over het algemeen heb je wel gelijk dat Arsenal tegen de top aanzit.
Misschien had ik wat duidelijker moeten zijn, Arsenal is geen structurele topclub. En Henry is inderdaad een fenomeen, dus ik snap ik ook niet wat hij daar nog doet

0
geplaatst: 17 mei 2006, 16:36 uur
Arsenal heeft al 10 wedstrijden geen goal meer tegen gehad in de CL. Vind ik toch wel veel voor een subtopper. 
Ik zet mijn geld ook in op Barca, daar niet van, maar ik ben er allerminst zeker van...

Ik zet mijn geld ook in op Barca, daar niet van, maar ik ben er allerminst zeker van...
0
Toine Rorije
geplaatst: 17 mei 2006, 16:48 uur
Ik heb niet veel met Barcelona, of in ieder geval niet wat half Nederland er mee schijnt te hebben. Ik gun het Bergkamp liever. 

0
geplaatst: 17 mei 2006, 16:49 uur
Toine Rorije schreef:
Ik heb niet veel met Barcelona, of in ieder geval niet wat half Nederland er mee schijnt te hebben. Ik gun het Bergkamp liever.

Ik ook, ik hoop echt dat Bergkamp de winnende maakt

0
geplaatst: 17 mei 2006, 17:27 uur
0
Toine Rorije
geplaatst: 17 mei 2006, 17:31 uur
Ik gok op een slechte wedstrijd met ergens tegen het einde een lelijk doelpunt van een nog lelijkere Braziliaan. Ik denk dat ik maar radio ga kijken vanavond.
0
geplaatst: 17 mei 2006, 17:35 uur
Toine Rorije schreef:
Ik denk dat ik maar radio ga kijken vanavond.
Ik denk dat ik maar radio ga kijken vanavond.
Heb jij een radio met een beeldscherm dan?
0
Toine Rorije
geplaatst: 17 mei 2006, 17:37 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)
Als je alles wat ik zeg letterlijk neemt wel ja.

0
geplaatst: 17 mei 2006, 17:50 uur
Ik hoop dat Arsenal wint, leuke ploeg, absoluut de beste verdediging dit seizoen in de CL althans. Fantastische aanvallers, en ook een sterk middenveld. Overigens wel 2 terechte ploeg wat mij betreft in de finale. En voor de uitslag: ik hoop veel goals maar toch dat penalty's de beslissing zullen worden.
0
geplaatst: 17 mei 2006, 18:42 uur
Ik hoop dat Arsenal de CL wint en dat Dennis Bergkamp de beslissende winnende goal maakt 

0
geplaatst: 17 mei 2006, 18:46 uur
Hans Brouwer schreef:
Ik hoop dat Arsenal de CL wint en dat Dennis Bergkamp de beslissende winnende goal maakt

Ach Van Persie mag hem ook wel maken hoor

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.