Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 mei 2006, 12:04 uur
lebowski schreef:
Sar?
Sar?
Sar is een topkeeper, want hij pakt een aantal punten voor zijn team in een seizoen. Alhoewel v/d Sar het de laatste maanden niet meer deed. Hopelijk is hij op tijd in vorm voor het W.K.
0
geplaatst: 18 mei 2006, 12:05 uur
Jornaquin schreef:
Vroeger, nu zijn die 3 die ik noem toch echt beter
Vroeger, nu zijn die 3 die ik noem toch echt beter
Daar ben ik het niet over eens. De laatste jaren is v/d Sar weer op het niveau van z'n topjaren bij ajax.
0
Jornaquin
geplaatst: 18 mei 2006, 12:06 uur
Nicolage Rico schreef:
Daar ben ik het niet over eens. De laatste jaren is v/d Sar weer op het niveau van z'n topjaren bij ajax.
(quote)
Hmm, maar van der Sar in zijn topjaren is nog geen Casillas, geloof mij maar. Wat die man er allemaal uithoud is ongelofelijk.( Ik vind van der Sar ook een vreselijk goeie keeper hoor
)
0
geplaatst: 18 mei 2006, 12:24 uur
Ach ja, ik houd ermee op om een ajacied te gaan verdedigen. Ik heb wel wat beters te doen.
Ik hoop dat v/d Sar nog 1 x gaat pieken en dat moet op dit WK gebeuren.
Ik hoop dat v/d Sar nog 1 x gaat pieken en dat moet op dit WK gebeuren.
0
geplaatst: 18 mei 2006, 14:11 uur
Ik wil trouwens wenger en Henry graag nomineren voor slechtste verliezers van t jaar.
0
geplaatst: 18 mei 2006, 14:19 uur
EmDee schreef:
Ik wil trouwens wenger en Henry graag nomineren voor slechtste verliezers van t jaar.
Wat was er met Henry dan? Dat heb ik ff gemist dan. Wenger is sowieso een slechte verliezer. Dat stond al vast.
0
geplaatst: 18 mei 2006, 14:21 uur
EmDee schreef:
In dat geval kies ik voor Wenger, wat een vreselijke ***** !!
De beste keeper is natuurlijk Casillas, wat een reflexen! Daarna komen Buffon en Cech, Valdés kan ook een hele grote worden.
0
geplaatst: 18 mei 2006, 15:43 uur
avdj schreef:
(quote)
Valdés kan ook een hele grote worden.Moet ie wel de ballen vast houden he
De beste keepers voor mij zijn: Buffon, Van der Sar, Cech, Casillas en toch dit jaar Lehmann. En dan heb je daar vlak onder: Reina en Coupet uitstekende keepers maar missen net een heel klein beetje om een topkeeper te worden.
0
De Klever
geplaatst: 21 mei 2006, 20:03 uur
In Overigen > Algemeen > Ideale opstelling Nederlands Elftal:
Op mijn site heb ik een poll die gaat over de ideale opstelling van het NL elftal.
De poll is eerder gegaan over de aanval. Met de meerderheid werd gekozen voor Robben, van Nistelrooy en Kuyt.
Nu gaat de poll over het middenveld. Van Basten kan kiezen uit Cocu, Landzaat, Maduro, van der Vaart, Sneijder en van Bommel.
Ik zou zelf gaan voor Cocu, van der Vaart en van Bommel.
Breng op WK POLL je stem uit!
Op mijn site heb ik een poll die gaat over de ideale opstelling van het NL elftal.
De poll is eerder gegaan over de aanval. Met de meerderheid werd gekozen voor Robben, van Nistelrooy en Kuyt.
Nu gaat de poll over het middenveld. Van Basten kan kiezen uit Cocu, Landzaat, Maduro, van der Vaart, Sneijder en van Bommel.
Ik zou zelf gaan voor Cocu, van der Vaart en van Bommel.
Breng op WK POLL je stem uit!
0
geplaatst: 21 mei 2006, 20:15 uur
mijn hele opstelling:
v.d. Sar; Kromkamp, Ooijer, Boularouz, van Bronckhorst; van Bommel, Cocu, vd. Vaart; Kuyt, v. Nistelrooy, Robben.
Met je middenveld en aanval ben ik het dus wel eens. Helaas liggen de problemen voor oranje achterin, waardoor dit WK helaas geen succes gaat worden. Verder vind ik het niet echt een team. Oranje had in 1998 en 2000 de kans moeten pakken... maargoed, we zullen het gaan zien, misschien pakt het op zo'n toernooi ineens goed uit
v.d. Sar; Kromkamp, Ooijer, Boularouz, van Bronckhorst; van Bommel, Cocu, vd. Vaart; Kuyt, v. Nistelrooy, Robben.
Met je middenveld en aanval ben ik het dus wel eens. Helaas liggen de problemen voor oranje achterin, waardoor dit WK helaas geen succes gaat worden. Verder vind ik het niet echt een team. Oranje had in 1998 en 2000 de kans moeten pakken... maargoed, we zullen het gaan zien, misschien pakt het op zo'n toernooi ineens goed uit

0
geplaatst: 21 mei 2006, 20:38 uur
Nu ben ik zelf ook een voetballiefhebbers, maar om nou nog een voetbaltopic te hebben...? Bovendien hebben we het al over de opstelling gehad in een van die andere topics...
0
geplaatst: 21 mei 2006, 20:39 uur
Mee eens, kan niet alle voetbal naar het Grote Algemene Voetbal Topic geharkt worden?
0
geplaatst: 21 mei 2006, 20:42 uur
En je hebt notabene al een topic geopend waarin je reclame maakt voor je eigen site.
0
Snowman
geplaatst: 21 mei 2006, 21:30 uur
HiLL schreef:
En je hebt notabene al een topic geopend waarin je reclame maakt voor je eigen site.
Niet te streng

0
geplaatst: 22 mei 2006, 00:00 uur
Snowman schreef:
Niet te streng
(quote)
Niet te streng

Goed punt van HiLL.
En kotsen doe je op de WC, niet op MuMe.
(zo, dat rijmt)
0
geplaatst: 22 mei 2006, 20:12 uur
Valdéz is soms aan het grabbelen maar in de CL finale (zeer belangrijke wedstrijd dus) was hij erg sterk en ik vindt dat hij ook vrij goed kan meevoetballen. In dat opzicht is v/d Sar natuurlijk super. Maar hij mist uitstaling, stopt vrij weinig strafschoppen en op de lijn zijn er simpelweg betere keepers. Dit alles neemt niet weg dat ik verwacht dat Edwin heel belangrijk kan worden voor Oranje op het WK. Zoals hij dat in de kwalificatie ook was.
0
geplaatst: 22 mei 2006, 20:44 uur
Echt goede keepers zijn aan het uitsterven, een bal klemvast houden is er al helemaal niet meer bij alles word bijna weggestompt! Kortom armoe en vooral lafheid troef! Al heeft het denk ik ook wat te maken met de lichtere ballen,waardoor er een soort zwabbereffect ontstaat !
0
geplaatst: 23 mei 2006, 10:38 uur
0
geplaatst: 23 mei 2006, 10:49 uur
Ik zou toch zweren dat je een ras ajacied was.
Hoe kom ik daar nou bij.

Hoe kom ik daar nou bij.

0
geplaatst: 23 mei 2006, 20:10 uur
rayman schreef:
Dát zou heel goed kunnen ja.
Zo lang het maar geen PSV is Dát zou heel goed kunnen ja.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.