MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:

Sar is een topkeeper, want hij pakt een aantal punten voor zijn team in een seizoen. Alhoewel v/d Sar het de laatste maanden niet meer deed. Hopelijk is hij op tijd in vorm voor het W.K.

Jornaquin
Vroeger, nu zijn die 3 die ik noem toch echt beter

Jornaquin schreef:
Vroeger, nu zijn die 3 die ik noem toch echt beter

Daar ben ik het niet over eens. De laatste jaren is v/d Sar weer op het niveau van z'n topjaren bij ajax.

Jornaquin
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Daar ben ik het niet over eens. De laatste jaren is v/d Sar weer op het niveau van z'n topjaren bij ajax.

Hmm, maar van der Sar in zijn topjaren is nog geen Casillas, geloof mij maar. Wat die man er allemaal uithoud is ongelofelijk.( Ik vind van der Sar ook een vreselijk goeie keeper hoor )

Ach ja, ik houd ermee op om een ajacied te gaan verdedigen. Ik heb wel wat beters te doen. Ik hoop dat v/d Sar nog 1 x gaat pieken en dat moet op dit WK gebeuren.

Ik wil trouwens wenger en Henry graag nomineren voor slechtste verliezers van t jaar.

Kos
Die prijs is al lang en breed aan Van Gaal vergeven.

EmDee schreef:
Ik wil trouwens wenger en Henry graag nomineren voor slechtste verliezers van t jaar.

Wat was er met Henry dan? Dat heb ik ff gemist dan. Wenger is sowieso een slechte verliezer. Dat stond al vast.

EmDee schreef:

In dat geval kies ik voor Wenger, wat een vreselijke ***** !!
De beste keeper is natuurlijk Casillas, wat een reflexen! Daarna komen Buffon en Cech, Valdés kan ook een hele grote worden.

avdj schreef:
(quote)
Valdés kan ook een hele grote worden.

Moet ie wel de ballen vast houden he De beste keepers voor mij zijn: Buffon, Van der Sar, Cech, Casillas en toch dit jaar Lehmann. En dan heb je daar vlak onder: Reina en Coupet uitstekende keepers maar missen net een heel klein beetje om een topkeeper te worden.

De Klever
In Overigen > Algemeen > Ideale opstelling Nederlands Elftal:

Op mijn site heb ik een poll die gaat over de ideale opstelling van het NL elftal.

De poll is eerder gegaan over de aanval. Met de meerderheid werd gekozen voor Robben, van Nistelrooy en Kuyt.

Nu gaat de poll over het middenveld. Van Basten kan kiezen uit Cocu, Landzaat, Maduro, van der Vaart, Sneijder en van Bommel.

Ik zou zelf gaan voor Cocu, van der Vaart en van Bommel.

Breng op WK POLL je stem uit!

mijn hele opstelling:
v.d. Sar; Kromkamp, Ooijer, Boularouz, van Bronckhorst; van Bommel, Cocu, vd. Vaart; Kuyt, v. Nistelrooy, Robben.

Met je middenveld en aanval ben ik het dus wel eens. Helaas liggen de problemen voor oranje achterin, waardoor dit WK helaas geen succes gaat worden. Verder vind ik het niet echt een team. Oranje had in 1998 en 2000 de kans moeten pakken... maargoed, we zullen het gaan zien, misschien pakt het op zo'n toernooi ineens goed uit

Nu ben ik zelf ook een voetballiefhebbers, maar om nou nog een voetbaltopic te hebben...? Bovendien hebben we het al over de opstelling gehad in een van die andere topics...

Mee eens, kan niet alle voetbal naar het Grote Algemene Voetbal Topic geharkt worden?

En je hebt notabene al een topic geopend waarin je reclame maakt voor je eigen site.

Snowman
HiLL schreef:
En je hebt notabene al een topic geopend waarin je reclame maakt voor je eigen site.

Niet te streng

Snowman schreef:
(quote)

Niet te streng

Goed punt van HiLL.

En kotsen doe je op de WC, niet op MuMe.

(zo, dat rijmt)

Verplaatsen naar voetbaltopic en hier een slotje svp.

Valdéz is soms aan het grabbelen maar in de CL finale (zeer belangrijke wedstrijd dus) was hij erg sterk en ik vindt dat hij ook vrij goed kan meevoetballen. In dat opzicht is v/d Sar natuurlijk super. Maar hij mist uitstaling, stopt vrij weinig strafschoppen en op de lijn zijn er simpelweg betere keepers. Dit alles neemt niet weg dat ik verwacht dat Edwin heel belangrijk kan worden voor Oranje op het WK. Zoals hij dat in de kwalificatie ook was.

Echt goede keepers zijn aan het uitsterven, een bal klemvast houden is er al helemaal niet meer bij alles word bijna weggestompt! Kortom armoe en vooral lafheid troef! Al heeft het denk ik ook wat te maken met de lichtere ballen,waardoor er een soort zwabbereffect ontstaat !

A.C Fiorentina

Marcel²
ADO Den Haag.

Rosenborg

Feyenoord.

joh
Echt?

rayman schreef:
joh
Echt?

Het is echt waar! Ken niet ander natuurlijk (Op z'n Rotterdams).

Ik zou toch zweren dat je een ras ajacied was.
Hoe kom ik daar nou bij.

rayman schreef:
Ik zou toch zweren dat je een ras ajacied was.
Hoe kom ik daar nou bij.

Misschien omdat je een enorme wegtrekker hebt?

Dát zou heel goed kunnen ja.

rayman schreef:
Dát zou heel goed kunnen ja.
Zo lang het maar geen PSV is

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:12 uur

geplaatst: vandaag om 07:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.