MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:

Logisch dat je dat niet in het openbaar wil laten zien

Maar Nicolage kom maar op met je discussie.

Oke, daar gaan we:

Feyenoord is de beste!

Wat valt er over te discussieren? Op dit moment is PSV het beste en over de hele voetbalhistorie gezien niet.

Ach ja, psv is stabieler, daar is alles mee gezegd. Feyenoord kan van psv winnen en dan hoeft het niet zo te zijn dat psv een slechte dag hoeft te hebben. 3 Punten is makkelijk te overbruggen. De beste is degene die aan het einde van het seizoen de meeste punten heeft.

Juist.
Laten we dan maar verder praten .
Want PSV wordt toch wel kampioen hoor.

Haha, heb je over je glazen bol gewreven?

gemaster schreef:
Wat valt er over te discussieren? Op dit moment is PSV het beste en over de hele voetbalhistorie gezien niet.

Maar dat duurt niet lang meer als het zo doorgaat.

moviefreak#1
Ach ja PSV, Ajax, Feyenoord wat maakt het uit.

Oranje wint toch wel op het WK
Oranje

KV Mechelen, 2de klasse België, maar ooit (1988) europacup 2 gewonnen tegen Ajax. Al enkele jaren een seizoenkaart.

jeroen1904 schreef:
KV Mechelen, 2de klasse België, maar ooit (1988) europacup 2 gewonnen tegen Ajax. Al enkele jaren een seizoenkaart.

Dat ze maar snel terug naar eerste klasse komen, maar dat zal nog niet voor dit seizoen zijn...

herman schreef:

Maar dat duurt niet lang meer als het zo doorgaat.

De laatste 20 jaar is PSV geloof ik 10x kampioen geworden, Ajax 8x en Feyenoord 2x. Het gaat dus nog erg lang duren voordat PSV met dit tempo Ajax zal inhalen.

jeroen1904 schreef:

Jazeker, met de garantie voor succes: Aad de Mos!

gemaster schreef:
(quote)

Jazeker, met de garantie voor succes: Aad de Mos!

Hahahaha, dat moet cynisch bedoelt zijn.

Toine Rorije
Nicolage Rico schreef:
Hahahaha, dat moet cynisch bedoelt zijn.

je bedoelt ironisch, rico.

Het is een uitspraak van Aad zelf, dus ik denk niet dat het ironisch was.

Ik verdenk Aadje Afkoopsom ervan dat ie niet weet hoe deze woorden moeten worden geschreven.

Nou zonder dollen, ik vind Aad altijd zeer verstandige dingen zeggen over voetbal. Bovendien lijkt het me een slimme man.

gemaster schreef:
Nou zonder dollen, ik vind Aad altijd zeer verstandige dingen zeggen over voetbal. Bovendien lijkt het me een slimme man.

Aadje is het levende bewijs dat je niet slim hoeft te zijn om zinnige dingen over voetbal te zeggen. En dáármee wordt bewezen dat voetbal eigenlijk heel simpel is.

rayman schreef:

Aadje is het levende bewijs dat je niet slim hoeft te zijn om zinnige dingen over voetbal te zeggen. En dáármee wordt bewezen dat voetbal eigenlijk heel simpel is.

niet om te spelen iig..

rayman schreef:

Die voetballers hoeven ook niet slim te zijn, moet je ze maar eens horen praten.

Ik zie echt niet in waarom Aad dom zou moeten zijn. Hij lijkt me een verstandige man van de wereld.

Voetballers zijn over het algemeen natuurlijk wel erg dom, dat zie je ook wel als je de rubriek 'persoonlijk' leest in de VI.

Mja, dat klopt wel. Door mijn werk ken ik een flink aantal spelers van Ajax door de jaren heen. En ik heb er maar weinig kunnen betrappen op enige vorm van intelligentie. Een uitzondering daargelaten. Dat waren dan vooral de scandinaviers.(de Laudrupjes, Tobiasen, Litmanen) De alle-nietslimste is overigens wel een goeie vriend van me geworden. Om aan te geven dat je niet intelligent hoeft te zijn om mijn vriend te zijn.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Nog gefeliciteerd met de 0-0 tegen Feyenoord...

is maar een gelijkspel

Roda moet gewoon winnen van dat soort clubs !

TOTO schreef:
(quote)

is maar een gelijkspel

Roda moet gewoon winnen van dat soort clubs !

bestaat FC Toto nog niet?

ik vul wel altijd de toto in

ik heb sowieso altijd 1 ding in het ene en het andere waar ik helemaal voor ga.

bij muziek: Toto
bij voetbal: Roda
bij auto's: Mazda
bij landen: USA

TOTO schreef:

En bij films?

Erg spijtig dat je zo bekrompen bent dan, zo mis je heel wat moois. Maar het is je goed recht.

moviefreak#1
TOTO schreef:

Dan word het tijd dat Roda JC eens wat Amerikanen haalt, dat is geloof ik het enige land waarvan ze nog geen speler hebben (hebben ze eigenlijk nog wel een Nederlander ? )

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:17 uur

geplaatst: vandaag om 12:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.