Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 25 januari 2006, 21:45 uur
0
geplaatst: 25 januari 2006, 21:56 uur
Wat valt er over te discussieren? Op dit moment is PSV het beste en over de hele voetbalhistorie gezien niet.
0
geplaatst: 25 januari 2006, 22:00 uur
Ach ja, psv is stabieler, daar is alles mee gezegd. Feyenoord kan van psv winnen en dan hoeft het niet zo te zijn dat psv een slechte dag hoeft te hebben. 3 Punten is makkelijk te overbruggen. De beste is degene die aan het einde van het seizoen de meeste punten heeft.
0
geplaatst: 25 januari 2006, 22:04 uur
Juist.
Laten we dan maar verder praten
.
Want PSV wordt toch wel kampioen hoor.
Laten we dan maar verder praten
.Want PSV wordt toch wel kampioen hoor.
0
geplaatst: 25 januari 2006, 23:35 uur
gemaster schreef:
Wat valt er over te discussieren? Op dit moment is PSV het beste en over de hele voetbalhistorie gezien niet.
Maar dat duurt niet lang meer als het zo doorgaat.
0
moviefreak#1
geplaatst: 26 januari 2006, 00:10 uur
Ach ja PSV, Ajax, Feyenoord wat maakt het uit.
Oranje wint toch wel op het WK
Oranje 
Oranje wint toch wel op het WK
Oranje 
0
geplaatst: 26 januari 2006, 00:48 uur
KV Mechelen, 2de klasse België, maar ooit (1988) europacup 2 gewonnen tegen Ajax. Al enkele jaren een seizoenkaart.
0
geplaatst: 26 januari 2006, 10:19 uur
jeroen1904 schreef:
KV Mechelen, 2de klasse België, maar ooit (1988) europacup 2 gewonnen tegen Ajax. Al enkele jaren een seizoenkaart.
Dat ze maar snel terug naar eerste klasse komen, maar dat zal nog niet voor dit seizoen zijn...
0
geplaatst: 26 januari 2006, 11:48 uur
De laatste 20 jaar is PSV geloof ik 10x kampioen geworden, Ajax 8x en Feyenoord 2x. Het gaat dus nog erg lang duren voordat PSV met dit tempo Ajax zal inhalen.
0
geplaatst: 26 januari 2006, 11:49 uur
jeroen1904 schreef:
Jazeker, met de garantie voor succes: Aad de Mos!
0
geplaatst: 26 januari 2006, 12:36 uur
gemaster schreef:
(quote)
Hahahaha, dat moet cynisch bedoelt zijn.
0
geplaatst: 26 januari 2006, 12:43 uur
Het is een uitspraak van Aad zelf, dus ik denk niet dat het ironisch was.
0
geplaatst: 26 januari 2006, 12:45 uur
Ik verdenk Aadje Afkoopsom ervan dat ie niet weet hoe deze woorden moeten worden geschreven.
0
geplaatst: 26 januari 2006, 13:49 uur
Nou zonder dollen, ik vind Aad altijd zeer verstandige dingen zeggen over voetbal. Bovendien lijkt het me een slimme man.
0
geplaatst: 26 januari 2006, 14:58 uur
gemaster schreef:
Nou zonder dollen, ik vind Aad altijd zeer verstandige dingen zeggen over voetbal. Bovendien lijkt het me een slimme man.

Aadje is het levende bewijs dat je niet slim hoeft te zijn om zinnige dingen over voetbal te zeggen. En dáármee wordt bewezen dat voetbal eigenlijk heel simpel is.
0
geplaatst: 26 januari 2006, 15:11 uur
rayman schreef:
Aadje is het levende bewijs dat je niet slim hoeft te zijn om zinnige dingen over voetbal te zeggen. En dáármee wordt bewezen dat voetbal eigenlijk heel simpel is.
niet om te spelen iig..
0
geplaatst: 26 januari 2006, 15:15 uur
rayman schreef:
Die voetballers hoeven ook niet slim te zijn, moet je ze maar eens horen praten.
0
geplaatst: 26 januari 2006, 15:34 uur
Ik zie echt niet in waarom Aad dom zou moeten zijn. Hij lijkt me een verstandige man van de wereld.
Voetballers zijn over het algemeen natuurlijk wel erg dom, dat zie je ook wel als je de rubriek 'persoonlijk' leest in de VI.
Voetballers zijn over het algemeen natuurlijk wel erg dom, dat zie je ook wel als je de rubriek 'persoonlijk' leest in de VI.
0
geplaatst: 26 januari 2006, 15:42 uur
Mja, dat klopt wel. Door mijn werk ken ik een flink aantal spelers van Ajax door de jaren heen. En ik heb er maar weinig kunnen betrappen op enige vorm van intelligentie. Een uitzondering daargelaten. Dat waren dan vooral de scandinaviers.(de Laudrupjes, Tobiasen, Litmanen) De alle-nietslimste is overigens wel een goeie vriend van me geworden. Om aan te geven dat je niet intelligent hoeft te zijn om mijn vriend te zijn. 

0
geplaatst: 26 januari 2006, 18:10 uur
Nicolage Rico schreef:
Nog gefeliciteerd met de 0-0 tegen Feyenoord...
(quote)
Nog gefeliciteerd met de 0-0 tegen Feyenoord...

is maar een gelijkspel

Roda moet gewoon winnen van dat soort clubs !
0
geplaatst: 26 januari 2006, 18:23 uur
ik heb sowieso altijd 1 ding in het ene en het andere waar ik helemaal voor ga.
bij muziek: Toto
bij voetbal: Roda
bij auto's: Mazda
bij landen: USA
0
geplaatst: 26 januari 2006, 18:31 uur
TOTO schreef:
En bij films?
Erg spijtig dat je zo bekrompen bent dan, zo mis je heel wat moois. Maar het is je goed recht.
0
moviefreak#1
geplaatst: 26 januari 2006, 18:39 uur
TOTO schreef:
Dan word het tijd dat Roda JC eens wat Amerikanen haalt, dat is geloof ik het enige land waarvan ze nog geen speler hebben (hebben ze eigenlijk nog wel een Nederlander ?
)Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.