Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 26 januari 2006, 18:40 uur
0
moviefreak#1
geplaatst: 26 januari 2006, 18:41 uur
Ik gok op Dune, het zal iets met de soundtrack te maken hebben vrees ik

0
geplaatst: 26 januari 2006, 18:46 uur
moviefreak#1 schreef:
(quote)

Zeg moviefreak, voer eens een top-10 in, ik ben daar wel benieuwd naar

0
geplaatst: 26 januari 2006, 19:07 uur
Die Hard it is !
ben zelfs naar de filmlokatie in Los Angeles geweest, zo'n fan ben ik van die film
ben zelfs naar de filmlokatie in Los Angeles geweest, zo'n fan ben ik van die film

0
moviefreak#1
geplaatst: 26 januari 2006, 19:08 uur
Ja ik ben er zelf ook wel benieuwd naar

Nee serieus, die top10 komt t.z.t wel een keer, heeft niet echt een prioriteit momenteel

0
geplaatst: 27 januari 2006, 18:54 uur
Toon1 schreef:
Dat ze maar snel terug naar eerste klasse komen, maar dat zal nog niet voor dit seizoen zijn...
(quote)
Dat ze maar snel terug naar eerste klasse komen, maar dat zal nog niet voor dit seizoen zijn...
Helaas niet, hopelijk gaan we niet terug naar 3de dit seizoen.
0
geplaatst: 28 januari 2006, 18:08 uur
Toine Rorije schreef:
je bedoelt ironisch, rico.
(quote)
je bedoelt ironisch, rico.

Je hebt gelijk. Ik dacht dat Lul de Mos op dat moment trainer was van KV Mechelen.
0
geplaatst: 29 januari 2006, 15:54 uur
0
geplaatst: 29 januari 2006, 20:30 uur
Voetbal interesseert me steeds minder zoals ik al zei, maar Ajax - Utrecht 1-4 maakt mijn dag toch wel weer goed.
Jawel mensen 1-4!!!! Bwahahahaha.
0
geplaatst: 30 januari 2006, 10:11 uur
HammerHead schreef:
Voetbal interesseert me steeds minder zoals ik al zei, maar Ajax - Utrecht 1-4 maakt mijn dag toch wel weer goed.
Dat was inderdaad genieten. En dan hoor je Blind nog zeggen: "Het was onverdiend".
Die 0-4 van Feyenoord was ook genieten, trouwens.
0
geplaatst: 30 januari 2006, 11:21 uur
Volgens mij zei Blind, dat het geflatteerd was, niet onverdiend.
0
Ace
geplaatst: 1 februari 2006, 12:31 uur
Ajax en Liverpool.
Celtic omdat ik er vroeger vaak kwam. Puur de sfeer, dat voetbal is om te huilen.
Celtic omdat ik er vroeger vaak kwam. Puur de sfeer, dat voetbal is om te huilen.
0
geplaatst: 1 februari 2006, 12:44 uur
rayman schreef:
Het kwam erop neer dat het onverdiend was. Dan is het natuurlijk ook geflatteerd, volgens hem. Maar hij vond een gelijkspel een eerlijker resultaat.
De grapjas. Je ziet hem overigens met de dag kaler worden. Stress ofzo???

0
Ace
geplaatst: 1 februari 2006, 13:12 uur
Mooi, het commentaar van Markus Rosenberg. Tja, wat is onverdiend? Blind zegt altijd dat we beter waren. Nou, 1-4. Ik zie het...
0
JonnieBrasco
geplaatst: 1 februari 2006, 18:41 uur
De laatste wedstrijd waar ik bij was, was Feyenoord op bezoek bij de FC. (Competitiewedstrijd van een paar jaar geleden.) We stonden 3-0 achter bij rust, maar ik voelde in de rust zo mee in de overtuiging van de Groningen-aanhang, dat de 3-3 eindstand 45 minuten later helemaal geen verrassing was. Wel formidabel!
Mijn gevoel zegt dat er vanavond hetzelfde gaat gebeuren in de kwartfinale. PSV komt op 2-0 voor de thee. Eindstand wordt 2-2, en in de Sudden Death scoort Nevland de winnende goal. En als het de persoon niet is, dan het album wel voordat ik ga slapen.
Mijn gevoel zegt dat er vanavond hetzelfde gaat gebeuren in de kwartfinale. PSV komt op 2-0 voor de thee. Eindstand wordt 2-2, en in de Sudden Death scoort Nevland de winnende goal. En als het de persoon niet is, dan het album wel voordat ik ga slapen.

0
geplaatst: 1 februari 2006, 19:56 uur
Ik hoop het, dat Groningen wint. Alleen vond ik het 3 jaar geleden (toen was Groningen-Feyenoord 3-3, geloof ik) iets (lees: veel) minder. Hoe kan je een 0-3 voorsprong nou weggeven!!!! Ik maak me er nu nog boos over.. 

0
geplaatst: 1 februari 2006, 19:58 uur
Ik vrees ook winst voor PSV. Maar goed, dat is helaas ook het beste elftal. Al blijft het bekervoetbal he. Ik zie het wel na de training. Mazzel allemaal, Rayman gaat zijn kicksen inpakken.
0
geplaatst: 1 februari 2006, 21:14 uur
Kut psv!!!!
0-3.. Pfff. Ik dacht dat Groningen onverslaanbaar was in het Euroborg stadion. Haha.
0-3.. Pfff. Ik dacht dat Groningen onverslaanbaar was in het Euroborg stadion. Haha.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.