Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 4 juni 2006, 15:52 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)
Maar had ik nou gelijk met die geluidsfragmenten? Ben wel benieuwd.Jaah hooor

0
geplaatst: 4 juni 2006, 15:54 uur
Haha, ik kon me nog iets herinneren van dat interview met v. Breukelen.. En dat na 16 jaar.
Dat geluidsfragment van Jack van Gelder is natuurlijk bekend. Gaat overigens over (persoonlijk) het mooiste doelpunt ooit...
0
geplaatst: 4 juni 2006, 15:59 uur
Het graspolletje incident ? Weet iemand trouwens waar ik de wk test kan gaan doen ?
0
geplaatst: 4 juni 2006, 16:04 uur
the viking schreef:
Het graspolletje incident ? Weet iemand trouwens waar ik de wk test kan gaan doen ?
Het graspolletje incident ? Weet iemand trouwens waar ik de wk test kan gaan doen ?Nee, dat was niet op een W.K.

wk.bnn.nl
0
geplaatst: 4 juni 2006, 17:37 uur
Echt zin om vanavond de finale van het EK -21 te kijken.
Denk zeker dat ze een goede kans maken om te winnen hoewel er niet zo'n geweldig team staat vind ik. Er zijn maar een paar spelers die echt het nederlands elftal kunnen halen denk ik. Uiteraard Huntelaar maar ook Schaar vind ik zeer goed en volwassen spelen. Luirink maakt ook een erg goede indruk, maar nog niet klaar.
De laatste naam die ik noem is DE toekomst van oranje:
Aissati, jemig wat kan die gozer voetballen zeg. Staat altijd op de goede plek en heeft een geweldig inzicht + zeer goede passing. Hij is altijd rustig aan de bal, doet geen gekke dingen, HIJ is de baas over de bal, prachtig om te zien. Voor de rest denk ik dat er weinig toekomstige oranje spelers in dit elftal zitten. Maar de as van het elftal staat en dat is erg belangrijk. Daarom denk ik ook dat ze die cup echt wel kunnen pakken. Maar Aissati, goh wat ben ik gecharmeerd van hem. Zodra de nummers van PSV voor het komende seizoen bekend zijn bestel ik meteen een shirtje met Aissati op de achterkant!
Denk zeker dat ze een goede kans maken om te winnen hoewel er niet zo'n geweldig team staat vind ik. Er zijn maar een paar spelers die echt het nederlands elftal kunnen halen denk ik. Uiteraard Huntelaar maar ook Schaar vind ik zeer goed en volwassen spelen. Luirink maakt ook een erg goede indruk, maar nog niet klaar.
De laatste naam die ik noem is DE toekomst van oranje:
Aissati, jemig wat kan die gozer voetballen zeg. Staat altijd op de goede plek en heeft een geweldig inzicht + zeer goede passing. Hij is altijd rustig aan de bal, doet geen gekke dingen, HIJ is de baas over de bal, prachtig om te zien. Voor de rest denk ik dat er weinig toekomstige oranje spelers in dit elftal zitten. Maar de as van het elftal staat en dat is erg belangrijk. Daarom denk ik ook dat ze die cup echt wel kunnen pakken. Maar Aissati, goh wat ben ik gecharmeerd van hem. Zodra de nummers van PSV voor het komende seizoen bekend zijn bestel ik meteen een shirtje met Aissati op de achterkant!
0
geplaatst: 4 juni 2006, 17:40 uur
Ben benieuwd wie er allemaal naar het grote oranje moeten, omdat Australie het halve team geblesseerd heeft geschopt :s
0
geplaatst: 4 juni 2006, 17:43 uur
Ja, op zich frapant dat ze de laatste oefenwedstrijd (pal voor het W.K.) spelen tegen Australië, die vooral vechtvoetbal spelen. Op zich kun je dan wachten op blessures. Verbaasd me iig niks dat Oranja nu zoveel geblesseerden heeft.
0
geplaatst: 4 juni 2006, 17:46 uur
Nee, mij ook niet.
Maar het is wel erg vervelend,
maak me vooral zorgen om de middenvelders.
v. Bommel is een zekerheidje, maar wie nu op de andere 2 posities! Hopelijk dat de blessures van Sneijder en (vooral) Cocu meevallen. Hopelijk is vdv ook snel fit.
Als hij in vorm is, is hij onmisbaar.
Maar het is wel erg vervelend,
maak me vooral zorgen om de middenvelders.
v. Bommel is een zekerheidje, maar wie nu op de andere 2 posities! Hopelijk dat de blessures van Sneijder en (vooral) Cocu meevallen. Hopelijk is vdv ook snel fit.
Als hij in vorm is, is hij onmisbaar.
0
geplaatst: 4 juni 2006, 18:10 uur
Ik vind het een goede keuze om tegen Australië te voetballen, reken er maar niet op dat Servië, Argentinië en Ivoorkust met balletschoentjes het veld opkomen.
Nu hebben we gezien dat we fysiek nog iets te kort komen. En door de blesure van Sneyder is er zelfs een mogelijkheid dat Davids hem vervangt.
Nu hebben we gezien dat we fysiek nog iets te kort komen. En door de blesure van Sneyder is er zelfs een mogelijkheid dat Davids hem vervangt.
0
geplaatst: 4 juni 2006, 18:17 uur
Nicolage Rico schreef:
Nee, dat was niet op een W.K.
wk.bnn.nl
(quote)
Nee, dat was niet op een W.K.

wk.bnn.nl
Nee dat was Feyenoord- PSV ! Bedankt voor de tip overigens !
0
geplaatst: 4 juni 2006, 19:24 uur
Van Basten heeft gezegd dat de vervanger uit jong Oranje wordt overgeheveld.
0
geplaatst: 4 juni 2006, 19:39 uur
0
geplaatst: 4 juni 2006, 20:36 uur
Doe dan maar Schaars, Hofs kan links niet echt uit de voeten denk ik.
0
geplaatst: 4 juni 2006, 20:43 uur
Er is nog niks aan de hand. Cocu is wel op tijd fit (HOPELIJK!!). Ik weet niet precies wat de regels zijn, maar mag er wel een speler vervangen worden vlak voor het W.K.?
0
geplaatst: 4 juni 2006, 21:36 uur
Volgens Neeskens zijn Gio en Cocu binnen een paar dagen weer fit. (hij heeft ze gesproken) Alleen Sneijder is nog een vraagteken. Als de vervanger uit jong oranje moet komen zou ik schaars of aissati nemen.
0
geplaatst: 4 juni 2006, 21:36 uur
Jong Oranje - Jong Oekraine
Ruststand 2-0
Gaat goed, twee doelpunten Huntelaar... Wel een erg wisselvallige scheids.
Ruststand 2-0
Gaat goed, twee doelpunten Huntelaar... Wel een erg wisselvallige scheids.
0
geplaatst: 4 juni 2006, 23:23 uur
Wie was jullie speler van het EK -21??
Voor mij was Schaars.
Een erg veelzijdige middenvelder die zowel aanvallend als verdedigend zijn werk doet. Een jongen met een goede wedstrijdsmentaliteit en een waardige aanvoerder.
Voor mij was Schaars.
Een erg veelzijdige middenvelder die zowel aanvallend als verdedigend zijn werk doet. Een jongen met een goede wedstrijdsmentaliteit en een waardige aanvoerder.
0
geplaatst: 4 juni 2006, 23:26 uur
Ik denk dat Schaars ook opgeroepen wordt, als er een middenvelder afvalt in "the A-team".
0
geplaatst: 4 juni 2006, 23:26 uur
Schaars, Aissati, Castelen en Luyrink waren de beste spelers van dit team. En ik denk inderdaad dat Schaars de beste was van dit kwartet, daar gaan we nog veel van horen.
0
geplaatst: 4 juni 2006, 23:30 uur
Ik denk dat je Hofs ook wel in dat rijtje mag plaatsen. Hofs was toch aardig belangrijk, zeker in de halve finale en finale.
0
geplaatst: 4 juni 2006, 23:32 uur
Speciaal voor Feynoorder Nicolage Rico zal ik er kwintet van maken. Schaars, Aissati, Castelen, Luyrink en Hofs waren de beste spelers van dit team. 
En Huntelaar heeft alleen goed gespeeld in de finale.

En Huntelaar heeft alleen goed gespeeld in de finale.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.