MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Jornaquin schreef:
Huntelaar wel topscorer van het toernooi

en zonder doelpunten win je niet

Jornaquin schreef:
Huntelaar wel topscorer van het toernooi
Na gistermiddag en avond weet ik het wel! Jong Oranje in z'n geheel naar het WK! Nou vooruit Kuyt en Van Persie mogen als enige twee van "het grote Oranje" mee met jong Oranje De rest kan naar huis!
Ik heb in tijden niet zo'n goede wedstrijd gezien als gisterenavond. Grote klasse en een héél groot compliment voor Foppe en zijn assistenten! Jong Oranje, van harte geluk gewenst met dit Europees kampioenschap

Klumpie schreef:
Schaars, Aissati, Castelen en Luyrink waren de beste spelers van dit team. En ik denk inderdaad dat Schaars de beste was van dit kwartet, daar gaan we nog veel van horen.

Mee eens, maar ik neem aan dat je Huntelaar ook wel plaatst in dit rijtje.
Op dit moment is Schaars de beste, maar in potentie vind ik Aissati absoluut de beste. Die gast is pas 17 tegenover Shaars 22 of 23. Kan je na gaan. Moet je Aissati eens over 5 jaar zien, kan nog zoveel leren in die tijd om steeds maar beter te worden. Aissati mag van mij basisspeler worden volgend jaar, veel beter dan kutculina of Afellay. (alleen maar geblesseerd)

Music4ever schreef:
(quote)

Mee eens, maar ik neem aan dat je Huntelaar ook wel plaatst in dit rijtje.
Op dit moment is Schaars de beste, maar in potentie vind ik Aissati absoluut de beste. Die gast is pas 17 tegenover Shaars 22 of 23. Kan je na gaan. Moet je Aissati eens over 5 jaar zien, kan nog zoveel leren in die tijd om steeds maar beter te worden. Aissati mag van mij basisspeler worden volgend jaar, veel beter dan kutculina of Afellay. (alleen maar geblesseerd)

De eerste 3 wedstrijden was die onzichtbaar, maar in de halve finale en finale heeft ie goed gespeeld. Dus wat mij betreft mag ie in het lijstje. Het was zo-ie-zo een teamprestatie dit, dus mijn complimenten aan het gehele team.

Aissati is natuurlijk een heerlijke voetballer en kan nog heel veel groeien. AZ'ers Danny de Zeeuw en Stijn Schaars waren in de finale erg goed. Die laatste trouwens het hele toernooi. Goede mentaliteit en niet bang om duels aan te gaan. Samen met Cziommer en Gudjohnson zit het wel goed met AZ's middenveld 2006/2007.

Zullen we er maar Demy de Zeeuw van maken.
Maar met AZ zit het idd wel goed.
Hoorde ook nog dat ze Jenner waarschijnlijk kopen.

Ace
Van De Zeeuw ben ik niet zo kapot, maar die Schaars is echt een geweldige speler! Verder vind ik het een compliment voor het hele team. Grappig om te zien hoe de jochies hier altijd door hun eindhovense en rotterdamse brilletjes hun lijstjes met favorieten opnoemen.

Ik zag gisteren overigens Argentinie tegen Angola spelen. Wat een fantastisch voetbal lieten die Argentijnen bij vlagen zien zeg! Goed, dat zegt niets over komend WK, maar imponerend was het wel. Anyway, wij hebben Vennegoor of Hesselbank. Daar ligt Ayala al een paar weken wakker van...

Ace schreef:
Vennegoor of Hesselbank.

En door wat voor bril kijk jij dan? Een Middlesbrough-bril?

Ace
Nicolage Rico schreef:
(quote)

En door wat voor bril kijk jij dan? Een Middlesbrough-bril?

Die jongen heeft zo weinig toe te voegen aan Oranje dat ik inderdaad zijn naam niet eens weet

Ik vond de beste spelers toch wel: Schaars, Aissati, Luirink Hofs en Huntelaar (die laatste 2 eigenlijk alleen de halve finale, en finale.

Ace schreef:
Van De Zeeuw ben ik niet zo kapot, maar die Schaars is echt een geweldige speler! Verder vind ik het een compliment voor het hele team. Grappig om te zien hoe de jochies hier altijd door hun eindhovense en rotterdamse brilletjes hun lijstjes met favorieten opnoemen.

Ik zag gisteren overigens Argentinie tegen Angola spelen. Wat een fantastisch voetbal lieten die Argentijnen bij vlagen zien zeg! Goed, dat zegt niets over komend WK, maar imponerend was het wel. Anyway, wij hebben Vennegoor of Hesselbank. Daar ligt Ayala al een paar weken wakker van...

Giovanni Van Bronckhorst ligt nu 's nachts al zwetend wakker omdat hij straks waarschijnlijk tegenover Messi staat,hou mijn hart vast !

Het enige voordeel is dat v. Bronckhorst Messi door en door kent...Maar natuurlijk komt hij kwaliteit te kort. Hopelijk is hij op tijd hersteld. Volgens de media wel. Maar de grootste zorg heb ik toch voor Cocu, die NL moet dragen op het W.K.

Voordeel kan zijn dat ze Argentinie pas in de derde wedstrijd ontmoeten misschien dat de verdedigers van Ivoorkust hem dan al doormidden hebben gezaagd !

Elk voordeel heb z'n nadeel.

Zo, ajax doet goede inkopen.. Gabri naar ajax, Davids naar ajax en dan komen Stam en Perez ook nog.....

Nou Feyenoord, dan moeten we Zidane, Gerrard, Lampard en Ronaldinho halen!

Nicolage Rico schreef:
Zo, ajax doet goede inkopen.. Gabri naar ajax, Davids naar ajax en dan komen Stam en Perez ook nog.....

Davids is toch niet zeker?

Nicolage Rico schreef:

Net of die spelers zo goed zijn. Perez en Stam hebben hun beste tijd gehad. Als Barca Gabri echt zo goed hadden gevonden, dan hadden ze hem wel behouden en Davids is in Pitbull veranderd zonder hersens en tanden.

Nicolage Rico schreef:

Nou Feyenoord, dan moeten we Zidane, Gerrard, Lampard en Ronaldinho halen!

Zidane stopt er definitief mee.
Maar Perez is geen Ronaldinho en Davids geen Gerrard dus maak je maar niet zo druk. Wel staat Ajax er goed voor.

Klumpie schreef:
(quote)

Net of die spelers zo goed zijn. Perez en Stam hebben hun beste tijd gehad. Als Barca Gabri echt zo goed hadden gevonden, dan hadden ze hem wel behouden en Davids is in Pitbull veranderd zonder hersens en tanden.

Lekker berichtje. Spanje is een veel groter voetballand dan Nederland. M.a.w. Gabri hoeft niet goed genoeg voor Barcelona te zijn, maar kan zomaar de beste speler worden van de NL-competitie. Ik zeg niet dat hij zó goed is, maar hij is een bovengemiddelde speler voor de NL-competitie. Voor Davids, Perez en Stam geldt hetzelfde. Stam kan het niveau in de NL-competitie met 2 vingers in z'n neus aan, net als Davids. Perez zit momenteel in de top van zijn carriere (laatste 2 seizoenen). Davids is niet meer zo goed als zijn topjaren, maar ook één van de beste spelers van de eredivisie.

Perez is heel goed als hij in een goed team speelt.
Maar als het minder loopt heb je weinig aan hem. (zegt Schaars ook deze week in de VI)
Dus zo'n geweldige aankoop is het niet, mits het goed gaat draaien, dan is hij geweldig.
Gabri is wel een topaankoop, heb hem wel eens zien spelen met Barca. Kan niveau in de NL competitie makkelijk aan. Concurrentie is natuurlijk moordend bij Barcelona daarom speelde hij niet vaak, maar bij Ajax is hij van grote waarde denk ik.

Klumpie schreef:
(quote)

Als Barca Gabri echt zo goed hadden gevonden, dan hadden ze hem wel behouden .

Maar daar lopen zomaar Edmilson, Iniesta, van Bommel, Xavi en Motta rond. Dus lijkt me de keuze voor een ander als Gabri logisch.

Bij Ajax de perfecte vervanger voor de vertrekkende Galasek.

Reijersen schreef:
(quote)

Maar daar lopen zomaar Edmilson, Iniesta, van Bommel, Xavi en Motta rond. Dus lijkt me de keuze voor een ander als Gabri logisch.

Bij Ajax de perfecte vervanger voor de vertrekkende Galasek.

Als je daarvan de concurrentie niet kunt winnen dan ben je een mooie middenmoter net als Ajax.

Klumpie schreef:
(quote)

Als je daarvan de concurrentie niet kunt winnen dan ben je een mooie middenmoter net als Ajax.

Barcelona vergeleken met Ajax, en dan Gabri vergeleken met zijn concurrenten bij Barca. Dan is hij een goede voor Ajax.

Reijersen schreef:
(quote)

Barcelona vergeleken met Ajax, en dan Gabri vergeleken met zijn concurrenten bij Barca. Dan is hij een goede voor Ajax.

Dat is waar, maar ze moeten niet denken in Amsterdam dat ze kampioen kunnen worden. Dat wordt helaas Alkmaar.

Klumpie schreef:
(quote)

Dat is waar, maar ze moeten niet denken in Amsterdam dat ze kampioen kunnen worden. Dat wordt helaas Alkmaar.

Neuh, denk niet dat AZ dat red. Het is sowieso nog te vroeg om voorspellingen te doen met betrekking tot het kampioenschap want je weet niet wat er bij PSV weggaat en/of komt.

Lees net dat Huysegems naar Feyenoord gaat. Wat hebben ze daar nou aan ?

Reijersen schreef:
Lees net dat Huysegems naar Feyenoord gaat. Wat hebben ze daar nou aan ?

Niks natuurlijk

Ik heb ergens gehoord dat Kuyt bij Liverpool heeft getekend klopt dit??

Het UEFA elftal van EK - 21 is bekend:

-----------------------------Steve Mandanda

----------------Dmitro Tsjigrinksi----Milan Stepanov
--Dwight Tiendalli-------------------------------------Urby Emanuelson

Thomas Kahlenberg---Ismail Aissati---Rio Mavuba---Jérémy Toulalan

------------------Artem Milevski----Klaas-Jan Huntelaar

Geen Feyenoorders en AZ'ers dus. Terwijl Schaars toch wel in aanmerking komt voor de meesten denk ik.

avdj schreef:
Het UEFA elftal van EK - 21 is bekend:

-----------------------------Steve Mandanda

----------------Dmitro Tsjigrinksi----Milan Stepanov
--Dwight Tiendalli-------------------------------------Urby Emanuelson

Thomas Kahlenberg---Ismail Aissati---Rio Mavuba---Jérémy Toulalan

------------------Artem Milevski----Klaas-Jan Huntelaar

Geen Feyenoorders en AZ'ers dus. Terwijl Schaars toch wel in aanmerking komt voor de meesten denk ik.

Ik had het gezien. Tiendalli Vind ik nou net een van de zwakste punten in het team.

En Emanuelson was nou ook niet de beste.. Ach ja, het is maar een dom lijstje.

Ik begrijp ook niet helemaal wat Huysegems bij Feyenoord moet. Feyenoord moet snel goede aankopen gaan doen, willen ze meestrijden voor het kampioenschap... Ik zie het steeds somberder in.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:25 uur

geplaatst: vandaag om 18:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.