MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ace
Als ik morgen even de tijd heb ga ik voor het Memorabele Quotes topic een collage van Klumpies meest hilarische berichten maken. Wat zal dat een lang bericht worden

Iceman schreef:
Ik heb ergens gehoord dat Kuyt bij Liverpool heeft getekend klopt dit??

Kan er niks over vinden.

Er is ook nog niks getekend, al voel ik dat Kuijt naar Liverpool gaat.

Nicolage Rico schreef:
Er is ook nog niks getekend, al voel ik dat Kuijt naar Liverpool gaat.

Lijkt me een beetje te hoog gegrepen voor Kuyt.

Ik denk dat Kuijt het niveau Liverpool wel aan kan, met zijn werklust en mentaliteit, maar je weet het pas als hij er speelt.

Enige kwaliteit die Kuyt volgens mij bezit is mentaliteit en werklust (niet onbelangrijk natuurlijk). Maar voor de rest niet meer dan een standaard voetballer, goed voor een middenklasser in de engelse competitie.

Mwjoh, ik vind scoren ook wel een kwaliteit van hem en vorig seizoen is hij echt stukken beter geworden. Hij was constant een aanspeelpunt en zijn techniek is ook in orde. Ik bedoel, zijn balbehandeling is goed. Hij wordt steeds sneller. Snappy, niet Kuijt onderschatten. Dit seizoen heeft hij écht wereldpotten voor Feyenoord gespeeld.. Momenteel zit hij in een klein dipje. Daar komt hij wel uit met zijn mentaliteit.

Nicolage Rico schreef:
Mwjoh, ik vind scoren ook wel een kwaliteit van hem en vorig seizoen is hij echt stukken beter geworden. Hij was constant een aanspeelpunt en zijn techniek is ook in orde. Ik bedoel, zijn balbehandeling is goed. Hij wordt steeds sneller. Snappy, niet Kuijt onderschatten. Dit seizoen heeft hij écht wereldpotten voor Feyenoord gespeeld.. Momenteel zit hij in een klein dipje. Daar komt hij wel uit met zijn mentaliteit.

Je hebt wel gelijk . Ik laat me af toe leiden tot geven van irrationele gevoelens jegens Kuyt. Vaak niet terecht! Ik hoop dat ie wat potten gaat breken tijdens het WK! Daar wordt ie echt getest of hij klaar is voor het grote werk!

Probleem van Kuyt is dat hij bij Feyenoord niet meer kan groeien.

Ace
In tegenstelling tot de f'noorders/psv-ers hier heb ik er niet zoveel moeite mee om spelers van andere clubs objectief te beoordelen. Kuyt is een speler van grote klasse. Naast zijn inzet kan hij gewoon erg goed voetballen. Het ziet er wellicht niet zo technisch uit, maar het is gewoon erg effectief. Zo'n speler kan het niveau van Liverpool prima aan. Als een houthakker als Peter Crouch het goed doet, kan Kuyt het zeker. Dat neemt niet weg dat ik als Liverpool-fan niet op een kakkerlak zit te wachten

Ik bekijk ook alles objectief. Ik kan bijvoorbeeld ook zeggen dat een Bosschaart niet kan voetballen. Of dat ik niet begrijp waarom Feyenoord Kolkka en Huysegems heeft gekocht. Kijk, als ik een speler van ajax goed vindt, hoef ik dat niet te beschrijven. Als ik een speler van Feyenoord goed vind, beschrijf ik dat maar al te graag. Maar daarom bekijk ik het nog wel objectief.

Ace
Nicolage Rico schreef:
Ik bekijk ook alles objectief. Ik kan bijvoorbeeld ook zeggen dat een Bosschaart niet kan voetballen. Of dat ik niet begrijp waarom Feyenoord Kolkka en Huysegems heeft gekocht. Kijk, als ik een speler van ajax goed vindt, hoef ik dat niet te beschrijven. Als ik een speler van Feyenoord goed vind, beschrijf ik dat maar al te graag. Maar daarom bekijk ik het nog wel objectief.

Gek genoeg doel ik hier eigenlijk niet eens op jou

Ace schreef:
(quote)

Gek genoeg doel ik hier eigenlijk niet eens op jou

Wie bedoel je dan?

Ace
Klumpie schreef:
(quote)

Wie bedoel je dan?

Ben jij 'Bob Cremers, the football edition'?

Ace schreef:
(quote)

Ik dacht misschien bedoel je jezelf wel.

Anyway, Kuyt wordt de opvolger van Larsson bij Barca.
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws.php?id=31956

Klumpie schreef:
(quote)

Ik dacht misschien bedoel je jezelf wel.

Anyway, Kuyt wordt de opvolger van Larsson bij Barca.
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws.php?id=31956

Dat voetbalprimeur gaat helemaal nergens over.. Dat is de privé/story/enz. van de voetbalsites. Saviola was al rond met psv (zo'n 2 maanden geleden). Yeah, right!!!

Dat wil niet zeggen dat Kuijt niet naar Barcelona gaat. Kan altijd, maar volgens mij had Barcelona al een andere spits gehaald......

Het is voor een Feyenoorder natuurlijk moeilijk te accepteren dat de beste speler vertrekt. Maar ik geloof ook niet dat ie naar Barca gaat, ik hoop dat ie naar Liverpool en anders mag ie van mij nog wel een jaar blijven.

Dirk moet blijven!!

Jornaquin
Ace schreef:
In tegenstelling tot de f'noorders/psv-ers hier heb ik er niet zoveel moeite mee om spelers van andere clubs objectief te beoordelen. Kuyt is een speler van grote klasse. Naast zijn inzet kan hij gewoon erg goed voetballen. Het ziet er wellicht niet zo technisch uit, maar het is gewoon erg effectief. Zo'n speler kan het niveau van Liverpool prima aan. Als een houthakker als Peter Crouch het goed doet, kan Kuyt het zeker. Dat neemt niet weg dat ik als Liverpool-fan niet op een kakkerlak zit te wachten

Als Peter Crouch een houthakker is ga ik daar ook voor leren

Jornaquin schreef:
(quote)

Ik denk dat je dan niet verder komt dan hout hakken.

Ace
Jornaquin schreef:
(quote)

Peter Crouch is een voetballer van het type houthakker. Wijsneus.

Zal Kuyt het deffensiefe spel van Liverpool wel goed beheersen? Barcelona (ook al is hij bankzitter) lijkt me veel mooier.

Ace schreef:
(quote)

Farfan heeft zijn contract verlengd.

http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=11937

Ace
Geweldig. Nog een jaar tegen dat misselijke hoofd met dat nuffige koltruitje aankijken. Voor psv is het wel goed nieuws. De jongen heeft best wel kwaliteit.

Klumpie schreef:
Farfan heeft zijn contract verlengd.

Aah. Die peruviaanse tuimelaar blijft nog een jaartje.

Kan hij mooi weer andere kaarten aansmeren en veel doelpunten maken. PSV wordt dus gewoon weer kampioen .

BoordAppel schreef:
Kan hij mooi weer andere kaarten aansmeren en veel doelpunten maken. PSV wordt dus gewoon weer kampioen .

Hahahaha, Farfan is geen Cruijf, Maradonna, Pelè en ook geen Ronaldinho....

Maar in de nederlandse competitie is ie wel van uitzonderlijke klasse.
Maar die tuimelpartijen he.......

Nee, maar waar ik het over heb is dat Farfan niet in zijn eentje psv kampioen kan maken...

En het is idd een Robben II.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:03 uur

geplaatst: vandaag om 20:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.