Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 juni 2006, 12:37 uur
Nou.... Ik vind het niet leuk om te zeggen, maar Cruijf had Feyenoord praktisch in z'n eentje kampioen gemaakt, ook al speelde Houtman, Gullit & co toen bij Feyenoord.
0
geplaatst: 8 juni 2006, 12:38 uur
Nicolage Rico schreef:
Nee, maar waar ik het over heb is dat Farfan niet in zijn eentje psv kampioen kan maken...
Nee, maar waar ik het over heb is dat Farfan niet in zijn eentje psv kampioen kan maken...

Hij is wel heel belangrijk voor de ploeg hoor.
0
geplaatst: 8 juni 2006, 12:40 uur
Iceman schreef:
(quote)
Tuurlijk, maar om nou meteen te zeggen dat psv kampioen wordt, omdat Farfan blijft...

0
geplaatst: 8 juni 2006, 13:10 uur
Wat moeten jullie daar nou mee, zelfde als met Huysegems
Ach jaah nog altijd beter dan Boschaart he 
0
geplaatst: 8 juni 2006, 13:30 uur
Ik begrijp het ook niet.... Ik denk dat ze geld sparen om vervolgens 1 of 2 topaankopen te doen. 

0
geplaatst: 8 juni 2006, 13:30 uur
Lukas schreef:
Die zorgt wel voor vuurwerk in de Kuip. Wat een giller!
(quote)
Die zorgt wel voor vuurwerk in de Kuip. Wat een giller!
Zag je dat tongetje er niet achterstaan? Wel op blijven letten hé...

0
geplaatst: 8 juni 2006, 13:35 uur
Ja hoor, ik doel meer op het ooit breed uitgemeten oud en nieuwverleden van vriend Theo

0
geplaatst: 8 juni 2006, 13:37 uur
Haha, daarom juist. Daar blijft ie nu wel met z'n HANDJES vanaf. 

0
geplaatst: 8 juni 2006, 14:00 uur
rayman schreef:
Maar in de nederlandse competitie is ie wel van uitzonderlijke klasse.
Maar die tuimelpartijen he.......
Ja tis een soort Robben. Waar de PSV opleding al niet goed voor is Maar in de nederlandse competitie is ie wel van uitzonderlijke klasse.
Maar die tuimelpartijen he.......

0
Ace
geplaatst: 8 juni 2006, 14:15 uur
Volgens mij zijn zowel Lucius en Huysegems aardige aankopen. Zo'n Kolka is lachwekkender...
0
geplaatst: 8 juni 2006, 14:50 uur
Feyenoord heeft Kolkka alleen maar gekocht, omdat Kolkka altijd tegen Feyenoord scoort. Scheelt Feyenoord toch weer 3 a 4 tegentreffers per seizoen. Ja, als je geen geld hebt, moet je het anders aanpakken.
0
Toine Rorije
geplaatst: 8 juni 2006, 14:53 uur
Jij ziet het verband tussen 'kopen' en 'geld' niet? 

0
geplaatst: 8 juni 2006, 14:55 uur
Nee, Kolkka zal veel geld gekost hebben!!

Hij was overigens transfervrij... Dus Feyenoord heeft 'm niet gekocht, maar overgenomen.
0
geplaatst: 8 juni 2006, 15:22 uur
Ace schreef:
Volgens mij zijn zowel Lucius en Huysegems aardige aankopen. Zo'n Kolka is lachwekkender...
Nou Kolkka was (of is zelfs) international. Hij heeft in de premiership gespeeld dus hij heeft toch wel wat ervaring en bij ADO heeft ie ook wel aardige dingen laten zien. Is nog altijd beter dan spelers van tegenstanders die daar op de bank zitten

0
geplaatst: 8 juni 2006, 15:25 uur
Inderdaad. En als het niets blijkt te zijn, dan verliest Feyenoord alleen maar een paar ton salaris.
0
geplaatst: 8 juni 2006, 15:32 uur
Ja, maar je weet eigenlijk bij voorbaat al dat het niks wordt. Waarom nemen ze hem dan alsnog over? Ik begrijp het niet. Iedereen kan toch zien dat Kolkka kwaliteit te kort komt voor de top?
0
geplaatst: 8 juni 2006, 15:33 uur
Nicolage Rico schreef:
Ja, maar je weet eigenlijk bij voorbaat al dat het niks wordt. Waarom nemen ze hem dan alsnog over? Ik begrijp het niet. Iedereen kan toch zien dat Kolkka kwaliteit te kort komt voor de top?
Het blijven domme kakkerlakken he

0
Toine Rorije
geplaatst: 8 juni 2006, 15:34 uur
Nicolage Rico schreef:
Iedereen kan toch zien dat Kolkka kwaliteit te kort komt voor de top?
Iedereen kan toch zien dat Kolkka kwaliteit te kort komt voor de top?
Dat is het hele gedoe met Feyenoord nu, ze gedragen zich als een subtopper. OK gedwongen, maar toch...
0
geplaatst: 8 juni 2006, 15:46 uur
Nicolage Rico schreef:
Tsja, als ze niet beter kunnen krijgen. En zo slecht is Kolkka nou ook weer niet. Ze hebben toen ook Boussabon rondlopen? Best een leuke speler voor op de bank...

0
geplaatst: 8 juni 2006, 15:50 uur
[quote="Toine Rorije] Dat is het hele gedoe met Feyenoord nu, ze gedragen zich als een subtopper. OK gedwongen, maar toch...[/quote]
Haha, dat is heel grote bull-shit. Waar haal je het vandaan? Ze spreken niet volop uit dat ze kampioen moeten worden, maar dat wil nog niet zeggen dat Feyenoord zich een sub-topper noemt.
Haha, dat is heel grote bull-shit. Waar haal je het vandaan? Ze spreken niet volop uit dat ze kampioen moeten worden, maar dat wil nog niet zeggen dat Feyenoord zich een sub-topper noemt.
0
geplaatst: 8 juni 2006, 15:51 uur
herman schreef:
Tsja, als ze niet beter kunnen krijgen. En zo slecht is Kolkka nou ook weer niet. Ze hebben toen ook Boussabon rondlopen? Best een leuke speler voor op de bank...
(quote)

Ja, daarom wordt hij ook Boussabank genoemd.
0
Toine Rorije
geplaatst: 8 juni 2006, 15:58 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)
Dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg dat wanneer je belangrijkste aankopen van de bank Psv en Az komen je jezelf eigenlijk automatisch onder de top plaatst.
0
geplaatst: 8 juni 2006, 15:59 uur
Toen ik mijn eerste communie (27 jaar geleden dus) deed kreeg ik een voetbal tenuetje en ik mocht zelf de kleur kiezen. Ik vond paars wel mooi, dus het werd er één in die kleur.
Toen mijn buurman mij dan vroeg van welke ploeg ik supporter was, kon ik hem daarop niet antwoorden, want ik wist wel wat een bal was en wat je er mee moest doen, maar van profvoetbal kende ik geen bal.
"Als je een paars voetbaltenuetje hebt, dan kan je supporter zijn van ofwel Anderlecht, ofwel van den Beerschot", zei hij me.
Omdat die eerste ploeg toch iets meer uitstraling had werd ik supporter van Anderlecht.
Tot ik een jaar of 14 was (rond '87 dus) heeft dat geduurd, vanaf dan interesseerde ik me meer in muziek, film en daarna ook in uitgaan en meisjes en verloor ik alle belangstelling in voetbal en dus ook Anderlecht.
Enkel tijdens een EK of WK zal ik eens supporteren voor de Rode Duivels, ALS ze dan al meedoen. Voor de rest geen voetbal voor mij.
Toen mijn buurman mij dan vroeg van welke ploeg ik supporter was, kon ik hem daarop niet antwoorden, want ik wist wel wat een bal was en wat je er mee moest doen, maar van profvoetbal kende ik geen bal.
"Als je een paars voetbaltenuetje hebt, dan kan je supporter zijn van ofwel Anderlecht, ofwel van den Beerschot", zei hij me.
Omdat die eerste ploeg toch iets meer uitstraling had werd ik supporter van Anderlecht.
Tot ik een jaar of 14 was (rond '87 dus) heeft dat geduurd, vanaf dan interesseerde ik me meer in muziek, film en daarna ook in uitgaan en meisjes en verloor ik alle belangstelling in voetbal en dus ook Anderlecht.
Enkel tijdens een EK of WK zal ik eens supporteren voor de Rode Duivels, ALS ze dan al meedoen. Voor de rest geen voetbal voor mij.
0
geplaatst: 8 juni 2006, 16:08 uur
Toine Rorije schreef:
Dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg dat wanneer je belangrijkste aankopen van de bank Psv en Az komen je jezelf eigenlijk automatisch onder de top plaatst.
(quote)
Het is net begonnen! Feyenoord moet zijn belangrijkste aankopen nog doen. Woerst heeft direct gezegd dat je niks van het aankoopbeleid van Feyenoord hoort de eerste weken na de competitie. Huysegems kan goed gaan doen bij Feyenoord en Lucius is zeker een versterking ten opzichte van een Collen. Alleen hoorde ik dat Koeman Lucius op het middenveld wil zetten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.