MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Toine Rorije
Nicolage Rico schreef:
Het is net begonnen!

Nou, ik ben benieuwd.

Ace
Wat er ook gebeurt, ze blijven altijd lachen die kakkerlakjes Who the %#$ is Woerst?

Ace schreef:
Wat er ook gebeurt, ze blijven altijd lachen die kakkerlakjes Who the %#$ is Woerst?

Nou.. uh uh, lekker lachen... Een typefoutje.......

Anders nog iets? Ja, Woerst...

Ace
Dat waren twee afzonderlijke opmerkingen

Ik weet nu nog steeds niet wie Woerst is ondanks het typefoutje? Ook Worst ken ik niet... Het zal de lading wel dekken aangaande volgend seizoen: the worst...

Ace schreef:
Dat waren twee afzonderlijke opmerkingen

Ik weet nu nog steeds niet wie Woerst is ondanks het typefoutje? Ook Worst ken ik niet... Het zal de lading wel dekken aangaande volgend seizoen: the worst...

Oké, wat is er zo grappig dan?

En je moet toegeven dat Toine een beetje uit z'n nek aan het lullen is...

Het is Woerts, jongen.. Als je hem niet kent, dan heb je echt een tijdje op een onbewoond eiland gezeten, of niet?

maak hem niet Woest.

Het is WOERTS!!!!!

Ace
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Oké, wat is er zo grappig dan?

En je moet toegeven dat Toine een beetje uit z'n nek aan het lullen is...

Het is Woerts, jongen.. Als je hem niet kent, dan heb je echt een tijdje op een onbewoond eiland gezeten, of niet?

Er is niets grappig; jij blijft zo positief ondanks een aantal zeer bedenkelijke aankopen. Wat er ook gebeurt, altijd.... Capiche?

Dat doet hij vaker, dus het viel mij niet eens op

Ik heb 'm gegoogled en het blijkt de directeur of iets te zijn. Nu ik dat zo lees, begint me iets te dagen...

Ik ben momenteel niet zo positief met deze aankopen. Heb ik al een aantal x aangegeven... Maar Feyenoord móet een aantal goede aankopen gaan doen, want dit kun je niet maken tegenover het legioen. Kolkka... Een zeer sympathieke gozer. "Een goede voor de kleedkamer" zullen ze wel weer zeggen.... MOOI, dan kan Gyan weg!

NEE. Gyan moet blijven.

Ik heb voor een prikkie de Jonas Kolkka mok van een psv collega over kunnen nemen

Heeft ie ook nog een Lucius-mok voor mij?

Milevski van Dynamo Kiev zou een optie kunnen zijn !
Milevski oogt als een voetballer uit de jaren 70 gezegend met een fabelachtige techniek !
Een nadeel zou kunnen zijn dat hij wel wat vedette neigingen vertoont en aan verdedigen een broertje dood heeft (word meestal niet gepikt in Rotterdam),daarnaast hebben veel voetballers uit het voormalig oost-blok vaak aanpassingsproblemen ! Buiten kijf staat echter dat hij wel fantastisch kan voetballen !
Vrees echter dat de suikeroom van Chelsea hem al op de korrel heeft !

Vertel het tegen Kees van Wonderen of Erwin Koeman, zou ik zeggen.

Misschien is hij wel net zo'n topaankoop als Lazovic.

Mojo Pin
Face it, zo'n speler gaat never nooit voor een Nederlandse club spelen. Die man stoot rechtstreeks door naar de echte top lijkt me.

Ace
Mojo Pin schreef:
Face it, zo'n speler gaat never nooit voor een Nederlandse club spelen. Die man stoot rechtstreeks door naar de echte top lijkt me.

Daarbij kost die jongen sinds het EK pak 'm beet 20 miljoen. Wie moet dat gaan betalen? Woerst?

Ace schreef:
(quote)

Daarbij kost die jongen sinds het EK pak 'm beet 20 miljoen. Wie moet dat gaan betalen? Woerst?

Woerts zou hem best kunnen betalen..... Maar hij is te goed voor Feyenoord.

Ace
Ik vind het maar een arrogante pingeldoos; zo rauwig zou ik er dus niet om zijn.

Toine Rorije
Rauwig, is dat als iets een klein beetje rauw is?

Ace
Toine Rorije schreef:
Rauwig, is dat als iets een klein beetje rauw is?

Oeps...

Ace schreef:
Ik vind het maar een arrogante pingeldoos; zo rauwig zou ik er dus niet om zijn.

Vind dat juist wel iets hebben ! De voetbalwereld wordt tegenwoordig toch gedomineerd door kleurloze voetballers!

Ik ben zelfs een groot fan van Farfan. Mits ie op zijn poten blijft staan. Omdat het geen eenheidsworst is, maar een (arrogante?!?) pingeldoos.
He, ben ik het alweer eens met de viking.

Ace schreef:

Misschien, maar hij máákt wel het verschil voor de ploeg. Net als Farfan, fantastisch dat hij blijft! Nu Ooijer en Alex nog.

Ace
rayman schreef:
Ik ben zelfs een groot fan van Farfan. Mits ie op zijn poten blijft staan. Omdat het geen eenheidsworst is, maar een (arrogante?!?) pingeldoos.
He, ben ik het alweer eens met de viking.

Dat arrogante pingeldoos slaat op Milevski. Hautain mannetje, puur gebaseerd op hoe hij kijkt naar zijn teamgenoten

Nederland - Servie Montenegro. Ik hoop 2-0, maar ik vrees eerlijk gezegd het ergste. Vanmiddag gaan we het in ieder geval meemaken. Ik wens u allen een plezierige, spannende wedstrijd! Hup Holland

Ik moet werken terwijl vanmiddag die wedstrijd is dus. Denk dat er geen kip zal komen... Ach, heb ik ook eens lekker relaxed werkdagje. Ik zeg 3-1 Nederland.

Van Nistelrooy kan naar de bank worden verbannen! Dirk is onze man

Daar komt ie weer met z'n feyenoord-bril Ik vond ze overigens beide niks.

Lin
Hans Brouwer schreef:
Van Nistelrooy kan naar de bank worden verbannen! Dirk is onze man

moet ik me wel bij aansluiten, als (bijna) r'damse

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:26 uur

geplaatst: vandaag om 00:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.