Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 23:06 uur
Man, man, wat zit er weinig voetbal in dit PSV....
Lamey is werkelijk een verschrikking, Simons hoort op het middenveld, Vennegoor komt kwaliteit te kort, Koné is een vreselijke miskoop en de selectie is bovendien veel te smal.
Ik pas aan naar:
1. Ajax *
2. Feyenoord *
3. AZ
4. PSV
5. FC Groningen
* CL
Lamey is werkelijk een verschrikking, Simons hoort op het middenveld, Vennegoor komt kwaliteit te kort, Koné is een vreselijke miskoop en de selectie is bovendien veel te smal.
Ik pas aan naar:
1. Ajax *
2. Feyenoord *
3. AZ
4. PSV
5. FC Groningen
* CL
0
Ace
geplaatst: 13 augustus 2006, 23:37 uur
Naar welke wedstrijd heb jij zitten kijken?
@Nicolage Rico: ik vind je een aardige kerel, maar met jou valt niet te discussieren. Emanuelson is nog geen supertop, maar dit is Greene al helemaal niet. Probeer nou eens een beetje objectief te zijn.
0
Omayyad
geplaatst: 13 augustus 2006, 23:49 uur
Ik vond het maar een matige wedstrijd met weinig echte hoogtepunten op voetballend gebied... De twee beste clubs van Nederland van de laatste jaren maakten er een puinhoop van. Ik heb nu al medelijden met al die mensen met een seizoenkaart...
0
Ace
geplaatst: 14 augustus 2006, 09:41 uur
Zo matig vond ik het niet. Het was een redelijk open wedstrijd, waarin beide ploegen wilden aanvallen. Dat zo vroeg in het seizoen alle automatismen er nog niet helemaal in zitten, lijkt me niet zo vreemd. Zeker niet bij Ajax waar 4 a 5 nieuwe spelers opgesteld staan.
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 11:07 uur
Ace schreef:
@Nicolage Rico: ik vind je een aardige kerel, maar met jou valt niet te discussieren. Emanuelson is nog geen supertop, maar dit is Greene al helemaal niet. Probeer nou eens een beetje objectief te zijn.
(quote)
Als ik je geen gelijk geef, valt er niet met me te discussiëren? Als je goed hebt opgelet, heb ik ook gezegd dat Vlaar lang niet goed genoeg is voor het Nederlands elftal. Volgens mij speelt hij bij Feyenoord.
Als ik Emanuelson en Heitinga niet goed vind, ben ik ineens niet objectief?
Bovendien heb ik gezegd dat Greene ook geen supertop is.
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 11:39 uur
Ach PSV wint toch de competitie. Daarvoor lijkt Ajax me te wisselvallig oo de lange termijn. En als je bekijkt dat bij PSV: Gomes, Ooijer, Afellay, Culina en Beasly niet konden spelen mag je zeggen dat ze het na behoren hebben gedaan. En daarbij vorig jaar won Ajax ook de JC schaal en riep iedereen dat ze de competitie zouden winnen terwijl ze er helemaal niks van bakten dus we'll see 

0
geplaatst: 14 augustus 2006, 11:56 uur
0
Ace
geplaatst: 14 augustus 2006, 12:08 uur
Zo te zien niet alleen de Ajacieden
Check het bericht boven je even. Van dat rijtje lijken alleen Gomes en Beasley me versterkingen. Die Gomes had die doelpunten ook echt niet kunnen verkomen hoor, want er was Moens volgens mij niet al te veel te verwijten.
Check het bericht boven je even. Van dat rijtje lijken alleen Gomes en Beasley me versterkingen. Die Gomes had die doelpunten ook echt niet kunnen verkomen hoor, want er was Moens volgens mij niet al te veel te verwijten.
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 12:22 uur
Vooral in de wedstrijden tegen mindere ploegen laat PSV sowieso toch veel minder punten liggen dan Ajax.
0
Ace
geplaatst: 14 augustus 2006, 13:24 uur
We zullen zien... Ik ga er niet vanuit dat Ajax zomaar even kampioen wordt, maar we zijn met psv wel de favoriet. Daarbij heeft psv R Koeman. Dat staat garant voor defensieve ellende 

0
geplaatst: 14 augustus 2006, 13:25 uur
Ace schreef:
We zullen zien... Ik ga er niet vanuit dat Ajax zomaar even kampioen wordt, maar we zijn met psv wel de favoriet. Daarbij heeft psv R Koeman. Dat staat garant voor defensieve ellende

Ja maar dat weet je in principe, zo zie ik dat niet.
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 13:52 uur
Ace schreef:
Check het bericht boven je even. Van dat rijtje lijken alleen Gomes en Beasley me versterkingen. Die Gomes had die doelpunten ook echt niet kunnen verkomen hoor, want er was Moens volgens mij niet al te veel te verwijten.Het lijkt mij dat Gomes, Ooijer en Afellay sowieso in de basis staan wellicht Culina ook wel en heel misschien zelfs Beasly.
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 13:55 uur
Weet je wat me opviel gister? Temmink floot best behoorlijk!
0
Ace
geplaatst: 14 augustus 2006, 14:23 uur
Lukas schreef:
(quote)
Sorry, maar ik begrijp even niet wat je bedoelt...
@Iceman: ok, maar van dat rijtje vind ik alleen Gomes en Ooijer van toegevoegde waarde tov de spelers die er zondag in stonden.
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 14:32 uur
Ace schreef:
@Iceman: ok, maar van dat rijtje vind ik alleen Gomes en Ooijer van toegevoegde waarde tov de spelers die er zondag in stonden.
(quote)
Daarnet zei je nog dat Beasley en Gomes versterkingen zijn.. Wat bedoel je nou?

Affelay is ook een goede voetballer. Hij kan het team nog niet op sleeptouw nemen, maar toch..
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 14:52 uur
Trouwens, wat is dat voor enorm belabberde kwaliteit bij Talpa bij de Engelse en duitse competities!? Dat gaat via internet, of iets dergelijks. Het geluid is dramatisch!
0
Ace
geplaatst: 14 augustus 2006, 15:17 uur
Nicolage Rico schreef:

Oeps
Ik bedoel dus Gomes en Ooijer. Al vind ik die Ooijer een misselijk mannetje, het is wel een goede speler. Natuurlijk is Affelay een goede speler. Ach, lekker belangrijk... We zien het allemaal wel 
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 16:32 uur
Koné mag er van mij echt uit gehaald worden, wat een waardeloze momenten speler zeg! Gewoon met Aissati beetje hangend op links, tussen de linies. Volgens mij kan hij dat hartstikke goed, net als Park ook altijd deed.
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 17:17 uur
Ik vond in de eerste helft Kone de enige speler van PSV die nog wel eens gevaarlijk was en Obagaru (zo schrijf je het toch?) een paar keer omspeelde.
In de tweede helft presteerde hij inderdaad helemaal niks.
In de tweede helft presteerde hij inderdaad helemaal niks.
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 17:43 uur
Het was vooral Ogararu die heel slecht speelde. Heitinga speelde redelijk en Kone was meteen nergens meer.
Overigens vond ik Sneijder helemaal niet zo goed spelen. Zoveel vrije trappen en geen enkele keer ook maar enigszins gevaarlijk. De goal was mooi, dat wel.
Overigens vond ik Sneijder helemaal niet zo goed spelen. Zoveel vrije trappen en geen enkele keer ook maar enigszins gevaarlijk. De goal was mooi, dat wel.
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 18:16 uur
Iceman schreef:
Ach PSV wint toch de competitie.
Denk na, PSV gaat, met Ronald als coach, hetzelfde beleven als Ajax twee jaar geleden Ach PSV wint toch de competitie.
.
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 18:17 uur
Ace schreef:
(quote)
Dit was mijn Ronald Koeman-imitatie

0
geplaatst: 14 augustus 2006, 18:36 uur
Hans Brouwer schreef:
Denk na, PSV gaat, met Ronald als coach, hetzelfde beleven als Ajax twee jaar geleden
.
Zoveel invloed heeft een coach ook weer niet hoor. PSV nu is wel even wat beter dan Ajax onder Koeman qua selectie.Denk na, PSV gaat, met Ronald als coach, hetzelfde beleven als Ajax twee jaar geleden
.
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 18:49 uur
Hans Brouwer schreef:
.
(quote)
Denk na, PSV gaat, met Ronald als coach, hetzelfde beleven als Ajax twee jaar geleden
.Vergelijk je PSV nou met Ajax ofwat

0
geplaatst: 14 augustus 2006, 18:53 uur
Ik had ook liever een andere coach gezien. Koeman is veel te rechtlijning en kan een speler geen aai over de bol geven. Iets wat spelers tegenwoordig wel nodig hebben. Ik had liever Rutten of Jans voor de groep zien staan.
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 19:56 uur
Iceman schreef:
Vergelijk je PSV nou met Ajax ofwat
Wacht maar af........... (quote)
Vergelijk je PSV nou met Ajax ofwat

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.