MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
avdj schreef:
Vanavond Ierland - Nederland

Hup Ierland Hup!!

Ik steun Bassie nou eenmaal niet meer.
Maar ze hebben Huntelaar dus winnen ze wel.

EDIT: zie opeens dat KJH een goal en assist heeft

1e wedstrijd voorronde EK:
België - Kazachstan 0-0

Dag EK 2008
België weer een blamage rijker

Toon1 schreef:
België - Kazachstan 0-0

Dag EK 2008

In ieder geval een puntje

Toon1 schreef:
België - Kazachstan 0-0

Dag EK 2008

Wees maar niet bang, het was een oefenwedstrijd........

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Wees maar niet bang, het was een oefenwedstrijd........

Voor België niet

Oh nee, je hebt gelijk.. Wat een blamage, inderdaad.

Ace
avdj schreef:
Vanavond Ierland - Nederland

Hup Ierland Hup!!

Kansloos

Kuijt naar Liverpool , wat ik dus vorig jaar al had voorspeld... Balen! Nou, Nevland... Kom maar..

18 Miljoen, wel een hoop geld! Eindelijk doet Feyenoord eens goede zaken wat geld betreft.

Liverpool is wel de juiste club voor Kuijt, denk ik. Daar kan hij slagen met zijn mentaliteit. Bij een échte topclub slaagt hij waarschijnlijk toch niet. Kuijt zit net onder de top.

Ace
Liverpool is niet de juiste club voor Kuijt, want ik ga er geregeld heen. Nu kan ik mijn reisje op 22-09 weer gaan cancellen. Hier ben ik niet blij mee... Liverpool is overigens een echte topclub. Of zijn alleen Chelsea, Ac Milan en Barcelona echte topclubs?

Celtic likt me wel wat voor em, maar wie wil er nou in de schotse competitie voetballen
Topclubs: Man U, Liverpool, Arsenal, Real M, Barca, AC milan, Inter Milan, Bayern, Feyenoord, Ajax, PSV (noem ze maar alle drie, krijg ik geen ruzie) PSG, Porto,Benfica.
en Torino natuurlijk mijn topkluppie!

Ace
Wel een mooi rijtje: Real Madrid, Torino

Ace schreef:
Liverpool is niet de juiste club voor Kuijt, want ik ga er geregeld heen. Nu kan ik mijn reisje op 22-09 weer gaan cancellen. Hier ben ik niet blij mee... Liverpool is overigens een echte topclub. Of zijn alleen Chelsea, Ac Milan en Barcelona echte topclubs?

Liverpool ligt net onder de échte top. Tuurlijk is Liverpool een topclub, maar je weet wat ik bedoel.

Ooit ga je houden van Kuijt.

Qua historie en fans is Liverpool natuurlijk wel een échte topclub...

Toon1 schreef:
België - Kazachstan 0-0

Dag EK 2008

Hoe kan dat toch?

Misschien is Belgie wel een leuk project voor Hiddink over een jaar of 4.

herman schreef:
Misschien is Belgie wel een leuk project voor Hiddink over een jaar of 4.
LOL.
Dan doet ie Zuid-Afrika toch al?

Sanvean is voor PSV trouwens, al sinds 1986.

Dus laat maar weer komen dat nieuwe seizoen.

Aissati, Afellay, Culina, Beerens, Vayrinen, Salcido, Koné...mmmm, heb er zin in.

Ace
Culina is een afgekeurde Ajacied en ik snap niet wat ie bij psv te zoeken heeft. Jullie wel?

Van Koné hoef je niet al te veel te verwachten. Hij zal af en toe geniale akties maken maar daartegenover staan ook allemaal knullige momenten. Wat mij betreft een miskoop, of Koné moet nu echt eens meer rendement halen. Ik hoop het nog steeds..........

Ace schreef:
Culina is een afgekeurde Ajacied en ik snap niet wat ie bij psv te zoeken heeft. Jullie wel?

Snap er ook geen reet van, laat Affelay/Aissati/Värynen lekker uitmaken wie er op het middenveld spelen. Feher en Culina komen wat mij betreft te kort voor PSV.

Music4ever schreef:
Van Koné hoef je niet al te veel te verwachten. Hij zal af en toe geniale akties maken maar daartegenover staan ook allemaal knullige momenten. Wat mij betreft een miskoop, of Koné moet nu echt eens meer rendement halen. Ik hoop het nog steeds..........

Hij was inderdaad wat erg duur vergeleken met wat je ervoor krijgt. In de CL duidelijk nog niet goed genoeg, en veel balverlies

Dag Feyenoord

Iceman schreef:
Dag Feyenoord
Feyenoord wordt kampioen. Met of zonder Kuyt, maakt niet uit

Dat wordt Ajax al. Feyenoord moet op AZ en PSV letten.

Feyenoord moet een goede spits kopen.. Nou, nog een halve maand te gaan...

Feyenoord werd met Kuijt ook geen kampioen, Iceman. Dus misschien wel zonder Kuijt.

Nicolage Rico schreef:
Feyenoord werd met Kuijt ook geen kampioen, Iceman. Dus misschien wel zonder Kuijt.

Geloof je t zelf?? 18 miljoen is wel veel geld, en daar kunnen ze betere vervanging mee halen dan Nevland. Ligt er natuurlijk wel aan of ze het salaris willen/ kunnen betalen En hoe het met Timostsjoek zit.
Succes Hans

Een groot deel van dat geld zal gebruikt worden om schulden af te lossen dus er zullen echt geen dure aankopen gedaan worden. Dat Nevland komt is natuurlijk vrijwel zeker.

Ace
Toch he, als ik heel eerlijk ben, heb ik wel respect voor die Dirk. Het is een erg goede speler en een verlies voor de Nederlandse competitie. Hij past prima bij Liverpool qua persoon en speler, maar ik blijf het jammer vinden. Ik ga natuurlijk niet voor 'm zitten juichen, dat gaat wat te ver he

avdj schreef:
Een groot deel van dat geld zal gebruikt worden om schulden af te lossen dus er zullen echt geen dure aankopen gedaan worden. Dat Nevland komt is natuurlijk vrijwel zeker.

Pas geleden is Nevland niet goed genoeg bevonden door Feyenoord, maar wie moeten we anders halen? Een topspits (zoals Kuijt - voor NL-begrippen) zal er zeker niet komen, daar is geen geld voor.

Ik ben bang dat Feyenoord het moet doen met v. Hooijdonk tot de winterstop. Misschien dat Feyenoord in de winterstop een versterking kan kopen...

Ace schreef:
Toch he, als ik heel eerlijk ben, heb ik wel respect voor die Dirk. Het is een erg goede speler en een verlies voor de Nederlandse competitie. Hij past prima bij Liverpool qua persoon en speler, maar ik blijf het jammer vinden. Ik ga natuurlijk niet voor 'm zitten juichen, dat gaat wat te ver he

Dirk laat z'n club niet zomaar in de steek en handelt alles zeer netjes af (niet zoals Kalou bijv.). Hij wil dat alle partijen er baat bij hebben en dat is nu dus gebeurd, al had Feyenoord meer aan Kuijt gehad dan aan 15 miljoen. Feyenoord heeft zich ook vrij soepel opgesteld (waarschijnlijk mede door de instelling van Kuijt).

Ben zeer benieuwd of Kuijt zal slagen bij Liverpool. Ik acht de kansen tot 75% dat hij slaagt bij Liverpool.

in België: Zulte-Waregem (omdat ik er zelf voetbal:p) en Brugge. Internationaal: vroeger was ik voor Real Madrid en Barcelona, maar ze zijn allebei bij mij afgeschreven, nu niet echt een ploeg.

Boulahrouz naar Chelsea :S Wat heeft die daar te zoeken buiten de bank opvullen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:15 uur

geplaatst: vandaag om 02:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.